Ben niet helemaal bijgelezen, maar hier ben ik het helemaal mee eens!!quote:Op maandag 3 januari 2011 12:34 schreef Sorbootje het volgende:
Eigenlijk zegt het maar bar weinig dat praten!
Neuh dat niet, hij is wel vrolijk gelukkig.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:42 schreef Raissa het volgende:
Ach Lars toch.. Heeft hij er erg veel last van Karin?
poging wagen, merk je het snel genoegquote:Op maandag 3 januari 2011 22:26 schreef Ssserpente het volgende:
Maar ik hoop zo dat ze niet wakker wordt als ik 'r nu zachtjes een dekentje overheen leg.
Of is dat te optimistisch..?
eigenlijk vanaf 2 volgens mij.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:30 schreef Ssserpente het volgende:
Fijn! Vanaf welke leeftijd is een dekbedje 'veilig'?
Ik heb 'r voorzichtig terug onder d'r dekentje getrokken, ze lag helemaal bovenin, maar ze werd wakker. Nog maar een extra dekentje er overheen gelegd en nu slaapt ze weer. Dwz, ze is stil...
hier ook niet hoor...quote:Op maandag 3 januari 2011 22:34 schreef Ca.ra het volgende:
Thomas gaat altijd meteen zitten of staan in bed als ik wegloop. Slapen zonder slaapzak is echt geen optie hier.
Bij Amber kan ik dat wel doen, bij Tess niet. Die reageert al als ik de deur op een kiertje zetquote:Op maandag 3 januari 2011 22:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik doe echt vanalles nog op hun kamertje als ze al slapen. Was opruimen enzo, kinderen rechtzetten, enz... ze snurken er gewoon doorheen hier.
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:39 schreef Incantrix het volgende:
Maarja, ik heb nog even tijd nodig, haha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stiemie, hoe erg het had kunnen zijn hadden wij toen ook niet in de gaten. Wel dat het op dat moment heel slecht ging en hij heel veel pijn had, maar omdat ze dit nog nooit eerder gezien hebben wist ook niemand eigenlijk wat de vooruitzichten waren. De kinderorthopeed is altijd wel positief geweest, dat er nog operatiemogelijkheden etc. zijn als het vanzelf niet goed komt. En ook de fysio heeft (tegen ons) altijd een positieve insteek gehad. Nu hoorde ik dus pas achteraf dat ze toentertijd best met Thomas in haar maag heeft gezeten.
Maarja, het is gewoon heel goed nu. Binnenkort overleggen in het ziekenhuis hoe we een volgende terugval moeten aanpakken, en hoe de kinderorthopeed denkt over heet afbouwen van de fysio.
Thomas is trouwens ook een blok beton als hij ligt te slapen. Die kan ik ook verleggen in bed etc.Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:03 schreef Memmel het volgende:
Weet je waar ik nou blij van word? Hier van:
Doen we!quote:Wat Poppejans zegt, wat veel zwangeren alweer! Ik krijg er ook een soort van plaatsvervangende kriebels van, omdat de meiden die tegelijk met mij zwanger waren zo leuk zijn allemaal dat ik een evt. 2e ronde graag weer met júllie zou doenMaarja, ik heb nog even tijd nodig, haha!
Ik zou met haar naar een goede kinderkapper gaan (bijvoorbeeld die in Camminghaburen) en ze haar dan iets leuks laten aanmeten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:46 schreef Sorbootje het volgende:
Dat durf ik niet KD.
Misschien gewoon een vlot kort koppie, zonder het echt ultra kort te maken! McLaura zei net iets waar ze wel eens gelijk in kan hebben, de haarzakjes kunnen natuurlijk ook beschadigen.. Dat wil ik natuurlijk niet.
Natuurlijk! Uw blauwe limo is tot uwe beschikking (en de chauffeur ook!)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:52 schreef Sorbootje het volgende:
Ik denk er even over na en bespreek het met m'n lief. Zou jij áls ik het doe met me mee willen Lau?
Ik denk dat ze dat niet zo makkelijk om haar vingertjes gewonden krijgt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:59 schreef Kleurdoos het volgende:
maar als ze haar trekt, doet ze dat dan ook niet bij kort haar?
Inderdaad, uit de gewoonte halen, of gewoonte doorbreken, hoe noem je dat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, kort haar kan ook best leuk staan en mss is het net genoeg, een tijdje kort, om haar er vanaf te brengen.
Het zou idd zonde zijn als ze de boel permanent zou beschadigen.
Maybe... maar het is het proberen waard lijkt me.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:59 schreef Kleurdoos het volgende:
maar als ze haar trekt, doet ze dat dan ook niet bij kort haar?
Ik denk ook dat het dan makkelijker is. Dan heeft ze geen keus om iets anders te doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
Zou het niet makkelijker zijn om het de doorbreken dmv afleiden als de handeling zelf al niet meer zo makkelijk is?
Haar wat je niet om je vingers kan draaien scheelt al een stukje zou ik denken.
Mss scheelt het dat ik zelf ook geen moeite heb om de schaar in mijn haar te laten zetten dat ik er makkelijker over denk, over dat kort knippen.
Sorbo, echt, het groeit weer aan. En je hebt honderden foto's als bewijs dat ze zulke prachtige lokken hadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:18 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je wat het is, ik was altijd zo trots en verliefd op de mooie lokken van Isabeau dat het gewoon een vreselijk grote stap is. Maar ik denk echt dat het helpt. Het gaat namelijk niet om trekken, maar om draaien. Met die handeling trekt ze haar haren uit, maar ze trekt niet doelbwust om haren te verwijderen, ze draait gewoon vooral. Met kort haar kan dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |