abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90981009
Zingen/muziek maken helpt. Ik ga dadelijk de buurvrouw even 'pesten'. Keihard 'Black' van Pearl Jam meespelen/zingen. Wie weet lucht het op.

Mooie comments ook op YouTube:

"Love is truly a double-edged sword."

en

" black " is a soliloquy by a broken hearted man, who is remembering an absent lover. love can be a euphoric nirvana , or it can be agonizing pain, the line that separates the two is thin.
pi_90982394
Ik stuur je wel even een link naar het liedje als ik thuis ben Mr.Myst :)
Ik denk dat je het wellicht kan waarderen. :)
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_90982990
Wow als je even niet ben geweest.. dit gaat echt super snel! Ik heb besloten om hier minder te komen omdat ik niet bezig ben met het loslaten van mijn ex, maar het terugvinden van mezelf en het wennen aan een nieuw leven. Zo veel anders is het niet. Vind het eigenlijk best goed zo!

Net lekker naar de kapper geweest, haren geverfd en vanavond naar een studentenfeestje! Zin in! En verder heb ik volgende week een belangrijk tentamen en nu kan ik me dus helemaal verdiepen in het leren, super fijn. Het is pas twee weken geleden maar ik voel me eigenlijk gelukkig. Zo blij mee!!! Verder wil ik me op zoveel nieuwe dingen richten. Zo wil ik bijvoorbeeld gitaarlessen gaan nemen of iets met zang, heb de laatste tijd liedjes gezongen van teksten die ik zelf heb gemaakt, en daar kan ik echt zoveel in kwijt..

Ik weet zeker dat dit bij jullie ook gaat komen. Je voelt je dan zo bevrijd omdat die rotgevoelens weg zijn. :)
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_90984527
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef Faerie het volgende:
Wow als je even niet ben geweest.. dit gaat echt super snel! Ik heb besloten om hier minder te komen omdat ik niet bezig ben met het loslaten van mijn ex, maar het terugvinden van mezelf en het wennen aan een nieuw leven. Zo veel anders is het niet. Vind het eigenlijk best goed zo!

Net lekker naar de kapper geweest, haren geverfd en vanavond naar een studentenfeestje! Zin in! En verder heb ik volgende week een belangrijk tentamen en nu kan ik me dus helemaal verdiepen in het leren, super fijn. Het is pas twee weken geleden maar ik voel me eigenlijk gelukkig. Zo blij mee!!! Verder wil ik me op zoveel nieuwe dingen richten. Zo wil ik bijvoorbeeld gitaarlessen gaan nemen of iets met zang, heb de laatste tijd liedjes gezongen van teksten die ik zelf heb gemaakt, en daar kan ik echt zoveel in kwijt..

Ik weet zeker dat dit bij jullie ook gaat komen. Je voelt je dan zo bevrijd omdat die rotgevoelens weg zijn. :)
Klasse van je! En jij maar roepen dat het hier snel gaat terwijl je in twee weken tijd van zielig hoopje naar strak gekapte (hooggeblonderde? ;) ) zichzelf met de gitaar begeleidende zangeres gaat?

Veel plezier vanavond en laat de jongens een beetje met rust! :+
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  vrijdag 7 januari 2011 @ 19:03:18 #55
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90988459
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef Faerie het volgende:

top! zo moet zijn. in ieder geval goed om te horen dat het goed gaat!

@mr myst.. wat zei de buurvrouw? :)

@joycie onderweg naar de kroeg, fok op mobiel, hoe laat kwam je :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90989544
@ennudan: Nog niks, als ze écht kwaad is gaat ze morgenvroeg tussen 7 en 8 op de muur slaan... Wat is het toch een heerlijk mens! ( :') ) Maar meestal heeft ze er geen problemen mee, ik maak meestal maar een half uurtje muziek, en dan is 't weer stil ;)

Veel plezier in de kroeg, enne, wij willen de laatste ontwikkelingen wel weten he ;)
pi_90989772
Ennudan, in welke kroeg moet ik wezen! Ik ben verdwaald!

I love pearl jam trouwen mr. Myst!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90989964
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef J0ycie88 het volgende:
Ennudan, in welke kroeg moet ik wezen! Ik ben verdwaald!

I love pearl jam trouwen mr. Myst!
Doe je me nu een aanzoek? O-)
En tegelijkertijd met ennudan de kroeg in... :(

;)

('t is trouwens echt een heerlijk nummer!)
pi_90991143

Love changes everything
Love makes you fly
And it can break your wings

Love makes the rules

Very true :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90993476
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 19:31 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Doe je me nu een aanzoek? O-)
En tegelijkertijd met ennudan de kroeg in... :(

;)

('t is trouwens echt een heerlijk nummer!)
Ik dacht dat het subtiel was, maar nee! :$

Ik sta nu met ennudan in de kroeg! Gezellig! ;)
pi_90994166
me ex is online en mijn vingers jeuken om te vragen als ze morgen tijd heeft, om wat te gaan drinken en te gaan praten...heb haar nu al 2 weken niet gezien...relatie is bijna 4 weken over...wil haar nog zoveel vertellen, al heeft ze haar keuze gemaakt, ik wil het toch proberen...of toch rusten laten?
pi_90994530
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 20:34 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik dacht dat het subtiel was, maar nee! :$

Ik sta nu met ennudan in de kroeg! Gezellig! ;)
Haha, hé, shit. Ik was zo vol hoop, maar tevergeefs... ;) :P
Gezellig ;) ^O^

We moesten toch met data komen voor de meet? Wat dachten jullie van het laatste weekend van januari/eerste weekend van februari?

't Is rustig hier. The Voice of Holland? :P
Gelukkig maar, iedereen zal wel in de kroeg zitten! ^O^

@laforest: Zie dat ik nog niet gereageerd had op je bericht, ik ben benieuwd, zie het linkje graag tegemoet.

@H6-4ever: Ik zou het niet doen. Het even rust gunnen. Als ze met je wil praten, spreekt ze je vanzelf aan.
pi_90994789
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 20:46 schreef H6-4ever het volgende:
me ex is online en mijn vingers jeuken om te vragen als ze morgen tijd heeft, om wat te gaan drinken en te gaan praten...heb haar nu al 2 weken niet gezien...relatie is bijna 4 weken over...wil haar nog zoveel vertellen, al heeft ze haar keuze gemaakt, ik wil het toch proberen...of toch rusten laten?
Je moet doen wat je zelf wilt.

Als je iets wilt bereiken moet je misschien gaan denken wat zij zou willen. Wat ze zou verwachten van je. Wat ze niet zo verwachten van je. En welk van die twee zou het beste resultaat opleveren. Zou ze het geweldig vinden nu een bericht van je te ontvangen en je dan - bij wijze van spreken - gaan omhelzen?
Of denk je dat jouw berichtje een verdedigende reactie van haar zou gaan opleveren?

Jij kent haar het beste, wij niet ;)

(en..als je je niet kunt beheersen houd het dan ff rustig in de start, gewoon hoe het is met 'r, en zo ff polsen en niet meteen zwaar over drinken en een gesprek hebben....)
Strek je eens uit !
pi_90995387
^^ Negeer mijn advies, wat WW zegt.
pi_90995892
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 20:51 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Haha, hé, shit. Ik was zo vol hoop, maar tevergeefs... ;) :P
Gezellig ;) ^O^

We moesten toch met data komen voor de meet? Wat dachten jullie van het laatste weekend van januari/eerste weekend van februari?

't Is rustig hier. The Voice of Holland? :P
Gelukkig maar, iedereen zal wel in de kroeg zitten! ^O^

@laforest: Zie dat ik nog niet gereageerd had op je bericht, ik ben benieuwd, zie het linkje graag tegemoet.

@H6-4ever: Ik zou het niet doen. Het even rust gunnen. Als ze met je wil praten, spreekt ze je vanzelf aan.
Nah, zit gewoon thuis, relaxed in bad met de gsm het draadje aan het bijlezen.

Heb vandaag alweer het niet te beschrijven tijdgevoel... Alles lijkt al veel verder achter me te liggen als het in werkelijkheid is. Heel vervelend aangezien ik dan zou verwachten al verder te staan in het proces. Komt misschien ook doordat mijn kennissenkring beperk is en allemaal van't straat... Voor de meesten is het weekend toch ' familietijd'...
pi_90996130
Voor mij is dat weekend prima!
pi_90996846
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:12 schreef Octagon het volgende:

[..]

Heb vandaag alweer het niet te beschrijven tijdgevoel... Alles lijkt al veel verder achter me te liggen als het in werkelijkheid is. Heel vervelend aangezien ik dan zou verwachten al verder te staan in het proces. Komt misschien ook doordat mijn kennissenkring beperk is en allemaal van't straat... Voor de meesten is het weekend toch ' familietijd'...
Geweldig he? Hoe die Belgen altijd alleen op vrijdag in bad gaan ;)

Kop op Octagon, gewoon een mooi weekend maken begint met je lekker en goed te voelen. Misschien heb je wel zo'n raar tijdsgevoel omdat je dingen toch sneller een plekje aan het geven bent dan normaal. En ach...je hebt hier toch ook een soort 'familietijd' met alleen leden van dezelfde familie? Allemaal in een bepaalde fase bezig met de kunst van het loslaten :)
Strek je eens uit !
pi_90996882
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Voor mij is dat weekend prima!
Welke? ;)
29/30 januari, of 5/6 februari? (Ik had wat duidelijker moeten zijn dat ik twee verschillende weekenden bedoelde :) )
Ik ga me niet bemoeien met de plaats, aangezien ik ver uit de buurt van iedereen woon...

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:12 schreef Octagon het volgende:

[..]

Een bad... Dat zou heerlijk zijn op dit moment! (We hebben geen bad, wel een douche hoor, maak je geen zorgen! :P ) Het gevoel dat je beschrijft herken ik niet, ik heb juist het tegenovergestelde, alsof het gisteren gebeurd is. Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is, maar de ene breuk is de andere niet, en bij de ene breuk ben je er sneller overheen dan de andere. Ik denk dat dat ook geldt voor het gevoel van tijd wat je beschrijft.
Maar goed, ik heb slechts één relatie om ervaring uit te putten, niet bepaald een ervaringsdeskundige dus.

Ondanks dat je nu 'alleen' thuis zit, is het wel fijn om even tijd voor jezelf te nemen. Ook ik heb een beperkte kennissenkring, vanavond is weer een 'gewoon' tv-avondje voor mij. Nu ben ik op dit moment ook écht heel erg moe en mag ik met mijn slaapmedicatie geen alcohol, dus misschien is het ook verstandiger om vanavond niet naar de kroeg te kunnen.
Afgezien van het feit of het verstandig is, heb ik ook niks gehoord van de mensen met wie ik de vorige keer naar de kroeg ben gegaan (wel een beetje contact via Hyves), ik vermoed dat ze dit weekend even rust nemen, anders had ik het waarschijnlijk wel gehoord. Morgen anders maar even contact opnemen.

Ik heb vanmiddag nog even contact gehad met een goede vriendin van mijn ex. Die vroeg hoe het ging, ik heb de situatie een beetje uitgelegd. Wel even gevraagd of het tussen ons kon blijven, omdat ik geen zin heb in medelijden van mijn ex. Als ze me zelf zou vragen hoe het gaat, is het wat anders, maar ze hoeft niet van anderen te horen hoe ik me voel. En als ze toch wat zou zeggen? Jammer dan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Myst op 07-01-2011 21:30:55 (Vermoeidheid, slecht lopende zinnen...) ]
pi_90997686
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 21:27 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Welke? ;)
29/30 januari, of 5/6 februari? (Ik had wat duidelijker moeten zijn dat ik twee verschillende weekenden bedoelde :) )
Ik ga me niet bemoeien met de plaats, aangezien ik ver uit de buurt van iedereen woon...

[..]

Een bad... Dat zou heerlijk zijn op dit moment! (We hebben geen bad, wel een douche hoor, maak je geen zorgen! :P ) Het gevoel dat je beschrijft herken ik niet, ik heb juist het tegenovergestelde, alsof het gisteren gebeurd is. Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is, maar de ene breuk is de andere niet, en bij de ene breuk ben je er sneller overheen dan de andere. Ik denk dat dat ook geldt voor het gevoel van tijd wat je beschrijft.
Maar goed, ik heb slechts één relatie om ervaring uit te putten, niet bepaald een ervaringsdeskundige dus.

Ondanks dat je nu 'alleen' thuis zit, is het wel fijn om even tijd voor jezelf te nemen. Ook ik heb een beperkte kennissenkring, vanavond is weer een 'gewoon' tv-avondje voor mij. Nu ben ik op dit moment ook écht heel erg moe en mag ik met mijn slaapmedicatie geen alcohol, dus misschien is het ook verstandiger om vanavond niet naar de kroeg te kunnen.
Afgezien van het feit of het verstandig is, heb ik ook niks gehoord van de mensen met wie ik de vorige keer naar de kroeg ben gegaan (wel een beetje contact via Hyves), ik vermoed dat ze dit weekend even rust nemen, anders had ik het waarschijnlijk wel gehoord. Morgen anders maar even contact opnemen.

Ik heb vanmiddag nog even contact gehad met een goede vriendin van mijn ex. Die vroeg hoe het ging, ik heb de situatie een beetje uitgelegd. Wel even gevraagd of het tussen ons kon blijven, omdat ik geen zin heb in medelijden van mijn ex. Als ze me zelf zou vragen hoe het gaat, is het wat anders, maar ze hoeft niet van anderen te horen hoe ik me voel. En als ze toch wat zou zeggen? Jammer dan.
Welke maakt voor mij niet uit.. Ennudan moet even in zijn agenda kijken :p
pi_90998384
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Welke maakt voor mij niet uit.. Ennudan moet even in zijn agenda kijken :p
Ik sluit me bij Joyce aan. Er moeten er toch twee zijn die zich maar weer overal aan aanpassen....zucht.... ;)
Strek je eens uit !
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:52:16 #71
189961 ex
aperture science
pi_90998672
Zo, 3x achter elkaar in een korte tijd "last" van me ex gehad en ik voel me toch wel vaag nu..

Rot is niet het goede woord (Moe wel :P) maar ik voel me "vreemd" raar om in een vreemde bekende dingen te zien en dat doet twijfelen. Is het wel goed dat ik zo bot doe en geen contact zoek, moet ik niet wat aardiger zijn.

Maar aan de andere kant, nope ik wil verder, verhuizen, flirten, daten... En niet met haar :).

Zo zien jullie maar, spontaan even een soort van mini terugslag/dipje :). Het kan nog steeds na 2 weken je prima voelen.
The cake is a lie!
pi_90998684
nou mijn ex gesproken hoor via msn, eerst rustig daarna toch gezegd dat er soms nog dingen door mijn hoofd spoken en ze wou weten waarom en ik heb verteld dat ik een eerlijke kans wou en nu dingen anders inzie, en dat ik denk dat het mischien wel goed was gekomen, haar antwoord: daar is teveel voor gebeurd en zullen we nooit weten op dit moment is mijn liefde gewoon over sorry, en van die fouten kun je leren en hoop dat je bij je volgende liefde daar wat aan hebt en heel gelukkig wordt...vanavond ging ze stappen en aan de zuip dat doet ze nu veel was bijna alcholist zei ze...heb ik haar gevraagd waarom ze nu veel drinkt dat wou ze in onze relatie echt nooit! kon ze niet echt een antwoordt op geven maar ze wou binnenkort wel weer old scool met mij aan de zuip, niet direct maar over een maand want we zijn goede vrienden en kunnen goedpraten zei ze!!!

ben opzich wel een beetje opgelucht, maar krijg ook het idee dat ze het wel errug leuk vindt mij te spreken?!? tja want moet ik hier mee?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:18:01 #73
189961 ex
aperture science
pi_91000442
Sorry als het al gevraagd is hoor maar, ze is zeker nog niet zo oud? Het klinkt nogal kinderachtig om eerlijk te zijn :). Ik zou best wel afknappen op een meisje die het tof vind om zoveel te drinken.

Zou de breakup alleen maar makkelijker maken.

Wat je er trouwens aan moet doen & mee moet? Helemaal niks :). Het is niet voor niks uit, en ze zegt vrij duidelijk dat ze niet meer wilt toch?
The cake is a lie!
pi_91000723
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef H6-4ever het volgende:
nou mijn ex gesproken hoor via msn, eerst rustig daarna toch gezegd dat er soms nog dingen door mijn hoofd spoken en ze wou weten waarom en ik heb verteld dat ik een eerlijke kans wou en nu dingen anders inzie, en dat ik denk dat het mischien wel goed was gekomen, haar antwoord: daar is teveel voor gebeurd en zullen we nooit weten op dit moment is mijn liefde gewoon over sorry, en van die fouten kun je leren en hoop dat je bij je volgende liefde daar wat aan hebt en heel gelukkig wordt...vanavond ging ze stappen en aan de zuip dat doet ze nu veel was bijna alcholist zei ze...heb ik haar gevraagd waarom ze nu veel drinkt dat wou ze in onze relatie echt nooit! kon ze niet echt een antwoordt op geven maar ze wou binnenkort wel weer old scool met mij aan de zuip, niet direct maar over een maand want we zijn goede vrienden en kunnen goedpraten zei ze!!!

ben opzich wel een beetje opgelucht, maar krijg ook het idee dat ze het wel errug leuk vindt mij te spreken?!? tja want moet ik hier mee?
Kom op! Ik zeg nog maak het niet zwaar en in hetzelfde gesprek begin jij over een nieuwe kans, dat jij nu dingen anders inzie en haar terug willen?
Dat is de meest NIET GOEDE woorden die je had kunnen gebruiken voor een chat.

Je zou haar alleen willen uitnodigen voor een gesprekje in die chat zei je nog! Daar was alle gelegenheid voor want ze was nieuwsgierig. Naja, ga nu maar beseffen dat je dit zelf opgeblazen hebt. Nieuwe ronde nieuwe kansen maar voorlopig heb je jezelf voor vele weken, zoniet maanden in de cel gezet.
Wat nu? Geen idee. Dat ze praat over dat jij van fouten kunt leren en dat je dat in een volgende liefde kunt meenemen klinkt niet bemoedigend. Ze heeft veel meer afstand dan jij hebt nu. Ga eerst maar eens dezelfde afstand maken. Dan zijn jullie weer gelijkwaardig aan elkaar. Sterkte.
Strek je eens uit !
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:23:08 #75
189961 ex
aperture science
pi_91000823
Ach Wandering,

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk maar ik heb dat zelf ook gedaan tegen me ex haha.. ALS JE NU VANAVOND NIET TERUG KOMT DAN HOEF JE NOOIT MEER TERUG TE KOMEN!!111

:')
The cake is a lie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')