abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 januari 2011 @ 08:38:59 #1
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90964910
Vorig deel: De kunst van het loslaten van je ex # 143 - Alles komt goed!

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zon fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan
Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen
Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!
Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren
In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!
[/i]

"The list!

Wanderingwhy ->Den Bosch
Ex - Omgeving Amsterdam
Neo-mullen (want je komt maar gewoon!) -> Heerlen
Joyce -> Breda
Harrydepizzabakker1 (zorg jij dan meteen voor de pizza's) -> Landgraaf
Ennudan -> Heerlen
Jeice -> Dan woonde jij in de omgeving Amersfoort
Cocktailprikker -> Omgeving Nijmegen
Mr. Myst -> Omgeving Doetinchem

Nu jullie met een datum en plaats! Ik stel voor dat het niet te lang meer gaat duren! Nog voor carnaval, voordat iedereen een nieuw vriendinnetje of ik een vriendje tegen het lijf loopt!"

En Tara, jij mag ook mee hoor Ik voel me best alleen als enige vrouw!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 08:41:51 #2
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90964945
Ja ik weet fout gemaakt met de titel..... had 144 moeten zijn... heb al een pm naar een mod gestuurd om het aan te passen....
Tis nog vroeg he
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 08:46:29 #3
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90965002
Laatste post vorige topic:

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 08:34 schreef Ernemmertje het volgende:
Dagje? Ik ben al de hele week thuis en nog zo brak als ik weet niet wat. Okee, iets beter aan het worden maargoed geestelijk nog niet echt helemaal 100%. Als het erger wordt ff naar de huisarts denk ik. Psycholoog aanvragen :') Wordt gek van mezelf, bleh. Het vreet enorm veel energie!! En dan die twee kids nog erbij. Hmm. wel zo verstandig denk ik. Ik merk dat dat liefdesverdriet nog erg knaagt aan mij op een ene vandere manier. Best stom, dat terwijl ik eigenlijk vind dat ik eroverheen ben en wel beter weet. Stomme onbewuste acties van het menselijk ziel/lichaam!!! haha ach ja. Ik denk dat de psycholoog sowieso goed zal doen.
pi_90965123
thanks voor het openen! Ik zou niet weten hoe je dat allemaal moet overnemen die plaatjes/links etc. dus vandaar haha.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 08:59:52 #5
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90965205
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 08:54 schreef Ernemmertje het volgende:
thanks voor het openen! Ik zou niet weten hoe je dat allemaal moet overnemen die plaatjes/links etc. dus vandaar haha.
Zoals je ziet gaat het bij mij ook niet altijd goed.... heb ik alle plaatjes vergeet ik de nummering aan te passen :(

Maar goed om even terug te komen op je post is het inderdaad zo dat je onderbewuste er nog heel erg mee bezig is en dat dus energie vreet..... Daar kun je fysiek ook behoorlijk van door elkaar raken...
Hulp zoeken als het telang aanhoudt lijkt me dan niet meer dan normaal.
pi_90965246
@ennudan:
Kun je nog lachen om gisteren? Ik wel gelukkig. Vind die actie van m'n ex nog steeds puberaal en ben haar bijna dankbaar ;)

Mr.Myst heeft nu zijn gesprek. Ik hoop maar dat ie met zijn juiste been uit bed gestapt is. Ik duim nog even extra voor hem want hij kan 'goed nieuws' (of een goed gesprek iig) wel gebruiken.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  vrijdag 7 januari 2011 @ 09:06:14 #7
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90965329
@WW haha ja hoor ... vind het vooral heel sneu..... maar goed... ik kan er dan toch niks meer aan doen en had eigenlijk stiekem wel gehoopt dat ze beter/volwassener zou zijn en iets meer betekenis zou hechten aan "ons". En dan ons als in wat we vroeger hadden en het voorzetten van een vriendschappelijke relatie.... helaas....dat is ze blijkbaar niet...
Als je er over nadenkt ga ik me overigens wel afvragen wat er dan echt is geweest van onze relatie... en dan vooral die zaken die in de laatste 8 weken gebeurd zijn. Toen ze weer voor de derde keer terug kwam. Helemaal geloven doe ik dat allemaal niet meer... maar goed gedane zaken nemen geen keer.... het HAHA gevoel overheerst gelukkig nog.

Ben eens heel benieuwd wat Mr Myst vandaag aangeboden krijgt... ga er vanuit dat alles goed komt!
pi_90965527
* Octagon rolt net uit zijn bed.

Laat in bed (rond 3u), een wekker die om 6u afgaat zonder dat je het verwacht (damn you new phone !)... om dan een 3-tal uur in een mode tussen slapen en wakker zijn te verkeren, met enkel maar je ex in je gedachten.
Eigenlijk heb ik enkel nog steeds dezelfde gedachten 'Ik begrijp haar niet' en 'Ga ik haar nog horen ?'... zelf voel ik nu ik wakker ben niet de behoefte haar te contacteren.

Ook hier wordt er geduimd voor Mr.Myst :)
pi_90965630
Het moet deel 144 zijn hoor :{
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_90965913
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:06 schreef ennudan het volgende:
@WW haha ja hoor ... vind het vooral heel sneu..... maar goed... ik kan er dan toch niks meer aan doen en had eigenlijk stiekem wel gehoopt dat ze beter/volwassener zou zijn en iets meer betekenis zou hechten aan "ons". En dan ons als in wat we vroeger hadden en het voorzetten van een vriendschappelijke relatie.... helaas....dat is ze blijkbaar niet...
Als je er over nadenkt ga ik me overigens wel afvragen wat er dan echt is geweest van onze relatie... en dan vooral die zaken die in de laatste 8 weken gebeurd zijn. Toen ze weer voor de derde keer terug kwam. Helemaal geloven doe ik dat allemaal niet meer... maar goed gedane zaken nemen geen keer.... het HAHA gevoel overheerst gelukkig nog.

Ben eens heel benieuwd wat Mr Myst vandaag aangeboden krijgt... ga er vanuit dat alles goed komt!
@ennudan:
Vreemd, als je kijkt naar bijv. Ex, jij en mezelf zie ik parallellen lopen. Eerst nog het roze brilletje direct na de breuk, het vechten, maar daarna een soort bewustwording en een inzien van soms simpelweg raar of puberaal gedrag bij je ex.
Gisteren schoot me dat al te binnen na eerdere posts van Ex dat ie z'n ex toch heel anders ziet nu. Jij zegt dat nu ook en ik voelde dat dus ook al.Het is alsof ze in dat 'oude' blijven hangen terwijl loslaten voor ons betekent het inzicht krijgen en verder ontwikkelen :)
Strek je eens uit !
  vrijdag 7 januari 2011 @ 09:40:22 #11
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90966007
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:35 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@ennudan:
Vreemd, als je kijkt naar bijv. Ex, jij en mezelf zie ik parallellen lopen. Eerst nog het roze brilletje direct na de breuk, het vechten, maar daarna een soort bewustwording en een inzien van soms simpelweg raar of puberaal gedrag bij je ex.
Gisteren schoot me dat al te binnen na eerdere posts van Ex dat ie z'n ex toch heel anders ziet nu. Jij zegt dat nu ook en ik voelde dat dus ook al.Het is alsof ze in dat 'oude' blijven hangen terwijl loslaten voor ons betekent het inzicht krijgen en verder ontwikkelen :)
Klinkt heel wat betere als ik het zou zeggen maar denk dat je gelijk hebt

@Laforest... dat had ik hierboven al geconstateerd... PM naar een mod is al onderweg
  vrijdag 7 januari 2011 @ 09:40:51 #12
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90966013
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:16 schreef Octagon het volgende:

Laat in bed (rond 3u), een wekker die om 6u afgaat zonder dat je het verwacht (damn you new phone !)... om dan een 3-tal uur in een mode tussen slapen en wakker zijn te verkeren, met enkel maar je ex in je gedachten.
Eigenlijk heb ik enkel nog steeds dezelfde gedachten 'Ik begrijp haar niet' en 'Ga ik haar nog horen ?'... zelf voel ik nu ik wakker ben niet de behoefte haar te contacteren.

Teken dat je voor jezelf ver genoeg bent??
pi_90966250
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:40 schreef ennudan het volgende:

[..]

Teken dat je voor jezelf ver genoeg bent??
Ik ben al een tijdje zover hoor.... de drang om haar te contacteren is al zo'n 2 weken weg (we hebben dan ook al 2 weken geen contact meer) en ik voel me wel véél beter als pakweg 3 weken geleden.

De vraag of ze mij nog gaat contacteren, komt voort uit haar laatste email... langs de andere kant : waarom zou ze me nog contacteren ? Zoals ik al een paar keer aangehaald heb, is ze nog 'intens' en ze heeft een ander om nu al haar energie op te richten.

Ik begin wel steeds meer de aandacht van een vrouw te missen... dat vind ik wel sneu voor mezelf. Maar ik zit er niet depressief voor te zijn ;)
  vrijdag 7 januari 2011 @ 09:53:40 #14
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90966297
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:51 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ik ben al een tijdje zover hoor.... de drang om haar te contacteren is al zo'n 2 weken weg (we hebben dan ook al 2 weken geen contact meer) en ik voel me wel véél beter als pakweg 3 weken geleden.

De vraag of ze mij nog gaat contacteren, komt voort uit haar laatste email... langs de andere kant : waarom zou ze me nog contacteren ? Zoals ik al een paar keer aangehaald heb, is ze nog 'intens' en ze heeft een ander om nu al haar energie op te richten.

Ik begin wel steeds meer de aandacht van een vrouw te missen... dat vind ik wel sneu voor mezelf. Maar ik zit er niet depressief voor te zijn ;)
Die vraag had ik ook vandaar dat smsje van mij gister naar haar.... het uitblijven van reactie geeft ook veel aan... jammer maar helaas...
Ik bespeur die instelling ook een beetje bij jou :)

En aandacht van een vrouw is altijd leuk.... maar goed het is ook niet het einde van de wereld als het er tijdelijk even niet is toch :)
pi_90966370
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:53 schreef ennudan het volgende:

[..]

Die vraag had ik ook vandaar dat smsje van mij gister naar haar.... het uitblijven van reactie geeft ook veel aan... jammer maar helaas...

En aandacht van een vrouw is altijd leuk.... maar goed het is ook niet het einde van de wereld als het er tijdelijk even niet is toch :)
Ja dan heb je altijd het internet nog. :P
pi_90967398
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:53 schreef ennudan het volgende:

[..]

Ik vertik het om zelf nog initiatief te nemen...
Het is zelfs zo erg dat als ze me een email zou sturen, dat er een automatisch antwoord klaarstaat :') dat ze me maar moet bellen of dat ze maar in haar auto moet stappen ... momenteel ben ik écht uitgemaild met haar.

Het plezante is dat ik merk dat ik mij de vraag wel stel of ze mij nog gaat contacteren (ik moest eerst maar weer eens mijn gezondheid verzorgen, en dan zouden we wel zien of er in IRL nog iets gezegd moest worden - haar woorden), maar dat ik niet op de refreshknop van gmail zit te rammen :)

Ff geen aandacht van één vrouw (of vrouwen, whatever :@ ) kan idd. aangenaam zijn... maar nu mis ik het echt }:|
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:37:58 #17
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90967503
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:56 schreef laforest het volgende:

[..]

Ja dan heb je altijd het internet nog. :P
Dat roept iedereen... geef mij als echte internet/vrouwen leek (en misschien Octagon ook) eens advies over het hoe en waar :)
pi_90967758
Geweldig! Het lijstje staat erin :d
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90967814
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef J0ycie88 het volgende:
Geweldig! Het lijstje staat erin :d
Er wordt naar je geluisterd... voelt fijn hé :D
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:50:38 #20
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90967962
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef Octagon het volgende:

[..]

Er wordt naar je geluisterd... voelt fijn hé :D
Luistert altijd als een vrouw wat zegt.....
En doet er soms zelfs wat mee :)
pi_90968079
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:37 schreef ennudan het volgende:

[..]

Dat roept iedereen... geef mij als echte internet/vrouwen leek (en misschien Octagon ook) eens advies over het hoe en waar :)
Mja ik ben niet single op het moment :P
Nou ja, nog niet. :P
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:56:15 #22
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90968136
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:54 schreef laforest het volgende:

[..]

Mja ik ben niet single op het moment :P
Nou ja, nog niet. :P
Maar dat was de vraag niet!!
pi_90969295
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:56 schreef ennudan het volgende:

[..]

Maar dat was de vraag niet!!
Ik bedoelde met het internet dat je altijd wel met iemand kan chatten of contact kan leggen. Ik heb 3 van mijn vriendinnen zo ontmoet en al met al behoorlijk wat jaren bijelkaar geweest. :)
Ik heb zelf een band en componeer ook klassieke stukken en zo kom ik online dan ook wel weer in contact met mensen. :)
pi_90969823
Had het ook wel verwacht dat ennudan het niet zo vergeten ;) Heb geen zin meer om te werken!!

Internet is wel goed om nieuwe mensen te leren kennen :) volgens mij gaat het daarover nu, dus ik dacht laat ik eens ontopic doen!
pi_90969951
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 11:44 schreef J0ycie88 het volgende:
Had het ook wel verwacht dat ennudan het niet zo vergeten ;) Heb geen zin meer om te werken!!

Internet is wel goed om nieuwe mensen te leren kennen :) volgens mij gaat het daarover nu, dus ik dacht laat ik eens ontopic doen!
Fokkers zijn irl ook lief :Y
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_90970613
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:01 schreef Wanderingwhy het volgende:
Mr.Myst heeft nu zijn gesprek. Ik hoop maar dat ie met zijn juiste been uit bed gestapt is. Ik duim nog even extra voor hem want hij kan 'goed nieuws' (of een goed gesprek iig) wel gebruiken.
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:06 schreef ennudan het volgende:
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:16 schreef Octagon het volgende:

Ook hier wordt er geduimd voor Mr.Myst :)
Bedankt dat jullie aan me gedacht, en voor me geduimd hebben! :) Het gesprek is positief verlopen, ik heb een positieve indruk achtergelaten, zo werd me verteld. Maandagmiddag/dinsdag krijg ik te horen of ik het ben geworden, er was namelijk nog een andere gegadigde, maar vanwege zijn achtergrond wilden ze kijken of ze hem een andere functie aan zouden kunnen bieden. Waarschijnlijk heb ik binnenkort een werkervaringsplaats!

Ik heb het niet over mijn depressie/burnout gehad, er werd mij wel naar mijn lichamelijke/geestelijke gesteldheid gevraagd. Mocht het echt niet beter gaan, kan ik dit altijd nog op tijd aangeven. De functie komt pas midden januari/begin februari vrij. Dat geeft mij de tijd om aan mezelf te werken, zorgen dat ik al een beetje in een ritme ga komen.
Ook begin ik parttime, in overleg. De functie is sowieso voor 18-20 uur, maar de mogelijkheid is er om deze uit te bouwen naar 32-36 uur. Ik heb aangegeven dat laatste graag te willen, maar omdat ik al een hele tijd niet meer gewerkt heb, is het fijn om even een maand parttime te beginnen, en het daarna uit te bouwen. Daar werd ook positief op gereageerd. 'Vijf dagen per week vroeg opstaan zal je waarschijnlijk al tegenvallen, dan is het beter om het op te bouwen'.

Ik ga nog nergens van uit, maar het is in ieder geval een lichtpuntje. :)
Ik moest er wel rekening mee houden dat het een tijdelijke plaats was, er zou eventueel een mogelijkheid in kunnen zitten dat ik daar zou kunnen blijven (dit is in het verleden ook gebeurd), maar vanwege bezuinigingen zit het er op dit moment niet in. Maar goed, binnenkort eerst maar eens lekker aan de slag. Ik zie dit in ieder geval wel zitten.
pi_90970715
Gaaf Myst!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:04:24 #28
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90970731
@Mr Myst... goed bezig dus. ben heel benieuwd wat dat gaat opleveren!

@Joycie.... blij dat er tenminste iemand vertrouwen heeft :)
pi_90971401
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:04 schreef laforest het volgende:
Gaaf Myst!
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:04 schreef ennudan het volgende:
@Mr Myst... goed bezig dus. ben heel benieuwd wat dat gaat opleveren!
Bedankt! :) Ja, ik ben ook heel benieuwd wat er uiteindelijk van gaat komen. Zoals gezegd ziet het er op dit moment niet naar uit dat er een mogelijkheid is om binnen de organisatie te blijven, maar alles kan... Eerst maar eens aan mezelf gaan werken, en voor de volle honderd procent aan de slag gaan met deze baan (mocht ik het worden, maar het ziet er positief uit). Dat laatste gaat wel lukken denk ik, het lijkt me fijn me eindelijk weer eens nuttig te kunnen maken, het werk lijkt me leuk, en de sfeer is positief.

------------

Tot zover het werk. Vannacht heb ik weer waardeloos geslapen, nog slechter dan afgelopen nachten. Normaal gesproken zouden dat de zenuwen kunnen zijn voor het gesprek, maar ik was totaal niet zenuwachtig. Normaal gesproken ben ik wel lichtelijk gespannen voor een sollicitatiegesprek, maar in dit geval echt niet. Ik ga maandag ook aangeven dat de Temazepam mij echt niet veel doet. Het zou me in ieder geval moeten helpen om snel in slaap te kunnen komen, en het bijschrift vermeldt dat het maximaal een half uur voor het naar bed gaan ingenomen moet worden. Dat doe ik netjes. Vervolgens ben ik, 2,5 uur na het innemen van de Temazepam, nog klaarwakker. En als ik dan in slaap val, ben ik vrij snel weer wakker. Vannacht heb ik bijvoorbeeld nog geen vier uur geslapen. Dat is niet zo fijn, met zo'n belangrijk gesprek voor de boeg. Ik zou bijna denken dat ik placebo's mee heb gekregen :')

Wat mij wel enorm stoorde is dat ik, toen ik naar bed ging, ineens een 'euforisch' gevoel kreeg, 'het komt allemaal weer goed tussen ons'. Dat was een gevoel wat op dat moment niet te onderdrukken was, hoe erg ik het ook probeerde. Ik wilde dat gevoel helemaal niet hebben, want het is waarschijnlijk onterecht, op dit moment is het sowieso niet aan de orde.
Gelukkig is dat gevoel nu minder sterk aanwezig.
Ik heb ook een gek gevoel bij zondag. Dan waren we twee jaar samen geweest, een dag waarop we ons 'jubileum' zouden gaan vieren. Lekker uit eten, cadeautjes voor elkaar... Het is de datum die in onze ringen gegraveerd staat. Op de een of andere manier heb ik heel sterk het gevoel dat we zondag contact hebben met elkaar, hoewel mijn verstand dat tegenspreekt (en gelukkig maar). Er is immers niks te vieren. Het is wel een dag waarop ze misschien nog eens extra na zal gaan denken. Maar dat weet je nooit...
Ik probeer er in ieder geval geen rekening mee te houden dat er wat gaat gebeuren, want dat is gewoon niet reëel. Maar dat gevoel... bah.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:30:27 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90971697
Fijn dat je een goed gesprek had, Mr. Myst! ^O^. Zal hier dinsdag nog eens kijken of je het idd bent geworden (en anders pm ik je wel ;)).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:33:50 #31
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90971809
Mr Myst... die gevoelens is niks mis mee zolang je jezelf maar niet gek laat maken... je weet dat het moeilijk wordt en dat het naar alle waarschijnlijkheid niks meer wordt.... prima toch.... gevoel kun je toch niet onderdrukken en de enige manier om er goed mee om te gaan is het te ervaren en het een plaats te geven....
Onderdrukte gevoelens kunnen later een hoop problemen opleveren hoor
pi_90972447
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 11:44 schreef J0ycie88 het volgende:

Goh, zelf heb ik nog nooit afgesproken met iemand die ik op het net had ontmoet... Misschien ook omdat ik nogal een eenzaam surfersbestaan leidt... ook (op Fok!) hier las ik al jaren mee
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:53:58 #33
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90972568
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef Octagon het volgende:

[..]

Goh, zelf heb ik nog nooit afgesproken met iemand die ik op het net had ontmoet... Misschien ook omdat ik nogal een eenzaam surfersbestaan leidt... ook (op Fok!) hier las ik al jaren mee
Octagon.... hier hetzelfde....
Ook alle datingsites etc zijn voor mij onbekend terrein
pi_90972707
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef Octagon het volgende:

[..]

Hmm ik wel hoor, van Myspace, Fok, etc :Y
pi_90972726
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:53 schreef ennudan het volgende:

[..]

Octagon.... hier hetzelfde....
Ook alle datingsites etc zijn voor mij onbekend terrein
Mja ik heb nog nooit iets via een datingwebsite ansich gedaan :N
pi_90972891
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:57 schreef laforest het volgende:

[..]

Mja ik heb nog nooit iets via een datingwebsite ansich gedaan :N
Ik wel, slechte ervaringen mee :N
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_90973097
Ik ben ook onbekend met datingsites (ik heb al wel gezien dat er hier ook een topic voor is op Fok!), en op dit moment zie ik het mezelf nog niet zo snel doen. Misschien over een tijdje wel. Mijn nichtje heeft haar vriend ook ontmoet via een datingsite, en die zijn nu al ruim anderhalf jaar bij elkaar.

quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef Viking84 het volgende:
Fijn dat je een goed gesprek had, Mr. Myst! ^O^. Zal hier dinsdag nog eens kijken of je het idd bent geworden (en anders pm ik je wel ;)).
Dank je wel!! :) Ik zal het je laten weten ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:33 schreef ennudan het volgende:
Mr Myst... die gevoelens is niks mis mee zolang je jezelf maar niet gek laat maken... je weet dat het moeilijk wordt en dat het naar alle waarschijnlijkheid niks meer wordt.... prima toch.... gevoel kun je toch niet onderdrukken en de enige manier om er goed mee om te gaan is het te ervaren en het een plaats te geven....
Onderdrukte gevoelens kunnen later een hoop problemen opleveren hoor
Ik weet dat ik er weinig meer aan kan doen, kon ik er maar iets aan doen. Toch heb ik het gevoel dat ze contact met me op gaat nemen, zondag. Anders doe ik het waarschijnlijk wel ( :') ). Ik zou me wel redelijk op de vlakte houden denk ik, niet meteen weer mijn gevoelens en emoties laten blijken.
Maar nogmaals, waarschijnlijk zijn mijn gevoelens onterecht. Maar het gevoel dat het weer goed gaat komen is op dit moment vrij sterk, maar ik kan het nergens op baseren. Ergens denk ik: Misschien komt het binnenkort goed, maar ik heb ook heel sterk het gevoel dat het pas over een hele lange tijd weer goed gaat komen (een half jaar, jaar, twee jaar...?). Maar dat gevoel mag mij er niet van weerhouden om door te gaan met mijn leven, iemand anders te ontmoeten. Dat doet het op dit moment wel, ik kan niet zeggen dat ik eraan toe ben iemand anders te ontmoeten/een nieuwe relatie te starten. Hoewel ik het hebben van een relatie echt ontzettend mis, maar dat gevoel hangt zo samen met het missen van haar...
Ik moet het verwerken, en wat je zegt, onderdrukken kan uiteindelijk alleen maar meer pijn veroorzaken. Ik moet het van me af zetten... 'Afwachten' wat er gaat gebeuren (op wat voor manier dan ook).

Ik weet wel, dat wanneer ik weer eens zeg dat ik zo'n gevoel van hoop heb, ik mijn familie bijna tot wanhoop drijf. Ze begrijpen het wel, maar zouden het liefst willen dat ik dat niet meer had. Maar wat dat betreft denk ik daar hetzelfde over, ik zou dat het liefst ook niet meer willen. Dat het gevoel voor iemand zo ongelofelijk diep zit, is geweldig als je in een relatie zit. Maar als die relatie vervolgens over is, en je blijft met dat gevoel zitten...
pi_90974023
Los laten van je ex is lastig, maar met bepaalde situatie's kan de knop van het gevoel 'loslaten' heel snel gaan.
pi_90975157
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:28 schreef KingMalibu het volgende:
Los laten van je ex is lastig, maar met bepaalde situatie's kan de knop van het gevoel 'loslaten' heel snel gaan.
QFT !

En dan heb je de terugval(letjes) zoals ik er eentje heb op dit moment... :(
Denk dat het te maken heeft met het feit dat ik verlof heb, toch een beetje aan't thuiswerken ben... en dat ik dus geen afleiding van de collega's heb... ze spookt gdvd in mijn hoofd.
Maar ik ben sterk - ik neem geen contact op ;) (als niemand anders me motiveert, doe ik het toch gewoon zelf ? :D)
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:57:30 #40
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90975237
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:55 schreef Octagon het volgende:

[..]

QFT !

Denk dat het te maken heeft met het feit dat ik verlof heb, toch een beetje aan't thuiswerken ben... en dat ik dus geen afleiding van de collega's heb... ze spookt gdvd in mijn hoofd.
Maar ik ben sterk - ik neem geen contact op ;) (als niemand anders me motiveert, doe ik het toch gewoon zelf ? :D)
Juistem... gewoon stug volhouden!!!
Ik zit hier ook en iedereen is al naar huis... werkt ook niet positief... maar goed we proberen lekker bezig te blijven en vooral te blijven lachen om de kinderachtigheid van het geheel :)

Kijk nu al uit naar het kroegbezoek vanavond met Joycie O-)
pi_90975432
quote:

[..]

QFT !

Die fase heb ik al achter de rug. is idd een heel vervelende situatie, ik was ook idd opgelucht dat ik gewoon kon werken en mn afleiding had qua collega's & vrienden. maar kan je zeggen. komt goed je komt er alleen maar sterker uit.
pi_90976578
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik wel, slechte ervaringen mee :N
Ja ik zou dat zelf ook nooit doen, maar neemt niet weg dat ik 3 van mijn vriendinnen via het internet heb ontmoet en toch best lang samen zijn geweest. Mijn huidige vriendin heb ik via mijn bandwebsite leren kennen en we zijn erg gelukkig samen. O+
pi_90976808
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:29 schreef laforest het volgende:

[..]

Ja ik zou dat zelf ook nooit doen, maar neemt niet weg dat ik 3 van mijn vriendinnen via het internet heb ontmoet en toch best lang samen zijn geweest. Mijn huidige vriendin heb ik via mijn bandwebsite leren kennen en we zijn erg gelukkig samen. O+
Denk dat ieder dat op ze eigen manier moet meemaken. in jouw geval heeft het goed uitgepakt. en idd fijn als je vriendinnen van internet hebt kunnen ontmoeten waar het ook mee klikt. ^O^
pi_90976894
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:02 schreef KingMalibu het volgende:

[..]

Die fase heb ik al achter de rug. is idd een heel vervelende situatie, ik was ook idd opgelucht dat ik gewoon kon werken en mn afleiding had qua collega's & vrienden. maar kan je zeggen. komt goed je komt er alleen maar sterker uit.
Het is niet de eerste keer dat ik een ex heb, ik weet van mezelf dat die terugvalletjes best lang kunnen duren bij mij... maar dan wel zonder echt een invloed te hebben op mijn verdere functionneren.

Wat ik een terugvalletje noem, is eerder een gedachte aan je ex die door je hoofd spookt... zonder dat je met die gedachte iets wilt aanvangen. Ik neem notie van die gedachte, en ga verder met wat ik bezig was... ipv. te blijven "hangen" in de gedachte.
pi_90977154
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:34 schreef KingMalibu het volgende:

[..]

Denk dat ieder dat op ze eigen manier moet meemaken. in jouw geval heeft het goed uitgepakt. en idd fijn als je vriendinnen van internet hebt kunnen ontmoeten waar het ook mee klikt. ^O^
Ik ben nogal een apart persoon met ongebruikelijke voorkeuren en meiden die met mij klikken zijn zeldzaam, dus ja ik ben erg blij dat er internet is en nu ben ik dolgelukkig met iemand die ik anders nooit had ontmoet. O+
pi_90977840
quote:

[..]

QFT !

Haha! Terugvalletje horen?
Vandaag onderweg. Daar een meeting, daar een afspraak etc. Einde ochtend overvalt me een gevoel dat er sterk aan me gedacht wordt...zal wel een gedachtenspinsel zijn, maar toch dat gevoel blijft sterk aanwezig. Gelukkig zorgt werk voor afleiding.
Dan weer onderweg van Apeldoorn naar Arnhem, muziek lekker aan in de auto, rond 13.15 hoor ik dan

Onbewust dwalen mijn gedachten toch af en ik herpak me. Ik zet de radio op een andere zender. Start daar dezelfde plaat...pfff...

Onderweg ff op youtube dat liedje gezocht, raad eens? Reclame met daarin de achternaam van m'n ex en op zo'n manier dat er geen ontkomen aan is (om privacyredenen blablabla :) )

Arrgghh...draag mij maar weg dan!

Moraal van het verhaal: Al gaat het nog zo goed, terugvalletjes kun je altijd en overal krijgen ;)
Strek je eens uit !
pi_90978161
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:54 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Haha! Terugvalletje horen?
Vandaag onderweg. Daar een meeting, daar een afspraak etc. Einde ochtend overvalt me een gevoel dat er sterk aan me gedacht wordt...zal wel een gedachtenspinsel zijn, maar toch dat gevoel blijft sterk aanwezig. Gelukkig zorgt werk voor afleiding.
Dan weer onderweg van Apeldoorn naar Arnhem, muziek lekker aan in de auto, rond 13.15 hoor ik dan

Onbewust dwalen mijn gedachten toch af en ik herpak me. Ik zet de radio op een andere zender. Start daar dezelfde plaat...pfff...

Onderweg ff op youtube dat liedje gezocht, raad eens? Reclame met daarin de achternaam van m'n ex en op zo'n manier dat er geen ontkomen aan is (om privacyredenen blablabla :) )

Arrgghh...draag mij maar weg dan!

Moraal van het verhaal: Al gaat het nog zo goed, terugvalletjes kun je altijd en overal krijgen ;)
^O^ Topverhaal - maakt mij aan het lachen. (zal wel je bedoeling niet zijn, maar kom :P )
Gelukkig wordt dit soort muziek niet op Studio Brussel gedraaid... ;)

Alhoewel ik maar weinig met muziekteksten heb.... luister niet echt naar teksten, behalve dan misschien als ze het onderstaande nog eens spelen Niet dat ik me vereenzelf met de tekst hoor... want ik ben én geen vrouw én ik drink niet :s)
pi_90978413
Dat zijn de mindere terugvalletjes. Daar kun je ook weinig aan doen. Het valt me echt op hoevaak de naam van mijn ex nu in series of films op tv voorkomt, terwijl me dat eerder ook nooit opviel.
Ook ik heb de laatste dagen heel sterk het gevoel dat ze aan me denkt, staat ook in mijn vorige post beschreven. Zo'n onderbuikgevoel, bah.
En dat liedje... :'( Dat vond ze erg mooi, en ik ook...

Ach, op 't moment is het bij mij ook ff kut. Slecht geslapen, dat speelt heel erg mee. Moe, chagrijnig, en dan krijgen je emoties al snel de overhand. Gelukkig is het lang niet zo erg als maandag, maar toch.

Gisteren ook nog iets 'meegemaakt'. De vriendin van mijn 'kleine' neefje (zo'n klein neefje die best een uitsmijter bij een discotheek zou kunnen zijn) heeft een mentale beperking, en kan moeilijk met de situatie omgaan. Ook al heb ik ze nog zo op het hart gedrukt niks te ondernemen qua lijmpogingen, toch kreeg ik gisteren een berichtje op Hyves waarin ze me vroeg hoe het ging e.d.

Die vraag heb ik bewust ontweken, wel een beetje beschreven wat ik met O&N heb gedaan. Want wat bleek: Op hetzelfde moment had ze m'n ex ook een berichtje gestuurd, en die reageerde onmiddellijk. Ik vond het op zich wel grappig, dat ze op hun manier toch iets willen proberen. Gelukkig kent mijn ex ze ook goed, en hebben we het daar al over gehad. Ze weet dat ik nooit iets via-via zal ondernemen.
Dit zal dus ook geen verschil maken, het zal de situatie niet beter maken, maar ook niet slechter.

Het antwoord van mijn ex was trouwens ook vrij standaard: 'Met mij gaat het wel goed, druk voor school enzo'. Daar valt verder niks uit op te maken, als het hartstikke goed zou gaan zou ze dat niet zeggen, maar als het zwaar kut met haar zou gaan, zou ze dat ook niet zeggen.
Dat doet me ook niet zoveel dus, want ik kan er niks mee.
pi_90979237
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef Octagon het volgende:

[..]

^O^ Topverhaal - maakt mij aan het lachen. (zal wel je bedoeling niet zijn, maar kom :P )
Gelukkig wordt dit soort muziek niet op Studio Brussel gedraaid... ;)

Alhoewel ik maar weinig met muziekteksten heb.... luister niet echt naar teksten, behalve dan misschien als ze het onderstaande nog eens spelen Niet dat ik me vereenzelf met de tekst hoor... want ik ben én geen vrouw én ik drink niet :s)
Je mag er zeker om lachen. Ik begon die post toch al met "Haha" ;)

Het fijne van accepteren en afstand nemen is dat je het allemaal wat beter kunt gaan relativeren. Natuurlijk deed het me wel wat. Maar als je dan een stukje tekst uit dat betreffende nummer wat ik postte hoort "....I'm rather hurt than feel nothing at all...." dan zet dat je gevoelens weer in het juiste perspectief en kom je er uiteindelijk met een glimlach weer uit.
Strek je eens uit !
pi_90980601
Wat mij vroeger goed heeft geholpen was er zelf een lied over te schrijven en dat heb ik dan ook weer opgenomen en alle verdriet in gedaan. :)
pi_90981009
Zingen/muziek maken helpt. Ik ga dadelijk de buurvrouw even 'pesten'. Keihard 'Black' van Pearl Jam meespelen/zingen. Wie weet lucht het op.

Mooie comments ook op YouTube:

"Love is truly a double-edged sword."

en

" black " is a soliloquy by a broken hearted man, who is remembering an absent lover. love can be a euphoric nirvana , or it can be agonizing pain, the line that separates the two is thin.
pi_90982394
Ik stuur je wel even een link naar het liedje als ik thuis ben Mr.Myst :)
Ik denk dat je het wellicht kan waarderen. :)
pi_90982990
Wow als je even niet ben geweest.. dit gaat echt super snel! Ik heb besloten om hier minder te komen omdat ik niet bezig ben met het loslaten van mijn ex, maar het terugvinden van mezelf en het wennen aan een nieuw leven. Zo veel anders is het niet. Vind het eigenlijk best goed zo!

Net lekker naar de kapper geweest, haren geverfd en vanavond naar een studentenfeestje! Zin in! En verder heb ik volgende week een belangrijk tentamen en nu kan ik me dus helemaal verdiepen in het leren, super fijn. Het is pas twee weken geleden maar ik voel me eigenlijk gelukkig. Zo blij mee!!! Verder wil ik me op zoveel nieuwe dingen richten. Zo wil ik bijvoorbeeld gitaarlessen gaan nemen of iets met zang, heb de laatste tijd liedjes gezongen van teksten die ik zelf heb gemaakt, en daar kan ik echt zoveel in kwijt..

Ik weet zeker dat dit bij jullie ook gaat komen. Je voelt je dan zo bevrijd omdat die rotgevoelens weg zijn. :)
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_90984527
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef Faerie het volgende:
Wow als je even niet ben geweest.. dit gaat echt super snel! Ik heb besloten om hier minder te komen omdat ik niet bezig ben met het loslaten van mijn ex, maar het terugvinden van mezelf en het wennen aan een nieuw leven. Zo veel anders is het niet. Vind het eigenlijk best goed zo!

Net lekker naar de kapper geweest, haren geverfd en vanavond naar een studentenfeestje! Zin in! En verder heb ik volgende week een belangrijk tentamen en nu kan ik me dus helemaal verdiepen in het leren, super fijn. Het is pas twee weken geleden maar ik voel me eigenlijk gelukkig. Zo blij mee!!! Verder wil ik me op zoveel nieuwe dingen richten. Zo wil ik bijvoorbeeld gitaarlessen gaan nemen of iets met zang, heb de laatste tijd liedjes gezongen van teksten die ik zelf heb gemaakt, en daar kan ik echt zoveel in kwijt..

Ik weet zeker dat dit bij jullie ook gaat komen. Je voelt je dan zo bevrijd omdat die rotgevoelens weg zijn. :)
Klasse van je! En jij maar roepen dat het hier snel gaat terwijl je in twee weken tijd van zielig hoopje naar strak gekapte (hooggeblonderde? ;) ) zichzelf met de gitaar begeleidende zangeres gaat?

Veel plezier vanavond en laat de jongens een beetje met rust! :+
Strek je eens uit !
  vrijdag 7 januari 2011 @ 19:03:18 #55
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90988459
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef Faerie het volgende:

top! zo moet zijn. in ieder geval goed om te horen dat het goed gaat!

@mr myst.. wat zei de buurvrouw? :)

@joycie onderweg naar de kroeg, fok op mobiel, hoe laat kwam je :)
pi_90989544
@ennudan: Nog niks, als ze écht kwaad is gaat ze morgenvroeg tussen 7 en 8 op de muur slaan... Wat is het toch een heerlijk mens! ( :') ) Maar meestal heeft ze er geen problemen mee, ik maak meestal maar een half uurtje muziek, en dan is 't weer stil ;)

Veel plezier in de kroeg, enne, wij willen de laatste ontwikkelingen wel weten he ;)
pi_90989772
Ennudan, in welke kroeg moet ik wezen! Ik ben verdwaald!

I love pearl jam trouwen mr. Myst!
pi_90989964
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef J0ycie88 het volgende:
Ennudan, in welke kroeg moet ik wezen! Ik ben verdwaald!

I love pearl jam trouwen mr. Myst!
Doe je me nu een aanzoek? O-)
En tegelijkertijd met ennudan de kroeg in... :(

;)

('t is trouwens echt een heerlijk nummer!)
pi_90991143

Love changes everything
Love makes you fly
And it can break your wings

Love makes the rules

Very true :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90993476
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 19:31 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Doe je me nu een aanzoek? O-)
En tegelijkertijd met ennudan de kroeg in... :(

;)

('t is trouwens echt een heerlijk nummer!)
Ik dacht dat het subtiel was, maar nee! :$

Ik sta nu met ennudan in de kroeg! Gezellig! ;)
pi_90994166
me ex is online en mijn vingers jeuken om te vragen als ze morgen tijd heeft, om wat te gaan drinken en te gaan praten...heb haar nu al 2 weken niet gezien...relatie is bijna 4 weken over...wil haar nog zoveel vertellen, al heeft ze haar keuze gemaakt, ik wil het toch proberen...of toch rusten laten?
pi_90994530
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 20:34 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik dacht dat het subtiel was, maar nee! :$

Ik sta nu met ennudan in de kroeg! Gezellig! ;)
Haha, hé, shit. Ik was zo vol hoop, maar tevergeefs... ;) :P
Gezellig ;) ^O^

We moesten toch met data komen voor de meet? Wat dachten jullie van het laatste weekend van januari/eerste weekend van februari?

't Is rustig hier. The Voice of Holland? :P
Gelukkig maar, iedereen zal wel in de kroeg zitten! ^O^

@laforest: Zie dat ik nog niet gereageerd had op je bericht, ik ben benieuwd, zie het linkje graag tegemoet.

@H6-4ever: Ik zou het niet doen. Het even rust gunnen. Als ze met je wil praten, spreekt ze je vanzelf aan.
pi_90994789
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 20:46 schreef H6-4ever het volgende:
me ex is online en mijn vingers jeuken om te vragen als ze morgen tijd heeft, om wat te gaan drinken en te gaan praten...heb haar nu al 2 weken niet gezien...relatie is bijna 4 weken over...wil haar nog zoveel vertellen, al heeft ze haar keuze gemaakt, ik wil het toch proberen...of toch rusten laten?
Je moet doen wat je zelf wilt.

Als je iets wilt bereiken moet je misschien gaan denken wat zij zou willen. Wat ze zou verwachten van je. Wat ze niet zo verwachten van je. En welk van die twee zou het beste resultaat opleveren. Zou ze het geweldig vinden nu een bericht van je te ontvangen en je dan - bij wijze van spreken - gaan omhelzen?
Of denk je dat jouw berichtje een verdedigende reactie van haar zou gaan opleveren?

Jij kent haar het beste, wij niet ;)

(en..als je je niet kunt beheersen houd het dan ff rustig in de start, gewoon hoe het is met 'r, en zo ff polsen en niet meteen zwaar over drinken en een gesprek hebben....)
Strek je eens uit !
pi_90995387
^^ Negeer mijn advies, wat WW zegt.
pi_90995892
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 20:51 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Haha, hé, shit. Ik was zo vol hoop, maar tevergeefs... ;) :P
Gezellig ;) ^O^

We moesten toch met data komen voor de meet? Wat dachten jullie van het laatste weekend van januari/eerste weekend van februari?

't Is rustig hier. The Voice of Holland? :P
Gelukkig maar, iedereen zal wel in de kroeg zitten! ^O^

@laforest: Zie dat ik nog niet gereageerd had op je bericht, ik ben benieuwd, zie het linkje graag tegemoet.

@H6-4ever: Ik zou het niet doen. Het even rust gunnen. Als ze met je wil praten, spreekt ze je vanzelf aan.
Nah, zit gewoon thuis, relaxed in bad met de gsm het draadje aan het bijlezen.

Heb vandaag alweer het niet te beschrijven tijdgevoel... Alles lijkt al veel verder achter me te liggen als het in werkelijkheid is. Heel vervelend aangezien ik dan zou verwachten al verder te staan in het proces. Komt misschien ook doordat mijn kennissenkring beperk is en allemaal van't straat... Voor de meesten is het weekend toch ' familietijd'...
pi_90996130
Voor mij is dat weekend prima!
pi_90996846
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:12 schreef Octagon het volgende:

[..]

Heb vandaag alweer het niet te beschrijven tijdgevoel... Alles lijkt al veel verder achter me te liggen als het in werkelijkheid is. Heel vervelend aangezien ik dan zou verwachten al verder te staan in het proces. Komt misschien ook doordat mijn kennissenkring beperk is en allemaal van't straat... Voor de meesten is het weekend toch ' familietijd'...
Geweldig he? Hoe die Belgen altijd alleen op vrijdag in bad gaan ;)

Kop op Octagon, gewoon een mooi weekend maken begint met je lekker en goed te voelen. Misschien heb je wel zo'n raar tijdsgevoel omdat je dingen toch sneller een plekje aan het geven bent dan normaal. En ach...je hebt hier toch ook een soort 'familietijd' met alleen leden van dezelfde familie? Allemaal in een bepaalde fase bezig met de kunst van het loslaten :)
Strek je eens uit !
pi_90996882
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Voor mij is dat weekend prima!
Welke? ;)
29/30 januari, of 5/6 februari? (Ik had wat duidelijker moeten zijn dat ik twee verschillende weekenden bedoelde :) )
Ik ga me niet bemoeien met de plaats, aangezien ik ver uit de buurt van iedereen woon...

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:12 schreef Octagon het volgende:

[..]

Een bad... Dat zou heerlijk zijn op dit moment! (We hebben geen bad, wel een douche hoor, maak je geen zorgen! :P ) Het gevoel dat je beschrijft herken ik niet, ik heb juist het tegenovergestelde, alsof het gisteren gebeurd is. Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is, maar de ene breuk is de andere niet, en bij de ene breuk ben je er sneller overheen dan de andere. Ik denk dat dat ook geldt voor het gevoel van tijd wat je beschrijft.
Maar goed, ik heb slechts één relatie om ervaring uit te putten, niet bepaald een ervaringsdeskundige dus.

Ondanks dat je nu 'alleen' thuis zit, is het wel fijn om even tijd voor jezelf te nemen. Ook ik heb een beperkte kennissenkring, vanavond is weer een 'gewoon' tv-avondje voor mij. Nu ben ik op dit moment ook écht heel erg moe en mag ik met mijn slaapmedicatie geen alcohol, dus misschien is het ook verstandiger om vanavond niet naar de kroeg te kunnen.
Afgezien van het feit of het verstandig is, heb ik ook niks gehoord van de mensen met wie ik de vorige keer naar de kroeg ben gegaan (wel een beetje contact via Hyves), ik vermoed dat ze dit weekend even rust nemen, anders had ik het waarschijnlijk wel gehoord. Morgen anders maar even contact opnemen.

Ik heb vanmiddag nog even contact gehad met een goede vriendin van mijn ex. Die vroeg hoe het ging, ik heb de situatie een beetje uitgelegd. Wel even gevraagd of het tussen ons kon blijven, omdat ik geen zin heb in medelijden van mijn ex. Als ze me zelf zou vragen hoe het gaat, is het wat anders, maar ze hoeft niet van anderen te horen hoe ik me voel. En als ze toch wat zou zeggen? Jammer dan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Myst op 07-01-2011 21:30:55 (Vermoeidheid, slecht lopende zinnen...) ]
pi_90997686
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 21:27 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Welke? ;)
29/30 januari, of 5/6 februari? (Ik had wat duidelijker moeten zijn dat ik twee verschillende weekenden bedoelde :) )
Ik ga me niet bemoeien met de plaats, aangezien ik ver uit de buurt van iedereen woon...

[..]

Een bad... Dat zou heerlijk zijn op dit moment! (We hebben geen bad, wel een douche hoor, maak je geen zorgen! :P ) Het gevoel dat je beschrijft herken ik niet, ik heb juist het tegenovergestelde, alsof het gisteren gebeurd is. Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is, maar de ene breuk is de andere niet, en bij de ene breuk ben je er sneller overheen dan de andere. Ik denk dat dat ook geldt voor het gevoel van tijd wat je beschrijft.
Maar goed, ik heb slechts één relatie om ervaring uit te putten, niet bepaald een ervaringsdeskundige dus.

Ondanks dat je nu 'alleen' thuis zit, is het wel fijn om even tijd voor jezelf te nemen. Ook ik heb een beperkte kennissenkring, vanavond is weer een 'gewoon' tv-avondje voor mij. Nu ben ik op dit moment ook écht heel erg moe en mag ik met mijn slaapmedicatie geen alcohol, dus misschien is het ook verstandiger om vanavond niet naar de kroeg te kunnen.
Afgezien van het feit of het verstandig is, heb ik ook niks gehoord van de mensen met wie ik de vorige keer naar de kroeg ben gegaan (wel een beetje contact via Hyves), ik vermoed dat ze dit weekend even rust nemen, anders had ik het waarschijnlijk wel gehoord. Morgen anders maar even contact opnemen.

Ik heb vanmiddag nog even contact gehad met een goede vriendin van mijn ex. Die vroeg hoe het ging, ik heb de situatie een beetje uitgelegd. Wel even gevraagd of het tussen ons kon blijven, omdat ik geen zin heb in medelijden van mijn ex. Als ze me zelf zou vragen hoe het gaat, is het wat anders, maar ze hoeft niet van anderen te horen hoe ik me voel. En als ze toch wat zou zeggen? Jammer dan.
Welke maakt voor mij niet uit.. Ennudan moet even in zijn agenda kijken :p
pi_90998384
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Welke maakt voor mij niet uit.. Ennudan moet even in zijn agenda kijken :p
Ik sluit me bij Joyce aan. Er moeten er toch twee zijn die zich maar weer overal aan aanpassen....zucht.... ;)
Strek je eens uit !
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:52:16 #71
189961 ex
aperture science
pi_90998672
Zo, 3x achter elkaar in een korte tijd "last" van me ex gehad en ik voel me toch wel vaag nu..

Rot is niet het goede woord (Moe wel :P) maar ik voel me "vreemd" raar om in een vreemde bekende dingen te zien en dat doet twijfelen. Is het wel goed dat ik zo bot doe en geen contact zoek, moet ik niet wat aardiger zijn.

Maar aan de andere kant, nope ik wil verder, verhuizen, flirten, daten... En niet met haar :).

Zo zien jullie maar, spontaan even een soort van mini terugslag/dipje :). Het kan nog steeds na 2 weken je prima voelen.
The cake is a lie!
pi_90998684
nou mijn ex gesproken hoor via msn, eerst rustig daarna toch gezegd dat er soms nog dingen door mijn hoofd spoken en ze wou weten waarom en ik heb verteld dat ik een eerlijke kans wou en nu dingen anders inzie, en dat ik denk dat het mischien wel goed was gekomen, haar antwoord: daar is teveel voor gebeurd en zullen we nooit weten op dit moment is mijn liefde gewoon over sorry, en van die fouten kun je leren en hoop dat je bij je volgende liefde daar wat aan hebt en heel gelukkig wordt...vanavond ging ze stappen en aan de zuip dat doet ze nu veel was bijna alcholist zei ze...heb ik haar gevraagd waarom ze nu veel drinkt dat wou ze in onze relatie echt nooit! kon ze niet echt een antwoordt op geven maar ze wou binnenkort wel weer old scool met mij aan de zuip, niet direct maar over een maand want we zijn goede vrienden en kunnen goedpraten zei ze!!!

ben opzich wel een beetje opgelucht, maar krijg ook het idee dat ze het wel errug leuk vindt mij te spreken?!? tja want moet ik hier mee?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:18:01 #73
189961 ex
aperture science
pi_91000442
Sorry als het al gevraagd is hoor maar, ze is zeker nog niet zo oud? Het klinkt nogal kinderachtig om eerlijk te zijn :). Ik zou best wel afknappen op een meisje die het tof vind om zoveel te drinken.

Zou de breakup alleen maar makkelijker maken.

Wat je er trouwens aan moet doen & mee moet? Helemaal niks :). Het is niet voor niks uit, en ze zegt vrij duidelijk dat ze niet meer wilt toch?
The cake is a lie!
pi_91000723
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef H6-4ever het volgende:
nou mijn ex gesproken hoor via msn, eerst rustig daarna toch gezegd dat er soms nog dingen door mijn hoofd spoken en ze wou weten waarom en ik heb verteld dat ik een eerlijke kans wou en nu dingen anders inzie, en dat ik denk dat het mischien wel goed was gekomen, haar antwoord: daar is teveel voor gebeurd en zullen we nooit weten op dit moment is mijn liefde gewoon over sorry, en van die fouten kun je leren en hoop dat je bij je volgende liefde daar wat aan hebt en heel gelukkig wordt...vanavond ging ze stappen en aan de zuip dat doet ze nu veel was bijna alcholist zei ze...heb ik haar gevraagd waarom ze nu veel drinkt dat wou ze in onze relatie echt nooit! kon ze niet echt een antwoordt op geven maar ze wou binnenkort wel weer old scool met mij aan de zuip, niet direct maar over een maand want we zijn goede vrienden en kunnen goedpraten zei ze!!!

ben opzich wel een beetje opgelucht, maar krijg ook het idee dat ze het wel errug leuk vindt mij te spreken?!? tja want moet ik hier mee?
Kom op! Ik zeg nog maak het niet zwaar en in hetzelfde gesprek begin jij over een nieuwe kans, dat jij nu dingen anders inzie en haar terug willen?
Dat is de meest NIET GOEDE woorden die je had kunnen gebruiken voor een chat.

Je zou haar alleen willen uitnodigen voor een gesprekje in die chat zei je nog! Daar was alle gelegenheid voor want ze was nieuwsgierig. Naja, ga nu maar beseffen dat je dit zelf opgeblazen hebt. Nieuwe ronde nieuwe kansen maar voorlopig heb je jezelf voor vele weken, zoniet maanden in de cel gezet.
Wat nu? Geen idee. Dat ze praat over dat jij van fouten kunt leren en dat je dat in een volgende liefde kunt meenemen klinkt niet bemoedigend. Ze heeft veel meer afstand dan jij hebt nu. Ga eerst maar eens dezelfde afstand maken. Dan zijn jullie weer gelijkwaardig aan elkaar. Sterkte.
Strek je eens uit !
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:23:08 #75
189961 ex
aperture science
pi_91000823
Ach Wandering,

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk maar ik heb dat zelf ook gedaan tegen me ex haha.. ALS JE NU VANAVOND NIET TERUG KOMT DAN HOEF JE NOOIT MEER TERUG TE KOMEN!!111

:')
The cake is a lie!
pi_91001145
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:26 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Geweldig he? Hoe die Belgen altijd alleen op vrijdag in bad gaan ;)

Kop op Octagon, gewoon een mooi weekend maken begint met je lekker en goed te voelen. Misschien heb je wel zo'n raar tijdsgevoel omdat je dingen toch sneller een plekje aan het geven bent dan normaal. En ach...je hebt hier toch ook een soort 'familietijd' met alleen leden van dezelfde familie? Allemaal in een bepaalde fase bezig met de kunst van het loslaten :)
Hoe bedoel je ? Elke vrijdag ???? :P

Wacht ff jongens - ik voel me niet down of slecht of zo hé...
Dat eigenaardige tijdsbesef heb ik al van in het begin van de breuk
- enerzijds kon ik het alles herbeleven alsof het gisteren was : dat ging dan letterlijk van 'op die dag zei jij dat, en deed je dat' als ex me weer eens feiten voorlegde in een volgorde waarin ze niet gebeurd waren
- anderzijds had ik vanaf dag 1 het gevoel dat ik ex al weken/maanden moest missen

En dat heb ik vandaag ook... 15 dagen geen contact, en het lijken er al véél meer... en ik weet echt niet hoe dat te interpreteren, waar dat te plaatsen, ...

Feit is natuurlijk ook dat ex zo'n geregeld leven leidt (moet leiden), dat ik zeker weet wanneer ze tijd heeft voor haar nieuwe vriend... en dat speelt door mijn hoofd, en dat vind ik dan behoorlijk ambetant voor mezelf. Waardoor ik dan alweer 'kwaad' word op mezelf...

Ook ik ben vandaag moe, en dan gaan je hersens toch iets makkelijker met je aan de haal... heb ik de indruk :')
Verder drink ik geen alcohol, dus mezelf lavenloos zuipen zit er niet in ;)
pi_91001244
Wat een tuig, die exen. Weg ermee ;)

Wat is die lijst op pagina 1? ijn jullie een exen meeting aan het organiseren?

En dat tijdbesef is bij mij trouwens heel raar. Dingen die ik vlak na de breuk heb gedaan lijken heeeeel lang geleden, maar de breuk zelf en de relatie lijken veel korter geleden. Herkenbaar voor iemand?
pi_91001256
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:23 schreef ex het volgende:
Ach Wandering,

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk maar ik heb dat zelf ook gedaan tegen me ex haha.. ALS JE NU VANAVOND NIET TERUG KOMT DAN HOEF JE NOOIT MEER TERUG TE KOMEN!!111

:')
Variatie (op haar voicemail) : als ik je vandaag niet meer hoor, moet ik je nooit meer horen ;)
pi_91001317
Ook ik heb die fout gemaakt. Het is niet slim, maar ga je alsjeblieft niet afvragen wat er was gebeurd als je het niet/anders gedaan had. Hier leer je weer van. Je hebt je emoties teveel laten spreken, maar dat is logisch...
pi_91001392
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:21 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Kom op! Ik zeg nog maak het niet zwaar en in hetzelfde gesprek begin jij over een nieuwe kans, dat jij nu dingen anders inzie en haar terug willen?
Dat is de meest NIET GOEDE woorden die je had kunnen gebruiken voor een chat.

Je zou haar alleen willen uitnodigen voor een gesprekje in die chat zei je nog! Daar was alle gelegenheid voor want ze was nieuwsgierig. Naja, ga nu maar beseffen dat je dit zelf opgeblazen hebt. Nieuwe ronde nieuwe kansen maar voorlopig heb je jezelf voor vele weken, zoniet maanden in de cel gezet.
Wat nu? Geen idee. Dat ze praat over dat jij van fouten kunt leren en dat je dat in een volgende liefde kunt meenemen klinkt niet bemoedigend. Ze heeft veel meer afstand dan jij hebt nu. Ga eerst maar eens dezelfde afstand maken. Dan zijn jullie weer gelijkwaardig aan elkaar. Sterkte.
ja was mischien niet goed maar ik moest het kwijt, mischien wil ik gewoon weer een bevestiging dat ze me niet terug wil! het zal onze eventuele nieuwe start niet bevorderen maar goed..het is toch makkelijker om dan verder te gaan met mijn leven....
Overigens zie ik haar morgen ze heeft nog spullen van mij en die wil ze nog wel komen brengen, als ze tijd heeft!
pi_91001414
@ex: Wat ik nimmer zal doen is dingen als "ik zie het nu anders" en "ik wil een nieuwe kans" dat is zooo verkeerd over.Niet geloofwaardig maar wel minderwaardig. Ik zou het m'n strot niet uitkrijgen.

No offence H6-4ever; je hebt twee van de absolute don't's gedaan en dat in een chat nog wel. Stel je nu maar op zoals ex zegt en misschien dat hard-ball je nog ietsje hoop kan geven ;)

Oja H6-4ever; ex heeft inmiddels z'n ex weer achter zich aan lopen...
Strek je eens uit !
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:31:41 #82
189961 ex
aperture science
pi_91001513
Of je daar nou zo blij mee moet zijn :'). Had haar vanmiddag spontaan aan de lijn (fuck you, nummer herkenning die faalt)
The cake is a lie!
pi_91001668
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef mr-niceguy het volgende:
Wat een tuig, die exen. Weg ermee ;)

Wat is die lijst op pagina 1? ijn jullie een exen meeting aan het organiseren?

En dat tijdbesef is bij mij trouwens heel raar. Dingen die ik vlak na de breuk heb gedaan lijken heeeeel lang geleden, maar de breuk zelf en de relatie lijken veel korter geleden. Herkenbaar voor iemand?
Ik kan dat rare tijdsbesef niet onder woorden brengen... sorry ;)
pi_91001974
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef ex het volgende:
Of je daar nou zo blij mee moet zijn :'). Had haar vanmiddag spontaan aan de lijn (fuck you, nummer herkenning die faalt)
Nou vertel eens meer! :)

(zat zelf ook ff in een dipje vanochtend, staat eerder in dit draadje, daarnaast zat ze gister ineens tegen me aan te schurken op msn, zie nr 143 :))
Strek je eens uit !
pi_91002010
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ik kan dat rare tijdsbesef niet onder woorden brengen... sorry ;)
@Octagon: Neem je tijd....we horen het graag! :)
Strek je eens uit !
pi_91002190
Op tv wordt je ziekelijk veel geconfronteerd met vanalles eigenlijk. In een reclame wordt zelfs gezegd dat een bepaalde jongensnaam 'haar' zal troosten. Die jongensnaam is dezelfde als de ex waar mijn ex nu woont :') Ik had echt zoiets van: wat is dit nou weer.
Overal gaat het om liefde, in elk liedje, elke film, elke serie...

MAAAAAARRRR, echt langdurig kutvoelen is er niet bij. Af en toe een treurig gevoel en daarna gelijk verder.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:43:28 #87
189961 ex
aperture science
pi_91002317
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:38 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Nou vertel eens meer! :)

(zat zelf ook ff in een dipje vanochtend, staat eerder in dit draadje, daarnaast zat ze gister ineens tegen me aan te schurken op msn, zie nr 143 :))
Ach, wat valt er te vertellen ze moest me iets "zakelijks" vertellen maar ze had het prima kunnen e-mailen.. Vraag me dan altijd af waarom ze belt.. Ik heb het maar snel af gekapt :).
The cake is a lie!
pi_91002858
Hmm, nu toch wel weer ff een ;( momentje..
Heb intussen een kleine 1000 foto's op m'n telefoon staan, waaronder gigantisch veel van m'n ex. Allerlei dingetjes die we het afgelopen jaar hebben gedaan. Ook foto's hier thuis... dan zie ik haar op de bank zitten en dan heb ik de neiging om op precies diezelfde plek te gaan zitten enzo. Volgens mij ben ik met dat soort dingen vrij uniek :')
Of dezelfde routes lopen die we samen ooit eens hebben gelopen... herkenbare punten voor jullie?
Achja... vallen en opstaan, heurt drbie
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:53:17 #89
189961 ex
aperture science
pi_91002985
Nee hoor, je bent alleen de enige die het hier eerlijk opschrijft :). Ik lig nog steeds niet aan haar kant van het bed.. (Mijn hond heeft er wat minder moeite mee)..
The cake is a lie!
pi_91002994
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb intussen een kleine 1000 foto's op m'n telefoon staan, waaronder gigantisch veel van m'n ex. Allerlei dingetjes die we het afgelopen jaar hebben gedaan. Ook foto's hier thuis... dan zie ik haar op de bank zitten en dan heb ik de neiging om op precies diezelfde plek te gaan zitten enzo. Volgens mij ben ik met dat soort dingen vrij uniek :')
Voor mij heeft alles verwijderen, foto`s ketting, ring, hyves, allerlei foto`s dat soort dingen gewoon verwijderen of ver weg opbergen...wel geholpen
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:53:37 #91
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91003018
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef H6-4ever het volgende:

Ik denk dat ze je terug wil, grijp je kans nu ze zwak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91003083
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef H6-4ever het volgende:

[..]

Voor mij heeft alles verwijderen, foto`s ketting, ring, hyves, allerlei foto`s dat soort dingen gewoon verwijderen of ver weg opbergen...wel geholpen
Nouja, ik kijk nooit eigk naar die foto's :') maar ik was vanavond eens aan het bladeren door die telefoon en kwam toch wel wat mooie herinneringen tegen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91003142
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik denk dat ze je terug wil, grijp je kans nu ze zwak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?
pi_91003314
Dat was voor mij wel positief had eindelijk mijn plekje in bed terug!
pi_91003398
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef H6-4ever het volgende:

[..]

?
Dat is Goofy....ik kon er wel om lachen....ff nadenken H6-4ever ;)

(mmh...sarcasme?)
Strek je eens uit !
pi_91003501
Ach neo, 't Is wel begrijpelijk hoor, die acties. Dat soort dingen deed ik eerst ook, heb dat wel een beetje uit m'n systeem verbannen. Nog niet alles, maar wel veel... Heb zelf snel alle foto's van m'n mobiel op de pc gezet. Ik kwam vanavond nog wel foto's op een plek tegen waar ik ze niet verwachtte. Dan is het wel ff slikken, map snel sluiten en niet meer naar kijken.

Ik had vanavond even enorm moeilijk, weer een moment waarop ik me afvroeg wat voor zin het allemaal nog had. Gelukkig is dat zware gevoel bijna weg, ik hou het op vermoeidheid en het lezen van een topic waarin iemand precies met gevoel waarmee mijn ex ook zat.

Ach ja...
pi_91003539
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Of dezelfde routes lopen die we samen ooit eens hebben gelopen... herkenbare punten voor jullie?
Backupje maken... weg van die telefoon
Of er gewoonweg niet naar kijken... zelf heb ik ook véél foto's van haar/uitstappen/familiemomenten op mijn laptop staan (was ineens een fotograaf geworden tijdens onze relatie - waar ik vroeger nooit een foto nam :? ) - ik ga mezelf echt niet kwellen door die foto's/filmpjes te gaan herbekijken.

En sinds ik een nieuwe phone heb, ben ik ook mijn backlog aan SMSjes 'kwijt'... ttz. ze staan nog op de oude telefoon, maar die is opgeborgen. Dus SMSjes teruglezen kan ik ook niet meer :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef ex het volgende:
Nee hoor, je bent alleen de enige die het hier eerlijk opschrijft :). Ik lig nog steeds niet aan haar kant van het bed.. (Mijn hond heeft er wat minder moeite mee)..
Lol @ de hond.
Ex heeft toch nog een warm lichaam naast zich liggen ! :P
pi_91003587
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat was voor mij wel positief had eindelijk mijn plekje in bed terug!
?
Had je toch gewoon nooit jouw plekje moeten afgeven ?
Dat zijn toch de dingen die je bespreekt de eerste keer dat je samen slaapt ?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 23:03:25 #99
189961 ex
aperture science
pi_91003634
Haha ja meneer hond ligt echt naast me languit op die plek zo van IT'S MINE BITCH! EN KOM NOOIT MEER TERUG. Met z'n koppie op haar kussen.

Lekker beest :D
The cake is a lie!
pi_91003662
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef Mr.Myst het volgende:
Ach neo, 't Is wel begrijpelijk hoor, die acties. Dat soort dingen deed ik eerst ook, heb dat wel een beetje uit m'n systeem verbannen. Heb zelf snel alle foto's van m'n mobiel op de pc gezet. Ik kwam vanavond nog wel foto's op een plek tegen waar ik ze niet verwachtte. Dan is het wel ff slikken, map snel sluiten en niet meer naar kijken.

Ik had vanavond even enorm moeilijk, weer een moment waarop ik me afvroeg wat voor zin het allemaal nog had. Gelukkig is dat zware gevoel bijna weg, ik hou het op vermoeidheid en het lezen van een topic waarin iemand precies met gevoel waarmee mijn ex ook zat.

Ach ja...
Hey man, kop op... we zijn hier 'familie' hé... remember O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')