abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90781728
Het dreumestopic (1-2 jaar) deel 100!!!!

Dreumesen:

03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 03-01-2011 09:05:02 ]
pi_90781743
oh, deel 101 dus, ik zal wel even een Mod porren
  maandag 3 januari 2011 @ 09:03:13 #3
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_90781744
Gefeliciteerd Elin Milo Rose, dochter van Dakota!
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_90781756
dankjewel :+
pi_90781759
Agoss niet lekker zijn op je eigen verjaardag, mischien valt het mee.
Maak er toch maar een leuke dag van!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_90781764
Kleurdoos gefeliciteerd met je mooie dame! 2 jaar alweer, wat gaat de tijd snel!

@ Bar, wat vervelend dat het infuus er steeds weer opnieuw in moet, ik hoop dat Roy snel weer wat meer bewegingsvrijheid heeft en het infuus gewoon helemaal niet meer nodig is!

Wow Tess wat een woordenschat al 60 woorden! Daar komt Finn nog niet aan hoor!

Sinds oudjaarsdag kan hij oma zeggen en hij heeft ook samen met oma naar het vuurwerk gekeken en nu loopt hij al 3 dagen oma oma oma te roepen en soms gaat hij zelfs voor het raam zitten en dan roepen.
Ook zegt hij sinds een paar dagen lekkah, echt op z'n haags haha, ik merk zoiezo dat de r nog erg moeilijk is.
Vaak zet hij ook overal ie achter, oogie, boekie etc. Terwijl wij er juist heel erg op letten niet teveel verkleinwoorden te gebruiken.
pi_90781768
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 08:59 schreef Twinkly het volgende:
Gefeliciteerd met je tweede verjaardag Elin!! *O* O+

Owjee... hopelijk wordt ze niet echt ziek!
Of was de taart zo vies? ;)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90781792
ze zit nu haar tweede boterham met chocopasta ( feest he :') ) weg te kanen, dus met r eetlust is niets mis :+

straks maak ik appelkaneelcake, die kan ze dan zelf versieren (ben benieuwd wat voor gedrochtig cakeje dat gaat worden :D )
pi_90782036
Klinkt erg gezellig KD!

Wij zijn vrijdagochtend vertrokken naar mijn schoonouders en schoonzus en zwager (die wonen op hetzelfde adres, ouders in achterhuis en schoonzus en zwager in voorhuis). Overdag met mijn schoonmoeder en Isabeau op jacht gegaan naar Isabeau d'r eerste echte schoentjes. We hebben heel schattige schoentjes gevonden. Daarna moesten we nog wat andere boodschappen doen. Isabeau was vrijdagochtend al om 4.15u wakker en wilde niet meer slapen (heel fijn als het oudjaar is en je nog heel lang wakker moet blijven) ze heeft in de auto wel heel even geslapen, maar door dat winkelen was ze dus wakker tot in de middag. Eenmaal thuis bij opa en oma naar bed gebracht, maar na een uurtje alweer wakker. Dit had uiteindelijk tot gevolg dat ze om half zeven in haar bed lag en ze niet wakker is geworden van het vuurwerk. (overdag zei ze bij elk knalletje 'boem!' met opgeheven vingertje O+ )

We zijn het hele weekend daar gebleven en ze heeft weer zoveel nieuwe dingen geleerd. Haar humeur was ook gelijk duizend keer beter dan de afgelopen week, dus waarschijnlijk heeft ze echt tegen die nieuwe vaardigheden aangehangen. Ze kan nu zelf opstaan (ze kroop altijd eerst naar iets toe om zich aan op te trekken en ging dan lopen), kan weer drieduizend nieuwe woorden zeggen, waaronder oma, raam, sterren, hatsj (als iemand niest roept Isabeau 'hatsj!'), stoel, Karin (Kawin) etc... Maar wat ik nog veel leuker vind is de verbanden die ze begint te leggen. Ze is helemaal wild van paarden. Het leuke is dat ze één of ander metalen beeld dat een paard moet voorstellen, maar er toch niet sprekend op lijkt herkent als paard (Paad! Paad!), een paardenhoofdje van metaal aan de muur met een bel eraan herkent ze ook als paard, haar paardepoppetjes van little people ook, maar als mijn schoonvader vervolgens de echte paarden buiten gaat zitten en voor het raam langs loopt roept ze ook paad paad. Gisteren zijn we ook samen naar de stallen gelopen en heeft ze een van de paarden geaaid (een Fries O+ ) Ze was zó blij. Volgens mij een paardenmeisje in de dop!

Vrijdag had ze een appelbeignet gejat van tafel en die heeft ze helemaal opgepeuzeld. Ik geloof dat ik haar zelden zo trots en zelfingenomen heb zien glunderen.

Was een heer-lijk weekend.

Oh, en natuurlijk allemaal een heel fijn 2011!! *O*
  Moderator maandag 3 januari 2011 @ 09:28:43 #10
5428 crew  miss_sly
pi_90782079
Nog niet helemaal bijgelezen, want we zijn net wakker :o en nu wil Senna eten!!

Maar ik wilde wel vast Kleurdoos feliciteren met haar grote dochter. Wat een heerlijke post, KD O+ Een hele fijne dag; als ze twee boterhammen met chocopasta kan eten, is ze misschien niet heel erg ziek :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90782343
KD, van harte gefeliciteerd met je grote meid! Wat is het toch een top-kind, ik moet altijd erg lachen om haar foto's en jouw verhalen... tot over een jaar in het volgende topic! *O*
  Moderator maandag 3 januari 2011 @ 10:11:14 #12
5428 crew  miss_sly
pi_90782838
Bar, wat vervelend van dat infuus. Is het nog gelukt?
Hersenvliesontsteking, dat is erg heftig! Fijn dat Roy aan het opknappen lijkt, ik hoop dat het goed doorzet!

Sorbootje, klinkt inderdaad als een heerlijk weekend O+
  maandag 3 januari 2011 @ 10:18:45 #13
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90782973
lekker snoepen en eten op je verjaardag altijd goed ;)

Miss_sly het infuus werkte vanmorgen weer niet meer, en dus weer verwijderd, hij mocht daarna niets meer eten en drinken, zal straks weer een roesje krijgen en infuus dan terug zetten.

Vanmiddag weet ik weer iets meer.

Sorboo wat een leuk en heerlijk weekend!
pi_90783024
Wat vervelend dat het nog niet gelukt is met het infuus Bar, krijgt hij zijn medicijnen nu oraal?
Denken ze nu dat de ontsteking van het hersenvlies op de hersenen overgegaan is?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90783030
KD, gefeliciteerd met je grote meid! Hopelijk voelt ze zich gauw beter!

Bar, die Roy aan het muiten... wel grappig, niet zo handig ;).
Maar op zich een goed teken dat hij het infuus eruit trekt, dan voelt hij zich in elk geval weer goed genoeg om zich te verzetten, boefje!
Hersenvliesontsteking, brrrr.
Fake it till you make it...
  maandag 3 januari 2011 @ 10:26:10 #16
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90783113
Geen idee nog Twinkle ik heb vandaag nog geen arts gesproken.
Hetzelfde is of er blijvende schade is kunnen ze nu nog niet zeggen daar gaan weken overheen, ligt er net aan ofdat er littekenweefsel is blijven zitten.
Maar dat kan pas veel later vastgesteld worden.
Maar elke dag is een stapje vooruit, en soms vallen we weer wat terug.
Ze bekijken het per dag aan.
  maandag 3 januari 2011 @ 10:30:39 #17
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90783219
KD, ze is TWEE! gefeliciteerd!

he bar, toch, ik vind 't nog erg griezelig klinken. sterkte in deze zenuwslopende dagen, en natuurlijk een heleboel beterschap voor Roy weer gewenst! :*

[ Bericht 6% gewijzigd door trui op 03-01-2011 10:59:14 ]
in de haak.
pi_90783290
Oh Bar, hersenvliesontsteking, wat een schrik. Maar wat goed dat jullie er snel bij waren en Roy weer opkrabbelt.

Ik dacht dat de vaccinatie tegen meningitis wel afdoende zou zijn, maar Wikipedia staat dat de infectie warategen geent wordt 'slechts' verantwoordelijk is voor een kwart van de hersenvliesontstekinggevallen.

quote:
Vanaf 1987 worden kinderen in Nederland in het kader van het Rijksvaccinatieprogramma gevaccineerd tegen de infectie met de bacterie Haemophilus influenzae type b. Deze bacterie was tot dan toe verantwoordelijk voor ongeveer een kwart van de gevallen van bacteriële meningitis. Sinds 2002 is daarbij de vaccinatie gekomen tegen de sterk opkomende meningococ, de Neisseria meningitidis type C. Naar verwachting zal het aantal gevallen van bacteriële meningitis hierdoor met ca 50% afnemen. Het is nog niet mogelijk zich door vaccinatie tegen alle vormen van bacteriële meningitis te beschermen. Om één fataal geval te voorkomen moeten tienduizenden worden gevaccineerd; of dit in die andere tienduizend gevallen ook geheel onschadelijk is, is momenteel (2003) wel aannemelijk maar niet aantoonbaar zeker.
Kleurdoos, wat een lieve post, ik had je bijna niet herkend! :D Gefeliciteerd met je mooie, grote dame! *O* En tot over heeel lang! ;)

Haha, Haagse Finn. :D

Sorbo, daar ben je. Vroeg me al af hoe jullie kerst was geweest.Heerlijk dus. O+ En echt, ik blijf van m'n stoel vallen van Isabeau d'r woordenschat. Onvoorstelbaar! :o
pi_90783379
Nou Ssserpente, kérst was bij ons niet zo'n succes hoor (iedereen ziek behalve ik), maar oud en nieuw wel ;)
En ik val zelf ook steeds van mijn stoel. Maar vind het vooral heel leuk.

Bar, heftig hoor. Hopelijk gaat het snel zo goed dat je je mannetje weer bij je thuis hebt.
  Moderator maandag 3 januari 2011 @ 10:41:28 #20
5428 crew  miss_sly
pi_90783488
Bij Senna zit het smakeijk eten er wel in, want toen schaap net de poes eten gaf, kwam Senna erbij staan en zei "makek eten" O+

Ze heeft ons vanmorgen ernstig verbaasd door uit te slapen :o ze werd om half 7 even wakker, weer stil tot 7 uur. Toen ging ze spelen met haar muziekdingetje van Nijntje. Daarna is ze weer in slaap gevallen tot iets voor 9 uur *O* Het zal wel niet de nieuwe trend worden, maar wat een heerlijk kadootje O+
pi_90783856
Gefeliciteerd met Elin, Kleurdoos! Elin behoort tot de eerste lichting kindjes die ik echt gevolgd heb. En nu is ze alweer 2 jaar oud, zit ik met een eenjarige op schoot en een ongeboren spruit in de buik. Het kan verkeren.

Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben samen!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90783951
Miss, da's met recht een mooi cadeautje!
pi_90783972
Twinkly, ik maak me soms juist wel eens zorgen omdat Ivan zo goed luistert. Ik heb niet het idee dat ik hem de hele dag zit te corrigeren, maar dat gevoel krijg ik soms wel als ik zie hoe alert hij reageert op 'nee'. Een vreemde zou misschien wel denken dat ik hem regelmatig slaag geef als hij niet luistert. :o

Hij is net in bad geweest - dat is hier ook maar ongeveer 1 keer in de week, Aoraki - en dan mag hij spelen met de badthermometer, de washand en zijn badspeeltjes maar niet met de shampooflessen. Hij wijst er wel elke keer naar, dan zeg ik 'nee', schudt hij met zijn hoofd en speelt hij verder. Zo nu en dan blijft hij het wel proberen, maar als ik consequent 'nee' zeg dan blijft hij consequent luisteren.

Als er geen toezicht is doet hij wel dingen die hij niet mag. Dan zit hij bijvoorbeeld ineens met wat dvd's om zich heen of dan heeft hij een van onze boeken gepakt. Als ik dan de kamer binnen kom lopen komt hij ze meteen schuldbewust brengen. En daar voel ik me dus haast weer schuldig over. :')
pi_90784004
En Ivan lijkt nu zoiets als 'ichtig' te zeggen. Dat betekent 'voorzichtig', iets wat ik klaarblijkelijk ook nogal vaak zeg.
  maandag 3 januari 2011 @ 11:00:30 #25
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90784007
KD gefeliciteerd met Elin!

Jullie gaan echt te hard hoor met de topics, jemig zeg: 101 alweer.

Hier alles ok, afgezien van een stukje kipnugget dat gisteren in Morris z'n keel zat. Een ferme klap tussen de schouderbladen deed het gelukkig loskomen. Dat was even schrikken.

En Morris is nu constant alles kwijt en 'vindt' het dan weer: "iss nou???" (hoog piepstemmetje, met de handjes erbij) "Daaaaaa!!" (wijzend, met zijn lage bromberenstem)
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_90784079
Haha Claudia, ichtig vind ik erg grappig! Lief trouwens dat hij alles zo schuldbewust komt brengen als hij 'betrapt' wordt. Kan ik hier mooi schudden. Isabeau lacht dan alleen maar. :')

Memmel, da's schrikken!
  maandag 3 januari 2011 @ 11:10:43 #27
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90784308
Merk hier wel, dat wanneer Morris weer eens een lade opentrekt en ik hem zeg dat dat niet mag, hij met de hakken in het zand gaat.
Wanneer ik ipv te zeggen dat het niet mag, hem vraag of ie 'm ook weer netjes dicht kan doen voor mama omdat anders zijn vingers er misschien wel tussenkomen, hij het helemaal geweldig vindt en met liefde de la weer dicht doet.
Net even een andere insteek, maar het werkt wel.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_90784561
Ik vind het ontzettend knap dat ze het concept paard gewoon begrijpt, Sorbo! Ik merk dat nu soms ook op subtiele manieren bij Ivan. Hij begrijpt bijvoorbeeld dat wat hij drinkt 'water' is, net als het spul waarmee ik de kuip vul als hij in bad gaat. Pas wees hij op een plaatje ook 'water' aan, maar hij kan het concept nog niet productief gebruiken. Dat verbaast me nog het meest aan Isabeau, dat ze niet alleen veel begrijpt maar het ook gebruikt. En paardenmeisjes zijn geweldig! O+

Wat ik ook grappig vind is dat 'Waar is papa?' nu een wat ingenieuzer spelletje is geworden. Als ik het aan Ivan vraag terwijl we in de woonkamer zitten dan gluurt hij eerst even naar het balkon om te kijken of papa daar zit te roken, en als dat niet het geval is dan loopt hij uit zichzelf naar de werkkamer omdat papa vast zit te computeren. :D
  maandag 3 januari 2011 @ 11:24:28 #29
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90784788
KD gefeliciteerd met je grote meid.

Mijn dreumes heeft me vanmorgen 2 keer gebeten! Ik dacht de 1e keer dat het per ongeluk ging, maar toen hij me net weer beet, wist ik dat hij het expres doet.

Hij zegt papa, mama en bumba. En vamorgen zei hij kikker!
pi_90784811
Memmel, zo pak ik het meestal ook aan. "Kun je die dvd zelf weer netjes terugleggen?" En dan de hemel in prijzen als ze het doet. Trots als een pauw. De echte strenge nee (die waarvan ze meteen huilend ter aarde stort) bewaar ik voor de serieuze gevallen zoals de laptop. Dat heeft alleen niet mogen baten, want die heeft ze alsnog op de gron gemikt terwijl hij aan stond en die is nu overleden.

Claudia, ik vind paardenmeisjes ook zo leuk. En mijn schoonzus en zwager hebben dus paarden. We zijn daar héél veel met Isabeau en ze logeert er ook vaak, dus ze gaat er echt mee opgroeien. Dat vind ik echt geweldig! Sowieso leuk hoe ze daar echt thuis is.
pi_90784844
Met poezen heeft ze het trouwens ook Claudia, in de supermarkt begint ze al poes poes poes te roepen als we het gangpad naderen waar het kattenvoer staat :')
  maandag 3 januari 2011 @ 11:26:42 #32
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90784876
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:10 schreef Memmel het volgende:
Merk hier wel, dat wanneer Morris weer eens een lade opentrekt en ik hem zeg dat dat niet mag, hij met de hakken in het zand gaat.
Wanneer ik ipv te zeggen dat het niet mag, hem vraag of ie 'm ook weer netjes dicht kan doen voor mama omdat anders zijn vingers er misschien wel tussenkomen, hij het helemaal geweldig vindt en met liefde de la weer dicht doet.
Net even een andere insteek, maar het werkt wel.
ah, de positieve formulering. die werkte hier ook zo goed dat we onszelf soms zelfs op opmerkingen als 'zachtjes gillen!' betrapten. :o
in de haak.
pi_90784912
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:25 schreef Sorbootje het volgende:
Met poezen heeft ze het trouwens ook Claudia, in de supermarkt begint ze al poes poes poes te roepen als we het gangpad naderen waar het kattenvoer staat :')
Geweldig! _O-

Ik was zelf een paardenmeisje, dus tja. :+ Wel jammer dat dat hier niet kan, in Amsterdam, al zal dat na onze verhuizing wel iets haalbaarder worden. Het is wel een van die dingen waardoor ik niet uitsluit dat we ooit echt buiten de stad gaan wonen. Maarja, als ze eenmaal op school zitten doe je dat ook niet zo gauw meer. (Daarom is voor ons de timing om te verhuizen nu ideaal, net voor de schoolleeftijd.)
pi_90784982
Ik was er ook een Claudia. Een echte :D En echt ik smolt gewoon toen ik Isabeau met grote glimmende ogen naar de Fries zag kijken. Misschien wil ik er ook wel veel te veel in zien, maar nú vindt ze het leuk en ze heeft een tante die nu al staat te popelen om haar te leren rijden, dus wie weet! :)

Trui :D Zachtjes gillen! :D
  maandag 3 januari 2011 @ 11:31:04 #35
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90785024
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:26 schreef trui het volgende:

[..]

ah, de positieve formulering. die werkte hier ook zo goed dat we onszelf soms zelfs op opmerkingen als 'zachtjes gillen!' betrapten. :o
Haha, op mn werk gebruik ik weleens binnen stem en buiten stem.
Gillen ze doen buiten maar.
pi_90785115
Volgens mij zijn vrijwel alle meisjes paardenmeisjes in de dop. Komt wel goed!

Papa, mama, Bumba en kikker. :D Jouw knul heeft zijn prioriteiten wel duidelijk, amaranta!
  maandag 3 januari 2011 @ 11:37:56 #37
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90785291
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
Volgens mij zijn vrijwel alle meisjes paardenmeisjes in de dop. Komt wel goed!

Papa, mama, Bumba en kikker. :D Jouw knul heeft zijn prioriteiten wel duidelijk, amaranta!
Jep.

Ik ben helemaal geen paardenmeisje, en Eva voor zover ik weet ook niet.
  maandag 3 januari 2011 @ 11:39:22 #38
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90785340
Ik niet hoor Claudia....de hel die paardrijden heette...ben na 3 dagen huilend van dat paard afgestapt. Of het was een pony, weet ik het. Het was vreselijk.

Morris luistert zelfs zó goed dat ik 'm op afstand commando's kan geven. Hij reageert zelfs beter op het commando 'liggen' dan de hond. Ik weet het, het is erg, maar zo geestig dat ie gewoon gaat liggen als ik dat zeg.

En zelf zijn jas pakken, schoenen proberen aan te trekken, sjaal om, jas voor Anna pakken. Ik vind het heel leuk om te zien wat ie al kan met z'n anderhalf jaar (ok, 19 maanden)
pi_90785342
Oh oh oh ik heb nog iets waar ik momenteel erg om moet lachen bij Isabeau (en dan houd ik op hoor, ik draaf door)

Ze komt momenteel ongeveer 80 keer per dag met een boek aanlopen (bij voorkeur 'vijf lieveheersbeestjes' of 'mijn eerste prentenboek') luid Boep boep boep (boek) roepend. Mikt het boek dan bij haar slachtoffer op schoot, draait zich met de rug naar het slachtoffer, doet haar armpjes omhoog en wacht tot je haar optilt. Vervolgens moet je het boek met haar lezen.

Bij dat prentenboek gaat ze dan soms 'grapjes' maken. Dan wijs je de beer (bir!) aan en vraag je wat dat is en dan zegt ze bijvoorbeeld 'manaan' (banaan) en moet dan erg lachen. Bananen staan op een andere bladzijde. Of bij het dierenboekje gaat ze bij elk dier knorren, en dan heel ondeugend kijken omdat ze precies weet dat ze het verkeerde geluid gebruikt.

Zo en nu houd ik echt op hoor. Ik vind mezelf al irritant. Zo erg is het al :D
  maandag 3 januari 2011 @ 11:42:22 #40
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90785463
Neejoh, ik vind het hartstikke leuk om te lezen!
  Moderator maandag 3 januari 2011 @ 11:48:09 #41
5428 crew  miss_sly
pi_90785697
Leuk juist, sorbootje!

Ik was ook geen paardenmeisje, hoewel ik wel les heb tehad toesbn io klein was. Nooit meer iets mee gedaan. De kans dat Senna een paardenmeisje wordt, acht ik vrij klein in Amsterdam.

Maareh vindt dan niemand Senna's smakelijk eten goed en leuk? Of moet ze eerst Shakespaere citeren :+
*insert compliments here :@
pi_90785761
Je moet het hier wel schrijven, Sorbo, want je kunt het je directe omgeving niet aandoen, al dat ge-oeh en ge-aah.
  maandag 3 januari 2011 @ 11:51:22 #43
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90785825
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:48 schreef miss_sly het volgende:
Leuk juist, sorbootje!

Ik was ook geen paardenmeisje, hoewel ik wel les heb tehad toesbn io klein was. Nooit meer iets mee gedaan. De kans dat Senna een paardenmeisje wordt, acht ik vrij klein in Amsterdam.

Maareh vindt dan niemand Senna's smakelijk eten goed en leuk? Of moet ze eerst Shakespaere citeren :+
*insert compliments here :@
Jawel, ik vind het heel schattig dat ze de kat ook smakelijk eten wenst :)
pi_90785847
Bar, een hersenvliesontsteking, wat verschrikkelijk. Gelukkig hebben jullie ontzettend snel gehandeld.

Sorbo, wat leuk om dit allemaal te lezen over kleine Isabeau. Ze gaat wel heel snel in haar ontwikkeling. Zeker als ze al grapjes kan maken. Dat brabbelen lijkt me zo ontzettend leuk...
Hier nog steeds alleen maar 'papa'. Ik had hem laatst op de arm, hij kijkt me indringend aan en zegt vol trots: 'papa' }:| . Hahaha, er begint nu ook wel iets van 'mammmama' uit te komen, dus het komt goed ;)

Thomas luistert eigenlijk ook heel goed op een paar dingen na: tafelkleed omhoog trekken, van kopjes op de salontafel afblijven en .... mmm, dat was het eigenlijk wel.... mmm, dan luistert hij eigenlijk best goed.

Miss_sly, speciaal voor jou: O+ ;) . Nee, serieus, ik sta er echt van te kijken wat jullie meiden allemaal zeggen :o
pi_90786084
Miss, ik heb om dat smakek eten juist smakek gelachen! (ik vergeet soms mijn gedachten ook om te zetten naar tekst op 't scherm)
Maarvoor shakespeare draait Senna haar handje toch ook niet om?!
pi_90786141
Claudia, goed punt. Mijn omgeving kan ik dit al helemaal niet aandoen. Jullie zijn tenminste geen haar beter, da's geruststellend :P
  maandag 3 januari 2011 @ 12:01:08 #47
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90786189
@ Groofsken, hoor jij die sirene ook ;) :P
  Moderator maandag 3 januari 2011 @ 12:03:51 #48
5428 crew  miss_sly
pi_90786316
Mja, ik had het gisteren al gepost en toen kwam er ook geen reactie. Ennu in de herhaling weer niet. Ik ben ook trots op mijn meisje en vind het ook leuk als er dan op gereageerd ewordt en ik het kan delen O+
pi_90786454
Ik vraag me toch af of meisjes niet sneller zijn met praten dan jongens (misschien genetisch bepaald ;)). Ik heb het idee dat alle meiden hier de oren van de kop kletsen, en de jongens met een paar woorden of oer-kreten toe kunnen.
  maandag 3 januari 2011 @ 12:13:05 #50
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90786613
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:07 schreef Aoraki het volgende:
Ik vraag me toch af of meisjes niet sneller zijn met praten dan jongens (misschien genetisch bepaald ;)). Ik heb het idee dat alle meiden hier de oren van de kop kletsen, en de jongens met een paar woorden of oer-kreten toe kunnen.
Eva was heeeeeeel laat.
Die begint nu eindelijk (3 jaar) los te komen. En dan zijn er nog veel mensen die haar niet verstaan.
Ze wordt echter wel 2 talig opgevoed.
Ik heb mijn zorgen neergelegd bij het CB, maar zij vonden een doorverwijzing naar logopedist niet nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')