Hullo

Ik kom ook nog even voorbij fietsen
Wickie, eigenlijk verkeerd hier, maar enórm gefeliciteerd met je zwangerschap!

Wat Poppejans zegt, wat veel zwangeren alweer! Ik krijg er ook een soort van plaatsvervangende kriebels van, omdat de meiden die tegelijk met mij zwanger waren zo leuk zijn allemaal dat ik een evt. 2e ronde graag weer met júllie zou doen

Maarja, ik heb nog even tijd nodig, haha!
Sorbo, OMG, dat is inderdaad.. Jeetje zeg

Ik snap je helemaal hoor

Ik hoop toch nog maar even dat het gaat helpen, die sokjes..
Lars

Och arme jongen toch, wat sneu! Gelukkig heeft het je niet weerhouden van waar vakmanschap qua schilderkunsten, net als je zus

Elin, ik heb al een tijdje geen foto's gekeken geloof ik, wat ziet ze er groot uit, KD!

Prachtmeiske hoor! Ik hoop alleen dat ze zich morgen beter voelt, dan kan ze tenminste met haar mooie cadeau's spelen

Ca.ra, wat goed van Thomas!! Om met recht trots op te zijn, zo goed!

Wel een klap in je gezicht inderdaad, lijkt me, om achteraf te horen hoe erg het éigenlijk geweest is, zonder dat je er toen bij stil hebt gestaan..

voor de schrik, ik ben blij dat Thomas 'beat the odds'
Eh, ik vergeet nog veel.. Maar het wil maar niet lukken, dat volledige herstel. Ik voel me echt nog een vaatdoek en dan voel ik me zo rot als Stef bij me komt om te spelen als ik op de bank lig.. Wel weer superlief: hij komt regelmatig bij me langs en dan legt hij even zijn hoofd op mijn arm, been of buik

Zo'n supersmeltmoment is dat, ik kan niet geloven dat ik zo'n leukerd gebakken heb. Hij komt gewoon met me knuffelen

Hoewel hij aan de andere kant ook onvermoeibaar is wat stoute dingen doen betreft, die positieve benadering die (volgens mij) Memmel omschreef klinkt echt super, maar hoe pas ik die in vredesnaam toe op het aan- en uitdrukken van de pc, de dvd-speler opendoen en aan het laadje gaan hangen en het slopen van het toetsenbord? In de keuken werkt het weer wel, hij vind het zo leuk om te helpen met het dichtdoen van de lades en kasten dat je tegenwoordig SNEL moet zijn met wat je er doen moest, anders beukt Stef 'm dicht met je hand(en) er nog tussen