Haay JFM!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Goedemiddag iedereen!
hoe gaat het hier :] Ben er al een paar dagen niet geweest.
Ik heb ik de aanbieding:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:44 schreef ennudan het volgende:
goeiemiddag... ik meld me ook nog maar even...
Gaat hier helemaal prima...
Gister was het gezellig in de kroeg (he Joycie) en hoewel ik eigenlijk te weinig tegen al die vrouwen aanpraat mis ik het ook zo niet direct...
Wat jullie hierboven bespreken van het missen van een maatje, elkaar begrijpen met 1 woord etc dat is inderdaad wat ik ook het meeste mis. Erger omdat ik bij deze relatie ook de eerste keer echt het idee had dat we elkaar begrepen etc... we hadden na 1 week al aan 1 woord genoeg...
Maar goed het uitblijven van een reactie op mijn sms drukt me dan weer op de feiten laat me realiseren dat er veel mis is, en doet me weer lachen (jaja klinkt stom maar is wel zo)
En nu wil ik eigenlijk wel een kopje thee en een stukje zelfgebakken taart van Joycie
Hoezo vind je jezelf er niet uit zien als de meest benaderbare persoon? Niet bang zijn om contact te maken, niet geschoten is altijd mis!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:53 schreef ennudan het volgende:
@Joycie.... gevulde kruidcake????? denk ik dan meteen aan iets heel slechts of....ligt dat aan mij??
Dan ga ik voor de brownies das veiliger
Zal ook wel komen hoor dat praten... maar je hebt gelijk heb daar standaard al moeite mee... en ik zie er ook nog eens uit als niet de meest benaderbare persoon dus....echt helpen doet dat niet allemaal
Ach ja leven gaat niet altijd over rozen he
Heb je toevallig ook muntthee?
Wat versta jij onder heel nors? Van die 2 meter en 100 kilo zou ik niet zo snel onder de indruk zijn namelijk (in de zin van geen praatje mee maken)..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:07 schreef ennudan het volgende:
ok nootjes en rozijnen can ik wel handelen maar bij kruiden denk ik meteen iets heel anders....
Niet geschoten altijd mis das waar maar probeer jij maar eens een hele norse man van 2.00 meter 100 kg aan te spreken
Muntthee heerst!!!!!!
Je kunt overal aan werken.. Ik ben ook niet zo gemakkelijk benaderbaar :p Veelste bang dat een jongen te "dichtbij" komt. Tenminste dit was zo voor mijn ex. Op dit moment weet ik het niet zo goed..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:14 schreef ennudan het volgende:
tja weet niet... nors is niet erg uitnodigend heb ik wel gemerkt (en van meerdere mensen gehoord).... kan er niks aan doen kijkt gewoon makkelijk op die manier......:)
Ik weet het ook niet precies maar het is wel iets waar we aan kunnen werken toch...
Hehe, naar wat men mij zegt kijk ook ik altijd nors. Ik antwoord dan altijd dat dat mijn gezicht isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:14 schreef ennudan het volgende:
tja weet niet... nors is niet erg uitnodigend heb ik wel gemerkt (en van meerdere mensen gehoord).... kan er niks aan doen kijkt gewoon makkelijk op die manier......:)
Ik weet het ook niet precies maar het is wel iets waar we aan kunnen werken toch...
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat is het hier ontzettend stil zeg! Heb net een filmpje zitten kijken, echt zo'n meidenfilm.. Was geen goed idee.. Normaal word ik er zo vrolijk van!
Naja wil dit weekend gebruiken om uit te rusten en maandag weer fit te zijn om te werken. Heb van de week veel gewerkt met mijn zieke kop en met een antibioticakuurtje en merk dat ik daar nu last van heb, dus echt veel afleiding zal ik niet vinden vanavond.. Maar goed, ik ga zo lekker een boek lezen heb ik beslotenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:17 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
[ afbeelding ] voor jou!
Soms kan een film je hele stemming doen omslaan... Misschien vanavond wat leuks gaan doen/afleiding proberen te zoeken?
't is ook stil hier. Ik heb veel muziek gemaakt. Beetje afleiding proberen te zoeken, maar 't lukt voor geen meter. Hoop dat 't na dit weekend ietsjes beter gaat, mijn gedachten zitten muurvast bij 'morgen'. Nu even eten. Vanavond komt er visite, een tante en oom. Even afleiding waarschijnlijk, al was ik liever uitgegaan vanavond.
Dan is het misschien ook maar een beter idee om lekker thuis te blijven en uit te rusten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja wil dit weekend gebruiken om uit te rusten en maandag weer fit te zijn om te werken. Heb van de week veel gewerkt met mijn zieke kop en met een antibioticakuurtje en merk dat ik daar nu last van heb, dus echt veel afleiding zal ik niet vinden vanavond.. Maar goed, ik ga zo lekker een boek lezen heb ik beslotenEven mijn hoofd bij iets anders.. Wat voor muziek maak/speel je nog meer behalve Black
Minstens 1 meisje/vrouw aanspreken vanavondquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:04 schreef ennudan het volgende:
inderdaad ineens heel stil hier... iedereen druk in het weekend
Net besloten vanavond maar weer naar de kroeg te gaan... hoezo goeie voornemens met betrekking tot minder drinken??
Je hebt een goede smaakquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:53 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Dan is het misschien ook maar een beter idee om lekker thuis te blijven en uit te rusten.
Een goed boek lezen is natuurlijk ook weleens fijn! Ik kan er zelf de concentratie op het moment niet voor opbrengen, hoewel ik het heerlijk vind om te lezen.
Ik speel voornamelijk muziek op gehoor mee. Ik heb 7 jaar les gehad, waarvan 5 jaar keyboard, en 2 jaar pianolessen. Verder speel ik een klein beetje gitaar, heb ik mezelf aangeleerd. Ik wil daar ooit nog eens lessen voor gaan nemen, maar geldgebrek/tijdgebrek speelde altijd een rol daarin.
Ik heb een ontzettend brede muzieksmaak, wat ik speel verschilt daardoor nogal.. Vanmiddag heb ik o.a. Back Down South - Kings of Leon, Don't Let The Sun Go Down On Me - Elton John en Lopen Tot De Zon Komt - Acda en de Munnik gespeeld... en ook nog via YouTube een cover ontdekt van Careless Whisper. Origineel van George Michael, maar nu live gespeeld door Ben Folds & Rufus Wainwright.
Normaal gesproken zou ik dat een vreselijk nummer hebben gevonden, nu vind ik het heerlijk om mee te spelen. Wat ik écht tof vind om te horen is: John Mayer, Jason Mraz en Jack Johnson.
Maar Pearl Jam gaat er ook goed in... Zoals je ziet, erg breed dus. Ik ben ook zo'n type die in kroeg de meeste nummers luidkeels mee kan zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn plannen zijn, mijn boek lezen.. Mij eigen gebakken cake eten en thee drinken :p Niet heel veel anders dan wat ik overdag heb gedaan dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:52 schreef Wanderingwhy het volgende:
Sommigen zijn druk met wassen en strijken, huis schoonmaken (poetsen noemen ze dat in Brabant lol!). Dat is overigens heel erg ontopic; zo kun je ff aan wat anders denken
En wat zijn de plannen voor vanavond bij een ieder?
Ik heb wel zin om naar een kroeg te gaan...iemand anders?
Eigenlijk wel he, maar daar vind ik mijn ideale man niet ben ik bang voorquote:
Ja, ja, ja en jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:20 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he, maar daar vind ik mijn ideale man niet ben ik bang voor. Afleiding ja, nou denk het niet. Vorige keer dacht ik ook alleen maar aan hem. Binnenkort maar weer eens leuke dagjes uit plannen, dierentuin, bowlen met wat nieuwe vrienden misschien. Weet het anders ook niet. En dan hopen dat ik iemand leuk ga ontmoeten die mijn pijn weghaalt inplaats van pijn toedoet.
Echt een flinke terugval, gelijk heel eenzaam en down voelen. Gevoel van machteloosheid. Ben ik de enigste die zich dan zo verschrikkelijk slecht voelt tijdens een terugval? Steeds afgewezen worden doet ook echt zo pijn he. Het ergste is gewoon dat hij heel erg koppig is.
Het doet gewoon 100x meer pijn als iemand zo koppig doet/is. Herkennen jullie dat? Mensen die niet 'makkelijk' kunnen vergeven maar die juist erin blijven hangen... de hele tijd. Geen verandering mogelijk lijkt het wel. Herkennen jullie dat??
heerlenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:17 schreef Wanderingwhy het volgende:
@ennudan: waar is die kroeg van jou? ik heb niet zoveel zin thuis te zitten
(geef ik jou die cursus wel, nooit problemen met contact maken gehad, maarre....nogal selectief)
En waar zit die kroeg van jouw?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:22 schreef Tara_88 het volgende:
Hellooooo.. Iedereen druk aan 't genieten van de zaterdagavond?
Heerlen? Pfff....toch een aardig ritje dan.....zucht...quote:
Lol!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:32 schreef ennudan het volgende:
ik wens iedereen het beste vanavond....
Ik ga mijn social skills proberen....
Dat zal met andere woorden wel weer met een kater ipv een natte poes in bed worden vannacht
Vertel....waarom liggen jouw gedachten tussen de weggespoelde troep en peuken in de goot?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:46 schreef Octagon het volgende:
[..]
Lol!
Moet mijn gedachten nu wel uit de goot halen
Denk dat het antwoord hier niet thuishoortquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:47 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Vertel....waarom liggen jouw gedachten tussen de weggespoelde troep en peuken in de goot?
jij weet precies wat ik bedoel. ik ga zo naar de buik in arnhem die is tot 5 uur los. als je wilt kletsen ben ik daar! je herkent me vast wel \9heb een foto in fotoboek)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:10 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ja, ja, ja en ja
(alhoewel; er is niets te vergeven bij mij maar ze heeft haar hoofd op hol laten slaan en landt maar niet...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |