Hoe bedoel je ? Elke vrijdag ????quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:26 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Geweldig he? Hoe die Belgen altijd alleen op vrijdag in bad gaan![]()
Kop op Octagon, gewoon een mooi weekend maken begint met je lekker en goed te voelen. Misschien heb je wel zo'n raar tijdsgevoel omdat je dingen toch sneller een plekje aan het geven bent dan normaal. En ach...je hebt hier toch ook een soort 'familietijd' met alleen leden van dezelfde familie? Allemaal in een bepaalde fase bezig met de kunst van het loslaten
Variatie (op haar voicemail) : als ik je vandaag niet meer hoor, moet ik je nooit meer horenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:23 schreef ex het volgende:
Ach Wandering,
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk maar ik heb dat zelf ook gedaan tegen me ex haha.. ALS JE NU VANAVOND NIET TERUG KOMT DAN HOEF JE NOOIT MEER TERUG TE KOMEN!!111
ja was mischien niet goed maar ik moest het kwijt, mischien wil ik gewoon weer een bevestiging dat ze me niet terug wil! het zal onze eventuele nieuwe start niet bevorderen maar goed..het is toch makkelijker om dan verder te gaan met mijn leven....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:21 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Kom op! Ik zeg nog maak het niet zwaar en in hetzelfde gesprek begin jij over een nieuwe kans, dat jij nu dingen anders inzie en haar terug willen?
Dat is de meest NIET GOEDE woorden die je had kunnen gebruiken voor een chat.
Je zou haar alleen willen uitnodigen voor een gesprekje in die chat zei je nog! Daar was alle gelegenheid voor want ze was nieuwsgierig. Naja, ga nu maar beseffen dat je dit zelf opgeblazen hebt. Nieuwe ronde nieuwe kansen maar voorlopig heb je jezelf voor vele weken, zoniet maanden in de cel gezet.
Wat nu? Geen idee. Dat ze praat over dat jij van fouten kunt leren en dat je dat in een volgende liefde kunt meenemen klinkt niet bemoedigend. Ze heeft veel meer afstand dan jij hebt nu. Ga eerst maar eens dezelfde afstand maken. Dan zijn jullie weer gelijkwaardig aan elkaar. Sterkte.
Ik kan dat rare tijdsbesef niet onder woorden brengen... sorryquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef mr-niceguy het volgende:
Wat een tuig, die exen. Weg ermee
Wat is die lijst op pagina 1? ijn jullie een exen meeting aan het organiseren?
En dat tijdbesef is bij mij trouwens heel raar. Dingen die ik vlak na de breuk heb gedaan lijken heeeeel lang geleden, maar de breuk zelf en de relatie lijken veel korter geleden. Herkenbaar voor iemand?
Nou vertel eens meer!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef ex het volgende:
Of je daar nou zo blij mee moet zijn. Had haar vanmiddag spontaan aan de lijn (fuck you, nummer herkenning die faalt)
@Octagon: Neem je tijd....we horen het graag!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik kan dat rare tijdsbesef niet onder woorden brengen... sorry
Ach, wat valt er te vertellen ze moest me iets "zakelijks" vertellen maar ze had het prima kunnen e-mailen.. Vraag me dan altijd af waarom ze belt.. Ik heb het maar snel af gekaptquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:38 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Nou vertel eens meer!![]()
(zat zelf ook ff in een dipje vanochtend, staat eerder in dit draadje, daarnaast zat ze gister ineens tegen me aan te schurken op msn, zie nr 143)
Voor mij heeft alles verwijderen, foto`s ketting, ring, hyves, allerlei foto`s dat soort dingen gewoon verwijderen of ver weg opbergen...wel geholpenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, nu toch wel weer ff eenmomentje..
Heb intussen een kleine 1000 foto's op m'n telefoon staan, waaronder gigantisch veel van m'n ex. Allerlei dingetjes die we het afgelopen jaar hebben gedaan. Ook foto's hier thuis... dan zie ik haar op de bank zitten en dan heb ik de neiging om op precies diezelfde plek te gaan zitten enzo. Volgens mij ben ik met dat soort dingen vrij uniek
Achja... vallen en opstaan, heurt drbie
Ik denk dat ze je terug wil, grijp je kans nu ze zwak is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef H6-4ever het volgende:
nou mijn ex gesproken hoor via msn, eerst rustig daarna toch gezegd dat er soms nog dingen door mijn hoofd spoken en ze wou weten waarom en ik heb verteld dat ik een eerlijke kans wou en nu dingen anders inzie, en dat ik denk dat het mischien wel goed was gekomen, haar antwoord: daar is teveel voor gebeurd en zullen we nooit weten op dit moment is mijn liefde gewoon over sorry, en van die fouten kun je leren en hoop dat je bij je volgende liefde daar wat aan hebt en heel gelukkig wordt...vanavond ging ze stappen en aan de zuip dat doet ze nu veel was bijna alcholist zei ze...heb ik haar gevraagd waarom ze nu veel drinkt dat wou ze in onze relatie echt nooit! kon ze niet echt een antwoordt op geven maar ze wou binnenkort wel weer old scool met mij aan de zuip, niet direct maar over een maand want we zijn goede vrienden en kunnen goedpraten zei ze!!!
ben opzich wel een beetje opgelucht, maar krijg ook het idee dat ze het wel errug leuk vindt mij te spreken?!? tja want moet ik hier mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
Nouja, ik kijk nooit eigk naar die foto'squote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef H6-4ever het volgende:
[..]
Voor mij heeft alles verwijderen, foto`s ketting, ring, hyves, allerlei foto`s dat soort dingen gewoon verwijderen of ver weg opbergen...wel geholpen
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je terug wil, grijp je kans nu ze zwak is.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is Goofy....ik kon er wel om lachen....ff nadenken H6-4everquote:
Backupje maken... weg van die telefoonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, nu toch wel weer ff eenmomentje..
Heb intussen een kleine 1000 foto's op m'n telefoon staan, waaronder gigantisch veel van m'n ex. Allerlei dingetjes die we het afgelopen jaar hebben gedaan. Ook foto's hier thuis... dan zie ik haar op de bank zitten en dan heb ik de neiging om op precies diezelfde plek te gaan zitten enzo. Volgens mij ben ik met dat soort dingen vrij uniek
Of dezelfde routes lopen die we samen ooit eens hebben gelopen... herkenbare punten voor jullie?
Achja... vallen en opstaan, heurt drbie
Lol @ de hond.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef ex het volgende:
Nee hoor, je bent alleen de enige die het hier eerlijk opschrijft. Ik lig nog steeds niet aan haar kant van het bed.. (Mijn hond heeft er wat minder moeite mee)..
?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat was voor mij wel positief had eindelijk mijn plekje in bed terug!
Hey man, kop op... we zijn hier 'familie' hé... rememberquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef Mr.Myst het volgende:
Ach neo, 't Is wel begrijpelijk hoor, die acties. Dat soort dingen deed ik eerst ook, heb dat wel een beetje uit m'n systeem verbannen. Heb zelf snel alle foto's van m'n mobiel op de pc gezet. Ik kwam vanavond nog wel foto's op een plek tegen waar ik ze niet verwachtte. Dan is het wel ff slikken, map snel sluiten en niet meer naar kijken.
Ik had vanavond even enorm moeilijk, weer een moment waarop ik me afvroeg wat voor zin het allemaal nog had. Gelukkig is dat zware gevoel bijna weg, ik hou het op vermoeidheid en het lezen van een topic waarin iemand precies met gevoel waarmee mijn ex ook zat.
Ach ja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |