quote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef Ca.ra het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Staan Car.ra,Inca,Twinkly en ik over een tijdje in het zwangeren lijstje
![]()
Bar, wat fijn dat hij aan de beterende hand is“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Staan Car.ra,Inca,Twinkly en ik over een tijdje in het zwangeren lijstje
![]()
Bar, wat fijn dat hij aan de beterende hand is
Ik doe ook mee!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Staan Car.ra,Inca,Twinkly en ik over een tijdje in het zwangeren lijstje
![]()
Bar, wat fijn dat hij aan de beterende hand is
Kom je dan eigenlijk ook weer meekletsen denk je in zw en geb.?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:58 schreef Sorbootje het volgende:
Ik doe NIET mee.
Hoewel, als het lukt met 't draagmoederschap ben ik misschien dit jaar wel weer zwanger... maar dat telt zeker niet?
Ik niet hoor. Dat is me te snel. Ik haak weer in als jullie voor de derde gaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:56 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik doe ook mee!!!(voor de tweede ronde dan he? Wanneer gaan we beginnen
)
F. wil het pas weer in overweging nemen 'als ze een jaartje of 5' zijn. Dus ik heb nog wel even te gaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Dat is me te snel. Ik haak weer in als jullie voor de derde gaan. Meimel, doe jij dan ook weer mee?
Over een jaartje of twee.
![]()
waarom niet? het lijkt mij wel van toepassing!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Kom je dan eigenlijk ook weer meekletsen denk je in zw en geb.?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
F. wil het pas weer in overweging nemen 'als ze een jaartje of 5' zijn. Dus ik heb nog wel even te gaan.
Mij ook wel hoor, maar ik kan me ook voorstellen dat ze er op een andere manier mee om wil gaan. Daarom vraag ik het gewoon.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:06 schreef trui het volgende:
[..]
waarom niet? het lijkt mij wel van toepassing!
Ja dat snap ik. Maar ik dacht, de gewoonte blijft dan wel, maar hij doet geen schade meer (als het werkt), want dat is toch het eigenlijke probleem lijkt mij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:35 schreef Sorbootje het volgende:
Xenia, het is juist het draaien waarmee ze moet stoppen, dus dat doorbreekt volgens mij de gewoonte niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |