abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 januari 2011 @ 22:48:16 #151
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90817233
Stef slaapt, net als wij allebei, aardig vast. Hij heeft alleen elke avond wel een paar momenten dat hij een soort van semi-wakker wordt en als je de pech hebt precies dán in zijn kamer te zijn om de was op te ruimen zit je de komende anderhalf uur met een klaarwakker jong dat wil spelen :')
3!
  maandag 3 januari 2011 @ 22:49:06 #152
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_90817285
Ja maar dat heeft Esmee ook... Dan valt er een bord stuk op de grond en ze slaapt erdoorheen en als de vloer net kraakt, wordt ze wakker :')
pi_90817373
Jah, ben zwanger :@ Ben zelf ook een beetje verbaasd, best snel gegaan allemaal.

Cara, ik lees nu pas je verhaal over Thomas bij de fysio, Wat geweldig dat het zo goed gaat. En dat potje janken zou ik ook gedaan hebben, poehee wat fijn dat het allemaal zo goed gaat. Jullie hebben er hard voor geknokt :* Thomas is een doorzettertje.

Hoop dat Mette een goede nacht zal hebben, gelukkig heeft vriend vakantie. De dokter vertelde dat ze nog wel kan gaan nachtbraken omdat er nog vocht achter haar trommelvlies zit.
Dit weekend was het iniedergeval weer een verschrikking. Zaterdagnacht was he zo erg dat ze alleen op ons kon slapen, zo zielig.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  maandag 3 januari 2011 @ 22:53:03 #154
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90817513
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:39 schreef Incantrix het volgende:
Maarja, ik heb nog even tijd nodig, haha!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiemie, hoe erg het had kunnen zijn hadden wij toen ook niet in de gaten. Wel dat het op dat moment heel slecht ging en hij heel veel pijn had, maar omdat ze dit nog nooit eerder gezien hebben wist ook niemand eigenlijk wat de vooruitzichten waren. De kinderorthopeed is altijd wel positief geweest, dat er nog operatiemogelijkheden etc. zijn als het vanzelf niet goed komt. En ook de fysio heeft (tegen ons) altijd een positieve insteek gehad. Nu hoorde ik dus pas achteraf dat ze toentertijd best met Thomas in haar maag heeft gezeten.
Maarja, het is gewoon heel goed nu. Binnenkort overleggen in het ziekenhuis hoe we een volgende terugval moeten aanpakken, en hoe de kinderorthopeed denkt over heet afbouwen van de fysio.

Thomas is trouwens ook een blok beton als hij ligt te slapen. Die kan ik ook verleggen in bed etc.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 3 januari 2011 @ 22:54:44 #155
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90817610
Wicky, hebben ze het alleen gehad over de neusamandel, of gaan ze ook kijken voor buisjes? Thomas heeft ook buisjes en sinds dien gaat het zó goed met slapen!

Oh en nog een tip: wij zijn naar een soort privekliniek gegaan voor de buisjes, wordt ook gewoon vergoed en Thomas werd na verwijzing door de huisarts binnen 2 weken geopereerd. In het ziekenhuis konden we pas na 4 weken een afspraak krijgen voor een intake.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 3 januari 2011 @ 22:55:28 #156
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90817654
Ik sta soms ook echt versteld van wat jullie kindjes allemaal al kunnen, maar zoals ik wel al eens eerder vertelde, Thijs was ook overal laat mee.
Ga er maar gewoon vanuit dat ik laatbloeiers heb ;)

Lars wat sneu je oogjes hopelijk is het snel weer voorbij :*
Elin wat veel lekkers en wat een leuke kadootjes heb je allemaal gekregen zeg O+ *O*
Thomas super *O*
Sorboo jammer zeg, ik hoop ook dat de sokjes willen helpen.
Oeke en Kobus welkom terug, en fijn te lezen dat het geslaagd was.

Hier kom ik ook even heel voorzichtig uitbundig *O*
Toen ik vanmorgen in het ziekenhuis aankwam en de kamer van m'n grote kleine vriendje binnenstapte, was Roy er eerst nog niet, ivm het opnieuw zetten van infuus, dit keer in zijn voet, zo sneu het menneke zit in beide armpjes en in zijn nekje onder de prikplekken ;(
Maar Roy was flink geweest zonder roesje en zonder een kik te geven konden ze zo het infuus plaatsen.
Roy werd even in mijn armen gegeven en hij begon gelijk met zijn linkerhandje aan mijn haren te trekken, dit keer met veel meer kracht :)
En toen ik hem in zijn bedje neerzette, ging hij uit zijn eigen weer terug staan :)
Allemaal zo postief, de hele dag is hij koortsvrij geweest, hij was vrolijk, veel gelachen en lief gespeeld.
Vanmiddag mocht hij met ons weg voor een Eeg en dat liet hij ook gewoon toe, de defenitieve uitslag zullen we morgenvroeg pas krijgen,deze moest nog worden bekeken door de proffessor, maar volgens de arts was er wel nog steeds epileptische activiteit te zien.
De professor was hier vanmorgen ook nog even en vertelde ons dat dit een "bijzonder"geval is, want waarom is de ontsteking alleen rechts, en niet in beide helften, hier moeten ze nog eens goed naar kijken.

De arts had Roy vrijdag voor het laatst gezien en toen was Roy nog niet veel waard, en vandaag dus een totaal ander kind, ze was positief over hem, hij mocht zelfs een klein beetje rondkruipen in de kamer (wat lastig ging in combi infuus en zeer gladde vloer hier)

Roy krijgt nog zowiezo 3 dagen infuus, en misschien daarna nog een week ivm beide kuren van 10 dagen, eentje waren ze mee gestopt maar later terug gestart, dus weet niet goed ofdat die dan opnieuw geteld moet worden.

Maar ik durf hier wel te zeggen dat ik echt steeds meer Roy terug zie komen O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 3 januari 2011 @ 22:56:51 #157
95408 Incantrix
pi_90817729
Ca.ra, is een deal hoor ;) En ohja, Stef moest zijn AB op vastgestelde tijden hebben, de laatste dosis om 23 uur.. Wat een ramp om dat voor elkaar te krijgen zeg, hij draaide zich gewoon weg en sliep weer verder :P Wel lief ook hoor, maar als je die medicijnen erin wil krijgen zonder hem al te veel te verstoren is het wel onhandig :P
3!
  maandag 3 januari 2011 @ 22:59:00 #158
95408 Incantrix
pi_90817871
Roy!! *O* Bar, ik hoop zó dat jullie het ergste nu gehad hebben.. :* :*
3!
  maandag 3 januari 2011 @ 22:59:34 #159
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90817906
Trix, ik zeg: fingerfeedingset halen! Met een klein spuitje zachtjes in de wangzak laten lopen. (werkte hier als een tierelier in ieder geval)

Bar, ik hoop dat de epilleptische activiteit verdwijnt met de ontsteking. Maar wat ontzettend fijn om te lezen dat je je mannetje weer helemaal op ziet bloeien! En zelf gaan staan, knap hoor.
pi_90818034
Bar, wat een goed nieuws, wat fijn zeg! Je Roy weer terug :*

Ca.ra, volgens de huisarts heeft ze niet echt oorontstekingen maar haar neusamandelen zijn eigenlijk continu onstoken. Ze is sinds de 2de maand ook eigenlijk onafgebroken snotverkouden. De snot kan door het afsluiten van de amandelen niet goed weg via haar neus en gaat dan achter haar oortje zitten, dit gaat dan weer weg als het te veel wordt door het trommelvlies.

Hij denkt dus niet dat het probleem bij haar oren ligt. Ik heb mezelf er nog niet echt in verdiept. Ik ben gewoon erg blij dat we naar de KNO arts worden verwezen en dat die de juiste oplossing wel zal hebben. Het is zo zielig voor haar. Wat moet dat een pijn doen zeg en zolang ook al.
  maandag 3 januari 2011 @ 23:03:17 #161
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90818127
Weet je waar ik nou blij van word? Hier van:

Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_90818165
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:03 schreef Memmel het volgende:
Weet je waar ik nou blij van word? Hier van:

O+ O+ O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_90818334
Memmel, daar worden we allemaal heel erg blij van!
O+ O+
  maandag 3 januari 2011 @ 23:07:09 #164
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90818370
En heel jaloers! Wat een lekker koppie!
  maandag 3 januari 2011 @ 23:15:33 #165
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90818853
Memmel O+ :D
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_90819180
Oh, wat heerlijk, Memmel! O+

Bar, wat een fijn nieuws! O+

Ca.ra, wat heftig om je dat ineens te realiseren, dat is niet makkelijk. :*

Arme Lars, hopelijk kun je weer snel uit je oogjes kijken, zonder dat ze dichtgeplakt zijn. ;(

Sorboo, dat is met recht wel een matje, ja. :{ Hopelijk lukt het met de sokjes, want dit is inderdaad niet leuk. :*

Wickie, gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws! *O*

Ko moest echt even thuiskomen vandaag, met alles spelen, overal op kloppen en papa knuffelen. Die hadden elkaar 5 dagen niet gezien. ;(
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 3 januari 2011 @ 23:32:30 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90819691
Memmel, wat heerlijk om te horen en te zien. :Y

Goed nieuws Bar!

Gooi ik mijn filmpje hier ook neer hoor, niemand kijkt in het filmpjes-topic. -O-
Oscar vindt zichzelf heel grappig! O+

Het leuke stukje begint bij de 25 seconden, en please, negeer het gecoach van mij en F. om hem zo ver te krijgen. ;) :@ Ik heb geen knip en plak programma om dat eraf te halen. :+
  maandag 3 januari 2011 @ 23:40:49 #168
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90820109
Leuk BE!! Zo grappig wanneer ze zo doen. En hij lijkt echt zo enorm op je!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 3 januari 2011 @ 23:41:17 #169
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90820131
Overal op kloppen, lief O+

Oscar, boe!
pi_90824661
Bar, geweldig nieuws om te lezen! Ik loop al dagen met een naar gevoel omdat Roy maar niet echt op leek te knappen, maar dit klinkt zo positief! Fijn ook dat je zijn krachten terug ziet komen. En ik vind het ontzettend dapper van dat kleine mannetje, want telkens maar geprikt worden en aan een infuus liggen is helemaal niet fijn.

Ca.ra, je hebt je natuurlijk ook ontzettend zorgen gemaakt. Ik heb in ieder geval uit je postings altijd wel degelijk begrepen dat de situatie ernstig was. Maar wat vooral in je postings doorklonk was een soort 'schouders eronder'-gevoel, een aanhoudend optimisme en een voortdurende hoop dat het beter zou worden, ooit. Dat het nu zo goed gaat met Thomas is fantastisch om te lezen en ik bewonder je doorzettingsvermogen. Dat de grote schrik achteraf pas komt is een herkenbaar proces.

De filmpjes kijk ik op een wat schappelijker tijdstip! Het wordt me niet in dank afgenomen als ik dat nu doe, nu het huis nog in rust verkeert. :+

Oeke, ik wist wel dat je weg was maar ik miste je gewoon. Fijn dat je er weer bent!

En stiekem vind ik het wel jammer dat ik door mijn snelle zwangerschap niet nog een ronde mee kan doen met vele andere dames, hoor. Al maakt huup natuurlijk een hoop goed. O+ En zo blijf ik een reden houden om mee te lezen in Z&G.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90824935
Bar wat goed om te lezen dat Roy toch echt beter begint te worden... jullie zijn er natuurlijk nog niet, maar in elk geval lijkt het nu wel de goede kant op te gaan! :*

Ca.ra wat goed van Thomas! *O* Fijn dat die fysio dus gewoon heel erg zijn vruchten afwerpt en effect hebben... geweldig! (Oh en ik doe graag met jou en Trix mee voor de volgende ronde Z&G hoor! Nu is gewoon nog effe niet handig, maar oh wat wil ik weer graag!)

Sorbootje :o Ik had niet door dat het zo al met Isabeau haar haren ging zeg... Ik kan me zo goed je verdriet en angst voorstellen, ze heeft van dat prachtige haar en dat wil je natuurlijk koste wat kost niet afknippen/scheren... :* x 10!

Oeke weer thuis! *O*

Pff, verder weet ik het effe niet... dan maar een algemene knuffel voor iedereen!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 07:33:56 #172
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_90824983
Oeke, dat kloppen, dat gebeurd hier ook!

Cara, wat fijn dat het zo gaat bij de fysio. Goed van Thomas!

Claudia, jij kunt ons straks allemaal gaan voorbereiden. Hoe is het om een baby en dreumes te hebben. ;)

Bar, wat heerlijk dat ie weer een beetje zichzelf wordt. Ik kan me voorstellen dat dat heel fijn is om te zien. Het blijft wel spannend zo zeg...
Niet mieten! Door gieten!
  Moderator dinsdag 4 januari 2011 @ 08:03:12 #173
5428 crew  miss_sly
pi_90825166
Bar, wat fijn dat het er zo positief uitziet voor Roy *O* Dat het maar doorzet!

Verder niet bijgelezen, moet zo weer gaan werken en heb ernstige opstartproblemen :') schaap heeft nog vakantie en het is zo gezellig met z'n drietjes, ik wil helemaal niet weg.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 4 januari 2011 @ 08:06:38 #174
5428 crew  miss_sly
pi_90825194
ow en de filmpje szijn leuk O+
Dat gilletje van Morris, dat is dus wat Senna 'piepen' noemt :')
Mooie mannetjes, alledrie O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90825243
Oh ja, helemaal Lars vergeten met zijn zielige oogjes... Hopelijk werkt de zalf snel Karin! Bij Minke lijkt het nu bijna over te zijn, maar het heerst ook op het kdv, dus echt klaar zijn we er denk ik nog niet mee. Wel heeft mijn man gisteren speciale ogendoekjes bij de apotheek gehaald, hopelijk dat dat wat helpt en dat ze dat ook een beetje accepteerd...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')