Ik sta soms ook echt versteld van wat jullie kindjes allemaal al kunnen, maar zoals ik wel al eens eerder vertelde, Thijs was ook overal laat mee.
Ga er maar gewoon vanuit dat ik laatbloeiers heb

Lars wat sneu je oogjes hopelijk is het snel weer voorbij

Elin wat veel lekkers en wat een leuke kadootjes heb je allemaal gekregen zeg

Thomas super

Sorboo jammer zeg, ik hoop ook dat de sokjes willen helpen.
Oeke en Kobus welkom terug, en fijn te lezen dat het geslaagd was.
Hier kom ik ook even heel voorzichtig uitbundig

Toen ik vanmorgen in het ziekenhuis aankwam en de kamer van m'n grote kleine vriendje binnenstapte, was Roy er eerst nog niet, ivm het opnieuw zetten van infuus, dit keer in zijn voet, zo sneu het menneke zit in beide armpjes en in zijn nekje onder de prikplekken
Maar Roy was flink geweest zonder roesje en zonder een kik te geven konden ze zo het infuus plaatsen.
Roy werd even in mijn armen gegeven en hij begon gelijk met zijn linkerhandje aan mijn haren te trekken, dit keer met veel meer kracht
En toen ik hem in zijn bedje neerzette, ging hij uit zijn eigen weer terug staan
Allemaal zo postief, de hele dag is hij koortsvrij geweest, hij was vrolijk, veel gelachen en lief gespeeld.
Vanmiddag mocht hij met ons weg voor een Eeg en dat liet hij ook gewoon toe, de defenitieve uitslag zullen we morgenvroeg pas krijgen,deze moest nog worden bekeken door de proffessor, maar volgens de arts was er wel nog steeds epileptische activiteit te zien.
De professor was hier vanmorgen ook nog even en vertelde ons dat dit een "bijzonder"geval is, want waarom is de ontsteking alleen rechts, en niet in beide helften, hier moeten ze nog eens goed naar kijken.
De arts had Roy vrijdag voor het laatst gezien en toen was Roy nog niet veel waard, en vandaag dus een totaal ander kind, ze was positief over hem, hij mocht zelfs een klein beetje rondkruipen in de kamer (wat lastig ging in combi infuus en zeer gladde vloer hier)
Roy krijgt nog zowiezo 3 dagen infuus, en misschien daarna nog een week ivm beide kuren van 10 dagen, eentje waren ze mee gestopt maar later terug gestart, dus weet niet goed ofdat die dan opnieuw geteld moet worden.
Maar ik durf hier wel te zeggen dat ik echt steeds meer Roy terug zie komen