abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91013922
zo, ik reageer eigenlijk helemaal niet meerhier maar volg het nog wel. Ik heb gewoon de hele dag ups en downs. Word er echt gek van :p kan me prima voelen, 10 seconden later voel ik me eenzaam en mis ik haar en haar liefde. De ups worden volgens mij wel steeds ietsje langer :)

Ohja, vanmiddag een nieuwe profielfoto geplaatst op hyves. Kreeg er een reactie op van het zusje van mn ex, half uurtje later had mn ex de foto 'gerespecteerd' :')

Ik zie mn ex er nog zo voor aan om te gaan twijfelen, kutte is alleen dat ze te koppig en trots zou zijn om er aan toe te geven. Nu is de kunst voor mij om mijn ' gelukkige fases' steeds verder uit te breiden, gaan we aan werken.

Ohja, nog ff specifiek aan Mr.Myst: succes kerel ;) ik zie dat je het erg te pakken hebt, maar hou vol en je zult er echt beter uit komen. Als niemand uit z'n liefdesverdriet zou komen zouden er maar weinig mensen overblijven op de aarde denk ik!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 10:27:58 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91016090
In principe is tegen je ex zéggen dat je alles nu anders ziet en er nu anders in staat (zeker na vrij korte tijd is dat onzinnig) dodelijk. Been there, done that, though en eigenlijk kom ik er pas nu tijdens het lezen van dit topic achter hoe ongeloofwaardig dat overkomt. Als je de kans krijgt, kun je beter laten zien dat je er anders in staat (bijv dat je minder jaloers bent enzo). En dat moet wel een bewust gevoelde emotie zijn, want wat heb je eraan als je tegenover hem of haar mooi weer loopt te spelen en jezelf intussen loopt op te vreten van binnen?
Niet meer actief op Fok!
pi_91016217
Zo ik ben wakker! Kijken hoe ik mezelf ga houden op mijn vrije dag! Pas 1 keer gekeken, slecht he!

Ennudan! De kroeg was erg leuk ;) hopen dat iedereen eind januari kan!

Neo, ik denk dat dat what if-denken wel normaal is :) betrap me daar zelf ook heel af en toe op!

Oh en het is frustrerend sta al 2 dagen op met een gevoel van gemis.. Ik denk niet zo zeer het missen van hem hoor, meer het missen van verliefd zijn.. Iemand hebben om me te delen, de leuke weekenden die we af en toe hadden! Bah, dit moet niet heel de dag zo door gaan!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91016576
Ik ga vandaag eens een dagje compleet helemaal niets doen, vanavond ook niet :).

Begin de nieuwe vriend van m'n ex echt een beetje een sukkeltje te vinden. Dat wil ik haar eigenlijk ook zeggen maar denk dat dat geen positief effect heeft op onze band :) en eigenlijk betuigt dat ook van weinig klasse.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 11:36:22 #130
189961 ex
aperture science
pi_91017340
Haha lekker gevoel is dat he, jezelf beter voelen dan de nieuwe vlam van je ex.

En ach denk maar zo, hij heeft jouw tweedehandsje ;). Doet me altijd denken aan het liedje off that van Jay-Z:

quote:
If you driving it, I drove it,
If you got it, cause I sold it
You copped it, I bought it back
Hier gaat het weer is ouderwets lekker.. Gelukkig maar :).
The cake is a lie!
pi_91018416
Ik ben lekker cake aan het bakken :d en ga straks met een pot thee lekker een boek lezen denk ik!

En mezelf een beetje verbieden op twitter of hyves te openen :p
pi_91018464
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 10:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo ik ben wakker! Kijken hoe ik mezelf ga houden op mijn vrije dag! Pas 1 keer gekeken, slecht he!

Ennudan! De kroeg was erg leuk ;) hopen dat iedereen eind januari kan!

Neo, ik denk dat dat what if-denken wel normaal is :) betrap me daar zelf ook heel af en toe op!

Oh en het is frustrerend sta al 2 dagen op met een gevoel van gemis.. Ik denk niet zo zeer het missen van hem hoor, meer het missen van verliefd zijn.. Iemand hebben om me te delen, de leuke weekenden die we af en toe hadden! Bah, dit moet niet heel de dag zo door gaan!
Het gevoel van verliefdheid gaat, bij velen, over na 6 maand... ;)
Het gevoel iemand te missen om je intiemste verlangens/gevoelens/gedachten mee te delen, is voor velen herkenbaar denk ik. Mochten we dat gevoel niet hebben, we zouden het ook niet moeilijk hebben met het loslaten van iemand, zouden we geen what-if scenario's uittekenen :)
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 11:01 schreef Male23 het volgende:
Ik ga vandaag eens een dagje compleet helemaal niets doen, vanavond ook niet :).

Begin de nieuwe vriend van m'n ex echt een beetje een sukkeltje te vinden. Dat wil ik haar eigenlijk ook zeggen maar denk dat dat geen positief effect heeft op onze band :) en eigenlijk betuigt dat ook van weinig klasse.
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 11:36 schreef ex het volgende:
Haha lekker gevoel is dat he, jezelf beter voelen dan de nieuwe vlam van je ex.

En ach denk maar zo, hij heeft jouw tweedehandsje ;). Doet me altijd denken aan het liedje off that van Jay-Z:

[..]

Hier gaat het weer is ouderwets lekker.. Gelukkig maar :).
*advocaat van de duivel* dat sukkeltje/die eigenaar van jouw afdankertje gaat wel naar bed met het object van jouw verlangen (misschien nu niet meer, maar wel op het moment dat je net gedumpt werd)

Negatief denken over de nieuwe partner van je ex gebeurt vaak - alleen moet je je eens bedenken "Wat heeft die nieuwe partner mij misdaan ?". Waarschijnlijk kom je uit bijhet antwoord : niets. Het is en blijft je ex die voor een ander gekozen heeft.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:22:32 #133
189961 ex
aperture science
pi_91018517
Object van verlangen? Nou nee hoor :D. Hahaha
The cake is a lie!
pi_91018549
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef ex het volgende:
Object van verlangen? Nou nee hoor :D. Hahaha
Zal ze ooit toch wel geweest zijn... mag ik hopen :D
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:23:46 #135
189961 ex
aperture science
pi_91018556
Jawel, maar dat is echt al maanden geleden :P.
The cake is a lie!
pi_91019319
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:21 schreef Octagon het volgende:

[..]

Het gevoel iemand te missen om je intiemste verlangens/gevoelens/gedachten mee te delen, is voor velen herkenbaar denk ik. Mochten we dat gevoel niet hebben, we zouden het ook niet moeilijk hebben met het loslaten van iemand, zouden we geen what-if scenario's uittekenen :)
Naja mijn gevoel van verliefdheid is echt over! En het is ook niet zozeer dat ik heb als persoon mis, maar meer de momenten met hem. De weekenden, het niet alleen wakker worden.

Ik kan hem niet missen omdat het gewoon een ontzettende klootzak is, zacht uitgedrukt..

Denk dat ik gewoon iemand mis :) iemand waar ik mijn liefde aan kan geven.. Iemand te hebben waar ik naar verlang, die me kan laten lachen door alleen maar te kijken..
pi_91019646
Pff...ik zit met mezelf in de knoop en ik weet niet welke knoop. Ik voel de energie van binnen maar mijn gedachten gaan alle richtingen op.
Wat komt er na 'acceptatie'? Ik merk dat ik in mijn hoofd allerlei herinneringen aan het opschonen ben, dat ik dingen anders ga zien die plaatsgevonden hebben.
Is dit wat er gebeurd als ze uit je hart is en je hoofd dan de sweet memories gaat herschikken tot nuchtere zaken?

Ik slaap weer hele nachten door, al weken, ik mis haar niet meer en moet er ook eerlijk gezegd niet aan denken haar te ontmoeten.
Maar daar ligt een rare tegenstelling met al het voorgaande wat ik schrijf....want ik merk/voel dat ik die ontmoeting ook niet zou willen omdat ik dan ineens wel een soort van pijn voel.

Het zal wel aan de wind liggen die buiten zo lekker waait.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91019737
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Denk dat ik gewoon iemand mis :) iemand waar ik mijn liefde aan kan geven.. Iemand te hebben waar ik naar verlang, die me kan laten lachen door alleen maar te kijken..
Hier kan ik me in vinden.
Zoals al vaker gezegd : vrienden/vriendinnen, da's allemaal goed en wel maar niet hetzelfde als "je maatje" (geen BE-uitdrukking ;) )
pi_91020050
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:58 schreef Wanderingwhy het volgende:
Pff...ik zit met mezelf in de knoop en ik weet niet welke knoop. Ik voel de energie van binnen maar mijn gedachten gaan alle richtingen op.
Wat komt er na 'acceptatie'? Ik merk dat ik in mijn hoofd allerlei herinneringen aan het opschonen ben, dat ik dingen anders ga zien die plaatsgevonden hebben.
Is dit wat er gebeurd als ze uit je hart is en je hoofd dan de sweet memories gaat herschikken tot nuchtere zaken?

Ik slaap weer hele nachten door, al weken, ik mis haar niet meer en moet er ook eerlijk gezegd niet aan denken haar te ontmoeten.
Maar daar ligt een rare tegenstelling met al het voorgaande wat ik schrijf....want ik merk/voel dat ik die ontmoeting ook niet zou willen omdat ik dan ineens wel een soort van pijn voel.

Het zal wel aan de wind liggen die buiten zo lekker waait.
Ja man, behoorlijk diepe gedachten - ik weet niet wat er na "acceptatie" komt.
Het enige wat ik kan bedenken als ik lees dat je toch nog pijn voelt bij de gedachte haar te ontmoeten, is dat ze toch nog niet volledig uit je hart is.

Zelf heb ik bijna geen ervaring met het opnieuw ontmoeten (na weken/maanden van geen contact) van exen. Ik heb dat nog maar één keer meegemaakt (een ontmoeting achteraf) : we hebben een gemeenschappelijk werkverleden en af-en-toe wordt er afgesproken op café, wel ik had geen gevoel bij haar opnieuw zien (*)... dan weet je pas zeker dat de breuk een goede zaak was.

(*) noot - mijn ex had meer problemen met het feit da'k een andere ex opnieuw ging ontmoeten ;(
pi_91020160
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 03:32 schreef Forca het volgende:
zo, ik reageer eigenlijk helemaal niet meerhier maar volg het nog wel. Ik heb gewoon de hele dag ups en downs. Word er echt gek van :p kan me prima voelen, 10 seconden later voel ik me eenzaam en mis ik haar en haar liefde. De ups worden volgens mij wel steeds ietsje langer :)

Ohja, vanmiddag een nieuwe profielfoto geplaatst op hyves. Kreeg er een reactie op van het zusje van mn ex, half uurtje later had mn ex de foto 'gerespecteerd' :')

Ik zie mn ex er nog zo voor aan om te gaan twijfelen, kutte is alleen dat ze te koppig en trots zou zijn om er aan toe te geven. Nu is de kunst voor mij om mijn ' gelukkige fases' steeds verder uit te breiden, gaan we aan werken.

Ohja, nog ff specifiek aan Mr.Myst: succes kerel ;) ik zie dat je het erg te pakken hebt, maar hou vol en je zult er echt beter uit komen. Als niemand uit z'n liefdesverdriet zou komen zouden er maar weinig mensen overblijven op de aarde denk ik!
Zo'n rollercoaster van gevoelens is heel erg normaal. Zelfs ik heb dat, hoewel ik me de laatste tijd niet erg 'happy' voel. Soms gaat het wel, soms denk ik: 'Wat doe ik hier nog'. Het is wel goed om te horen dat je het gevoel hebt dat het steeds beter gaat.

Wie weet, als je ex echt gaat twijfelen, dat ze dan nog wat van zich laat horen. De vraag is dan echter wat jij ermee wilt doen. Maar probeer inderdaad aan jezelf te werken, en je geluksgevoel uit te bouwen.

Advies geven gaat me makkelijk af, maar zelf... Tja. Bedankt voor je succeswensen! Ik houd mezelf ook voor dat ik echt niet de enige ben, en dat ik hier vroeg of laat wel bovenop ga komen. Hoe dat gaat gebeuren, weet ik nog niet. Maar het zal vast ooit weer goed gaan komen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:21 schreef Octagon het volgende:

[..]

Bij mij is het nu ruim 7 weken geleden, en het gevoel van verliefdheid is er nog steeds, evenals het verlangen. Het verlangen samen te zijn, elkaar begrijpen in één oogopslag, leuke dingen mee doen, alles met elkaar delen. Samen slapen, samen wakker worden, een avondje uitgaan, of een avondje op bed een film kijken, dicht tegen elkaar aan...

Ik heb vannacht weer eens over haar gedroomd. Een droom waarin alles goed was. Maar dan sta je met een enorm rotgevoel op, want het is maar een droom.

Ook in mijn hoofd spelen er 'what-if'-scenario's. Ik heb namelijk besloten morgen een mailtje te sturen. Morgen zouden we twee jaar bij elkaar geweest zijn. Ik wil dan gewoon iets van me laten horen. Ik probeer het wel 'luchtig' te houden, geen smeekbedes of vragen of ze al van gedachten is veranderd. Nee, ik wil gewoon laten weten dat ik deze dag 'anders' voorgesteld had (leuke dingen doen, uit eten, cadeautjes), even zeggen waarom ik niks van me heb laten horen, en zeggen dat de deur nog altijd voor haar open staat, dat ze altijd contact op mag nemen.

Natuurlijk denk ik dan: 'Stel dat ze het waardeert, misschien wil ze wel een hapje gaan eten morgen, misschien raakt ze wel ontroerd van het feit dat ze iets van me hoort..'

Maar aan de andere kant weet ik dat het waarschijnlijk geen verschil maakt. Ik wil gewoon wat van me laten horen, laten weten dat ik haar nog niet vergeten ben. Maar dan wel zonder alle emoties die je in een echt gesprek zou hebben.
pi_91020417
Ik had het over 6 maand in een relatie, zolang (wordt algemeen aangenomen) duurt de verliefdheid :)

Ga je jezelf toch uitleggen ? Je gedrag verdedigen ?
Zelf heb ik dat ook gedaan, véél energie ingestoken... resultaat : ze zei nog net niet dat ik aan het liegen was. Ik weet wel - andere situatie/andere mensen... maar misschien toch iets om eens over na te denken ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Octagon op 08-01-2011 13:25:37 (liggen <> liegen) ]
pi_91020440
@Mr.Myst:
Stuur die mail niet. Probeer de volgende vraag te beantwoorden: Voor wie stuur je die mail? Voor haar? Of voor jezelf omdat JIJ die drang voelt? Geef haar nu eens de kans om dat eerste mailtje na zo lange tijd te sturen.... Aan welke kant lag die bal ook alweer? ;)

(En hoe kun je zo'n mail "luchtig" houden als het precies op de datum zou zijn dat jullie twee jaar bij elkaar zouden zijn? Dat gaat toch helemaal niet. Alleen al de datum maakt dat het niet luchtig kan zijn.)
Strek je eens uit !
pi_91020676
Ga me ex vanmiddag heel ff zien, komt spullen brengen... nog niet hoe ik me zal gedragen na die fock up van gister...
pi_91020690
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:22 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Mr.Myst:
Stuur die mail niet. Probeer de volgende vraag te beantwoorden: Voor wie stuur je die mail? Voor haar? Of voor jezelf omdat JIJ die drang voelt? Geef haar nu eens de kans om dat eerste mailtje na zo lange tijd te sturen.... Aan welke kant lag die bal ook alweer? ;)

(En hoe kun je zo'n mail "luchtig" houden als het precies op de datum zou zijn dat jullie twee jaar bij elkaar zouden zijn? Dat gaat toch helemaal niet. Alleen al de datum maakt dat het niet luchtig kan zijn.)
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:21 schreef Octagon het volgende:
Ik had het over 6 maand in een relatie, zolang (wordt algemeen aangenomen) duurt de verliefdheid :)

Ga je jezelf toch uitleggen ? Je gedrag verdedigen ?
Zelf heb ik dat ook gedaan, véél energie ingestoken... resultaat : ze zei nog net niet dat ik aan het liggen was. Ik weet wel - andere situatie/andere mensen... maar misschien toch iets om eens over na te denken ;)
Ik stuur het mailtje voornamelijk voor mezelf, niet zozeer om mezelf te verdedigen, maar wel om te laten weten waarom ik de keuze gemaakt heb om niks van me te laten horen. Ik hoef dat niet richting haar te verantwoorden, maar ik denk dat het mijn 'schuldgevoel' wel laat verdwijnen.
Ik weet dat ik verder niets verkeerds heb gedaan, dat het verder ook niet aan mij ligt, maar aan haar. Dat heeft ze zelf gezegd. Ik wil haar alleen niet uit het oog verliezen (of andersom).

Ik weet dat de bal bij haar ligt. Ik wilde daarom een deel van de dag afwachten of ik iets zou horen.. En als ik niks zou horen (eind v/d middag) dan een mailtje te sturen.
Het feit dat ik het op deze datum stuur maakt het natuurlijk niet luchtig, maar de inhoud wilde ik wel redelijk luchtig houden. Zoals gezegd: niet vragen of ze al van gedachten veranderd is, dat ik haar mis, of hoe het op dit moment met me gaat. Dat is allemaal van ondergeschikt belang.

Ach, het is nog geen zondag...

@Octagon: Met dat 6-maanden verhaal bedoel ik ook niet te zeggen dat het bij mij nu weg zou moeten zijn hoor. Meer om aan te geven hoe diep het nog zit bij mij.
pi_91020790
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:14 schreef Mr.Myst het volgende:
Morgen zouden we twee jaar bij elkaar geweest zijn........... Nee, ik wil gewoon laten weten dat ik deze dag 'anders' voorgesteld had (leuke dingen doen, uit eten, cadeautjes), even zeggen waarom ik niks van me heb laten horen, en zeggen dat de deur nog altijd voor haar open staat, dat ze altijd contact op mag nemen.

Lees eens wat je schrijft Mr.Myst. Ik zie wel dat je het heel oprecht en lief bedoeld maar je zit in een verkeerd denkpatroon.
Eerst kom je met een indirect verwijt (ik had me de dag anders voorgesteld), dan met een totaal onnodige verontschuldiging (uitleg waarom je niets liet horen) en dan met een overbodig iets wat ze al weet (de deur staat open).
Wil zij dit lezen of wil jij dit sturen?

Dat het precies twee jaar geleden is binnenkort weet zij ook wel Mr.Myst. Gun haar haar ruimte en rust. Als ze er wat mee wil of met je wilt praten komt dat vanzelf :)
Strek je eens uit !
pi_91021412
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:30 schreef H6-4ever het volgende:
Ga me ex vanmiddag heel ff zien, komt spullen brengen... nog niet hoe ik me zal gedragen na die fock up van gister...
Haha ze smst net dat ze toch geen tijd heeft vanmiddag..zo voorspelbaar..
pi_91021568
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:50 schreef H6-4ever het volgende:

[..]

Haha ze smst net dat ze toch geen tijd heeft vanmiddag..zo voorspelbaar..
Wel netjes. Ze kon je ook gewoon laten wachten hebben... ;)
pi_91021620
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:34 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Lees eens wat je schrijft Mr.Myst. Ik zie wel dat je het heel oprecht en lief bedoeld maar je zit in een verkeerd denkpatroon.
Eerst kom je met een indirect verwijt (ik had me de dag anders voorgesteld), dan met een totaal onnodige verontschuldiging (uitleg waarom je niets liet horen) en dan met een overbodig iets wat ze al weet (de deur staat open).
Wil zij dit lezen of wil jij dit sturen?

Dat het precies twee jaar geleden is binnenkort weet zij ook wel Mr.Myst. Gun haar haar ruimte en rust. Als ze er wat mee wil of met je wilt praten komt dat vanzelf :)
Dat is ook wel zo... Ik ben alleen bang dat ik er verkeerd aan doe door nu teveel afstand te nemen. Wat dat betreft kun je nooit weten wat goed of verkeerd is in zo'n situatie. Natuurlijk zal ze er morgen bij stilstaan, hoop ik. Ik zie ze er echter ook wel voor aan dat ze dan juist iets gaat doen met vriendinnen, om er dan maar niet aan te hoeven denken. Dat zou ik jammer vinden.

Als ik mijn reactie zo teruglees, zie ik dat het verwijtend over kan komen, zo bedoel ik het natuurlijk niet. Het overbodige deel, tja, ik heb zoiets van: Dat kan ik niet vaak genoeg zeggen... :')

Nogmaals... het is nog geen zondag. Ik heb al wel vaker gezegd dat ik die plannen had, en ze niet uitgevoerd. En misschien (ik reken er niet op) hoor ik morgen wel iets van haar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Myst op 08-01-2011 14:04:53 ]
pi_91021977
Goedemiddag iedereen!

hoe gaat het hier :] Ben er al een paar dagen niet geweest. :{
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_91022159
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:55 schreef Octagon het volgende:

[..]

Wel netjes. Ze kon je ook gewoon laten wachten hebben... ;)
ja na die fock op, van gisteren had ik ook niet echt behoefte om haar te zien...ik zou niet weten wat ik had moeten zeggen.......doet ze wel vaker, op het laatst afzeggen, dit is al de 3e keer dat ze mijn spullen wil komen brengen, had ook wel in 1 keer gekunt denk ik dan, maar dan heeft ze een redenen om mij te spreken en te zien hoe het met me gaat denk ik..maar het is denk ik voor haar ook wel een beetje lastig om mij te zien, omdat ze weet dat ik nog lang niet over haar heen ben en ze zit mischien niet op mijn mooie praatjes te wachten...maar..ik heb haar terug gesmst...geen probleem laat maar weten wanneer je tijd hebt, het heeft geen haast.....

als het aan mij ligt mag ze er wel een maand mee wachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')