abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90825364
Wickie gefeliciteerd *O* Wat enorm leuk, een broertje of zusje voor Mette! O+ *O*
Arme Mette, zo'n last van haar oortjes :'( hopelijk kan ze snel geholpen worden en heeft ze er daarna geen last meer van :*

quote:
Wat Poppejans zegt, wat veel zwangeren alweer! Ik krijg er ook een soort van plaatsvervangende kriebels van, omdat de meiden die tegelijk met mij zwanger waren zo leuk zijn allemaal dat ik een evt. 2e ronde graag weer met júllie zou doen O+ Maarja, ik heb nog even tijd nodig, haha!
Doen we! :D

Bar, wat een opluchting dat het zoveel beter gaat met Roy!! *O* :*

Arme Lars ;( hopelijk werkt de zalf snel.

Fijn dat het met het oogje van Minke weer beter gaat.

Morris O+ Niels en ik moesten erg om jou lachen :D

Haha, Oscar :D Grappenmaker!

Stiemie wat fijn dat je eruit bent waarom Esmee niet wilde slapen! Dat het zo simpele oplossing was :D

Oeke en Kobus zijn weer terug *O* Klinkt als een hele leuke minivakantie Oeke O+ Wat lief dat hij zo gek op zijn oma is!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90825426
Goedemorgen.

Ik twijfel echt heel erg of ik verder moet gaan met die sokjes. hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik het idee heb dat het zinloos is. En kaalscheren ga ik echt niet doen. Als ze zo doorgaat is het straks vanzelf kort. Probleem opgelost. :')

Of ik probeer de aanpak die KD omschrijft. Dan moet ik gewoon zorgen dat 'lapje' altijd voor handen is. De pest is alleen dat ze dat dan ook op het kdv moeten doen en daar kunnen ze moeilijk de hele dag met lapje achter haar aanlopen.

Nou ja, ik pieker er nog even over verder.

mutsje zou een optie zijn als ze die langer dan een nanoseconde zou laten zitten.

Cara, wat fijn dat het zo voorspoedig gaat met Thomas. En ik kan me je huilbui voorstellen, wat een ontlading!

Karin, die oogjes van Lars zien er sneu uit, maar zelfs met ontstoken oogjes is het een kunstenaar! :D

Trix, geniet maar lekker van die lieverd die je hebt gebakken!

Verder weet ik het even niet meer, sorry.
pi_90825618
misschien een hele foute hoor, maar je hebt van die lichtgewicht fietshelmpjes die ze met geen mogelijkheid af kunnen krijgen.. 't zal vast erg sneu overkomen in t begin, maar misschien dat ze snel opgeeft als ze er toch niet bij kan? en t scheelt als ze weer isaboeing wil spelen ;)

of een muts die je kan vastknopen onder de kin?
pi_90825647
Dat durf ik niet KD.

Misschien gewoon een vlot kort koppie, zonder het echt ultra kort te maken! McLaura zei net iets waar ze wel eens gelijk in kan hebben, de haarzakjes kunnen natuurlijk ook beschadigen.. Dat wil ik natuurlijk niet.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 08:50:48 #180
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_90825726
Sorbo, en als je eens een goeie kapper belt? Ik zeg maar wat hoor... hebben die er geen verstand van? Of misschien kunnen zij je wegwijzen in wat te doen?
Niet mieten! Door gieten!
pi_90825730
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 08:46 schreef Sorbootje het volgende:
Dat durf ik niet KD.

Misschien gewoon een vlot kort koppie, zonder het echt ultra kort te maken! McLaura zei net iets waar ze wel eens gelijk in kan hebben, de haarzakjes kunnen natuurlijk ook beschadigen.. Dat wil ik natuurlijk niet.
Ik zou met haar naar een goede kinderkapper gaan (bijvoorbeeld die in Camminghaburen) en ze haar dan iets leuks laten aanmeten.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_90825743
Ik denk er even over na en bespreek het met m'n lief. Zou jij áls ik het doe met me mee willen Lau?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 08:52:18 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90825748
Ja, kort haar kan ook best leuk staan en mss is het net genoeg, een tijdje kort, om haar er vanaf te brengen.
Het zou idd zonde zijn als ze de boel permanent zou beschadigen.
pi_90825760
Waarom doet mijn kind altijd van die rare dingen :(
pi_90825860
maar als ze haar trekt, doet ze dat dan ook niet bij kort haar?
pi_90825897
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 08:52 schreef Sorbootje het volgende:
Ik denk er even over na en bespreek het met m'n lief. Zou jij áls ik het doe met me mee willen Lau?
Natuurlijk! Uw blauwe limo is tot uwe beschikking (en de chauffeur ook!)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_90825907
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 08:59 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik denk dat ze dat niet zo makkelijk om haar vingertjes gewonden krijgt.
In tegenstelling tot alle mensen, daar lukt het dan weer wel bij
pi_90825920
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, kort haar kan ook best leuk staan en mss is het net genoeg, een tijdje kort, om haar er vanaf te brengen.
Het zou idd zonde zijn als ze de boel permanent zou beschadigen.
Inderdaad, uit de gewoonte halen, of gewoonte doorbreken, hoe noem je dat.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 09:04:45 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90825961
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 08:59 schreef Kleurdoos het volgende:
Maybe... maar het is het proberen waard lijkt me.
En zo niet... het groeit vanzelf weer lang... Met of zonder uittrekken zeg maar.
En dat zeg ik niet om lullig te doen Sorbo, maar ik zou gewoon alle mogelijkheden proberen. :Y
pi_90826006
ik zou t zelf niet kortknippen maar echt doorbreken. iets dat ze aanleren kunnen ze ook weer afleren dmv afleiden.

ik denk trouwens ook niet dat mutsjes enzo zullen helpen bedacht ik net, waarschijnlijk zal ze dan veel frustratie voelen omdat ze een bepaalde handeling niet uit kan voeren ofzo
  dinsdag 4 januari 2011 @ 09:14:23 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90826144
Zou het niet makkelijker zijn om het de doorbreken dmv afleiden als de handeling zelf al niet meer zo makkelijk is?
Haar wat je niet om je vingers kan draaien scheelt al een stukje zou ik denken.

Mss scheelt het dat ik zelf ook geen moeite heb om de schaar in mijn haar te laten zetten dat ik er makkelijker over denk, over dat kort knippen.
pi_90826198
Weet je wat het is, ik was altijd zo trots en verliefd op de mooie lokken van Isabeau dat het gewoon een vreselijk grote stap is. Maar ik denk echt dat het helpt. Het gaat namelijk niet om trekken, maar om draaien. Met die handeling trekt ze haar haren uit, maar ze trekt niet doelbwust om haren te verwijderen, ze draait gewoon vooral. Met kort haar kan dat niet.
pi_90826206
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
Zou het niet makkelijker zijn om het de doorbreken dmv afleiden als de handeling zelf al niet meer zo makkelijk is?
Haar wat je niet om je vingers kan draaien scheelt al een stukje zou ik denken.

Mss scheelt het dat ik zelf ook geen moeite heb om de schaar in mijn haar te laten zetten dat ik er makkelijker over denk, over dat kort knippen.
Ik denk ook dat het dan makkelijker is. Dan heeft ze geen keus om iets anders te doen
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_90826240
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 09:18 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je wat het is, ik was altijd zo trots en verliefd op de mooie lokken van Isabeau dat het gewoon een vreselijk grote stap is. Maar ik denk echt dat het helpt. Het gaat namelijk niet om trekken, maar om draaien. Met die handeling trekt ze haar haren uit, maar ze trekt niet doelbwust om haren te verwijderen, ze draait gewoon vooral. Met kort haar kan dat niet.
Sorbo, echt, het groeit weer aan. En je hebt honderden foto's als bewijs dat ze zulke prachtige lokken had O+ ;). Het zal er uiteindelijk mooier op worden, hou dat maar voor ogen. :*
pi_90826255
nouja ik bekijk t ook vanuit mijn oogpunt maar ik zit natuurlijk niet met het probleem.

als het puur iets is dat ze doet uit frustratie, dan zou ik het zeker eerst proberen dmv afleiding. maar als het een gewoonte is zal ze het waarschijnlijk zelf niet heel erg vinden als het eraf is, dan zoekt ze waarschijnlijk wel iets nieuws.

Maar t lijkt me gewoon vervelend als ze helemaal over de zeik gaat omdat de mogelijkheid er niet meer is, iets wat haar een vertrouwd gevoel geeft en rust. of dat ze toch gaat proberen om haar korte haar er dan uit te trekken
pi_90826272
beetje late post :P
pi_90826304
Maar ik kan me ook best voorstellen dat het moeilijk is om te doen, ik zou het zelf ook echt als late redmiddel inzetten denk ik.

Nog twee dagen en dan is Seb alweer 2 jaar! Hij moet dan ook naar de kapper. Het is net een vogelnestje als hij 's ochtends uit bed komt. Ik heb nu van die anti klit spray van gliss kur op aanraden van de kapper. Dat werkt super ^O^

Even een trotse moeder modus: hij is zo grappig de laatste weken. Hij praat ineens best goed. Kan echt goed dingen duidelijk maken. Gisteren deed ik zijn sokken uit zegt hij: mama, tenen PLUISJE. Zaten er pluisjes tussen zijn tenen van zijn sokken :D Hij kan ook zo heerlijk lachen.

O+ O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_90826404
Estrys, twee alweer... wat vliegt de tijd toch.

En ik ga gewoon in overleg thuis en dan kom ons mijn besluit hier binnenkort wel melden :)
pi_90826488
Estrys, haha, hij stikt er bijna in :D .

En kleine Oscar en de jongste van Memmel O+ .
  dinsdag 4 januari 2011 @ 09:38:18 #200
144006 chacama
Ondernemend!
pi_90826594
-sluipt binnen-

@ Bar, fijn dat Roy aan de beterende hand is.

@Sorbootje. Fleur heeft het toen ze heel klein was ook gedaan. Toen heb ik d'r meteen (tip van een schoonzus) op een schapenvachtje gelegd. Daar kon ze aan plukken zoveel ze wilde zonder dat ze d'r eigen haartjes uittrok. Nu is jouw meisje al weer wat ouder en is het misschien wel voor 's nachts te proberen, maar of het lukt om het d'r overdag ook af te leren door iets vervangends te geven, dat weet ik niet. Ik wens je in elk geval veel sterkte met het maken van een beslissing. Het is niet makkelijk om te zien hoe jouw isabeau zichzelf de haren uittrekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')