Owjee... hopelijk wordt ze niet echt ziek!quote:Op maandag 3 januari 2011 08:59 schreef Twinkly het volgende:
Gefeliciteerd met je tweede verjaardag Elin!!![]()
![]()
Kleurdoos, wat een lieve post, ik had je bijna niet herkend!quote:Vanaf 1987 worden kinderen in Nederland in het kader van het Rijksvaccinatieprogramma gevaccineerd tegen de infectie met de bacterie Haemophilus influenzae type b. Deze bacterie was tot dan toe verantwoordelijk voor ongeveer een kwart van de gevallen van bacteriële meningitis. Sinds 2002 is daarbij de vaccinatie gekomen tegen de sterk opkomende meningococ, de Neisseria meningitidis type C. Naar verwachting zal het aantal gevallen van bacteriële meningitis hierdoor met ca 50% afnemen. Het is nog niet mogelijk zich door vaccinatie tegen alle vormen van bacteriële meningitis te beschermen. Om één fataal geval te voorkomen moeten tienduizenden worden gevaccineerd; of dit in die andere tienduizend gevallen ook geheel onschadelijk is, is momenteel (2003) wel aannemelijk maar niet aantoonbaar zeker.
ah, de positieve formulering. die werkte hier ook zo goed dat we onszelf soms zelfs op opmerkingen als 'zachtjes gillen!' betrapten.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:10 schreef Memmel het volgende:
Merk hier wel, dat wanneer Morris weer eens een lade opentrekt en ik hem zeg dat dat niet mag, hij met de hakken in het zand gaat.
Wanneer ik ipv te zeggen dat het niet mag, hem vraag of ie 'm ook weer netjes dicht kan doen voor mama omdat anders zijn vingers er misschien wel tussenkomen, hij het helemaal geweldig vindt en met liefde de la weer dicht doet.
Net even een andere insteek, maar het werkt wel.
Geweldig!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:25 schreef Sorbootje het volgende:
Met poezen heeft ze het trouwens ook Claudia, in de supermarkt begint ze al poes poes poes te roepen als we het gangpad naderen waar het kattenvoer staat
Haha, op mn werk gebruik ik weleens binnen stem en buiten stem.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:26 schreef trui het volgende:
[..]
ah, de positieve formulering. die werkte hier ook zo goed dat we onszelf soms zelfs op opmerkingen als 'zachtjes gillen!' betrapten.
Jep.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
Volgens mij zijn vrijwel alle meisjes paardenmeisjes in de dop. Komt wel goed!
Papa, mama, Bumba en kikker.Jouw knul heeft zijn prioriteiten wel duidelijk, amaranta!
Jawel, ik vind het heel schattig dat ze de kat ook smakelijk eten wenstquote:Op maandag 3 januari 2011 11:48 schreef miss_sly het volgende:
Leuk juist, sorbootje!
Ik was ook geen paardenmeisje, hoewel ik wel les heb tehad toesbn io klein was. Nooit meer iets mee gedaan. De kans dat Senna een paardenmeisje wordt, acht ik vrij klein in Amsterdam.
Maareh vindt dan niemand Senna's smakelijk eten goed en leuk? Of moet ze eerst Shakespaere citeren
*insert compliments here
Eva was heeeeeeel laat.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:07 schreef Aoraki het volgende:
Ik vraag me toch af of meisjes niet sneller zijn met praten dan jongens (misschien genetisch bepaald). Ik heb het idee dat alle meiden hier de oren van de kop kletsen, en de jongens met een paar woorden of oer-kreten toe kunnen.
Haha, groot gelijk, miss! Ik vind het megaschattig, Senna met de tafelmanieren die ze zelfs op de kat toepast.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:03 schreef miss_sly het volgende:
Mja, ik had het gisteren al gepost en toen kwam er ook geen reactie. Ennu in de herhaling weer niet. Ik ben ook trots op mijn meisje en vind het ook leuk als er dan op gereageerd ewordt en ik het kan delen
Volgens Oei, ik groei! klopt dat.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:07 schreef Aoraki het volgende:
Ik vraag me toch af of meisjes niet sneller zijn met praten dan jongens (misschien genetisch bepaald). Ik heb het idee dat alle meiden hier de oren van de kop kletsen, en de jongens met een paar woorden of oer-kreten toe kunnen.
Mijn vriendin, werkzaam op een zmlk school, zei toevallig vrijdag nog dat ze oei ik groei heeft verbannen uit haar kast.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens Oei, ik groei! klopt dat.
Dat is natuurlijk wat flauw, want in onderzoek worden algemene patronen omschreven en er zijn genoegen uitzonderingen daarop! Ik ben wat aan het rondgoogelen en vind over het algemeen overeenstemming over de snellere taalontwikkeling van meisjes.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn vriendin, werkzaam op een zmlk school, zei toevallig vrijdag nog dat ze oei ik groei heeft verbannen uit haar kast.
Als ze dat boek zou moeten volgen dan is haar zoon echt een zmlk-er, terwijl hij echt heel veel kan
Ze houden zich liever met andere zaken bezig.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens Oei, ik groei! klopt dat.
zeer moeilijk lerende kinderenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wat flauw, want in onderzoek worden algemene patronen omschreven en er zijn genoegen uitzonderingen daarop! Ik ben wat aan het rondgoogelen en vind over het algemeen overeenstemming over de snellere taalontwikkeling van meisjes.
Wat is zmlk?
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze houden zich liever met andere zaken bezig.
Klinkt heel fout.
Zo, van, die gaan liever met papa meisjes kijken in het parkhaha.
Laten we het de moeders met zonen vragen.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Dat is inderdaad echt een heel vage opmerking. Het roept vooral veel vragen op: waar houden ze zich dan wel mee bezig?
Top Gear kijken met z'n vader.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Laten we het de moeders met zonen vragen.
Claudia, waar houdt jouw zoon zich mee bezig ???
Maar ik dacht dat het ook weer bewezen was dat kindjes die van meet of aan tweetalig opgevoed worden later beginnen met praten, ongeacht of ze jongen of meisje zijn. Dus in het geval van jouw Eva zou dat wel verklaren en is ze dus niet echt vergelijkbaar met de meisjes die enkel Nederlands als eerste taal leren toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:21 schreef amaranta het volgende:
Anyway, haar zoon en mijn dochter zijn even oud. En haar zoon tettert de oren van ieders kop, en Eva was, zoals ik net zei, vrij laat.
Ik schrijf mee op een forum met moeders van kindjes van Evas leeftijd. En ook daar was een jongen die vrij snel veel sprak. Maar daarentegen ook een meisje dat heel vlot was/is.
Dus ja, uitzonderingen bevestingen de regel.
Sly, ik mis gewoon hele topics hier, zo hard gaat het.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:03 schreef miss_sly het volgende:
Mja, ik had het gisteren al gepost en toen kwam er ook geen reactie. Ennu in de herhaling weer niet. Ik ben ook trots op mijn meisje en vind het ook leuk als er dan op gereageerd ewordt en ik het kan delen
Herkenbaar, Eva kon een pluis van een milimeter van de grond afpakken. En Fabian heb ik dat nog niet zien doen hahaha.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:34 schreef wickie het volgende:
Mette is het voorbeeld van dat meisjes niet per defenitie sneller zijn. Lopen doet ze nog niet en praten ook niet noemenswaardelijk (gericht dan, wel intens veel gebrabbel).
Ze heeft wel een hele goede fijne motoriek.
oeke is toch een paar dagen bij familie zonder internet?quote:
Ben weer thuis! Met het voornemen minder achter de laptop te plakken. Dus.....quote:
Ben niet helemaal bijgelezen, maar hier ben ik het helemaal mee eens!!quote:Op maandag 3 januari 2011 12:34 schreef Sorbootje het volgende:
Eigenlijk zegt het maar bar weinig dat praten!
Neuh dat niet, hij is wel vrolijk gelukkig.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:42 schreef Raissa het volgende:
Ach Lars toch.. Heeft hij er erg veel last van Karin?
poging wagen, merk je het snel genoegquote:Op maandag 3 januari 2011 22:26 schreef Ssserpente het volgende:
Maar ik hoop zo dat ze niet wakker wordt als ik 'r nu zachtjes een dekentje overheen leg.
Of is dat te optimistisch..?
eigenlijk vanaf 2 volgens mij.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:30 schreef Ssserpente het volgende:
Fijn! Vanaf welke leeftijd is een dekbedje 'veilig'?
Ik heb 'r voorzichtig terug onder d'r dekentje getrokken, ze lag helemaal bovenin, maar ze werd wakker. Nog maar een extra dekentje er overheen gelegd en nu slaapt ze weer. Dwz, ze is stil...
hier ook niet hoor...quote:Op maandag 3 januari 2011 22:34 schreef Ca.ra het volgende:
Thomas gaat altijd meteen zitten of staan in bed als ik wegloop. Slapen zonder slaapzak is echt geen optie hier.
Bij Amber kan ik dat wel doen, bij Tess niet. Die reageert al als ik de deur op een kiertje zetquote:Op maandag 3 januari 2011 22:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik doe echt vanalles nog op hun kamertje als ze al slapen. Was opruimen enzo, kinderen rechtzetten, enz... ze snurken er gewoon doorheen hier.
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:39 schreef Incantrix het volgende:
Maarja, ik heb nog even tijd nodig, haha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stiemie, hoe erg het had kunnen zijn hadden wij toen ook niet in de gaten. Wel dat het op dat moment heel slecht ging en hij heel veel pijn had, maar omdat ze dit nog nooit eerder gezien hebben wist ook niemand eigenlijk wat de vooruitzichten waren. De kinderorthopeed is altijd wel positief geweest, dat er nog operatiemogelijkheden etc. zijn als het vanzelf niet goed komt. En ook de fysio heeft (tegen ons) altijd een positieve insteek gehad. Nu hoorde ik dus pas achteraf dat ze toentertijd best met Thomas in haar maag heeft gezeten.
Maarja, het is gewoon heel goed nu. Binnenkort overleggen in het ziekenhuis hoe we een volgende terugval moeten aanpakken, en hoe de kinderorthopeed denkt over heet afbouwen van de fysio.
Thomas is trouwens ook een blok beton als hij ligt te slapen. Die kan ik ook verleggen in bed etc.Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:03 schreef Memmel het volgende:
Weet je waar ik nou blij van word? Hier van:
Doen we!quote:Wat Poppejans zegt, wat veel zwangeren alweer! Ik krijg er ook een soort van plaatsvervangende kriebels van, omdat de meiden die tegelijk met mij zwanger waren zo leuk zijn allemaal dat ik een evt. 2e ronde graag weer met júllie zou doenMaarja, ik heb nog even tijd nodig, haha!
Ik zou met haar naar een goede kinderkapper gaan (bijvoorbeeld die in Camminghaburen) en ze haar dan iets leuks laten aanmeten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:46 schreef Sorbootje het volgende:
Dat durf ik niet KD.
Misschien gewoon een vlot kort koppie, zonder het echt ultra kort te maken! McLaura zei net iets waar ze wel eens gelijk in kan hebben, de haarzakjes kunnen natuurlijk ook beschadigen.. Dat wil ik natuurlijk niet.
Natuurlijk! Uw blauwe limo is tot uwe beschikking (en de chauffeur ook!)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:52 schreef Sorbootje het volgende:
Ik denk er even over na en bespreek het met m'n lief. Zou jij áls ik het doe met me mee willen Lau?
Ik denk dat ze dat niet zo makkelijk om haar vingertjes gewonden krijgt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:59 schreef Kleurdoos het volgende:
maar als ze haar trekt, doet ze dat dan ook niet bij kort haar?
Inderdaad, uit de gewoonte halen, of gewoonte doorbreken, hoe noem je dat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, kort haar kan ook best leuk staan en mss is het net genoeg, een tijdje kort, om haar er vanaf te brengen.
Het zou idd zonde zijn als ze de boel permanent zou beschadigen.
Maybe... maar het is het proberen waard lijkt me.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:59 schreef Kleurdoos het volgende:
maar als ze haar trekt, doet ze dat dan ook niet bij kort haar?
Ik denk ook dat het dan makkelijker is. Dan heeft ze geen keus om iets anders te doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
Zou het niet makkelijker zijn om het de doorbreken dmv afleiden als de handeling zelf al niet meer zo makkelijk is?
Haar wat je niet om je vingers kan draaien scheelt al een stukje zou ik denken.
Mss scheelt het dat ik zelf ook geen moeite heb om de schaar in mijn haar te laten zetten dat ik er makkelijker over denk, over dat kort knippen.
Sorbo, echt, het groeit weer aan. En je hebt honderden foto's als bewijs dat ze zulke prachtige lokken hadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:18 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je wat het is, ik was altijd zo trots en verliefd op de mooie lokken van Isabeau dat het gewoon een vreselijk grote stap is. Maar ik denk echt dat het helpt. Het gaat namelijk niet om trekken, maar om draaien. Met die handeling trekt ze haar haren uit, maar ze trekt niet doelbwust om haren te verwijderen, ze draait gewoon vooral. Met kort haar kan dat niet.
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef Ca.ra het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Staan Car.ra,Inca,Twinkly en ik over een tijdje in het zwangeren lijstje
![]()
Bar, wat fijn dat hij aan de beterende hand is“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Staan Car.ra,Inca,Twinkly en ik over een tijdje in het zwangeren lijstje
![]()
Bar, wat fijn dat hij aan de beterende hand is
Ik doe ook mee!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Staan Car.ra,Inca,Twinkly en ik over een tijdje in het zwangeren lijstje
![]()
Bar, wat fijn dat hij aan de beterende hand is
Kom je dan eigenlijk ook weer meekletsen denk je in zw en geb.?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:58 schreef Sorbootje het volgende:
Ik doe NIET mee.
Hoewel, als het lukt met 't draagmoederschap ben ik misschien dit jaar wel weer zwanger... maar dat telt zeker niet?
Ik niet hoor. Dat is me te snel. Ik haak weer in als jullie voor de derde gaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:56 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik doe ook mee!!!(voor de tweede ronde dan he? Wanneer gaan we beginnen
)
F. wil het pas weer in overweging nemen 'als ze een jaartje of 5' zijn. Dus ik heb nog wel even te gaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Dat is me te snel. Ik haak weer in als jullie voor de derde gaan. Meimel, doe jij dan ook weer mee?
Over een jaartje of twee.
![]()
waarom niet? het lijkt mij wel van toepassing!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Kom je dan eigenlijk ook weer meekletsen denk je in zw en geb.?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
F. wil het pas weer in overweging nemen 'als ze een jaartje of 5' zijn. Dus ik heb nog wel even te gaan.
Mij ook wel hoor, maar ik kan me ook voorstellen dat ze er op een andere manier mee om wil gaan. Daarom vraag ik het gewoon.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:06 schreef trui het volgende:
[..]
waarom niet? het lijkt mij wel van toepassing!
Ja dat snap ik. Maar ik dacht, de gewoonte blijft dan wel, maar hij doet geen schade meer (als het werkt), want dat is toch het eigenlijke probleem lijkt mij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:35 schreef Sorbootje het volgende:
Xenia, het is juist het draaien waarmee ze moet stoppen, dus dat doorbreekt volgens mij de gewoonte niet.
Ik weet niet of haar haar er lang genoeg voor is , maar; zijn misschien van die ingevlochten dreadvlechtjes een oplossing? Dan houdt ze wel gewoon haar lengte, maar is er niks meer om mee te draaien?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:35 schreef Sorbootje het volgende:
Xenia, het is juist het draaien waarmee ze moet stoppen, dus dat doorbreekt volgens mij de gewoonte niet.
Dank je Rubey. Ik denk dat er niks anders opzit
Ben je serieus? Het is een meisje van 1, die ga je dat toch niet indoenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:57 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik weet niet of haar haar er lang genoeg voor is , maar; zijn misschien van die ingevlochten dreadvlechtjes een oplossing? Dan houdt ze wel gewoon haar lengte, maar is er niks meer om mee te draaien?
Ik stel me juist voor om weer samen met jou zwanger te zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:58 schreef Sorbootje het volgende:
Ik doe NIET mee.
Hoewel, als het lukt met 't draagmoederschap ben ik misschien dit jaar wel weer zwanger... maar dat telt zeker niet?
Volgens mij bedoel jij iets anders dan ik bedoel!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ben je serieus? Het is een meisje van 1, die ga je dat toch niet indoen
Jahoor, Ko doet dat ook gerust. En dan komt er steeds een moment waarop hij omkijkt. Het duurt vaak wat langer dan ik zou willen, maar het komt wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:28 schreef Twinkly het volgende:
Herkennen jullie van jullie dreumesjes dat ze tijdens het lopen buiten gewoon overal naartoe durven, zelfs de hoek om waar je papa en mama niet meer ziet? Mijn man maakt zich er een beetje zorgen over, ik denk dat hij gewoon veel vertrouwen heeft in ons: dat wij wel achter hem aankomen.
Zoiets bedoel je toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:29 schreef Mula het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel jij iets anders dan ik bedoel!![]()
Ik bedoel gewoon van die vlechtjes die je ook op vakantie vaak kan laten maken. Ingevlochten vlechtjes die dan over je hoofdhuid heen gaan, waardoor je geen losse vlechtjes meer hebt. Als je dat niet al te heftig en strak invlecht, valt het toch wel mee? Ik geef meteen toe dat het ook niet mijn ideale oplossing zou zijn (als het al mogelijk is qua lengte van het haar en niet onbelangrijk; of ze wil blijven zitten terwijl het gevlochten wordt!), want ik vind het niet mooi. Maar goed, de situatie zoals hij nu is, is ook niet mooi en handig toch? En echt kortknippen is dat ook niet...
AHA! dat was het dus... nou hopelijk komt ie snel door en hebben jullie je nachtrust weer terug!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:59 schreef Vlindur het volgende:
Hij krijgt een hoektand!Bij het in bed leggen ging ik hem kietelen en zag ik een dikke witte puntbobbel! Dus toch wel
Maar wat ontzettend KLOTE dat hij er zoveel last van heeft
![]()
Zometeen even dentinox halen. (waar haal ik dat?)
Rienk heeft buiten nog niet gelopen, ja alleen naar de auto. Ik durf niet verder. Bang dat hij er bij gaat zitten en dat hij het dan zo koud krijgt. Hij loopt hier de hele dag. Staat ook zelf weer op en klautert op alles. Hij kan op schoenen lopen, maar op sokjes/slofjes/blote voeten gaat het het beste![]()
Incantrix, ik kan me van vroeger mijn eigen groeipijnen nog herinneren, vreselijk was dat. Ik hoop echt niet dat Rienk (of Stef) daar nu al last van heeft, maar ja. Konden ze maar praten hè.. Zou zoveel makkelijker zijn. Net als Senna enzo. Gewoon vertellen wat ze wil![]()
Had ik het al verteld dat we een dramaqueen hebben? Als hij zijn zin niet krijgt of we reageren even niet dan gaat hij languit op de grond liggen huilenDrámatisch
![]()
Maar ik negeer hem dan niet, hij is al zo sneu genoeg de laatste dagen
Ik heb zelf een kind met kroeshaar en echt het invlechten moet redelijk strak gebeuren want anders laten de vlechtjes veel te snel los. Laat staan met gewoon stijl of oer hollands haar om het zo maar even te zeggen. Daarbij als je nep haar mee in zou vlechten gaat het nog eens vreselijk jeuken op de hoofdhuid en gaat een kind nog meer krabben, haren trekken. Echt serieus, ik ben mijn dochter haar haren ook pas rond haar 3e/4e jaar in gaan vlechten en absoluut zonder nep haar, dat spul is vreselijk syntetisch (of hoe je dat ook mag schrijven).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:29 schreef Mula het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel jij iets anders dan ik bedoel!![]()
Ik bedoel gewoon van die vlechtjes die je ook op vakantie vaak kan laten maken. Ingevlochten vlechtjes die dan over je hoofdhuid heen gaan, waardoor je geen losse vlechtjes meer hebt. Als je dat niet al te heftig en strak invlecht, valt het toch wel mee? Ik geef meteen toe dat het ook niet mijn ideale oplossing zou zijn (als het al mogelijk is qua lengte van het haar en niet onbelangrijk; of ze wil blijven zitten terwijl het gevlochten wordt!), want ik vind het niet mooi. Maar goed, de situatie zoals hij nu is, is ook niet mooi en handig toch? En echt kortknippen is dat ook niet...
Stom hè.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:06 schreef innepin het volgende:
niemand mist mij ooit als ik er een tijdje niet ben![]()
![]()
Dat klinkt als een goed plan Sorboo!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:14 schreef Sorbootje het volgende:
Innepin, ik mis jou al na vijf minuten, maar daar wil ik niet te veel over zeuren
Bedankt voor alle tips. Na een huilbuitje op 't toilet heb ik het volgende besloten. Als ik straks thuis ben ga ik sokjes aan al haar pyjama's naaien. Ik geef er ook een mee naar het kdv. Dit gaan we eerst een poosje proberen, aangezien ze het eigenlijk alleen in bed, op het aankleedkussen of in het autostoeltje doet. Op het aankleedkussen geef ik haar gewoon meteen een speeltje, in de auto krijgt ze wantjes aan.
Als dit na zes weken nog geen enkel resultaat geeft gaat ze naar de kapper.
Hoe klinkt dit plan?
Niks ernstigs hopelijk, de ingreep van je man. Beterschap voor hem. Ben benieuwd naar die leuning, is dat een soort van verleging naar onderen??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:45 schreef seilram het volgende:
Ik heb trouwens besteld. Een kindertrapleuning! Hij komt eind deze week al, maar mijn lief wordt geopereerd. Dus het zal wel even duren voor de leuning hangt enzo, maar foto's volgen!
ik ook. Gelukkig merkt Seb er nog niks van. En mijn schoonzusje en zwager zijn heel gek met hem.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat is echt niet leuk van je zus Estrys; en idd dan maar wat eerder bij dr vriend weg.. vind het een beetje (lees erg) egoistisch..
Ja we hadden ook zo'n lampje maar dat is er vorige week uigehaald ivm vakantie en daar had ik vannacht dus heeel veel spijt vanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Stiemie, ik weet niet hoe oud Linde is, maar S deed dat dus ook ineens. En een nachtlampje (heel klein ding) op tijdschakelaar heeft wonderen gedaan. Ze mag nu pas opstaan als het lampje aangaat, en dat is om 700uur.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:53 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja we hadden ook zo'n lampje maar dat is er vorige week uigehaald ivm vakantie en daar had ik vannacht dus heeel veel spijt vanHij zit er voor vannacht weer in dus ik hoop er maar het beste van. Ik was het in ieder geval zo zat dat ik wel gezegd heb dat ze ook best 's nachts in haar pyjama op het strafmatje kan
In de vakantie sliepen ze steeds samen uit tot 9 uur...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen maar 45 minuten later geprogrammeerd ivm vakantie.
Oh wauw!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:55 schreef Stiemie het volgende:
[..]
In de vakantie sliepen ze steeds samen uit tot 9 uur...
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen maar 45 minuten later geprogrammeerd ivm vakantie.
wat mooi! die letterbakquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:46 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau was erg beaus toen ik haar pyjama met sokjes aantrok. Maar ze was sowieso al beaus, omdat ze uit bad moest. Pff wat kan dat kind vuur spuwen![]()
Estrys, voor jou:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh Bar, heel fijn inderdaad. Dat hij maar snel weer helemaal zichzelf is en lekker mee naar huis mag. Ik hoop trouwens ook dat ze alle bijzonderheden (zoals maar aan één kant enzo) toch kunnen plaatsen straks, zodat je niet met vraagtekens (en angsten) naar huis hoeft straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |