quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:34 schreef Ernemmertje het volgende:
Dagje? Ik ben al de hele week thuis en nog zo brak als ik weet niet wat. Okee, iets beter aan het worden maargoed geestelijk nog niet echt helemaal 100%. Als het erger wordt ff naar de huisarts denk ik. Psycholoog aanvragenWordt gek van mezelf, bleh. Het vreet enorm veel energie!! En dan die twee kids nog erbij. Hmm. wel zo verstandig denk ik. Ik merk dat dat liefdesverdriet nog erg knaagt aan mij op een ene vandere manier. Best stom, dat terwijl ik eigenlijk vind dat ik eroverheen ben en wel beter weet. Stomme onbewuste acties van het menselijk ziel/lichaam!!! haha ach ja. Ik denk dat de psycholoog sowieso goed zal doen.
Zoals je ziet gaat het bij mij ook niet altijd goed.... heb ik alle plaatjes vergeet ik de nummering aan te passenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:54 schreef Ernemmertje het volgende:
thanks voor het openen! Ik zou niet weten hoe je dat allemaal moet overnemen die plaatjes/links etc. dus vandaar haha.
@ennudan:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:06 schreef ennudan het volgende:
@WW haha ja hoor ... vind het vooral heel sneu..... maar goed... ik kan er dan toch niks meer aan doen en had eigenlijk stiekem wel gehoopt dat ze beter/volwassener zou zijn en iets meer betekenis zou hechten aan "ons". En dan ons als in wat we vroeger hadden en het voorzetten van een vriendschappelijke relatie.... helaas....dat is ze blijkbaar niet...
Als je er over nadenkt ga ik me overigens wel afvragen wat er dan echt is geweest van onze relatie... en dan vooral die zaken die in de laatste 8 weken gebeurd zijn. Toen ze weer voor de derde keer terug kwam. Helemaal geloven doe ik dat allemaal niet meer... maar goed gedane zaken nemen geen keer.... het HAHA gevoel overheerst gelukkig nog.
Ben eens heel benieuwd wat Mr Myst vandaag aangeboden krijgt... ga er vanuit dat alles goed komt!
Klinkt heel wat betere als ik het zou zeggen maar denk dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:35 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@ennudan:
Vreemd, als je kijkt naar bijv. Ex, jij en mezelf zie ik parallellen lopen. Eerst nog het roze brilletje direct na de breuk, het vechten, maar daarna een soort bewustwording en een inzien van soms simpelweg raar of puberaal gedrag bij je ex.
Gisteren schoot me dat al te binnen na eerdere posts van Ex dat ie z'n ex toch heel anders ziet nu. Jij zegt dat nu ook en ik voelde dat dus ook al.Het is alsof ze in dat 'oude' blijven hangen terwijl loslaten voor ons betekent het inzicht krijgen en verder ontwikkelen
Teken dat je voor jezelf ver genoeg bent??quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:16 schreef Octagon het volgende:
* Octagon rolt net uit zijn bed.
Laat in bed (rond 3u), een wekker die om 6u afgaat zonder dat je het verwacht (damn you new phone !)... om dan een 3-tal uur in een mode tussen slapen en wakker zijn te verkeren, met enkel maar je ex in je gedachten.
Eigenlijk heb ik enkel nog steeds dezelfde gedachten 'Ik begrijp haar niet' en 'Ga ik haar nog horen ?'... zelf voel ik nu ik wakker ben niet de behoefte haar te contacteren.
Ik ben al een tijdje zover hoor.... de drang om haar te contacteren is al zo'n 2 weken weg (we hebben dan ook al 2 weken geen contact meer) en ik voel me wel véél beter als pakweg 3 weken geleden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:40 schreef ennudan het volgende:
[..]
Teken dat je voor jezelf ver genoeg bent??
Die vraag had ik ook vandaar dat smsje van mij gister naar haar.... het uitblijven van reactie geeft ook veel aan... jammer maar helaas...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:51 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje zover hoor.... de drang om haar te contacteren is al zo'n 2 weken weg (we hebben dan ook al 2 weken geen contact meer) en ik voel me wel véél beter als pakweg 3 weken geleden.
De vraag of ze mij nog gaat contacteren, komt voort uit haar laatste email... langs de andere kant : waarom zou ze me nog contacteren ? Zoals ik al een paar keer aangehaald heb, is ze nog 'intens' en ze heeft een ander om nu al haar energie op te richten.
Ik begin wel steeds meer de aandacht van een vrouw te missen... dat vind ik wel sneu voor mezelf. Maar ik zit er niet depressief voor te zijn
Ja dan heb je altijd het internet nog.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:53 schreef ennudan het volgende:
[..]
Die vraag had ik ook vandaar dat smsje van mij gister naar haar.... het uitblijven van reactie geeft ook veel aan... jammer maar helaas...
Ik bespeur die instelling ook een beetje bij jou
En aandacht van een vrouw is altijd leuk.... maar goed het is ook niet het einde van de wereld als het er tijdelijk even niet is toch
Ik vertik het om zelf nog initiatief te nemen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:53 schreef ennudan het volgende:
[..]
Die vraag had ik ook vandaar dat smsje van mij gister naar haar.... het uitblijven van reactie geeft ook veel aan... jammer maar helaas...
Ik bespeur die instelling ook een beetje bij jou
En aandacht van een vrouw is altijd leuk.... maar goed het is ook niet het einde van de wereld als het er tijdelijk even niet is toch
Dat roept iedereen... geef mij als echte internet/vrouwen leek (en misschien Octagon ook) eens advies over het hoe en waarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja dan heb je altijd het internet nog.
Luistert altijd als een vrouw wat zegt.....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef Octagon het volgende:
[..]
Er wordt naar je geluisterd... voelt fijn hé
Mja ik ben niet single op het momentquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:37 schreef ennudan het volgende:
[..]
Dat roept iedereen... geef mij als echte internet/vrouwen leek (en misschien Octagon ook) eens advies over het hoe en waar
Maar dat was de vraag niet!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja ik ben niet single op het moment
Nou ja, nog niet.
Ik bedoelde met het internet dat je altijd wel met iemand kan chatten of contact kan leggen. Ik heb 3 van mijn vriendinnen zo ontmoet en al met al behoorlijk wat jaren bijelkaar geweest.quote:
Fokkers zijn irl ook liefquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:44 schreef J0ycie88 het volgende:
Had het ook wel verwacht dat ennudan het niet zo vergetenHeb geen zin meer om te werken!!
Internet is wel goed om nieuwe mensen te leren kennenvolgens mij gaat het daarover nu, dus ik dacht laat ik eens ontopic doen!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:01 schreef Wanderingwhy het volgende:
Mr.Myst heeft nu zijn gesprek. Ik hoop maar dat ie met zijn juiste been uit bed gestapt is. Ik duim nog even extra voor hem want hij kan 'goed nieuws' (of een goed gesprek iig) wel gebruiken.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:06 schreef ennudan het volgende:
Ben eens heel benieuwd wat Mr Myst vandaag aangeboden krijgt... ga er vanuit dat alles goed komt!
Bedankt dat jullie aan me gedacht, en voor me geduimd hebben!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:16 schreef Octagon het volgende:
* Octagon rolt net uit zijn bed.
Ook hier wordt er geduimd voor Mr.Myst
quote:
Bedankt!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:04 schreef ennudan het volgende:
@Mr Myst... goed bezig dus. ben heel benieuwd wat dat gaat opleveren!
Goh, zelf heb ik nog nooit afgesproken met iemand die ik op het net had ontmoet... Misschien ook omdat ik nogal een eenzaam surfersbestaan leidt... ook (op Fok!) hier las ik al jaren meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:44 schreef J0ycie88 het volgende:
Had het ook wel verwacht dat ennudan het niet zo vergetenHeb geen zin meer om te werken!!
Internet is wel goed om nieuwe mensen te leren kennenvolgens mij gaat het daarover nu, dus ik dacht laat ik eens ontopic doen!
Octagon.... hier hetzelfde....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef Octagon het volgende:
[..]
Goh, zelf heb ik nog nooit afgesproken met iemand die ik op het net had ontmoet... Misschien ook omdat ik nogal een eenzaam surfersbestaan leidt... ook (op Fok!) hier las ik al jaren mee
Hmm ik wel hoor, van Myspace, Fok, etcquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef Octagon het volgende:
[..]
Goh, zelf heb ik nog nooit afgesproken met iemand die ik op het net had ontmoet... Misschien ook omdat ik nogal een eenzaam surfersbestaan leidt... ook (op Fok!) hier las ik al jaren mee
Mja ik heb nog nooit iets via een datingwebsite ansich gedaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:53 schreef ennudan het volgende:
[..]
Octagon.... hier hetzelfde....
Ook alle datingsites etc zijn voor mij onbekend terrein
Ik wel, slechte ervaringen meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja ik heb nog nooit iets via een datingwebsite ansich gedaan
Dank je wel!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef Viking84 het volgende:
Fijn dat je een goed gesprek had, Mr. Myst!. Zal hier dinsdag nog eens kijken of je het idd bent geworden (en anders pm ik je wel
).
Ik weet dat ik er weinig meer aan kan doen, kon ik er maar iets aan doen. Toch heb ik het gevoel dat ze contact met me op gaat nemen, zondag. Anders doe ik het waarschijnlijk wel (quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:33 schreef ennudan het volgende:
Mr Myst... die gevoelens is niks mis mee zolang je jezelf maar niet gek laat maken... je weet dat het moeilijk wordt en dat het naar alle waarschijnlijkheid niks meer wordt.... prima toch.... gevoel kun je toch niet onderdrukken en de enige manier om er goed mee om te gaan is het te ervaren en het een plaats te geven....
Onderdrukte gevoelens kunnen later een hoop problemen opleveren hoor
QFT !quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:28 schreef KingMalibu het volgende:
Los laten van je ex is lastig, maar met bepaalde situatie's kan de knop van het gevoel 'loslaten' heel snel gaan.
Juistem... gewoon stug volhouden!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:55 schreef Octagon het volgende:
[..]
QFT !
En dan heb je de terugval(letjes) zoals ik er eentje heb op dit moment...![]()
Denk dat het te maken heeft met het feit dat ik verlof heb, toch een beetje aan't thuiswerken ben... en dat ik dus geen afleiding van de collega's heb... ze spookt gdvd in mijn hoofd.
Maar ik ben sterk - ik neem geen contact op(als niemand anders me motiveert, doe ik het toch gewoon zelf ?
)
Die fase heb ik al achter de rug. is idd een heel vervelende situatie, ik was ook idd opgelucht dat ik gewoon kon werken en mn afleiding had qua collega's & vrienden. maar kan je zeggen. komt goed je komt er alleen maar sterker uit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:55 schreef Octagon het volgende:
[..]
QFT !
Denk dat het te maken heeft met het feit dat ik verlof heb, toch een beetje aan't thuiswerken ben... en dat ik dus geen afleiding van de collega's heb... ze spookt gdvd in mijn hoofd.
Maar ik ben sterk - ik neem geen contact op(als niemand anders me motiveert, doe ik het toch gewoon zelf ?
)
Ja ik zou dat zelf ook nooit doen, maar neemt niet weg dat ik 3 van mijn vriendinnen via het internet heb ontmoet en toch best lang samen zijn geweest. Mijn huidige vriendin heb ik via mijn bandwebsite leren kennen en we zijn erg gelukkig samen.quote:
Denk dat ieder dat op ze eigen manier moet meemaken. in jouw geval heeft het goed uitgepakt. en idd fijn als je vriendinnen van internet hebt kunnen ontmoeten waar het ook mee klikt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja ik zou dat zelf ook nooit doen, maar neemt niet weg dat ik 3 van mijn vriendinnen via het internet heb ontmoet en toch best lang samen zijn geweest. Mijn huidige vriendin heb ik via mijn bandwebsite leren kennen en we zijn erg gelukkig samen.
Het is niet de eerste keer dat ik een ex heb, ik weet van mezelf dat die terugvalletjes best lang kunnen duren bij mij... maar dan wel zonder echt een invloed te hebben op mijn verdere functionneren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:02 schreef KingMalibu het volgende:
[..]
Die fase heb ik al achter de rug. is idd een heel vervelende situatie, ik was ook idd opgelucht dat ik gewoon kon werken en mn afleiding had qua collega's & vrienden. maar kan je zeggen. komt goed je komt er alleen maar sterker uit.
Ik ben nogal een apart persoon met ongebruikelijke voorkeuren en meiden die met mij klikken zijn zeldzaam, dus ja ik ben erg blij dat er internet is en nu ben ik dolgelukkig met iemand die ik anders nooit had ontmoet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:34 schreef KingMalibu het volgende:
[..]
Denk dat ieder dat op ze eigen manier moet meemaken. in jouw geval heeft het goed uitgepakt. en idd fijn als je vriendinnen van internet hebt kunnen ontmoeten waar het ook mee klikt.
Haha! Terugvalletje horen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:55 schreef Octagon het volgende:
[..]
QFT !
)
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:54 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Haha! Terugvalletje horen?
Vandaag onderweg. Daar een meeting, daar een afspraak etc. Einde ochtend overvalt me een gevoel dat er sterk aan me gedacht wordt...zal wel een gedachtenspinsel zijn, maar toch dat gevoel blijft sterk aanwezig. Gelukkig zorgt werk voor afleiding.
Dan weer onderweg van Apeldoorn naar Arnhem, muziek lekker aan in de auto, rond 13.15 hoor ik dan
Onbewust dwalen mijn gedachten toch af en ik herpak me. Ik zet de radio op een andere zender. Start daar dezelfde plaat...pfff...
Onderweg ff op youtube dat liedje gezocht, raad eens? Reclame met daarin de achternaam van m'n ex en op zo'n manier dat er geen ontkomen aan is (om privacyredenen blablabla)
Arrgghh...draag mij maar weg dan!
Moraal van het verhaal: Al gaat het nog zo goed, terugvalletjes kun je altijd en overal krijgen
Je mag er zeker om lachen. Ik begon die post toch al met "Haha"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef Octagon het volgende:
[..]
Topverhaal - maakt mij aan het lachen. (zal wel je bedoeling niet zijn, maar kom
)
Gelukkig wordt dit soort muziek niet op Studio Brussel gedraaid...
Alhoewel ik maar weinig met muziekteksten heb.... luister niet echt naar teksten, behalve dan misschien als ze het onderstaande nog eens spelen Niet dat ik me vereenzelf met de tekst hoor... want ik ben én geen vrouw én ik drink niet
Klasse van je! En jij maar roepen dat het hier snel gaat terwijl je in twee weken tijd van zielig hoopje naar strak gekapte (hooggeblonderde?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef Faerie het volgende:
Wow als je even niet ben geweest.. dit gaat echt super snel! Ik heb besloten om hier minder te komen omdat ik niet bezig ben met het loslaten van mijn ex, maar het terugvinden van mezelf en het wennen aan een nieuw leven. Zo veel anders is het niet. Vind het eigenlijk best goed zo!
Net lekker naar de kapper geweest, haren geverfd en vanavond naar een studentenfeestje! Zin in! En verder heb ik volgende week een belangrijk tentamen en nu kan ik me dus helemaal verdiepen in het leren, super fijn. Het is pas twee weken geleden maar ik voel me eigenlijk gelukkig. Zo blij mee!!! Verder wil ik me op zoveel nieuwe dingen richten. Zo wil ik bijvoorbeeld gitaarlessen gaan nemen of iets met zang, heb de laatste tijd liedjes gezongen van teksten die ik zelf heb gemaakt, en daar kan ik echt zoveel in kwijt..
Ik weet zeker dat dit bij jullie ook gaat komen. Je voelt je dan zo bevrijd omdat die rotgevoelens weg zijn.
top! zo moet zijn. in ieder geval goed om te horen dat het goed gaat!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef Faerie het volgende:
Wow als je even niet ben geweest.. dit gaat echt super snel! Ik heb besloten om hier minder te komen omdat ik niet bezig ben met het loslaten van mijn ex, maar het terugvinden van mezelf en het wennen aan een nieuw leven. Zo veel anders is het niet. Vind het eigenlijk best goed zo!
Net lekker naar de kapper geweest, haren geverfd en vanavond naar een studentenfeestje! Zin in! En verder heb ik volgende week een belangrijk tentamen en nu kan ik me dus helemaal verdiepen in het leren, super fijn. Het is pas twee weken geleden maar ik voel me eigenlijk gelukkig. Zo blij mee!!! Verder wil ik me op zoveel nieuwe dingen richten. Zo wil ik bijvoorbeeld gitaarlessen gaan nemen of iets met zang, heb de laatste tijd liedjes gezongen van teksten die ik zelf heb gemaakt, en daar kan ik echt zoveel in kwijt..
Ik weet zeker dat dit bij jullie ook gaat komen. Je voelt je dan zo bevrijd omdat die rotgevoelens weg zijn.
Doe je me nu een aanzoek?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef J0ycie88 het volgende:
Ennudan, in welke kroeg moet ik wezen! Ik ben verdwaald!
I love pearl jam trouwen mr. Myst!
Ik dacht dat het subtiel was, maar nee! :$quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:31 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Doe je me nu een aanzoek?![]()
En tegelijkertijd met ennudan de kroeg in...![]()
('t is trouwens echt een heerlijk nummer!)
Haha, hé, shit. Ik was zo vol hoop, maar tevergeefs...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:34 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het subtiel was, maar nee! :$
Ik sta nu met ennudan in de kroeg! Gezellig!
Je moet doen wat je zelf wilt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:46 schreef H6-4ever het volgende:
me ex is online en mijn vingers jeuken om te vragen als ze morgen tijd heeft, om wat te gaan drinken en te gaan praten...heb haar nu al 2 weken niet gezien...relatie is bijna 4 weken over...wil haar nog zoveel vertellen, al heeft ze haar keuze gemaakt, ik wil het toch proberen...of toch rusten laten?
Nah, zit gewoon thuis, relaxed in bad met de gsm het draadje aan het bijlezen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:51 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Haha, hé, shit. Ik was zo vol hoop, maar tevergeefs...![]()
![]()
Gezellig![]()
![]()
We moesten toch met data komen voor de meet? Wat dachten jullie van het laatste weekend van januari/eerste weekend van februari?
't Is rustig hier. The Voice of Holland?![]()
Gelukkig maar, iedereen zal wel in de kroeg zitten!![]()
@laforest: Zie dat ik nog niet gereageerd had op je bericht, ik ben benieuwd, zie het linkje graag tegemoet.
@H6-4ever: Ik zou het niet doen. Het even rust gunnen. Als ze met je wil praten, spreekt ze je vanzelf aan.
Geweldig he? Hoe die Belgen altijd alleen op vrijdag in bad gaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:12 schreef Octagon het volgende:
[..]
Nah, zit gewoon thuis, relaxed in bad met de gsm het draadje aan het bijlezen.
Heb vandaag alweer het niet te beschrijven tijdgevoel... Alles lijkt al veel verder achter me te liggen als het in werkelijkheid is. Heel vervelend aangezien ik dan zou verwachten al verder te staan in het proces. Komt misschien ook doordat mijn kennissenkring beperk is en allemaal van't straat... Voor de meesten is het weekend toch ' familietijd'...
Welke?quote:
Een bad... Dat zou heerlijk zijn op dit moment! (We hebben geen bad, wel een douche hoor, maak je geen zorgen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:12 schreef Octagon het volgende:
[..]
Nah, zit gewoon thuis, relaxed in bad met de gsm het draadje aan het bijlezen.
Heb vandaag alweer het niet te beschrijven tijdgevoel... Alles lijkt al veel verder achter me te liggen als het in werkelijkheid is. Heel vervelend aangezien ik dan zou verwachten al verder te staan in het proces. Komt misschien ook doordat mijn kennissenkring beperk is en allemaal van't straat... Voor de meesten is het weekend toch ' familietijd'...
Welke maakt voor mij niet uit.. Ennudan moet even in zijn agenda kijken :pquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:27 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Welke?
29/30 januari, of 5/6 februari? (Ik had wat duidelijker moeten zijn dat ik twee verschillende weekenden bedoelde)
Ik ga me niet bemoeien met de plaats, aangezien ik ver uit de buurt van iedereen woon...
[..]
Een bad... Dat zou heerlijk zijn op dit moment! (We hebben geen bad, wel een douche hoor, maak je geen zorgen!) Het gevoel dat je beschrijft herken ik niet, ik heb juist het tegenovergestelde, alsof het gisteren gebeurd is. Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is, maar de ene breuk is de andere niet, en bij de ene breuk ben je er sneller overheen dan de andere. Ik denk dat dat ook geldt voor het gevoel van tijd wat je beschrijft.
Maar goed, ik heb slechts één relatie om ervaring uit te putten, niet bepaald een ervaringsdeskundige dus.
Ondanks dat je nu 'alleen' thuis zit, is het wel fijn om even tijd voor jezelf te nemen. Ook ik heb een beperkte kennissenkring, vanavond is weer een 'gewoon' tv-avondje voor mij. Nu ben ik op dit moment ook écht heel erg moe en mag ik met mijn slaapmedicatie geen alcohol, dus misschien is het ook verstandiger om vanavond niet naar de kroeg te kunnen.
Afgezien van het feit of het verstandig is, heb ik ook niks gehoord van de mensen met wie ik de vorige keer naar de kroeg ben gegaan (wel een beetje contact via Hyves), ik vermoed dat ze dit weekend even rust nemen, anders had ik het waarschijnlijk wel gehoord. Morgen anders maar even contact opnemen.
Ik heb vanmiddag nog even contact gehad met een goede vriendin van mijn ex. Die vroeg hoe het ging, ik heb de situatie een beetje uitgelegd. Wel even gevraagd of het tussen ons kon blijven, omdat ik geen zin heb in medelijden van mijn ex. Als ze me zelf zou vragen hoe het gaat, is het wat anders, maar ze hoeft niet van anderen te horen hoe ik me voel. En als ze toch wat zou zeggen? Jammer dan.
Ik sluit me bij Joyce aan. Er moeten er toch twee zijn die zich maar weer overal aan aanpassen....zucht....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Welke maakt voor mij niet uit.. Ennudan moet even in zijn agenda kijken :p
Kom op! Ik zeg nog maak het niet zwaar en in hetzelfde gesprek begin jij over een nieuwe kans, dat jij nu dingen anders inzie en haar terug willen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef H6-4ever het volgende:
nou mijn ex gesproken hoor via msn, eerst rustig daarna toch gezegd dat er soms nog dingen door mijn hoofd spoken en ze wou weten waarom en ik heb verteld dat ik een eerlijke kans wou en nu dingen anders inzie, en dat ik denk dat het mischien wel goed was gekomen, haar antwoord: daar is teveel voor gebeurd en zullen we nooit weten op dit moment is mijn liefde gewoon over sorry, en van die fouten kun je leren en hoop dat je bij je volgende liefde daar wat aan hebt en heel gelukkig wordt...vanavond ging ze stappen en aan de zuip dat doet ze nu veel was bijna alcholist zei ze...heb ik haar gevraagd waarom ze nu veel drinkt dat wou ze in onze relatie echt nooit! kon ze niet echt een antwoordt op geven maar ze wou binnenkort wel weer old scool met mij aan de zuip, niet direct maar over een maand want we zijn goede vrienden en kunnen goedpraten zei ze!!!
ben opzich wel een beetje opgelucht, maar krijg ook het idee dat ze het wel errug leuk vindt mij te spreken?!? tja want moet ik hier mee?
Hoe bedoel je ? Elke vrijdag ????quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:26 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Geweldig he? Hoe die Belgen altijd alleen op vrijdag in bad gaan![]()
Kop op Octagon, gewoon een mooi weekend maken begint met je lekker en goed te voelen. Misschien heb je wel zo'n raar tijdsgevoel omdat je dingen toch sneller een plekje aan het geven bent dan normaal. En ach...je hebt hier toch ook een soort 'familietijd' met alleen leden van dezelfde familie? Allemaal in een bepaalde fase bezig met de kunst van het loslaten
Variatie (op haar voicemail) : als ik je vandaag niet meer hoor, moet ik je nooit meer horenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:23 schreef ex het volgende:
Ach Wandering,
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk maar ik heb dat zelf ook gedaan tegen me ex haha.. ALS JE NU VANAVOND NIET TERUG KOMT DAN HOEF JE NOOIT MEER TERUG TE KOMEN!!111
ja was mischien niet goed maar ik moest het kwijt, mischien wil ik gewoon weer een bevestiging dat ze me niet terug wil! het zal onze eventuele nieuwe start niet bevorderen maar goed..het is toch makkelijker om dan verder te gaan met mijn leven....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:21 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Kom op! Ik zeg nog maak het niet zwaar en in hetzelfde gesprek begin jij over een nieuwe kans, dat jij nu dingen anders inzie en haar terug willen?
Dat is de meest NIET GOEDE woorden die je had kunnen gebruiken voor een chat.
Je zou haar alleen willen uitnodigen voor een gesprekje in die chat zei je nog! Daar was alle gelegenheid voor want ze was nieuwsgierig. Naja, ga nu maar beseffen dat je dit zelf opgeblazen hebt. Nieuwe ronde nieuwe kansen maar voorlopig heb je jezelf voor vele weken, zoniet maanden in de cel gezet.
Wat nu? Geen idee. Dat ze praat over dat jij van fouten kunt leren en dat je dat in een volgende liefde kunt meenemen klinkt niet bemoedigend. Ze heeft veel meer afstand dan jij hebt nu. Ga eerst maar eens dezelfde afstand maken. Dan zijn jullie weer gelijkwaardig aan elkaar. Sterkte.
Ik kan dat rare tijdsbesef niet onder woorden brengen... sorryquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef mr-niceguy het volgende:
Wat een tuig, die exen. Weg ermee
Wat is die lijst op pagina 1? ijn jullie een exen meeting aan het organiseren?
En dat tijdbesef is bij mij trouwens heel raar. Dingen die ik vlak na de breuk heb gedaan lijken heeeeel lang geleden, maar de breuk zelf en de relatie lijken veel korter geleden. Herkenbaar voor iemand?
Nou vertel eens meer!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef ex het volgende:
Of je daar nou zo blij mee moet zijn. Had haar vanmiddag spontaan aan de lijn (fuck you, nummer herkenning die faalt)
@Octagon: Neem je tijd....we horen het graag!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik kan dat rare tijdsbesef niet onder woorden brengen... sorry
Ach, wat valt er te vertellen ze moest me iets "zakelijks" vertellen maar ze had het prima kunnen e-mailen.. Vraag me dan altijd af waarom ze belt.. Ik heb het maar snel af gekaptquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:38 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Nou vertel eens meer!![]()
(zat zelf ook ff in een dipje vanochtend, staat eerder in dit draadje, daarnaast zat ze gister ineens tegen me aan te schurken op msn, zie nr 143)
Voor mij heeft alles verwijderen, foto`s ketting, ring, hyves, allerlei foto`s dat soort dingen gewoon verwijderen of ver weg opbergen...wel geholpenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, nu toch wel weer ff eenmomentje..
Heb intussen een kleine 1000 foto's op m'n telefoon staan, waaronder gigantisch veel van m'n ex. Allerlei dingetjes die we het afgelopen jaar hebben gedaan. Ook foto's hier thuis... dan zie ik haar op de bank zitten en dan heb ik de neiging om op precies diezelfde plek te gaan zitten enzo. Volgens mij ben ik met dat soort dingen vrij uniek
Achja... vallen en opstaan, heurt drbie
Ik denk dat ze je terug wil, grijp je kans nu ze zwak is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef H6-4ever het volgende:
nou mijn ex gesproken hoor via msn, eerst rustig daarna toch gezegd dat er soms nog dingen door mijn hoofd spoken en ze wou weten waarom en ik heb verteld dat ik een eerlijke kans wou en nu dingen anders inzie, en dat ik denk dat het mischien wel goed was gekomen, haar antwoord: daar is teveel voor gebeurd en zullen we nooit weten op dit moment is mijn liefde gewoon over sorry, en van die fouten kun je leren en hoop dat je bij je volgende liefde daar wat aan hebt en heel gelukkig wordt...vanavond ging ze stappen en aan de zuip dat doet ze nu veel was bijna alcholist zei ze...heb ik haar gevraagd waarom ze nu veel drinkt dat wou ze in onze relatie echt nooit! kon ze niet echt een antwoordt op geven maar ze wou binnenkort wel weer old scool met mij aan de zuip, niet direct maar over een maand want we zijn goede vrienden en kunnen goedpraten zei ze!!!
ben opzich wel een beetje opgelucht, maar krijg ook het idee dat ze het wel errug leuk vindt mij te spreken?!? tja want moet ik hier mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
Nouja, ik kijk nooit eigk naar die foto'squote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef H6-4ever het volgende:
[..]
Voor mij heeft alles verwijderen, foto`s ketting, ring, hyves, allerlei foto`s dat soort dingen gewoon verwijderen of ver weg opbergen...wel geholpen
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je terug wil, grijp je kans nu ze zwak is.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is Goofy....ik kon er wel om lachen....ff nadenken H6-4everquote:
Backupje maken... weg van die telefoonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, nu toch wel weer ff eenmomentje..
Heb intussen een kleine 1000 foto's op m'n telefoon staan, waaronder gigantisch veel van m'n ex. Allerlei dingetjes die we het afgelopen jaar hebben gedaan. Ook foto's hier thuis... dan zie ik haar op de bank zitten en dan heb ik de neiging om op precies diezelfde plek te gaan zitten enzo. Volgens mij ben ik met dat soort dingen vrij uniek
Of dezelfde routes lopen die we samen ooit eens hebben gelopen... herkenbare punten voor jullie?
Achja... vallen en opstaan, heurt drbie
Lol @ de hond.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef ex het volgende:
Nee hoor, je bent alleen de enige die het hier eerlijk opschrijft. Ik lig nog steeds niet aan haar kant van het bed.. (Mijn hond heeft er wat minder moeite mee)..
?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat was voor mij wel positief had eindelijk mijn plekje in bed terug!
Hey man, kop op... we zijn hier 'familie' hé... rememberquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef Mr.Myst het volgende:
Ach neo, 't Is wel begrijpelijk hoor, die acties. Dat soort dingen deed ik eerst ook, heb dat wel een beetje uit m'n systeem verbannen. Heb zelf snel alle foto's van m'n mobiel op de pc gezet. Ik kwam vanavond nog wel foto's op een plek tegen waar ik ze niet verwachtte. Dan is het wel ff slikken, map snel sluiten en niet meer naar kijken.
Ik had vanavond even enorm moeilijk, weer een moment waarop ik me afvroeg wat voor zin het allemaal nog had. Gelukkig is dat zware gevoel bijna weg, ik hou het op vermoeidheid en het lezen van een topic waarin iemand precies met gevoel waarmee mijn ex ook zat.
Ach ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |