abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91022895
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Goedemiddag iedereen!

hoe gaat het hier :] Ben er al een paar dagen niet geweest. :{
Haay JFM!

Al een paar dagen niet gezien nee.. Hoe het met iedereen gaat weet ik niet. Maar met mij prima.. Mis alleen iemand om me heen.. En dan geen familie of vrienden ofzo maar echt een vriend. Maar goed daar komen we ook wel weer overheen ;)

Hoe gaat het met jou?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:44:07 #152
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91023516
goeiemiddag... ik meld me ook nog maar even...
Gaat hier helemaal prima...
Gister was het gezellig in de kroeg (he Joycie ;) ) en hoewel ik eigenlijk te weinig tegen al die vrouwen aanpraat mis ik het ook zo niet direct...

Wat jullie hierboven bespreken van het missen van een maatje, elkaar begrijpen met 1 woord etc dat is inderdaad wat ik ook het meeste mis. Erger omdat ik bij deze relatie ook de eerste keer echt het idee had dat we elkaar begrepen etc... we hadden na 1 week al aan 1 woord genoeg...

Maar goed het uitblijven van een reactie op mijn sms drukt me dan weer op de feiten laat me realiseren dat er veel mis is, en doet me weer lachen (jaja klinkt stom maar is wel zo)

En nu wil ik eigenlijk wel een kopje thee en een stukje zelfgebakken taart van Joycie :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91023785
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:44 schreef ennudan het volgende:
goeiemiddag... ik meld me ook nog maar even...
Gaat hier helemaal prima...
Gister was het gezellig in de kroeg (he Joycie ;) ) en hoewel ik eigenlijk te weinig tegen al die vrouwen aanpraat mis ik het ook zo niet direct...

Wat jullie hierboven bespreken van het missen van een maatje, elkaar begrijpen met 1 woord etc dat is inderdaad wat ik ook het meeste mis. Erger omdat ik bij deze relatie ook de eerste keer echt het idee had dat we elkaar begrepen etc... we hadden na 1 week al aan 1 woord genoeg...

Maar goed het uitblijven van een reactie op mijn sms drukt me dan weer op de feiten laat me realiseren dat er veel mis is, en doet me weer lachen (jaja klinkt stom maar is wel zo)

En nu wil ik eigenlijk wel een kopje thee en een stukje zelfgebakken taart van Joycie :)
Ik heb ik de aanbieding:
Brownies of gevulde kruidcake :)

En Ennudan.. Het is het belangrijkste dat je het gewoon naar je zin hebt gehad gisteren. Het met andere vrouwen praten komt echt wel hoor :) Of las ik nou van de week in het topic dat je daar sowieso moeite mee hebt? Contact leggen in de kroeg (zoiets bedacht ik me net opeens)
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:53:55 #154
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91023894
@Joycie.... gevulde kruidcake????? denk ik dan meteen aan iets heel slechts of....ligt dat aan mij??
Dan ga ik voor de brownies das veiliger :)

Zal ook wel komen hoor dat praten... maar je hebt gelijk heb daar standaard al moeite mee... en ik zie er ook nog eens uit als niet de meest benaderbare persoon dus....echt helpen doet dat niet allemaal
Ach ja leven gaat niet altijd over rozen he :)

Heb je toevallig ook muntthee?
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91024460
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:53 schreef ennudan het volgende:
@Joycie.... gevulde kruidcake????? denk ik dan meteen aan iets heel slechts of....ligt dat aan mij??
Dan ga ik voor de brownies das veiliger :)

Zal ook wel komen hoor dat praten... maar je hebt gelijk heb daar standaard al moeite mee... en ik zie er ook nog eens uit als niet de meest benaderbare persoon dus....echt helpen doet dat niet allemaal
Ach ja leven gaat niet altijd over rozen he :)

Heb je toevallig ook muntthee?
Hoezo vind je jezelf er niet uit zien als de meest benaderbare persoon? Niet bang zijn om contact te maken, niet geschoten is altijd mis!

Ik heb denk ik wel ergens muntthee liggen hoor ;) Aangezien dat mijn favo is :p

En in de cake zitten nootjes en rozijntjes ;) Heel veilig dus! Haha!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:07:41 #156
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91024509
ok nootjes en rozijnen can ik wel handelen maar bij kruiden denk ik meteen iets heel anders....

Niet geschoten altijd mis das waar maar probeer jij maar eens een hele norse man van 2.00 meter 100 kg aan te spreken :)

Muntthee heerst!!!!!! :)
pi_91024563
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:07 schreef ennudan het volgende:
ok nootjes en rozijnen can ik wel handelen maar bij kruiden denk ik meteen iets heel anders....

Niet geschoten altijd mis das waar maar probeer jij maar eens een hele norse man van 2.00 meter 100 kg aan te spreken :)

Muntthee heerst!!!!!! :)
Wat versta jij onder heel nors? Van die 2 meter en 100 kilo zou ik niet zo snel onder de indruk zijn namelijk (in de zin van geen praatje mee maken)..
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:14:21 #158
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91024730
tja weet niet... nors is niet erg uitnodigend heb ik wel gemerkt (en van meerdere mensen gehoord).... kan er niks aan doen kijkt gewoon makkelijk op die manier......:)

Ik weet het ook niet precies maar het is wel iets waar we aan kunnen werken toch...
pi_91024924
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:14 schreef ennudan het volgende:
tja weet niet... nors is niet erg uitnodigend heb ik wel gemerkt (en van meerdere mensen gehoord).... kan er niks aan doen kijkt gewoon makkelijk op die manier......:)

Ik weet het ook niet precies maar het is wel iets waar we aan kunnen werken toch...
Je kunt overal aan werken.. Ik ben ook niet zo gemakkelijk benaderbaar :p Veelste bang dat een jongen te "dichtbij" komt. Tenminste dit was zo voor mijn ex. Op dit moment weet ik het niet zo goed..
pi_91025078
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 15:14 schreef ennudan het volgende:

Hehe, naar wat men mij zegt kijk ook ik altijd nors. Ik antwoord dan altijd dat dat mijn gezicht is :) kun je niks aan veranderen, vrees ik.

Ik lach soms wel hoor maar de standaarduitdrukking is 'donder' ;)
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:29:07 #161
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91025308
tja.... zelfs met een kop op onweer moet je toch gewoon je scheur open kunnen trekken tegen een leuke meid :)
Dat is wel iets waar ik aan kan en ga werken....

(ga gewoon stiekem oefenen op Joycie in de kroeg)

En misschien is het inderdaad ook wel wat Joycie zegt ... op dit moment straal je misschien ook een soort onbenaderbaarheid (is dat een woord?) uit omdat je nog niet helemaal openstaat vanwege je ex. Klinkt misschien beetje raar maar kan me er wel iets bij voorstellen hoor. Heb dit gevoel bij mezelf ook wel.
pi_91025423
Dat belooft wat voor de aanstaande meet... Allemaal donderkoppen bij elkaar. Ook mij wordt het weleens verweten hoor. En ik ben ook helemaal niet handig met het op iemand afstappen. Mijn ex heb ik via mijn nichtje ontmoet.

@ennudan: Ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebt. Hoewel mijn verstand me zegt dat het misschien wel goed voor me zou zijn om op een leuk meisje af te stappen, wil ik het niet. Ik voel me onzeker, en sta absoluut niet open voor een relatie. Ook het gevoel wat Joyce beschrijft, 'iemand te dichtbij laten komen' herken ik daarin helemaal. Ik wil niet opnieuw gekwetst worden, niet zo erg als ik nu gekwetst ben. Dan kan ik maar beter 'afstand' houden.
Van die instelling moet je af, want daardoor zul je (/ik) nooit iemand 'vinden'. Onzekerheid speelt daarin ook een grote rol.

@Joyce: Bedankt voor je PM, zal er binnenkort uitgebreid de tijd voor nemen om 'm te beantwoorden :)
pi_91025598
We kunnen van de meet ook gewoon een cursus flirten maken :P

@Mr.Myst: Ik zie hem wel verschijnen!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:38:09 #164
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91025661
kijk dat noem ik nou een goed idee!!
pi_91029699
Wat is het hier ontzettend stil zeg! Heb net een filmpje zitten kijken, echt zo'n meidenfilm.. Was geen goed idee.. Normaal word ik er zo vrolijk van!
pi_91029871
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat is het hier ontzettend stil zeg! Heb net een filmpje zitten kijken, echt zo'n meidenfilm.. Was geen goed idee.. Normaal word ik er zo vrolijk van!
voor jou!
Soms kan een film je hele stemming doen omslaan... Misschien vanavond wat leuks gaan doen/afleiding proberen te zoeken?

't is ook stil hier. Ik heb veel muziek gemaakt. Beetje afleiding proberen te zoeken, maar 't lukt voor geen meter. Hoop dat 't na dit weekend ietsjes beter gaat, mijn gedachten zitten muurvast bij 'morgen'. Nu even eten. Vanavond komt er visite, een tante en oom. Even afleiding waarschijnlijk, al was ik liever uitgegaan vanavond.
pi_91030184
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:17 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

[ afbeelding ] voor jou!
Soms kan een film je hele stemming doen omslaan... Misschien vanavond wat leuks gaan doen/afleiding proberen te zoeken?

't is ook stil hier. Ik heb veel muziek gemaakt. Beetje afleiding proberen te zoeken, maar 't lukt voor geen meter. Hoop dat 't na dit weekend ietsjes beter gaat, mijn gedachten zitten muurvast bij 'morgen'. Nu even eten. Vanavond komt er visite, een tante en oom. Even afleiding waarschijnlijk, al was ik liever uitgegaan vanavond.
Naja wil dit weekend gebruiken om uit te rusten en maandag weer fit te zijn om te werken. Heb van de week veel gewerkt met mijn zieke kop en met een antibioticakuurtje en merk dat ik daar nu last van heb, dus echt veel afleiding zal ik niet vinden vanavond.. Maar goed, ik ga zo lekker een boek lezen heb ik besloten :D Even mijn hoofd bij iets anders.. Wat voor muziek maak/speel je nog meer behalve Black ;)
pi_91031536
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:24 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Naja wil dit weekend gebruiken om uit te rusten en maandag weer fit te zijn om te werken. Heb van de week veel gewerkt met mijn zieke kop en met een antibioticakuurtje en merk dat ik daar nu last van heb, dus echt veel afleiding zal ik niet vinden vanavond.. Maar goed, ik ga zo lekker een boek lezen heb ik besloten :D Even mijn hoofd bij iets anders.. Wat voor muziek maak/speel je nog meer behalve Black ;)
Dan is het misschien ook maar een beter idee om lekker thuis te blijven en uit te rusten. :)
Een goed boek lezen is natuurlijk ook weleens fijn! Ik kan er zelf de concentratie op het moment niet voor opbrengen, hoewel ik het heerlijk vind om te lezen.

Ik speel voornamelijk muziek op gehoor mee. Ik heb 7 jaar les gehad, waarvan 5 jaar keyboard, en 2 jaar pianolessen. Verder speel ik een klein beetje gitaar, heb ik mezelf aangeleerd. Ik wil daar ooit nog eens lessen voor gaan nemen, maar geldgebrek/tijdgebrek speelde altijd een rol daarin.

Ik heb een ontzettend brede muzieksmaak, wat ik speel verschilt daardoor nogal.. Vanmiddag heb ik o.a. Back Down South - Kings of Leon, Don't Let The Sun Go Down On Me - Elton John en Lopen Tot De Zon Komt - Acda en de Munnik gespeeld... en ook nog via YouTube een cover ontdekt van Careless Whisper. Origineel van George Michael, maar nu live gespeeld door Ben Folds & Rufus Wainwright.

Normaal gesproken zou ik dat een vreselijk nummer hebben gevonden, nu vind ik het heerlijk om mee te spelen. Wat ik écht tof vind om te horen is: John Mayer, Jason Mraz en Jack Johnson.
Maar Pearl Jam gaat er ook goed in... Zoals je ziet, erg breed dus. Ik ben ook zo'n type die in kroeg de meeste nummers luidkeels mee kan zingen :')
  zaterdag 8 januari 2011 @ 18:04:54 #169
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91032138
inderdaad ineens heel stil hier... iedereen druk in het weekend :)

Net besloten vanavond maar weer naar de kroeg te gaan... hoezo goeie voornemens met betrekking tot minder drinken?? :)
pi_91033796
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 18:04 schreef ennudan het volgende:
inderdaad ineens heel stil hier... iedereen druk in het weekend :)

Net besloten vanavond maar weer naar de kroeg te gaan... hoezo goeie voornemens met betrekking tot minder drinken?? :)
Minstens 1 meisje/vrouw aanspreken vanavond ;) Ik zo zo lekker in mijn boek beginnen!
pi_91033871
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:53 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Dan is het misschien ook maar een beter idee om lekker thuis te blijven en uit te rusten. :)
Een goed boek lezen is natuurlijk ook weleens fijn! Ik kan er zelf de concentratie op het moment niet voor opbrengen, hoewel ik het heerlijk vind om te lezen.

Ik speel voornamelijk muziek op gehoor mee. Ik heb 7 jaar les gehad, waarvan 5 jaar keyboard, en 2 jaar pianolessen. Verder speel ik een klein beetje gitaar, heb ik mezelf aangeleerd. Ik wil daar ooit nog eens lessen voor gaan nemen, maar geldgebrek/tijdgebrek speelde altijd een rol daarin.

Ik heb een ontzettend brede muzieksmaak, wat ik speel verschilt daardoor nogal.. Vanmiddag heb ik o.a. Back Down South - Kings of Leon, Don't Let The Sun Go Down On Me - Elton John en Lopen Tot De Zon Komt - Acda en de Munnik gespeeld... en ook nog via YouTube een cover ontdekt van Careless Whisper. Origineel van George Michael, maar nu live gespeeld door Ben Folds & Rufus Wainwright.

Normaal gesproken zou ik dat een vreselijk nummer hebben gevonden, nu vind ik het heerlijk om mee te spelen. Wat ik écht tof vind om te horen is: John Mayer, Jason Mraz en Jack Johnson.
Maar Pearl Jam gaat er ook goed in... Zoals je ziet, erg breed dus. Ik ben ook zo'n type die in kroeg de meeste nummers luidkeels mee kan zingen :')
Je hebt een goede smaak ;) Ik ben ook zo iemand die echt bijna alles mee kan zingen in de kroeg. Vriendinnen kijken me altijd gek aan als ze een nummer niet kennen, en ik wel.

Vind het heerlijk als mensen gitaar spelen. 2 vrienden van me spelen ook.. De een leerde het de ander. En dan ging ik daar naartoe, en zat ik met zijn vriendin thee te drinken terwijl hun aan het spelen waren. Dat is echt heerlijk, kan ik zo van genieten!
pi_91034117
Sommigen zijn druk met wassen en strijken, huis schoonmaken (poetsen noemen ze dat in Brabant lol!). Dat is overigens heel erg ontopic; zo kun je ff aan wat anders denken :)

En wat zijn de plannen voor vanavond bij een ieder?

Ik heb wel zin om naar een kroeg te gaan...iemand anders?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91034209
Voel me zoo klote! Vette terugval, wil hem voor mij eigen, maar nu krijg ik alleen maar keiharde antwoorden te horen van nee, end of story, ik wil niet, geen contact enzo . Shit wat doet dat pijn zeg. En dan wetend dat diegene gevoelens voor je heeft en er niets mee doet.

Wat moet ik nou :'(

Morgen afgesproken om met hem uit te praten zodat we "makkelijker" verder kunnen (not). Maar ben bang dat ik alleen maar negatieve boze dingen te horen krijg en hij mij op een pijnlijke manier zwaar afwijst en nooit meer contact wilt. Mijn god wat moet ik nou? :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91034539
Naar de kroeg! ;)
Strek je eens uit !
pi_91035910
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 18:52 schreef Wanderingwhy het volgende:
Sommigen zijn druk met wassen en strijken, huis schoonmaken (poetsen noemen ze dat in Brabant lol!). Dat is overigens heel erg ontopic; zo kun je ff aan wat anders denken :)

En wat zijn de plannen voor vanavond bij een ieder?

Ik heb wel zin om naar een kroeg te gaan...iemand anders?
Mijn plannen zijn, mijn boek lezen.. Mij eigen gebakken cake eten en thee drinken :p Niet heel veel anders dan wat ik overdag heb gedaan dus ;)
pi_91036923
Ik heb ook wel zin om naar de kroeg te gaan, helaas heeft niemand in de buurt zin om te gaan ;)
Dus thuis bij de visite maar een biertje drinken. Mag eigenlijk niet i.c.m. de slaapmedicatie, maar ach, die werkt toch niet, dus vanavond dan maar geen slaapmedicatie. Ik drink mezelf wel in slaap :7

Edit: Godverdomme, moet dit ff van me afschrijven, dan ben ik het kwijt voor de visite komt.. Even een kutmoment, zag net een foto van haar die genomen is in de tijd dat we wat met elkaar hadden. Ook al stonden we niet samen op de foto, het brengt toch weer herinneringen boven... Op dit soort momenten heb ik een hekel aan Hyves! En verdomme, wat mis ik haar, ik snap het niet, ik snap het niet... Bah. Een kwartiertje geleden voelde ik me redelijk, zin in de visite, biertje... En nu |:(

Edit 2: Daar is de visite. Tijd om naar beneden te gaan.

[ Bericht 12% gewijzigd door Mr.Myst op 08-01-2011 20:06:59 ]
pi_91038308
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 19:01 schreef Wanderingwhy het volgende:
Naar de kroeg! ;)
Eigenlijk wel he, maar daar vind ik mijn ideale man niet ben ik bang voor :'). Afleiding ja, nou denk het niet. Vorige keer dacht ik ook alleen maar aan hem. Binnenkort maar weer eens leuke dagjes uit plannen, dierentuin, bowlen met wat nieuwe vrienden misschien. Weet het anders ook niet. En dan hopen dat ik iemand leuk ga ontmoeten die mijn pijn weghaalt inplaats van pijn toedoet.

Echt een flinke terugval, gelijk heel eenzaam en down voelen. Gevoel van machteloosheid. Ben ik de enigste die zich dan zo verschrikkelijk slecht voelt tijdens een terugval? Steeds afgewezen worden doet ook echt zo pijn he. Het ergste is gewoon dat hij heel erg koppig is.

Het doet gewoon 100x meer pijn als iemand zo koppig doet/is. Herkennen jullie dat? Mensen die niet 'makkelijk' kunnen vergeven maar die juist erin blijven hangen... de hele tijd. Geen verandering mogelijk lijkt het wel. Herkennen jullie dat??
pi_91039162
Nou ja.. ik hou het niet meer. Een lief reactie kan ik niet verwachten ben ik bang voor van hem :'( Zo maar even naar een vriendin en dan ff de pijn uit dansen in jucy lucy's in Arnhem heel kort. Misschien doet het me toch goed. Beter dan nu zo thuis alleen niksen en stressen dat sowieso.

Duimen jullie voor me dat ik een leuke man tegoed ga komen? Zeg Wanderingwhy, jij woonde toch ergens in Doetinchem? Kom anders ook ff langs heb ik wat te kletsen. :) hehe
pi_91041704
haha ag laat maar, verdriet en pijn is in 1 klap weg. Die gozer heeft zich echt bewezen :') Wat een behoorlijke respectloze zak is het toch. Tja een maagd van bijna 30 :') What do you expect. En dan ook nog behoorlijk last van autisme. Erg vervelend. Heb hem maar gelijk op de blok gezet. :')

Lekker laten en nu op naar de nieuwe mannenjacht :) Wanderingwhy je weet waar ik iig zit ;) haha

[ Bericht 8% gewijzigd door Ermemmertje op 08-01-2011 21:32:11 ]
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:53:39 #180
189961 ex
aperture science
pi_91043031
Zo, vandaag lid geworden van een organisatie/stichting waar ik 100% achter sta. Gezellig, leuk & natuurlijk de ideale plek om mensen "zoals mij" tegen te komen :).

Verder echt een chill dagje hier :).
The cake is a lie!
pi_91043432
Ben hier blijkbaar gemist vandaag :P heb er een volledige middag en avond snooker opzitten... ook niet de plek om mijn droomvrouw tegen te komen ;) Maar we zijn bezig :D

En hoe gaat het met de mensen met een terugval ?
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:04:55 #182
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91043624
terugval valt nog wel mee.... ik ga zo maar weer de kroeg in om mijn geluk te beproeven.... hoewel eigenlijk gewoon voor een drankje met een maat van me...
We zullen wel in een of andere feesttent eindigen... niet zo'n mijn ding en vaak ook niet mijn "type" vrouwen maar goed je weet nooit....
Dankzij die harde muziek kun je wel heel dicht in haar oor praten....
Stel dat ik dat zou durven dan he :)
pi_91043935
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 20:20 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Eigenlijk wel he, maar daar vind ik mijn ideale man niet ben ik bang voor :'). Afleiding ja, nou denk het niet. Vorige keer dacht ik ook alleen maar aan hem. Binnenkort maar weer eens leuke dagjes uit plannen, dierentuin, bowlen met wat nieuwe vrienden misschien. Weet het anders ook niet. En dan hopen dat ik iemand leuk ga ontmoeten die mijn pijn weghaalt inplaats van pijn toedoet.

Echt een flinke terugval, gelijk heel eenzaam en down voelen. Gevoel van machteloosheid. Ben ik de enigste die zich dan zo verschrikkelijk slecht voelt tijdens een terugval? Steeds afgewezen worden doet ook echt zo pijn he. Het ergste is gewoon dat hij heel erg koppig is.

Het doet gewoon 100x meer pijn als iemand zo koppig doet/is. Herkennen jullie dat? Mensen die niet 'makkelijk' kunnen vergeven maar die juist erin blijven hangen... de hele tijd. Geen verandering mogelijk lijkt het wel. Herkennen jullie dat??
Ja, ja, ja en ja ;)

(alhoewel; er is niets te vergeven bij mij maar ze heeft haar hoofd op hol laten slaan en landt maar niet...)
Strek je eens uit !
pi_91044243
@ennudan: waar is die kroeg van jou? ik heb niet zoveel zin thuis te zitten ;)

(geef ik jou die cursus wel, nooit problemen met contact maken gehad, maarre....nogal selectief :) )
Strek je eens uit !
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:21:11 #185
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91044432
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:17 schreef Wanderingwhy het volgende:
@ennudan: waar is die kroeg van jou? ik heb niet zoveel zin thuis te zitten ;)

(geef ik jou die cursus wel, nooit problemen met contact maken gehad, maarre....nogal selectief :) )
heerlen :)
pi_91044484
Hellooooo.. Iedereen druk aan 't genieten van de zaterdagavond?
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:27:12 #187
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91044745
@tara...... inderdaad.... jij ook?
pi_91044932
Meld mij ook maar weer even.
Zit momenteel echt weer even in de 'rollercoaster' en het ritje bevalt me helemaal niet ;)
Voor de rest een lamme zaterdagavond, gister veeeel te lang in de kroeg gezeten.
Gaan de mensen hier nog kneitertje hard op stap???

Tering zeg wat wordt ik gek van het lege gevoel.....
pi_91044985
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:22 schreef Tara_88 het volgende:
Hellooooo.. Iedereen druk aan 't genieten van de zaterdagavond?
En waar zit die kroeg van jouw? :)
Strek je eens uit !
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:32:41 #190
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91045050
ik wens iedereen het beste vanavond....
Ik ga mijn social skills proberen....
Dat zal met andere woorden wel weer met een kater ipv een natte poes in bed worden vannacht :)
pi_91045103
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:21 schreef ennudan het volgende:

[..]

heerlen :)
Heerlen? Pfff....toch een aardig ritje dan.....zucht...
Strek je eens uit !
pi_91045726
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 22:32 schreef ennudan het volgende:
ik wens iedereen het beste vanavond....
Ik ga mijn social skills proberen....
Dat zal met andere woorden wel weer met een kater ipv een natte poes in bed worden vannacht :)
Lol!
Moet mijn gedachten nu wel uit de goot halen ;)
pi_91045774
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:46 schreef Octagon het volgende:

[..]

Lol!
Moet mijn gedachten nu wel uit de goot halen ;)
Vertel....waarom liggen jouw gedachten tussen de weggespoelde troep en peuken in de goot?
Strek je eens uit !
pi_91046390
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 22:47 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Vertel....waarom liggen jouw gedachten tussen de weggespoelde troep en peuken in de goot?
Denk dat het antwoord hier niet thuishoort ;)
pi_91048496
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:10 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ja, ja, ja en ja ;)

(alhoewel; er is niets te vergeven bij mij maar ze heeft haar hoofd op hol laten slaan en landt maar niet...)
jij weet precies wat ik bedoel. ik ga zo naar de buik in arnhem die is tot 5 uur los. als je wilt kletsen ben ik daar! je herkent me vast wel \9heb een foto in fotoboek)

anders veel plezier deze avond als je wat anders gaat doen.
pi_91048813
Zo ik ben heel saai mijn bedje aan het opzoeken zo vroeg op de zaterdag, lekker how i met your mother kijken en zo heerlijk slapen!

Boek lezen is niet gelukt, kon me echt niet concentreren. Ben opzich wel goed mijn vrije dag door gekomen dus ik heb goede hoop dat ik het dan misschien toch echt kan gaan afsluiten :)
pi_91051129
....en mijn avond werd gered door een vriend en wat goudblonde rakkers die hij voor de zekerheid maar mee had genomen (ben niet zo van het bier maar vanavond toevallig ff wel :) )

Die vriend staat nu veel te veel kabaal te maken onder de douche ( 3 X'en graag!) en gaat hier maar lekker logeren omdat ie veel te gezellig was geworden. Er staan er nog een paar en ik weet zeker dat die ook nog op moeten voordat we echt gaan pitten.

Slaap ze allemaal! (of iets anders natuurlijk, maar niet teveel malen :) )
Strek je eens uit !
pi_91051740
Slaap lekker!! Mooi dat je een leuke avond hebt!!
pi_91053316
* Octagon net thuis... en onderweg naar huis overviel me (alweer) het gevoel haar (iemand ?) te missen bij thuiskomst.

Ik blijf wel sterk, en contact zoeken is er niet meer bij... heb ik genoeg gedaan.

'night all !
pi_91054085
Ik ga ook slapen... was wel gezellig vanavond maar het is niet hetzelfde zonder haar. Ik mis haar, haar aanwezigheid, lekker knuffelen, alles... Weet het allemaal even niet meer, ik moet maar proberen te slapen, zien wat de dag brengt. Helemaal niets waarschijnlijk...
Verdomme, baal er gewoon van dat ik het niet meer trek.
Dit is onbeschrijfelijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')