abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90762731
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:51 schreef Ca.ra het volgende:
Dat herken ik wel Stiemie, dat ze soms meer kunnen/begrijpen dan je verwacht.
Aan de andere kant gaan sommige dingen misschien ook 'vanzelf' en niet met voorbedachten rade. Zoals bijvoorbeeld het negatieve-aandacht trekken. Ik denk niet dat een kindje heel bewust denkt van laat ik nou maar eens op tafel klimmen zodat mama weer even naar me toe komt.
Ik kan hier met zekerheid zeggen dat Lars dat soort dingen dus wel expres doet.
Die kijkt je aan met zijn pretoogjes, haalt boevigheid uit, puur om een reactie uit te lokken.
hij heeft er geen lol aan als je niet reageert.
Dan stopt ie er ook gewoon weer mee. ;) boefje he :P
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_90762907
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Die kijkt je aan met zijn pretoogjes, haalt boevigheid uit, puur om een reactie uit te lokken.
Niels ook hoor, al voordat hij 1 werd deed hij dat :D Als ik te weinig aandacht aan heb voor hem dan gaat hij steevast naar de keuken om aan de kattenbak te zitten. Het is zelfs zo dat vaak wanneer ik doe alsof ik het niet merk hij weer terug naar de kamer loopt :') Maar het is te vies om er niet op te reageren, handjes in de kattenbak :X
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zondag 2 januari 2011 @ 21:03:54 #253
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90763359
quote:
Op zondag 2 januari 2011 20:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Dát is herkenbaar ja! Alleen stopt hij er niet mee uit zichzelf, want dan heeft hij de telefoon te pakken of wat ook ;)
3!
pi_90763541
Vrienden van ons vertelden dat wanneer ze hun zoontje een keer zeiden ergens af te blijven hij nog luisterde ook :o (zo keek ik echt :P) Ze hadden dus ook gewoon nog alles in de kamer staan, eigenlijk net als bij Claudia, met een ipod op grijphoogte.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90763909
n avond! *O*
ik ben enkel oppervlakkig bijgelezen :+

Stiemie wat lastig -O- ik heb niet echt advies of tips helaas, noch over het slapen, noch over eten.

Over papa/mama, wij zeggen dat wel in gesprek. Inderdaad ga maar aan papa geven ofzoiets. Maar hell no zo tegen elkaar :D
Over oom/tante hebben wij de keuze bij die personen gelaten. Zij worden aangesproken dus in principe bepalen zij wat ze prettig vinden. Mijn broertje en zusje willen met hun naam aangesproken worden, mijn zwager is gewend om oom enzo te zeggen en te horen dus hij wilde dat graag. Prima.

B. komt uit een hele grote Indische familie en die hebben een soort aziatische manier van aanspreken. (aziatisch als in, chinezen/japanners/molukkers doen dat ook, t zou best kunnen dat t onder NL'ers ook gebeurt, heb het zelf nog niet gehoord eigk) Iedereen van dezelfde generatie als jij zelf is je neef of nicht, dezelfde generatie als je ouders zijn ooms en tantes ongeacht of ze nou daadwerkelijk familie zijn of vrienden-van ofzo. En de generatie van je oma zijn allemaal oma of opa.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 2 januari 2011 @ 21:10:53 #256
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_90763946
Oh maar ik haal ook echt niks weg voor Esmee hoor. Er staat gewoon een dienblad met kaarsjes op de salontafel (oke ik doe ze niet aan als ze in de kamer loopt :P ) en de kattenbrokken staan ook gewoon in de open keuken op de grond. Daar moet ze leren vanaf te blijven.... Lang genoeg herhalen en ineens snappen ze het :) Zo ging het tenminste bij Linde ;)

En als ze er niet afblijft, krijgt ze in ieder geval mooie glimmende haren :D
pi_90764156
Ohja en over eten, even in grove lijnen want het verschilt van dag tot dag :')

- een snee brood met beleg (daarvan gaat soms niets soms een half, soms driekwart op)
- fruit
- snee brood en beleg
- 200 cc melk (+forlax)
- fruit (eventueel nog een keer als ze dat wil)
- iets van een tussendoortje, Amélie vindt die hema-doosjes erg lekker, bakje yoghurt of een soepstengel.
- avondeten
- fles melk + forlax

Zoiets.
Ze eet weinig en met name brood meh... :N
En 1 a 2 volle rietjesbekers met water gaan er doorheen c_/
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 2 januari 2011 @ 21:14:57 #258
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_90764238
Hmm volgens mij hebben onze dochters hetzelfde eetpatroon huup... op het avondeten na dan ;) O-)
pi_90764320
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:14 schreef Stiemie het volgende:
Hmm volgens mij hebben onze dochters hetzelfde eetpatroon huup... op het avondeten na dan ;) O-)
zou zomaar kunnen :D

avondeten gaat niet altijd je van het hier hoor, maar de laatste tijd gaat het best aardig eigenlijk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90764824
Same here, Stiem. Ik heb een tijdje alles weggehaald omdat ik het beu was om de hele dag 'nee' te roepen. Tot ik me bedacht dat ze het toch zou moeten leren (en het nogal een kale bedoeling werd in huis, er staat al niet zo veel :P ); als we met 'r op visite gaan kunnen we ook niet verwachten dat ze alles wegzetten. Dus heb ik alles maar weer teruggezet. En nu luistert ze de ene dag prima en de andere dag voor geen meter.

Ik hoop idd maar dat het kwartje ineens valt, dat zou een hoop energie schelen!

Weet je wat ook veel energie zou schelen..? Wanneer onze hond er niet meer is. :@ Da's een ouwe chagrijn met reuma die durft te grommen zodra ze zich in het nauw gedreven voelt. Uit zichzelf blijft ze mijlenver uit de buurt van Lente, maar zodra Lente 'r in een hoek drijft en gaat 'aaien', laat ze d'r tanden zien. Ik heb geen idee of ze zal bijten hoor, ik denk het niet eigenlijk: d'r vorige baasje had ook twee kindjes en die liet ze wel samen 'spelen' en daar gromde ze ook regelmatig tegen zonder ooit gebeten te hebben. Maar ik durf het risico voor geen goud te nemen natuurlijk. Dus kan ik Lente letterlijk geen seconde in de huiskamer alleen laten. Als ik bijvoorbeeld enkel maar even naar boven moet om een wasmand te pakken, moet ik Lente al mee de hal in dirigeren om de tussendeur dicht te doen. Dodelijk vermoeiend.
pi_90765064
Fijn om te horen hoeveel jullie dreumessen eten op een dag.
Wij gaan denk ik toch wat meer aanbieden. Misschien heeft hij door de dag gewoon meer trek en als hij een extra boterham krijgt, eet hij misschien wat minder avondeten. Hij heet een bolle toet, maar zijn lichaam is niet echt dik met vetjes enzo. Dus ik zal me maar niet te druk maken.

Thomas gaat maar 1 keer per week in bad of douche, dus we zijn veruit de smerigste hier! (misschien als hij veel haar had gehad, waarin appelstroop gesmeerd kon worden, zou ik hem wel vaker wassen ;) )Wel was ik hem elke ochtend zijn gezicht handjes en billen met een washandje.
pi_90765107
Hier staat niets op tafel, eigenlijk uit gewoonte vooral. Maar bij anderen blijft ze wonder boven wonder van al het spul op de tafel af :o

En het testen/luisteren gaat goed op t moment. Men neme een bakje yoghurt, hangt er met je handje boven, in de aanslag, klaar om flink te splatsen, en dan kijkt ze naar mij. als ik dan zeg niet met je handje erin luistert ze zowaar en schept met haar lepeltje. :o :D
uiteraard moet er drie happen later wel geprobeerd worden of het nog steeds niet mag :+ maar ik vind het wel drollig dat ze er toch best goed naar luistert.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 2 januari 2011 @ 21:32:18 #263
100412 mefke79
komt goed!
pi_90765688
wij hadden zo waar een manneke dat ineens huilde na een half uurtje in bed. Hij was wel wat aan het hoesten, maar dat kon het eigenlijk niet zijn. Na een minuut of 10 maar een fles gegeven. Die werd bijna uit mijn hand gerukt. Aha, dorst/honger dus. Volgens mij komt dat echt door het hoesten.

Er ligt hier vanalles op tafel en soms blijft ie er keurig vanaf en soms niet. Straks klom ie weer op de salontafel, ik zat in de stoel achter mijn computer en mijn man op de bank. Driekus echt uitdagen daar op die tafel en mijn man ging zo boos kijken en boos praten dat ie em zo naar beneden keek. Maar ik kwam, totaal niet pedagogisch verantwoord, niet meer bij van het lachen door het gezicht van mijn man. Dus ik zat maar wat dom te grinniken achter de laptop.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90765869
Ik durf nu nog geen frutseldingen in de kamer te zetten nu Niels nog niet eens van de gebruikelijke dingen af kan blijven [Opvoedfailure]. Zou het ooit nog goed komen? :')
pi_90766290
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:34 schreef Twinkly het volgende:
Ik durf nu nog geen frutseldingen in de kamer te zetten nu Niels nog niet eens van de gebruikelijke dingen af kan blijven [Opvoedfailure]. Zou het ooit nog goed komen? :')
tuurlijk komt dat goed!
Nog 4 jaar dan moet ie naar school en kun jij overdag weer je prullies tevoorschijn halen :+ :D

Keipoepig die foto's trouwens O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90766522
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:40 schreef huuphuup het volgende:

[..]

tuurlijk komt dat goed!
Nog 4 jaar dan moet ie naar school en kun jij overdag weer je prullies tevoorschijn halen :+ :D

Keipoepig die foto's trouwens O+
Owja, dan kan de school hem voor mij opvoeden *O* :P
  zondag 2 januari 2011 @ 21:43:47 #267
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_90766533
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:22 schreef Ssserpente het volgende:
Same here, Stiem. Ik heb een tijdje alles weggehaald omdat ik het beu was om de hele dag 'nee' te roepen. Tot ik me bedacht dat ze het toch zou moeten leren (en het nogal een kale bedoeling werd in huis, er staat al niet zo veel :P ); als we met 'r op visite gaan kunnen we ook niet verwachten dat ze alles wegzetten. Dus heb ik alles maar weer teruggezet. En nu luistert ze de ene dag prima en de andere dag voor geen meter.

Ik hoop idd maar dat het kwartje ineens valt, dat zou een hoop energie schelen!

Weet je wat ook veel energie zou schelen..? Wanneer onze hond er niet meer is. :@ Da's een ouwe chagrijn met reuma die durft te grommen zodra ze zich in het nauw gedreven voelt. Uit zichzelf blijft ze mijlenver uit de buurt van Lente, maar zodra Lente 'r in een hoek drijft en gaat 'aaien', laat ze d'r tanden zien. Ik heb geen idee of ze zal bijten hoor, ik denk het niet eigenlijk: d'r vorige baasje had ook twee kindjes en die liet ze wel samen 'spelen' en daar gromde ze ook regelmatig tegen zonder ooit gebeten te hebben. Maar ik durf het risico voor geen goud te nemen natuurlijk. Dus kan ik Lente letterlijk geen seconde in de huiskamer alleen laten. Als ik bijvoorbeeld enkel maar even naar boven moet om een wasmand te pakken, moet ik Lente al mee de hal in dirigeren om de tussendeur dicht te doen. Dodelijk vermoeiend.
Oei dat lijkt me inderdaad wel heel vermoeiend zo samen met de hond zeg. Hier een knorrige asociale kat, maar die zit vanaf 7 uur 's morgens tot half negen 's avonds onder de bank en die zie je alleen als de kinderen slapen. Er durft alleen niemand (inclusief wijzelf) speelgoed te pakken dat onder de bank terecht gekomen is als dat beest er zit

En wij hebben dus ook gehad dat we op bezoek gingen waar een mega cactus stond. Ja kan moeilijk vragen of ze dat ding verplaatsen... Het bezoekje was een uitdaging :+
pi_90766655
Twink, bij ons is de salontafel ook leeg hoor, en voor de rest is het aardig dreumesproof.
Meike weet al pcies dat ze haar beker op de grote tafel moet zetten, omdat Lars hem anders omkiepert.
Het is zo'n grijpgraag....
pi_90766689
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:43 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Oei dat lijkt me inderdaad wel heel vermoeiend zo samen met de hond zeg. Hier een knorrige asociale kat, maar die zit vanaf 7 uur 's morgens tot half negen 's avonds onder de bank en die zie je alleen als de kinderen slapen. Er durft alleen niemand (inclusief wijzelf) speelgoed te pakken dat onder de bank terecht gekomen is als dat beest er zit

En wij hebben dus ook gehad dat we op bezoek gingen waar een mega cactus stond. Ja kan moeilijk vragen of ze dat ding verplaatsen... Het bezoekje was een uitdaging :+
Eeks die kat, brr. Gelukkig doet die verder niets als je maar niet onder de bank komt. Hoe lang hebben jullie die al dat hij nog steeds zo bang is?

Die cactus _O- trial and error toch? :+
  zondag 2 januari 2011 @ 21:47:46 #270
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_90766794
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:46 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Eeks die kat, brr. Gelukkig doet die verder niets als je maar niet onder de bank komt. Hoe lang hebben jullie die al dat hij nog steeds zo bang is?

Die cactus _O- trial and error toch? :+
Die kat heb ik nu bijna 13 jaar, maar is hopeloos gevalletje (mishandeld als kitten) en tsja die doe je toch ook niet zo maar weg. Linde vraagt wel eens of we een echte poes nemen als deze dood gaat :+

Oeh en de cactus was een mooi leermomentje ;)
  Moderator zondag 2 januari 2011 @ 21:48:13 #271
5428 crew  miss_sly
pi_90766820
Wij waren vanmiddag even bij schaaps zus. Hun dochter is nu 6 maanden, dus nog niet mobiel, dus het huis is nog niet kid-proof. En dan heb ik het niet over prulletjes op de salontafel, maar allerlei kastjes, laatjes, stapeltjes spullen, etc. Dat vond ik dus een weinig aangenaam bezoekje, omdat ik Senna de hele tijd moet corrigeren en waarschuwen. Dat vind ik ongezellig, en dat en ik ook niet gewend. Wij hebben geen salontafel, maar van de boeken in de kast, de knopje sop de tv, de ballen in de boom, eten van de kat, etc. blijft ze eigenlijk meestal netjes af. Behalve als ze even een bui van uitproberen heeft. maar in een ander huis heeft ze natuurlijk geen idee waar ze vanaf moet blijven :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 2 januari 2011 @ 21:50:45 #272
5428 crew  miss_sly
pi_90766977
Stiemie, zo'n kat hebben wij ook. Niet gezellig :N op de dagen dat mijn ouders oppassen, dirigeren we poes naar onze slaapkamer met eten, drinken en de kattebak, zodat ze niet de hele dag last hebben van haar gegrom, geblaas en gekrijs :{ Wat je zegt: je doet zo'n beest toch ook neit zomaar weg, ik heb haar al 18 jaar!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90767031
Pff. Zulk soort bezoekjes zijn niet echt ontspannend nee :P
Gelukkig zijn de meeste mensen waar we komen wel ingesteld op kleine kinderen. Eigenlijk schuif ik wel alles van de salontafel opzij als ik bij anderen ben, heel brutaal, maar Niels probeert teveel uit om het veilig te laten staan.

quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:47 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Die kat heb ik nu bijna 13 jaar, maar is hopeloos gevalletje (mishandeld als kitten) en tsja die doe je toch ook niet zo maar weg. Linde vraagt wel eens of we een echte poes nemen als deze dood gaat :+

Oeh en de cactus was een mooi leermomentje ;)
Haha Linde :D Arme kat zeg :'(
Oh, misschien moet ik ook maar een cactus aanschaffen dan "kijk, dat gebeurt er als je niet luistert }) ":P
  zondag 2 januari 2011 @ 21:55:04 #274
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_90767251
Nou ja ik heb het eerst getest met iets onbreekbaars op de salontafel natuurlijk. En hete thee zet ik er nu nog niet neer hoor ;)

Lastig he miss die poezebeesten. Het is echt een leuke kat als je alleen thuis bent en je stil zit en haar niet op tilt...
pi_90767268
Ja maar Twinkly, Niels produceert dan ook niet van die poepbroeken die mijn zoon weet te bakken :Y) .

Oh, en ik was maar één keer in de week al dat haar van mijn kroost :P .
pi_90767323
En mijn zoon daagt absoluut bewust uit. Ik vind dat bij hem alleen nog maar grappig. Maar met mijn dochter heb ik het er al eens wat moeilijker mee gehad :P .
pi_90767521
Ik vind het zo grappig. Toen S nog een dreumes was, kon ik me daar echt nog niks bij voorstellen, maar werd ik wel gewaarschuwd zeg maar. Wacht maar tot ze in de peuterpuberteit komt.... Nu weet ik beter. Oh, en dat de meeste jongetjes net wat later zijn daarmee, heb ik ook al met eigen ogen gezien. De twee vriendjes van mijn dochter zijn een half jaar ouder en beginnen nu te peuterpuberen, terwijl mijn dochter eigenlijk alweer een tijd vrij makkelijk is juist.

Dus alle mensen met als oudste een druemes... Wacht maar tot ze in de peuterpuberteit komen ~O> .
pi_90767584
Waarom ik die eu toch altijd verkeerd om moet typen... :')
pi_90767755
Groofsken heeft kwartet!!!!! *O* *O*

Ja, die poepbroek was legendarisch _O_

Wij zeggen al maanden tegen elkaar wat dat nou moet worden in de peuterpuberteit als hij nu al zo eigenwijs is :X HALP!
Daarentegen heeft hij nog nooit boos gereageerd na een correctie, hij gaat gewoon blij verder met spelen.
  zondag 2 januari 2011 @ 22:03:32 #280
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90767768
Een dubbel bericht, maar ergens ook wel "grappig"
Roy besloot vandaag om zich wel heel lekker te voelen, en is uit zijn eigen terug gaan zitten ;D
En was heel levendig en draaide zijn hele bed door.
Gisteren trok hij al de draadjes van zijn monitor los :7
En vanavond ik reed weg en m'n vriend liep nog even mee, en komt terug boven en Roy was wat aan het piepen, Peter reageerd erop en kijkt eens goed naar Roy en wat zag hij daar, infuus los, onze kleine man vond het welletjes en had gewoon infuus uit zijn nek los getrokken }:|

Ze hebben geprobeerd het elders te steken maar nog niet gelukt, hoor straks hoe ze het dan uiteindelijk opgelost hebben.
Aangezien zijn medicatie via infuus loopt.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_90767897
Ha Bar, wat een goed nieuws!
Zo doorgaan Roy!!! (met beter worden he, die infusen kun je misschien beter laten zitten)
pi_90767945
Ach jee Bar. Dat lijkt me zo zielig bij die kleintjes, als ze dan de boel weer terug moeten prikken. Hij voelt zich wel weer beter zeg je. Zijn zijn waardes ook wat beter dan nu?
pi_90768021
Wat fijn dat Roy zich weer wat beter voelt Bar. Brr, zo een infuus uit zijn nek getrokken, wat rot dat ze nu opnieuw moeten prikken. Geven ze hem daar een roesje voor?
  zondag 2 januari 2011 @ 22:09:30 #284
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90768144
vanmiddag waren de waardes beter dan gisteren Groof.
@ Twinkle ik vermoed van wel, peter is nu bij hem vannacht, maar belt zodra het weer zit, ze hadden het al geprobeerd terug in zijn arm, in zijn voet, zijn enkel maar dat lukte niet.

men vermoed nu toch een hersenvliesontsteking, maar durven het nog steeds niet hardop uit te spreken omdat normaal die kindjes echt heel ziek zijn, Roy is ook wel goed ziek en dan zie je ook, maar hij gaat als een speer vooruit
pi_90768344
Mijn kindjelief wordt morgen alweer 2 jaar! TWEE! Zo'n grote meid al en wat heeft ze toch veel geleerd de afgelopen 12 maanden.
Elin leerde lopen, rennen, springen, bukken, hurken, klimmen, vallen, dansen, praten, kleuren, schilderen, kleien en heeel goed 'NEE' zeggen.
We zijn zo blij met die kleine meid, elke dag maakt ze me zooooo vaak aan het lachen om haar gekke bekken, aanstekelijke lach en haar streken. Ze kan ook heel goed grapjes maken, niet met woorden (op *BOE*, na) maar op alle andere bedenkbare manieren. Kiekeboe, kietelen, zachtjes knijpen, aan onze neuzen trekken, verstoppen, tikkertje en ons laten schrikken.
Ze klets inmiddels de oren van onze hoofden af, meestal onverstaanbaar maar met al heel veel herkenbare woorden. en ze zingt al 3 woordjes feilloos na, met de juiste woorden. Dus de uitdrukking dat 'ons kind eerder kon zingen dan praten'klopt hier wel :)

Ook vindt ze het prachtig om nu via de leuning op de bank te gaan staan en dan zo bovenop ons te springen. Niet erg handig als je net koffie hebt maargoed, we overleven het.

We hebben net de feestdagen achter de rug en ze is weer gruwelijk verwend.. poppen, regenoutfit + paraplu, kleurboeken en tekendozen, enorme potten klei + toebehoren en nog veel meer. En nu die verjaardag, nog even en ze denkt dt het elke week raak is met cadeau's en feestjes.

Sinterklaas vierden we met opa&oma Huijboom en Tante Inna en Oom Chris, we hadden lootjes getrokken en iedereen had een cadeautje voor Elin gekocht.
Met kerst zijn we de 1e kerstag weer naar Opa&oma Huijboom geweest (waar chris en inna ook waren)en daar hebben we heerlijk gegeten en vervolgens Party&co gedaan terwijl elin lekker lag te tukken. 'S nachts mevrouwtje in een dekentje de auto in gedragen en thuis sliep ze gelijk door. Mission completed.

Met Oud&nieuw liep ze ook vrolijk rond, ze werd een uur of 2 voor 00:00 wakker en heeft heerlijk bij ons kunnen spelen (vooral alle vrienden waren erg boeiend want voor aandacht doet ze alles :)

Het vuurwerk vond ze maar niets, veel te hard en op nieuwjaarsdag kon ze bijna niets anders zeggen dan *BOEM BOEM* Ook de oliebollen waren niet in trek, 1 hap en *BAHHH* dus die heeft lekker op kaasstengels zitten knagen.
Om een uur of 1:00 weer naar bed gebracht waar ze lekker verder sliep, terwijl wij beneden met de vrienden wat spelletjes deden.
Dat waren dus de feestdagen en nu die verjaardag nog...

Jammergenoeg moet papa gewoon werken dus morgen gaan Elin en ik samen iets leuks doen, wat precies weet ik nog niet maar ik denk iets in de richting van ballorig, zwemmen of gewoon heel veel eten, aangezien we daar beide van houden ;)

Natuurlijk gaan we samen cupcakes bakken, ballonnen kopen, spiesjes maken van fruit en andere feestelijke spullies kopen/maken en 's avonds, als pap, opa en oma er zijn, dan mag ze haar cadeautjes uitpakken en ik weet lekker al wat het is :P

En ik vind dat ze maar een stomme dag heeft gekozen om jarig te zijn, zo na al die feestdrukte en zulks. Ik zou het heerlijk vinden om een verjaardag een week van tevoren te plannen enzo, maar nu met al die drukte, schiet het er een beetje bij in allemaal. Dus ga ik maar op een creatieve manier zorgen dat ze de leukste dag van dit jaar alvast heeft ;)

Morgen kom ik de foto's waarschijnlijk showen, en voor nu.. ;(

dag allemaal :* tot in het volgende topic!
pi_90768515
Fijn dat de waardes alweer wat beter zijn Bar. Maar wat klinkt dat toch eng allemaal.

Kleurdoos, jouw dochter begint het nieuwe jaar gewoon altijd feestelijk. Een goed begin is het halve werk toch? Veel plezier morgen met z'n tweetjes :* O+ .
pi_90768607
Kleurdoos O+ Wat een enorm lieve post over je meisje!
Morgen is je kleine kunstenares gewoon al twee jaar!!
Heel veel plezier morgen, jammer dat haar papa gewoon moet werken zeg.
pi_90768649
Bar hoe is het vandaag tot nog toe gegaan? Edit, topic te lang niet ververst. Fijn dat hij veel levendiger is Bar, het gaat de goede kant op! Volhouden he meis? :*
(Incantrix, nog bedankt voor je updates! Allemaal gelezen maar had steeds geen tijd om te reageren).

Niels, knapperd! *O*

quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:22 schreef Ssserpente het volgende:
Serpente, misschien vind je het idee wel vreselijk, maar weet je wat hier echt enorm goed werkt? Een babyschommel in de woonkamer. Xeentje vindt hem helemaal geweldig en blijft er rustig een uur in zitten, spelend met wat puzzelstukjes of een boekje oid. En dan kan ik gerust even boven iets pakken, of even rustig stofzuigen en dweilen zonder dat er een klein meisje aan de stofzuiger hangt. En ik hoef me ook even geen zorgen te maken of ze de poezen niet in een hoek drijft, want die halen dan helaas uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Xenia op 02-01-2011 22:26:04 ]
  zondag 2 januari 2011 @ 22:20:11 #289
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90768730
Kleurdoos is het alweer zover jou dochter 2!!!! tijd vliegt echt voorbij. maak er een leuke dag van *O*

Kreeg net telefoontje van Peter, infuus prikken was wederom mislukt, nu is het wachten op een andere arts maar die zit nog op spoed.
Nou ja morgen heeft Roy in elk geval zijn infuus terug, alleen voor hoelang weer ;)
pi_90770204
_Bar_ :*
#geen
pi_90770570
Kleurdoos wat een leuke post :) Morgen is ze alweer twee, nog een paar nachtjes en dan volgt Mila jullie naar het volgende topic O+
Alvast een hele fijne dag gewenst!
  maandag 3 januari 2011 @ 06:59:25 #292
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90780680
Elin en Kleurdoos, van harte!! *O* Enorm gefeliciteerd en een hele fijne dag vandaag :) Mooie post, KD :)

Bar, ik snap Roy wel hoor, die infusen zijn ook echt strontvervelend! Ik hoop dat de verbeteringen zich vandaag voortzetten.. En jeetje, toch hersenvliesontsteking.. Fijn dat jullie en de artsen echt adequaat hebben gehandeld dan, ik vind het toch best wel schrikken :X
3!
pi_90780917
KD en Elin (en 'Jezus' natuurlijk) gefeliciteerd, en tot over een half jaar in het peutertopic!!! :*
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_90781008
KD en vriend van harte gefeliciteerd met jullie meisje, 2 alweer!! *O* Fijne dag gewenst :* en wat een mooie post O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90781069
kD is zomaar ineens mama van een 2jarig meisje! :o
*O* gefeliciteerd *O*
Een heeeeeele fijne dag vandaag! Geniet ervan samen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 3 januari 2011 @ 08:26:58 #296
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90781354
KD en vriend van harte met jullie 2 jarige dochter *O*
  maandag 3 januari 2011 @ 08:37:25 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90781438
KD, gefeliciteerd!
Een meid van 2! *O*
pi_90781482
Joepie, Elin twee jaar!! Een hele fijne dag en tot snel bij de peuters!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_90781564
Elin 2 jaar! Wauw, hoe is dat zo snel gebeurd?! KD gefeliciteerd met je grote meid! (en wat een on-KDige lange post zeg ;) )

Veel plezier vandaag! *O* w/ *O* w/ >:O
pi_90781694
Gefeliciteerd met je tweede verjaardag Elin!! *O* O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')