abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91001145
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:26 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Geweldig he? Hoe die Belgen altijd alleen op vrijdag in bad gaan ;)

Kop op Octagon, gewoon een mooi weekend maken begint met je lekker en goed te voelen. Misschien heb je wel zo'n raar tijdsgevoel omdat je dingen toch sneller een plekje aan het geven bent dan normaal. En ach...je hebt hier toch ook een soort 'familietijd' met alleen leden van dezelfde familie? Allemaal in een bepaalde fase bezig met de kunst van het loslaten :)
Hoe bedoel je ? Elke vrijdag ???? :P

Wacht ff jongens - ik voel me niet down of slecht of zo hé...
Dat eigenaardige tijdsbesef heb ik al van in het begin van de breuk
- enerzijds kon ik het alles herbeleven alsof het gisteren was : dat ging dan letterlijk van 'op die dag zei jij dat, en deed je dat' als ex me weer eens feiten voorlegde in een volgorde waarin ze niet gebeurd waren
- anderzijds had ik vanaf dag 1 het gevoel dat ik ex al weken/maanden moest missen

En dat heb ik vandaag ook... 15 dagen geen contact, en het lijken er al véél meer... en ik weet echt niet hoe dat te interpreteren, waar dat te plaatsen, ...

Feit is natuurlijk ook dat ex zo'n geregeld leven leidt (moet leiden), dat ik zeker weet wanneer ze tijd heeft voor haar nieuwe vriend... en dat speelt door mijn hoofd, en dat vind ik dan behoorlijk ambetant voor mezelf. Waardoor ik dan alweer 'kwaad' word op mezelf...

Ook ik ben vandaag moe, en dan gaan je hersens toch iets makkelijker met je aan de haal... heb ik de indruk :')
Verder drink ik geen alcohol, dus mezelf lavenloos zuipen zit er niet in ;)
pi_91001244
Wat een tuig, die exen. Weg ermee ;)

Wat is die lijst op pagina 1? ijn jullie een exen meeting aan het organiseren?

En dat tijdbesef is bij mij trouwens heel raar. Dingen die ik vlak na de breuk heb gedaan lijken heeeeel lang geleden, maar de breuk zelf en de relatie lijken veel korter geleden. Herkenbaar voor iemand?
pi_91001256
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:23 schreef ex het volgende:
Ach Wandering,

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk maar ik heb dat zelf ook gedaan tegen me ex haha.. ALS JE NU VANAVOND NIET TERUG KOMT DAN HOEF JE NOOIT MEER TERUG TE KOMEN!!111

:')
Variatie (op haar voicemail) : als ik je vandaag niet meer hoor, moet ik je nooit meer horen ;)
pi_91001317
Ook ik heb die fout gemaakt. Het is niet slim, maar ga je alsjeblieft niet afvragen wat er was gebeurd als je het niet/anders gedaan had. Hier leer je weer van. Je hebt je emoties teveel laten spreken, maar dat is logisch...
pi_91001392
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:21 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Kom op! Ik zeg nog maak het niet zwaar en in hetzelfde gesprek begin jij over een nieuwe kans, dat jij nu dingen anders inzie en haar terug willen?
Dat is de meest NIET GOEDE woorden die je had kunnen gebruiken voor een chat.

Je zou haar alleen willen uitnodigen voor een gesprekje in die chat zei je nog! Daar was alle gelegenheid voor want ze was nieuwsgierig. Naja, ga nu maar beseffen dat je dit zelf opgeblazen hebt. Nieuwe ronde nieuwe kansen maar voorlopig heb je jezelf voor vele weken, zoniet maanden in de cel gezet.
Wat nu? Geen idee. Dat ze praat over dat jij van fouten kunt leren en dat je dat in een volgende liefde kunt meenemen klinkt niet bemoedigend. Ze heeft veel meer afstand dan jij hebt nu. Ga eerst maar eens dezelfde afstand maken. Dan zijn jullie weer gelijkwaardig aan elkaar. Sterkte.
ja was mischien niet goed maar ik moest het kwijt, mischien wil ik gewoon weer een bevestiging dat ze me niet terug wil! het zal onze eventuele nieuwe start niet bevorderen maar goed..het is toch makkelijker om dan verder te gaan met mijn leven....
Overigens zie ik haar morgen ze heeft nog spullen van mij en die wil ze nog wel komen brengen, als ze tijd heeft!
pi_91001414
@ex: Wat ik nimmer zal doen is dingen als "ik zie het nu anders" en "ik wil een nieuwe kans" dat is zooo verkeerd over.Niet geloofwaardig maar wel minderwaardig. Ik zou het m'n strot niet uitkrijgen.

No offence H6-4ever; je hebt twee van de absolute don't's gedaan en dat in een chat nog wel. Stel je nu maar op zoals ex zegt en misschien dat hard-ball je nog ietsje hoop kan geven ;)

Oja H6-4ever; ex heeft inmiddels z'n ex weer achter zich aan lopen...
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:31:41 #82
189961 ex
aperture science
pi_91001513
Of je daar nou zo blij mee moet zijn :'). Had haar vanmiddag spontaan aan de lijn (fuck you, nummer herkenning die faalt)
The cake is a lie!
pi_91001668
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef mr-niceguy het volgende:
Wat een tuig, die exen. Weg ermee ;)

Wat is die lijst op pagina 1? ijn jullie een exen meeting aan het organiseren?

En dat tijdbesef is bij mij trouwens heel raar. Dingen die ik vlak na de breuk heb gedaan lijken heeeeel lang geleden, maar de breuk zelf en de relatie lijken veel korter geleden. Herkenbaar voor iemand?
Ik kan dat rare tijdsbesef niet onder woorden brengen... sorry ;)
pi_91001974
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef ex het volgende:
Of je daar nou zo blij mee moet zijn :'). Had haar vanmiddag spontaan aan de lijn (fuck you, nummer herkenning die faalt)
Nou vertel eens meer! :)

(zat zelf ook ff in een dipje vanochtend, staat eerder in dit draadje, daarnaast zat ze gister ineens tegen me aan te schurken op msn, zie nr 143 :))
Strek je eens uit !
pi_91002010
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ik kan dat rare tijdsbesef niet onder woorden brengen... sorry ;)
@Octagon: Neem je tijd....we horen het graag! :)
Strek je eens uit !
pi_91002190
Op tv wordt je ziekelijk veel geconfronteerd met vanalles eigenlijk. In een reclame wordt zelfs gezegd dat een bepaalde jongensnaam 'haar' zal troosten. Die jongensnaam is dezelfde als de ex waar mijn ex nu woont :') Ik had echt zoiets van: wat is dit nou weer.
Overal gaat het om liefde, in elk liedje, elke film, elke serie...

MAAAAAARRRR, echt langdurig kutvoelen is er niet bij. Af en toe een treurig gevoel en daarna gelijk verder.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:43:28 #87
189961 ex
aperture science
pi_91002317
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:38 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Nou vertel eens meer! :)

(zat zelf ook ff in een dipje vanochtend, staat eerder in dit draadje, daarnaast zat ze gister ineens tegen me aan te schurken op msn, zie nr 143 :))
Ach, wat valt er te vertellen ze moest me iets "zakelijks" vertellen maar ze had het prima kunnen e-mailen.. Vraag me dan altijd af waarom ze belt.. Ik heb het maar snel af gekapt :).
The cake is a lie!
pi_91002858
Hmm, nu toch wel weer ff een ;( momentje..
Heb intussen een kleine 1000 foto's op m'n telefoon staan, waaronder gigantisch veel van m'n ex. Allerlei dingetjes die we het afgelopen jaar hebben gedaan. Ook foto's hier thuis... dan zie ik haar op de bank zitten en dan heb ik de neiging om op precies diezelfde plek te gaan zitten enzo. Volgens mij ben ik met dat soort dingen vrij uniek :')
Of dezelfde routes lopen die we samen ooit eens hebben gelopen... herkenbare punten voor jullie?
Achja... vallen en opstaan, heurt drbie
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:53:17 #89
189961 ex
aperture science
pi_91002985
Nee hoor, je bent alleen de enige die het hier eerlijk opschrijft :). Ik lig nog steeds niet aan haar kant van het bed.. (Mijn hond heeft er wat minder moeite mee)..
The cake is a lie!
pi_91002994
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb intussen een kleine 1000 foto's op m'n telefoon staan, waaronder gigantisch veel van m'n ex. Allerlei dingetjes die we het afgelopen jaar hebben gedaan. Ook foto's hier thuis... dan zie ik haar op de bank zitten en dan heb ik de neiging om op precies diezelfde plek te gaan zitten enzo. Volgens mij ben ik met dat soort dingen vrij uniek :')
Voor mij heeft alles verwijderen, foto`s ketting, ring, hyves, allerlei foto`s dat soort dingen gewoon verwijderen of ver weg opbergen...wel geholpen
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:53:37 #91
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91003018
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef H6-4ever het volgende:
nou mijn ex gesproken hoor via msn, eerst rustig daarna toch gezegd dat er soms nog dingen door mijn hoofd spoken en ze wou weten waarom en ik heb verteld dat ik een eerlijke kans wou en nu dingen anders inzie, en dat ik denk dat het mischien wel goed was gekomen, haar antwoord: daar is teveel voor gebeurd en zullen we nooit weten op dit moment is mijn liefde gewoon over sorry, en van die fouten kun je leren en hoop dat je bij je volgende liefde daar wat aan hebt en heel gelukkig wordt...vanavond ging ze stappen en aan de zuip dat doet ze nu veel was bijna alcholist zei ze...heb ik haar gevraagd waarom ze nu veel drinkt dat wou ze in onze relatie echt nooit! kon ze niet echt een antwoordt op geven maar ze wou binnenkort wel weer old scool met mij aan de zuip, niet direct maar over een maand want we zijn goede vrienden en kunnen goedpraten zei ze!!!

ben opzich wel een beetje opgelucht, maar krijg ook het idee dat ze het wel errug leuk vindt mij te spreken?!? tja want moet ik hier mee?
Ik denk dat ze je terug wil, grijp je kans nu ze zwak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91003083
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef H6-4ever het volgende:

[..]

Voor mij heeft alles verwijderen, foto`s ketting, ring, hyves, allerlei foto`s dat soort dingen gewoon verwijderen of ver weg opbergen...wel geholpen
Nouja, ik kijk nooit eigk naar die foto's :') maar ik was vanavond eens aan het bladeren door die telefoon en kwam toch wel wat mooie herinneringen tegen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91003142
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik denk dat ze je terug wil, grijp je kans nu ze zwak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?
pi_91003314
Dat was voor mij wel positief had eindelijk mijn plekje in bed terug!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91003398
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef H6-4ever het volgende:

[..]

?
Dat is Goofy....ik kon er wel om lachen....ff nadenken H6-4ever ;)

(mmh...sarcasme?)
Strek je eens uit !
pi_91003501
Ach neo, 't Is wel begrijpelijk hoor, die acties. Dat soort dingen deed ik eerst ook, heb dat wel een beetje uit m'n systeem verbannen. Nog niet alles, maar wel veel... Heb zelf snel alle foto's van m'n mobiel op de pc gezet. Ik kwam vanavond nog wel foto's op een plek tegen waar ik ze niet verwachtte. Dan is het wel ff slikken, map snel sluiten en niet meer naar kijken.

Ik had vanavond even enorm moeilijk, weer een moment waarop ik me afvroeg wat voor zin het allemaal nog had. Gelukkig is dat zware gevoel bijna weg, ik hou het op vermoeidheid en het lezen van een topic waarin iemand precies met gevoel waarmee mijn ex ook zat.

Ach ja...
pi_91003539
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Of dezelfde routes lopen die we samen ooit eens hebben gelopen... herkenbare punten voor jullie?
Backupje maken... weg van die telefoon
Of er gewoonweg niet naar kijken... zelf heb ik ook véél foto's van haar/uitstappen/familiemomenten op mijn laptop staan (was ineens een fotograaf geworden tijdens onze relatie - waar ik vroeger nooit een foto nam :? ) - ik ga mezelf echt niet kwellen door die foto's/filmpjes te gaan herbekijken.

En sinds ik een nieuwe phone heb, ben ik ook mijn backlog aan SMSjes 'kwijt'... ttz. ze staan nog op de oude telefoon, maar die is opgeborgen. Dus SMSjes teruglezen kan ik ook niet meer :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef ex het volgende:
Nee hoor, je bent alleen de enige die het hier eerlijk opschrijft :). Ik lig nog steeds niet aan haar kant van het bed.. (Mijn hond heeft er wat minder moeite mee)..
Lol @ de hond.
Ex heeft toch nog een warm lichaam naast zich liggen ! :P
pi_91003587
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat was voor mij wel positief had eindelijk mijn plekje in bed terug!
?
Had je toch gewoon nooit jouw plekje moeten afgeven ?
Dat zijn toch de dingen die je bespreekt de eerste keer dat je samen slaapt ?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 23:03:25 #99
189961 ex
aperture science
pi_91003634
Haha ja meneer hond ligt echt naast me languit op die plek zo van IT'S MINE BITCH! EN KOM NOOIT MEER TERUG. Met z'n koppie op haar kussen.

Lekker beest :D
The cake is a lie!
pi_91003662
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef Mr.Myst het volgende:
Ach neo, 't Is wel begrijpelijk hoor, die acties. Dat soort dingen deed ik eerst ook, heb dat wel een beetje uit m'n systeem verbannen. Heb zelf snel alle foto's van m'n mobiel op de pc gezet. Ik kwam vanavond nog wel foto's op een plek tegen waar ik ze niet verwachtte. Dan is het wel ff slikken, map snel sluiten en niet meer naar kijken.

Ik had vanavond even enorm moeilijk, weer een moment waarop ik me afvroeg wat voor zin het allemaal nog had. Gelukkig is dat zware gevoel bijna weg, ik hou het op vermoeidheid en het lezen van een topic waarin iemand precies met gevoel waarmee mijn ex ook zat.

Ach ja...
Hey man, kop op... we zijn hier 'familie' hé... remember O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')