Haha, groot gelijk, miss! Ik vind het megaschattig, Senna met de tafelmanieren die ze zelfs op de kat toepast.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:03 schreef miss_sly het volgende:
Mja, ik had het gisteren al gepost en toen kwam er ook geen reactie. Ennu in de herhaling weer niet. Ik ben ook trots op mijn meisje en vind het ook leuk als er dan op gereageerd ewordt en ik het kan delen
Volgens Oei, ik groei! klopt dat.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:07 schreef Aoraki het volgende:
Ik vraag me toch af of meisjes niet sneller zijn met praten dan jongens (misschien genetisch bepaald). Ik heb het idee dat alle meiden hier de oren van de kop kletsen, en de jongens met een paar woorden of oer-kreten toe kunnen.
Mijn vriendin, werkzaam op een zmlk school, zei toevallig vrijdag nog dat ze oei ik groei heeft verbannen uit haar kast.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens Oei, ik groei! klopt dat.
Dat is natuurlijk wat flauw, want in onderzoek worden algemene patronen omschreven en er zijn genoegen uitzonderingen daarop! Ik ben wat aan het rondgoogelen en vind over het algemeen overeenstemming over de snellere taalontwikkeling van meisjes.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn vriendin, werkzaam op een zmlk school, zei toevallig vrijdag nog dat ze oei ik groei heeft verbannen uit haar kast.
Als ze dat boek zou moeten volgen dan is haar zoon echt een zmlk-er, terwijl hij echt heel veel kan
Ze houden zich liever met andere zaken bezig.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens Oei, ik groei! klopt dat.
zeer moeilijk lerende kinderenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wat flauw, want in onderzoek worden algemene patronen omschreven en er zijn genoegen uitzonderingen daarop! Ik ben wat aan het rondgoogelen en vind over het algemeen overeenstemming over de snellere taalontwikkeling van meisjes.
Wat is zmlk?
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze houden zich liever met andere zaken bezig.
Klinkt heel fout.
Zo, van, die gaan liever met papa meisjes kijken in het parkhaha.
Laten we het de moeders met zonen vragen.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Dat is inderdaad echt een heel vage opmerking. Het roept vooral veel vragen op: waar houden ze zich dan wel mee bezig?
Top Gear kijken met z'n vader.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Laten we het de moeders met zonen vragen.
Claudia, waar houdt jouw zoon zich mee bezig ???
Maar ik dacht dat het ook weer bewezen was dat kindjes die van meet of aan tweetalig opgevoed worden later beginnen met praten, ongeacht of ze jongen of meisje zijn. Dus in het geval van jouw Eva zou dat wel verklaren en is ze dus niet echt vergelijkbaar met de meisjes die enkel Nederlands als eerste taal leren toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:21 schreef amaranta het volgende:
Anyway, haar zoon en mijn dochter zijn even oud. En haar zoon tettert de oren van ieders kop, en Eva was, zoals ik net zei, vrij laat.
Ik schrijf mee op een forum met moeders van kindjes van Evas leeftijd. En ook daar was een jongen die vrij snel veel sprak. Maar daarentegen ook een meisje dat heel vlot was/is.
Dus ja, uitzonderingen bevestingen de regel.
Sly, ik mis gewoon hele topics hier, zo hard gaat het.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:03 schreef miss_sly het volgende:
Mja, ik had het gisteren al gepost en toen kwam er ook geen reactie. Ennu in de herhaling weer niet. Ik ben ook trots op mijn meisje en vind het ook leuk als er dan op gereageerd ewordt en ik het kan delen
Herkenbaar, Eva kon een pluis van een milimeter van de grond afpakken. En Fabian heb ik dat nog niet zien doen hahaha.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:34 schreef wickie het volgende:
Mette is het voorbeeld van dat meisjes niet per defenitie sneller zijn. Lopen doet ze nog niet en praten ook niet noemenswaardelijk (gericht dan, wel intens veel gebrabbel).
Ze heeft wel een hele goede fijne motoriek.
oeke is toch een paar dagen bij familie zonder internet?quote:
Ben weer thuis! Met het voornemen minder achter de laptop te plakken. Dus.....quote:
Ben niet helemaal bijgelezen, maar hier ben ik het helemaal mee eens!!quote:Op maandag 3 januari 2011 12:34 schreef Sorbootje het volgende:
Eigenlijk zegt het maar bar weinig dat praten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |