Hier gaat het weer is ouderwets lekker.. Gelukkig maarquote:If you driving it, I drove it,
If you got it, cause I sold it
You copped it, I bought it back
Het gevoel van verliefdheid gaat, bij velen, over na 6 maand...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo ik ben wakker! Kijken hoe ik mezelf ga houden op mijn vrije dag! Pas 1 keer gekeken, slecht he!
Ennudan! De kroeg was erg leukhopen dat iedereen eind januari kan!
Neo, ik denk dat dat what if-denken wel normaal isbetrap me daar zelf ook heel af en toe op!
Oh en het is frustrerend sta al 2 dagen op met een gevoel van gemis.. Ik denk niet zo zeer het missen van hem hoor, meer het missen van verliefd zijn.. Iemand hebben om me te delen, de leuke weekenden die we af en toe hadden! Bah, dit moet niet heel de dag zo door gaan!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:01 schreef Male23 het volgende:
Ik ga vandaag eens een dagje compleet helemaal niets doen, vanavond ook niet.
Begin de nieuwe vriend van m'n ex echt een beetje een sukkeltje te vinden. Dat wil ik haar eigenlijk ook zeggen maar denk dat dat geen positief effect heeft op onze banden eigenlijk betuigt dat ook van weinig klasse.
*advocaat van de duivel* dat sukkeltje/die eigenaar van jouw afdankertje gaat wel naar bed met het object van jouw verlangen (misschien nu niet meer, maar wel op het moment dat je net gedumpt werd)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:36 schreef ex het volgende:
Haha lekker gevoel is dat he, jezelf beter voelen dan de nieuwe vlam van je ex.
En ach denk maar zo, hij heeft jouw tweedehandsje. Doet me altijd denken aan het liedje off that van Jay-Z:
[..]
Hier gaat het weer is ouderwets lekker.. Gelukkig maar.
Zal ze ooit toch wel geweest zijn... mag ik hopenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef ex het volgende:
Object van verlangen? Nou nee hoor. Hahaha
Naja mijn gevoel van verliefdheid is echt over! En het is ook niet zozeer dat ik heb als persoon mis, maar meer de momenten met hem. De weekenden, het niet alleen wakker worden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:21 schreef Octagon het volgende:
[..]
Het gevoel van verliefdheid gaat, bij velen, over na 6 maand...
Het gevoel iemand te missen om je intiemste verlangens/gevoelens/gedachten mee te delen, is voor velen herkenbaar denk ik. Mochten we dat gevoel niet hebben, we zouden het ook niet moeilijk hebben met het loslaten van iemand, zouden we geen what-if scenario's uittekenen
Hier kan ik me in vinden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Denk dat ik gewoon iemand misiemand waar ik mijn liefde aan kan geven.. Iemand te hebben waar ik naar verlang, die me kan laten lachen door alleen maar te kijken..
Ja man, behoorlijk diepe gedachten - ik weet niet wat er na "acceptatie" komt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:58 schreef Wanderingwhy het volgende:
Pff...ik zit met mezelf in de knoop en ik weet niet welke knoop. Ik voel de energie van binnen maar mijn gedachten gaan alle richtingen op.
Wat komt er na 'acceptatie'? Ik merk dat ik in mijn hoofd allerlei herinneringen aan het opschonen ben, dat ik dingen anders ga zien die plaatsgevonden hebben.
Is dit wat er gebeurd als ze uit je hart is en je hoofd dan de sweet memories gaat herschikken tot nuchtere zaken?
Ik slaap weer hele nachten door, al weken, ik mis haar niet meer en moet er ook eerlijk gezegd niet aan denken haar te ontmoeten.
Maar daar ligt een rare tegenstelling met al het voorgaande wat ik schrijf....want ik merk/voel dat ik die ontmoeting ook niet zou willen omdat ik dan ineens wel een soort van pijn voel.
Het zal wel aan de wind liggen die buiten zo lekker waait.
Zo'n rollercoaster van gevoelens is heel erg normaal. Zelfs ik heb dat, hoewel ik me de laatste tijd niet erg 'happy' voel. Soms gaat het wel, soms denk ik: 'Wat doe ik hier nog'. Het is wel goed om te horen dat je het gevoel hebt dat het steeds beter gaat.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 03:32 schreef Forca het volgende:
zo, ik reageer eigenlijk helemaal niet meerhier maar volg het nog wel. Ik heb gewoon de hele dag ups en downs. Word er echt gek van :p kan me prima voelen, 10 seconden later voel ik me eenzaam en mis ik haar en haar liefde. De ups worden volgens mij wel steeds ietsje langer
Ohja, vanmiddag een nieuwe profielfoto geplaatst op hyves. Kreeg er een reactie op van het zusje van mn ex, half uurtje later had mn ex de foto 'gerespecteerd'
Ik zie mn ex er nog zo voor aan om te gaan twijfelen, kutte is alleen dat ze te koppig en trots zou zijn om er aan toe te geven. Nu is de kunst voor mij om mijn ' gelukkige fases' steeds verder uit te breiden, gaan we aan werken.
Ohja, nog ff specifiek aan Mr.Myst: succes kerelik zie dat je het erg te pakken hebt, maar hou vol en je zult er echt beter uit komen. Als niemand uit z'n liefdesverdriet zou komen zouden er maar weinig mensen overblijven op de aarde denk ik!
Bij mij is het nu ruim 7 weken geleden, en het gevoel van verliefdheid is er nog steeds, evenals het verlangen. Het verlangen samen te zijn, elkaar begrijpen in één oogopslag, leuke dingen mee doen, alles met elkaar delen. Samen slapen, samen wakker worden, een avondje uitgaan, of een avondje op bed een film kijken, dicht tegen elkaar aan...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:21 schreef Octagon het volgende:
[..]
Het gevoel van verliefdheid gaat, bij velen, over na 6 maand...
Het gevoel iemand te missen om je intiemste verlangens/gevoelens/gedachten mee te delen, is voor velen herkenbaar denk ik. Mochten we dat gevoel niet hebben, we zouden het ook niet moeilijk hebben met het loslaten van iemand, zouden we geen what-if scenario's uittekenen
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:22 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Mr.Myst:
Stuur die mail niet. Probeer de volgende vraag te beantwoorden: Voor wie stuur je die mail? Voor haar? Of voor jezelf omdat JIJ die drang voelt? Geef haar nu eens de kans om dat eerste mailtje na zo lange tijd te sturen.... Aan welke kant lag die bal ook alweer?
(En hoe kun je zo'n mail "luchtig" houden als het precies op de datum zou zijn dat jullie twee jaar bij elkaar zouden zijn? Dat gaat toch helemaal niet. Alleen al de datum maakt dat het niet luchtig kan zijn.)
Ik stuur het mailtje voornamelijk voor mezelf, niet zozeer om mezelf te verdedigen, maar wel om te laten weten waarom ik de keuze gemaakt heb om niks van me te laten horen. Ik hoef dat niet richting haar te verantwoorden, maar ik denk dat het mijn 'schuldgevoel' wel laat verdwijnen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:21 schreef Octagon het volgende:
Ik had het over 6 maand in een relatie, zolang (wordt algemeen aangenomen) duurt de verliefdheid
Ga je jezelf toch uitleggen ? Je gedrag verdedigen ?
Zelf heb ik dat ook gedaan, véél energie ingestoken... resultaat : ze zei nog net niet dat ik aan het liggen was. Ik weet wel - andere situatie/andere mensen... maar misschien toch iets om eens over na te denken
Lees eens wat je schrijft Mr.Myst. Ik zie wel dat je het heel oprecht en lief bedoeld maar je zit in een verkeerd denkpatroon.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:14 schreef Mr.Myst het volgende:
Morgen zouden we twee jaar bij elkaar geweest zijn........... Nee, ik wil gewoon laten weten dat ik deze dag 'anders' voorgesteld had (leuke dingen doen, uit eten, cadeautjes), even zeggen waarom ik niks van me heb laten horen, en zeggen dat de deur nog altijd voor haar open staat, dat ze altijd contact op mag nemen.
Haha ze smst net dat ze toch geen tijd heeft vanmiddag..zo voorspelbaar..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:30 schreef H6-4ever het volgende:
Ga me ex vanmiddag heel ff zien, komt spullen brengen... nog niet hoe ik me zal gedragen na die fock up van gister...
Wel netjes. Ze kon je ook gewoon laten wachten hebben...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:50 schreef H6-4ever het volgende:
[..]
Haha ze smst net dat ze toch geen tijd heeft vanmiddag..zo voorspelbaar..
Dat is ook wel zo... Ik ben alleen bang dat ik er verkeerd aan doe door nu teveel afstand te nemen. Wat dat betreft kun je nooit weten wat goed of verkeerd is in zo'n situatie. Natuurlijk zal ze er morgen bij stilstaan, hoop ik. Ik zie ze er echter ook wel voor aan dat ze dan juist iets gaat doen met vriendinnen, om er dan maar niet aan te hoeven denken. Dat zou ik jammer vinden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:34 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Lees eens wat je schrijft Mr.Myst. Ik zie wel dat je het heel oprecht en lief bedoeld maar je zit in een verkeerd denkpatroon.
Eerst kom je met een indirect verwijt (ik had me de dag anders voorgesteld), dan met een totaal onnodige verontschuldiging (uitleg waarom je niets liet horen) en dan met een overbodig iets wat ze al weet (de deur staat open).
Wil zij dit lezen of wil jij dit sturen?
Dat het precies twee jaar geleden is binnenkort weet zij ook wel Mr.Myst. Gun haar haar ruimte en rust. Als ze er wat mee wil of met je wilt praten komt dat vanzelf
ja na die fock op, van gisteren had ik ook niet echt behoefte om haar te zien...ik zou niet weten wat ik had moeten zeggen.......doet ze wel vaker, op het laatst afzeggen, dit is al de 3e keer dat ze mijn spullen wil komen brengen, had ook wel in 1 keer gekunt denk ik dan, maar dan heeft ze een redenen om mij te spreken en te zien hoe het met me gaat denk ik..maar het is denk ik voor haar ook wel een beetje lastig om mij te zien, omdat ze weet dat ik nog lang niet over haar heen ben en ze zit mischien niet op mijn mooie praatjes te wachten...maar..ik heb haar terug gesmst...geen probleem laat maar weten wanneer je tijd hebt, het heeft geen haast.....quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:55 schreef Octagon het volgende:
[..]
Wel netjes. Ze kon je ook gewoon laten wachten hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |