Ik kan hier met zekerheid zeggen dat Lars dat soort dingen dus wel expres doet.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:51 schreef Ca.ra het volgende:
Dat herken ik wel Stiemie, dat ze soms meer kunnen/begrijpen dan je verwacht.
Aan de andere kant gaan sommige dingen misschien ook 'vanzelf' en niet met voorbedachten rade. Zoals bijvoorbeeld het negatieve-aandacht trekken. Ik denk niet dat een kindje heel bewust denkt van laat ik nou maar eens op tafel klimmen zodat mama weer even naar me toe komt.
Niels ook hoor, al voordat hij 1 werd deed hij datquote:Op zondag 2 januari 2011 20:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik kan hier met zekerheid zeggen dat Lars dat soort dingen dus wel expres doet.
Die kijkt je aan met zijn pretoogjes, haalt boevigheid uit, puur om een reactie uit te lokken.
hij heeft er geen lol aan als je niet reageert.
Dan stopt ie er ook gewoon weer mee.boefje he
Dát is herkenbaar ja! Alleen stopt hij er niet mee uit zichzelf, want dan heeft hij de telefoon te pakken of wat ookquote:Op zondag 2 januari 2011 20:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik kan hier met zekerheid zeggen dat Lars dat soort dingen dus wel expres doet.
Die kijkt je aan met zijn pretoogjes, haalt boevigheid uit, puur om een reactie uit te lokken.
hij heeft er geen lol aan als je niet reageert.
Dan stopt ie er ook gewoon weer mee.boefje he
zou zomaar kunnenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:14 schreef Stiemie het volgende:
Hmm volgens mij hebben onze dochters hetzelfde eetpatroon huup... op het avondeten na dan![]()
tuurlijk komt dat goed!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:34 schreef Twinkly het volgende:
Ik durf nu nog geen frutseldingen in de kamer te zetten nu Niels nog niet eens van de gebruikelijke dingen af kan blijven [Opvoedfailure]. Zou het ooit nog goed komen?
Owja, dan kan de school hem voor mij opvoedenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
tuurlijk komt dat goed!
Nog 4 jaar dan moet ie naar school en kun jij overdag weer je prullies tevoorschijn halen![]()
![]()
Keipoepig die foto's trouwens
Oei dat lijkt me inderdaad wel heel vermoeiend zo samen met de hond zeg. Hier een knorrige asociale kat, maar die zit vanaf 7 uur 's morgens tot half negen 's avonds onder de bank en die zie je alleen als de kinderen slapen. Er durft alleen niemand (inclusief wijzelf) speelgoed te pakken dat onder de bank terecht gekomen is als dat beest er zitquote:Op zondag 2 januari 2011 21:22 schreef Ssserpente het volgende:
Same here, Stiem. Ik heb een tijdje alles weggehaald omdat ik het beu was om de hele dag 'nee' te roepen. Tot ik me bedacht dat ze het toch zou moeten leren (en het nogal een kale bedoeling werd in huis, er staat al niet zo veel); als we met 'r op visite gaan kunnen we ook niet verwachten dat ze alles wegzetten. Dus heb ik alles maar weer teruggezet. En nu luistert ze de ene dag prima en de andere dag voor geen meter.
Ik hoop idd maar dat het kwartje ineens valt, dat zou een hoop energie schelen!
Weet je wat ook veel energie zou schelen..? Wanneer onze hond er niet meer is.Da's een ouwe chagrijn met reuma die durft te grommen zodra ze zich in het nauw gedreven voelt. Uit zichzelf blijft ze mijlenver uit de buurt van Lente, maar zodra Lente 'r in een hoek drijft en gaat 'aaien', laat ze d'r tanden zien. Ik heb geen idee of ze zal bijten hoor, ik denk het niet eigenlijk: d'r vorige baasje had ook twee kindjes en die liet ze wel samen 'spelen' en daar gromde ze ook regelmatig tegen zonder ooit gebeten te hebben. Maar ik durf het risico voor geen goud te nemen natuurlijk. Dus kan ik Lente letterlijk geen seconde in de huiskamer alleen laten. Als ik bijvoorbeeld enkel maar even naar boven moet om een wasmand te pakken, moet ik Lente al mee de hal in dirigeren om de tussendeur dicht te doen. Dodelijk vermoeiend.
Eeks die kat, brr. Gelukkig doet die verder niets als je maar niet onder de bank komt. Hoe lang hebben jullie die al dat hij nog steeds zo bang is?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:43 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oei dat lijkt me inderdaad wel heel vermoeiend zo samen met de hond zeg. Hier een knorrige asociale kat, maar die zit vanaf 7 uur 's morgens tot half negen 's avonds onder de bank en die zie je alleen als de kinderen slapen. Er durft alleen niemand (inclusief wijzelf) speelgoed te pakken dat onder de bank terecht gekomen is als dat beest er zit
En wij hebben dus ook gehad dat we op bezoek gingen waar een mega cactus stond. Ja kan moeilijk vragen of ze dat ding verplaatsen... Het bezoekje was een uitdaging
Die kat heb ik nu bijna 13 jaar, maar is hopeloos gevalletje (mishandeld als kitten) en tsja die doe je toch ook niet zo maar weg. Linde vraagt wel eens of we een echte poes nemen als deze dood gaatquote:Op zondag 2 januari 2011 21:46 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Eeks die kat, brr. Gelukkig doet die verder niets als je maar niet onder de bank komt. Hoe lang hebben jullie die al dat hij nog steeds zo bang is?
Die cactustrial and error toch?
Haha Lindequote:Op zondag 2 januari 2011 21:47 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Die kat heb ik nu bijna 13 jaar, maar is hopeloos gevalletje (mishandeld als kitten) en tsja die doe je toch ook niet zo maar weg. Linde vraagt wel eens of we een echte poes nemen als deze dood gaat![]()
Oeh en de cactus was een mooi leermomentje
Serpente, misschien vind je het idee wel vreselijk, maar weet je wat hier echt enorm goed werkt? Een babyschommel in de woonkamer. Xeentje vindt hem helemaal geweldig en blijft er rustig een uur in zitten, spelend met wat puzzelstukjes of een boekje oid. En dan kan ik gerust even boven iets pakken, of even rustig stofzuigen en dweilen zonder dat er een klein meisje aan de stofzuiger hangt. En ik hoef me ook even geen zorgen te maken of ze de poezen niet in een hoek drijft, want die halen dan helaas uit.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:22 schreef Ssserpente het volgende:
Weet je wat ook veel energie zou schelen..? Wanneer onze hond er niet meer is.Da's een ouwe chagrijn met reuma die durft te grommen zodra ze zich in het nauw gedreven voelt. Uit zichzelf blijft ze mijlenver uit de buurt van Lente, maar zodra Lente 'r in een hoek drijft en gaat 'aaien', laat ze d'r tanden zien. Ik heb geen idee of ze zal bijten hoor, ik denk het niet eigenlijk: d'r vorige baasje had ook twee kindjes en die liet ze wel samen 'spelen' en daar gromde ze ook regelmatig tegen zonder ooit gebeten te hebben. Maar ik durf het risico voor geen goud te nemen natuurlijk. Dus kan ik Lente letterlijk geen seconde in de huiskamer alleen laten. Als ik bijvoorbeeld enkel maar even naar boven moet om een wasmand te pakken, moet ik Lente al mee de hal in dirigeren om de tussendeur dicht te doen. Dodelijk vermoeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |