Thanks, 't gaat wel weer wat beter hoor!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:03 schreef Octagon het volgende:
[..]
Hey man, kop op... we zijn hier 'familie' hé... remember
Alles wat je zegt, is waar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:06 schreef H6-4ever het volgende:
Nou mensen ik ga op stap, ik maak er een feestje van...het gesprek van vanavond heeft me wel geholpen ondanks jullie reacties...mischien wil ik haar helemaal niet terug en wil ik gewoon zeker ervan zijn dat ik alles heb gezegd wat ik wou zeggen tegen haar, en was mischien niet tactisch maarjah dat hoeft toch ook niet? ik heb ook gevoel. en moet ook verder, wordt mischien liever keihard gedumpt dan als broer en zus gevoel, uit elkaar te gaan.......
En nu ga je stappen in de hoop haar tegen te komen, aangezien zij ook vanavond op stap is?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:06 schreef H6-4ever het volgende:
Nou mensen ik ga op stap, ik maak er een feestje van...het gesprek van vanavond heeft me wel geholpen ondanks jullie reacties...mischien wil ik haar helemaal niet terug en wil ik gewoon zeker ervan zijn dat ik alles heb gezegd wat ik wou zeggen tegen haar, en was mischien niet tactisch maarjah dat hoeft toch ook niet? ik heb ook gevoel. en moet ook verder, wordt mischien liever keihard gedumpt dan als broer en zus gevoel, uit elkaar te gaan.......
Jij hebt de zaak kritisch gelezen... en bent véél wantrouwiger als ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:15 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
En nu ga je stappen in de hoop haar tegen te komen, aangezien zij ook vanavond op stap is?
Dus die hond is jouw 'bitch', jouw teef dus?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:03 schreef ex het volgende:
Haha ja meneer hond ligt echt naast me languit op die plek zo van IT'S MINE BITCH! EN KOM NOOIT MEER TERUG. Met z'n koppie op haar kussen.
Lekker beest
Dus het is een soort van competitiedrang?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:17 schreef H6-4ever het volgende:
Nee hoop haar juist niet tegen te komen, ik ga mischien wel op stap om ook lol te hebben zoals zij ook heeft!
Volgens mij is het juist andersom.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:20 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Dus die hond is jouw 'bitch', jouw teef dus?
Naja ik heb een schuin dak, ik ben kleiner. Dus kwam zo beter uit.. En een paar keer per nacht een man die over mee heen moet kruipen die naar het toilet moet zag ik niet zitten dus vandaar :pquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef Octagon het volgende:
[..]
?
Had je toch gewoon nooit jouw plekje moeten afgeven ?
Dat zijn toch de dingen die je bespreekt de eerste keer dat je samen slaapt ?
Als ik naast jou lag op dat kamertje ging ik ook veel drinken voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja ik heb een schuin dak, ik ben kleiner. Dus kwam zo beter uit.. En een paar keer per nacht een man die over mee heen moet kruipen die naar het toilet moet zag ik niet zitten dus vandaar :p
Bij ons was het ook zoiets, onze bedden stonden beide aan dezelfde kant van onze kamers, met een zijde tegen de muur. Ik lig altijd het verst van de muur af, maar als we samen sliepen lag ik altijd aan de muurkant. Omdat zij er 's nachts nog weleens uit moest, en dan hoefde ze niet over me heen te klimmen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja ik heb een schuin dak, ik ben kleiner. Dus kwam zo beter uit.. En een paar keer per nacht een man die over mee heen moet kruipen die naar het toilet moet zag ik niet zitten dus vandaar :p
Ben je nog niet weg? Ga lekker stappen! Wel dr nummer wissen zodat je dr niet kan sms'en in een dronken bui.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:27 schreef H6-4ever het volgende:
competitiedrang? ja mischien?maar ik kan ook wel lol hebben zonder haar, en dat weet ik zeker hoef dat niet te bewijzen...maar ipv alleen maar kritiek te hebben op mij, zou je me ook kunnen helpen en zeggen wat goed voor me is...maar laat maar, in jou geval zal zeker zijn om nu naar bed te gaan en morgen de hele dag lopen denken dat ik alles verkeerd heb gedaan!
Ik ook echt nooit!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:26 schreef goofy_goober het volgende:
Zwakke blaas? Ik hoef er 's nachts nooit uit. En voor noodgevallen heb ik een lege colafles naast mijn bed staan.
Dat advies heb je ook gekregen: Houd het niet zwaar. Vervolgens ga je chatten over een nieuwe kans, dat je haar terugwilt en dat je alles anders ziet nu.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:27 schreef H6-4ever het volgende:
competitiedrang? ja mischien?maar ik kan ook wel lol hebben zonder haar, en dat weet ik zeker hoef dat niet te bewijzen...maar ipv alleen maar kritiek te hebben op mij, zou je me ook kunnen helpen en zeggen wat goed voor me is...maar laat maar, in jou geval zal zeker zijn om nu naar bed te gaan en morgen de hele dag lopen denken dat ik alles verkeerd heb gedaan!
Too much info ! Echt !quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:26 schreef goofy_goober het volgende:
Zwakke blaas? Ik hoef er 's nachts nooit uit. En voor noodgevallen heb ik een lege colafles naast mijn bed staan.
Ja, een man die elke nacht een paar keer over je heen kruipt... ik begrijp het. Best vermoeiend ...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mja, ik heb me wel eens vergist in een dronken bui met het idee dat het een fles bier was.quote:
Wat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Mja, ik heb me wel eens vergist in een dronken bui met het idee dat het een fles bier was.
Ik kan me helemaal vinden in jouw verhaal.. Toen we samen op vakantie waren (nouja met haar ouders erbij) werd ze ziek, en zat ze constant te klagen over ALLES. Chaggerijnig zijn tot en met, de hele dag door. Ik trok dat na een dag of 2 niet meer.Toen ze op een keer vroeg of ik bij haar kwam zitten terwijl ze een bad nam in ons huisje, terwijl ik met haar vader een voetbalwedstrijd kon gaan kijken, heb ik voor het laatste gekozen. Die beslissing werd keihard tegen mij gebruikt en als reden aangebracht dat ze het uit had gemaakt. Wat als ik nou die wedstrijd had laten zitten, en bij haar was gebleven? Eigenlijk maakt het allemaal geen zak uit. Onze relatie was al vertroebeld genoeg. En 90% daarvan is haar eigen schuld geweest.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat.
Hmmm.. betrap ik mezelf nou op 'what if' scenario's? Wat is dit toch vanavond met me
edit 2: scenario's als in: boh, ik ben soms toch best een klootzak tegen haar geweest. Als ik liever geweest was en meer met respect behandeld had, was ze dan nog bij me?
Ik denk fout.. want zij had het grootste aandeel in dat het fout ging... maar dat wil er somehow niet in
Gevoel wint het ff van verstand. Kutbier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |