quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:34 schreef Ernemmertje het volgende:
Dagje? Ik ben al de hele week thuis en nog zo brak als ik weet niet wat. Okee, iets beter aan het worden maargoed geestelijk nog niet echt helemaal 100%. Als het erger wordt ff naar de huisarts denk ik. Psycholoog aanvragenWordt gek van mezelf, bleh. Het vreet enorm veel energie!! En dan die twee kids nog erbij. Hmm. wel zo verstandig denk ik. Ik merk dat dat liefdesverdriet nog erg knaagt aan mij op een ene vandere manier. Best stom, dat terwijl ik eigenlijk vind dat ik eroverheen ben en wel beter weet. Stomme onbewuste acties van het menselijk ziel/lichaam!!! haha ach ja. Ik denk dat de psycholoog sowieso goed zal doen.
Zoals je ziet gaat het bij mij ook niet altijd goed.... heb ik alle plaatjes vergeet ik de nummering aan te passenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:54 schreef Ernemmertje het volgende:
thanks voor het openen! Ik zou niet weten hoe je dat allemaal moet overnemen die plaatjes/links etc. dus vandaar haha.
@ennudan:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:06 schreef ennudan het volgende:
@WW haha ja hoor ... vind het vooral heel sneu..... maar goed... ik kan er dan toch niks meer aan doen en had eigenlijk stiekem wel gehoopt dat ze beter/volwassener zou zijn en iets meer betekenis zou hechten aan "ons". En dan ons als in wat we vroeger hadden en het voorzetten van een vriendschappelijke relatie.... helaas....dat is ze blijkbaar niet...
Als je er over nadenkt ga ik me overigens wel afvragen wat er dan echt is geweest van onze relatie... en dan vooral die zaken die in de laatste 8 weken gebeurd zijn. Toen ze weer voor de derde keer terug kwam. Helemaal geloven doe ik dat allemaal niet meer... maar goed gedane zaken nemen geen keer.... het HAHA gevoel overheerst gelukkig nog.
Ben eens heel benieuwd wat Mr Myst vandaag aangeboden krijgt... ga er vanuit dat alles goed komt!
Klinkt heel wat betere als ik het zou zeggen maar denk dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:35 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@ennudan:
Vreemd, als je kijkt naar bijv. Ex, jij en mezelf zie ik parallellen lopen. Eerst nog het roze brilletje direct na de breuk, het vechten, maar daarna een soort bewustwording en een inzien van soms simpelweg raar of puberaal gedrag bij je ex.
Gisteren schoot me dat al te binnen na eerdere posts van Ex dat ie z'n ex toch heel anders ziet nu. Jij zegt dat nu ook en ik voelde dat dus ook al.Het is alsof ze in dat 'oude' blijven hangen terwijl loslaten voor ons betekent het inzicht krijgen en verder ontwikkelen
Teken dat je voor jezelf ver genoeg bent??quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:16 schreef Octagon het volgende:
* Octagon rolt net uit zijn bed.
Laat in bed (rond 3u), een wekker die om 6u afgaat zonder dat je het verwacht (damn you new phone !)... om dan een 3-tal uur in een mode tussen slapen en wakker zijn te verkeren, met enkel maar je ex in je gedachten.
Eigenlijk heb ik enkel nog steeds dezelfde gedachten 'Ik begrijp haar niet' en 'Ga ik haar nog horen ?'... zelf voel ik nu ik wakker ben niet de behoefte haar te contacteren.
Ik ben al een tijdje zover hoor.... de drang om haar te contacteren is al zo'n 2 weken weg (we hebben dan ook al 2 weken geen contact meer) en ik voel me wel véél beter als pakweg 3 weken geleden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:40 schreef ennudan het volgende:
[..]
Teken dat je voor jezelf ver genoeg bent??
Die vraag had ik ook vandaar dat smsje van mij gister naar haar.... het uitblijven van reactie geeft ook veel aan... jammer maar helaas...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:51 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje zover hoor.... de drang om haar te contacteren is al zo'n 2 weken weg (we hebben dan ook al 2 weken geen contact meer) en ik voel me wel véél beter als pakweg 3 weken geleden.
De vraag of ze mij nog gaat contacteren, komt voort uit haar laatste email... langs de andere kant : waarom zou ze me nog contacteren ? Zoals ik al een paar keer aangehaald heb, is ze nog 'intens' en ze heeft een ander om nu al haar energie op te richten.
Ik begin wel steeds meer de aandacht van een vrouw te missen... dat vind ik wel sneu voor mezelf. Maar ik zit er niet depressief voor te zijn
Ja dan heb je altijd het internet nog.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:53 schreef ennudan het volgende:
[..]
Die vraag had ik ook vandaar dat smsje van mij gister naar haar.... het uitblijven van reactie geeft ook veel aan... jammer maar helaas...
Ik bespeur die instelling ook een beetje bij jou
En aandacht van een vrouw is altijd leuk.... maar goed het is ook niet het einde van de wereld als het er tijdelijk even niet is toch
Ik vertik het om zelf nog initiatief te nemen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:53 schreef ennudan het volgende:
[..]
Die vraag had ik ook vandaar dat smsje van mij gister naar haar.... het uitblijven van reactie geeft ook veel aan... jammer maar helaas...
Ik bespeur die instelling ook een beetje bij jou
En aandacht van een vrouw is altijd leuk.... maar goed het is ook niet het einde van de wereld als het er tijdelijk even niet is toch
Dat roept iedereen... geef mij als echte internet/vrouwen leek (en misschien Octagon ook) eens advies over het hoe en waarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja dan heb je altijd het internet nog.
Luistert altijd als een vrouw wat zegt.....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef Octagon het volgende:
[..]
Er wordt naar je geluisterd... voelt fijn hé
Mja ik ben niet single op het momentquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:37 schreef ennudan het volgende:
[..]
Dat roept iedereen... geef mij als echte internet/vrouwen leek (en misschien Octagon ook) eens advies over het hoe en waar
Maar dat was de vraag niet!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja ik ben niet single op het moment
Nou ja, nog niet.
Ik bedoelde met het internet dat je altijd wel met iemand kan chatten of contact kan leggen. Ik heb 3 van mijn vriendinnen zo ontmoet en al met al behoorlijk wat jaren bijelkaar geweest.quote:
Fokkers zijn irl ook liefquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:44 schreef J0ycie88 het volgende:
Had het ook wel verwacht dat ennudan het niet zo vergetenHeb geen zin meer om te werken!!
Internet is wel goed om nieuwe mensen te leren kennenvolgens mij gaat het daarover nu, dus ik dacht laat ik eens ontopic doen!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:01 schreef Wanderingwhy het volgende:
Mr.Myst heeft nu zijn gesprek. Ik hoop maar dat ie met zijn juiste been uit bed gestapt is. Ik duim nog even extra voor hem want hij kan 'goed nieuws' (of een goed gesprek iig) wel gebruiken.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:06 schreef ennudan het volgende:
Ben eens heel benieuwd wat Mr Myst vandaag aangeboden krijgt... ga er vanuit dat alles goed komt!
Bedankt dat jullie aan me gedacht, en voor me geduimd hebben!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:16 schreef Octagon het volgende:
* Octagon rolt net uit zijn bed.
Ook hier wordt er geduimd voor Mr.Myst
quote:
Bedankt!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:04 schreef ennudan het volgende:
@Mr Myst... goed bezig dus. ben heel benieuwd wat dat gaat opleveren!
Goh, zelf heb ik nog nooit afgesproken met iemand die ik op het net had ontmoet... Misschien ook omdat ik nogal een eenzaam surfersbestaan leidt... ook (op Fok!) hier las ik al jaren meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:44 schreef J0ycie88 het volgende:
Had het ook wel verwacht dat ennudan het niet zo vergetenHeb geen zin meer om te werken!!
Internet is wel goed om nieuwe mensen te leren kennenvolgens mij gaat het daarover nu, dus ik dacht laat ik eens ontopic doen!
Octagon.... hier hetzelfde....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef Octagon het volgende:
[..]
Goh, zelf heb ik nog nooit afgesproken met iemand die ik op het net had ontmoet... Misschien ook omdat ik nogal een eenzaam surfersbestaan leidt... ook (op Fok!) hier las ik al jaren mee
Hmm ik wel hoor, van Myspace, Fok, etcquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef Octagon het volgende:
[..]
Goh, zelf heb ik nog nooit afgesproken met iemand die ik op het net had ontmoet... Misschien ook omdat ik nogal een eenzaam surfersbestaan leidt... ook (op Fok!) hier las ik al jaren mee
Mja ik heb nog nooit iets via een datingwebsite ansich gedaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:53 schreef ennudan het volgende:
[..]
Octagon.... hier hetzelfde....
Ook alle datingsites etc zijn voor mij onbekend terrein
Ik wel, slechte ervaringen meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja ik heb nog nooit iets via een datingwebsite ansich gedaan
Dank je wel!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef Viking84 het volgende:
Fijn dat je een goed gesprek had, Mr. Myst!. Zal hier dinsdag nog eens kijken of je het idd bent geworden (en anders pm ik je wel
).
Ik weet dat ik er weinig meer aan kan doen, kon ik er maar iets aan doen. Toch heb ik het gevoel dat ze contact met me op gaat nemen, zondag. Anders doe ik het waarschijnlijk wel (quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:33 schreef ennudan het volgende:
Mr Myst... die gevoelens is niks mis mee zolang je jezelf maar niet gek laat maken... je weet dat het moeilijk wordt en dat het naar alle waarschijnlijkheid niks meer wordt.... prima toch.... gevoel kun je toch niet onderdrukken en de enige manier om er goed mee om te gaan is het te ervaren en het een plaats te geven....
Onderdrukte gevoelens kunnen later een hoop problemen opleveren hoor
QFT !quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:28 schreef KingMalibu het volgende:
Los laten van je ex is lastig, maar met bepaalde situatie's kan de knop van het gevoel 'loslaten' heel snel gaan.
Juistem... gewoon stug volhouden!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:55 schreef Octagon het volgende:
[..]
QFT !
En dan heb je de terugval(letjes) zoals ik er eentje heb op dit moment...![]()
Denk dat het te maken heeft met het feit dat ik verlof heb, toch een beetje aan't thuiswerken ben... en dat ik dus geen afleiding van de collega's heb... ze spookt gdvd in mijn hoofd.
Maar ik ben sterk - ik neem geen contact op(als niemand anders me motiveert, doe ik het toch gewoon zelf ?
)
Die fase heb ik al achter de rug. is idd een heel vervelende situatie, ik was ook idd opgelucht dat ik gewoon kon werken en mn afleiding had qua collega's & vrienden. maar kan je zeggen. komt goed je komt er alleen maar sterker uit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:55 schreef Octagon het volgende:
[..]
QFT !
Denk dat het te maken heeft met het feit dat ik verlof heb, toch een beetje aan't thuiswerken ben... en dat ik dus geen afleiding van de collega's heb... ze spookt gdvd in mijn hoofd.
Maar ik ben sterk - ik neem geen contact op(als niemand anders me motiveert, doe ik het toch gewoon zelf ?
)
Ja ik zou dat zelf ook nooit doen, maar neemt niet weg dat ik 3 van mijn vriendinnen via het internet heb ontmoet en toch best lang samen zijn geweest. Mijn huidige vriendin heb ik via mijn bandwebsite leren kennen en we zijn erg gelukkig samen.quote:
Denk dat ieder dat op ze eigen manier moet meemaken. in jouw geval heeft het goed uitgepakt. en idd fijn als je vriendinnen van internet hebt kunnen ontmoeten waar het ook mee klikt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja ik zou dat zelf ook nooit doen, maar neemt niet weg dat ik 3 van mijn vriendinnen via het internet heb ontmoet en toch best lang samen zijn geweest. Mijn huidige vriendin heb ik via mijn bandwebsite leren kennen en we zijn erg gelukkig samen.
Het is niet de eerste keer dat ik een ex heb, ik weet van mezelf dat die terugvalletjes best lang kunnen duren bij mij... maar dan wel zonder echt een invloed te hebben op mijn verdere functionneren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:02 schreef KingMalibu het volgende:
[..]
Die fase heb ik al achter de rug. is idd een heel vervelende situatie, ik was ook idd opgelucht dat ik gewoon kon werken en mn afleiding had qua collega's & vrienden. maar kan je zeggen. komt goed je komt er alleen maar sterker uit.
Ik ben nogal een apart persoon met ongebruikelijke voorkeuren en meiden die met mij klikken zijn zeldzaam, dus ja ik ben erg blij dat er internet is en nu ben ik dolgelukkig met iemand die ik anders nooit had ontmoet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:34 schreef KingMalibu het volgende:
[..]
Denk dat ieder dat op ze eigen manier moet meemaken. in jouw geval heeft het goed uitgepakt. en idd fijn als je vriendinnen van internet hebt kunnen ontmoeten waar het ook mee klikt.
Haha! Terugvalletje horen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:55 schreef Octagon het volgende:
[..]
QFT !
)
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:54 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Haha! Terugvalletje horen?
Vandaag onderweg. Daar een meeting, daar een afspraak etc. Einde ochtend overvalt me een gevoel dat er sterk aan me gedacht wordt...zal wel een gedachtenspinsel zijn, maar toch dat gevoel blijft sterk aanwezig. Gelukkig zorgt werk voor afleiding.
Dan weer onderweg van Apeldoorn naar Arnhem, muziek lekker aan in de auto, rond 13.15 hoor ik dan
Onbewust dwalen mijn gedachten toch af en ik herpak me. Ik zet de radio op een andere zender. Start daar dezelfde plaat...pfff...
Onderweg ff op youtube dat liedje gezocht, raad eens? Reclame met daarin de achternaam van m'n ex en op zo'n manier dat er geen ontkomen aan is (om privacyredenen blablabla)
Arrgghh...draag mij maar weg dan!
Moraal van het verhaal: Al gaat het nog zo goed, terugvalletjes kun je altijd en overal krijgen
Je mag er zeker om lachen. Ik begon die post toch al met "Haha"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef Octagon het volgende:
[..]
Topverhaal - maakt mij aan het lachen. (zal wel je bedoeling niet zijn, maar kom
)
Gelukkig wordt dit soort muziek niet op Studio Brussel gedraaid...
Alhoewel ik maar weinig met muziekteksten heb.... luister niet echt naar teksten, behalve dan misschien als ze het onderstaande nog eens spelen Niet dat ik me vereenzelf met de tekst hoor... want ik ben én geen vrouw én ik drink niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |