abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90826962
Bar, heel fijn om te lezen dat Roy weer beetje bij beetje de oude wordt. Hopelijk komen ze ook met een antwoord waarom het slechts in 1 helft zit.
pi_90827687
Oscar, knappe jongen! O+ Wat een heerlijk filmpje BE.

Seb, ook al zo'n vrolijke mooierd. En al bijna 2! :D

Kom ik nog een keer, maar wat Chacama zegt, had mijn broertje dus met zo'n pluizige wollen deken. Moeilijk hoor, om zo'n gewoonte om te keren. :*

Dat was zo grappig vorige week, mijn moeders telefoon ging, volgens het schermpje was het mijn tante. Maar die zat al bij ons aan tafel. :?
Dus mijn moeder nam op, zegt haar naam en hoort haar naam daarna. Ja zei ze, met xx.
Stond Ko aan de salontafel met de telefoon in zijn handen op het juiste moment haar naam te roepen. :D

Het was meteen duidelijk dat je je telefoon niet op tafel moest laten liggen.
Het was voor iedereen wennen dat er nu kindjes mee waren.
Die een ander ritme hebben en ook nog eens puzzels van 1500 stukjes erg interessant vinden.
Geen hete koffie op tafel laten staan, afstandbediening opruimen etc. :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90827982
Cattie gefeliciteerd met Fee! :*
pi_90828021
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
^O^ Staan Car.ra,Inca,Twinkly en ik over een tijdje in het zwangeren lijstje O+

Bar, wat fijn dat hij aan de beterende hand is
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90828310
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:38 schreef Poppejans het volgende:

[..]

*O* Dat zou leuk zijn Poppejans. Ik verheug me nu al op jullie tweede babies. O+
  dinsdag 4 januari 2011 @ 10:48:45 #206
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90828340
bar, ik ben ook heel blij om te lezen dat het de goede kant op gaat!! *O*

en ik zag ook erg leuke filmpjes. O+ O+ O+
in de haak.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 10:51:29 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90828418
Wat een heerlijk geluid Estrys! O+
pi_90828447
Oh Bar, heel fijn inderdaad. Dat hij maar snel weer helemaal zichzelf is en lekker mee naar huis mag. Ik hoop trouwens ook dat ze alle bijzonderheden (zoals maar aan één kant enzo) toch kunnen plaatsen straks, zodat je niet met vraagtekens (en angsten) naar huis hoeft straks. :*
pi_90828565
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:38 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik doe ook mee!!! *O* (voor de tweede ronde dan he? Wanneer gaan we beginnen :+ )
pi_90828625
Ik doe NIET mee.

Hoewel, als het lukt met 't draagmoederschap ben ik misschien dit jaar wel weer zwanger :o ... maar dat telt zeker niet? :o
pi_90828644
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:58 schreef Sorbootje het volgende:
Ik doe NIET mee.

Hoewel, als het lukt met 't draagmoederschap ben ik misschien dit jaar wel weer zwanger :o ... maar dat telt zeker niet? :o
Kom je dan eigenlijk ook weer meekletsen denk je in zw en geb.?
pi_90828664
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:56 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ik doe ook mee!!! *O* (voor de tweede ronde dan he? Wanneer gaan we beginnen :+ )
Ik niet hoor. Dat is me te snel. Ik haak weer in als jullie voor de derde gaan :P. Meimel, doe jij dan ook weer mee? O-) Over een jaartje of twee. :Y

[ Bericht 13% gewijzigd door groofskendezoveelste op 04-01-2011 11:05:12 ]
  Moderator dinsdag 4 januari 2011 @ 11:04:48 #213
5428 crew  miss_sly
pi_90828839
Hoewel ik op het moment weer even erg rammel, doe ik toch maar niet mee. Maar ik volg jullie wel, hoor :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 4 januari 2011 @ 11:05:50 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90828880
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ik niet hoor. Dat is me te snel. Ik haak weer in als jullie voor de derde gaan :P. Meimel, doe jij dan ook weer mee? O-) Over een jaartje of twee. :Y
F. wil het pas weer in overweging nemen 'als ze een jaartje of 5' zijn. Dus ik heb nog wel even te gaan. ;)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 11:06:10 #215
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90828889
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Kom je dan eigenlijk ook weer meekletsen denk je in zw en geb.?
waarom niet? het lijkt mij wel van toepassing!
in de haak.
pi_90828918
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

F. wil het pas weer in overweging nemen 'als ze een jaartje of 5' zijn. Dus ik heb nog wel even te gaan. ;)
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:06 schreef trui het volgende:

[..]

waarom niet? het lijkt mij wel van toepassing!
Mij ook wel hoor, maar ik kan me ook voorstellen dat ze er op een andere manier mee om wil gaan. Daarom vraag ik het gewoon.
pi_90828955
Sorry, offtopic. Ik verplaats het even naar het rammeltopic.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 11:18:20 #218
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90829320
O+ Roy heeft een spiegel in zijn bed, en nu is hij hele gesprekken aan het voeren met dat andere kindje in de spiegel :D
Kindje krijgt nu ook zijn knuffel en Roy word nu echt boos omdat dat kindje die knuffel niet aanpakt :P

Toch is hij vandaag niet in zijn hum, aldoor jammeren, de arts komt zo om even door te kijken waardoor dit kan komen, of hij is echt niet lekker terug, of hij heeft gewoon echt zijn dag niet vandaag.

Hier doe ik ook nog maar niet mee voor de volgende ronde, wil(de) heel graag nog een 3de zowiezo niet nu gelijk, maar over een paar jaar.
Maar om eerlijk te zijn, nu met dit weer twijfel ik enorm, stel nou dat ik dit bij nummer 3 weer mee moet gaan maken :{
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_90829657
Bar, ontzettend fijn dat het beter gaat. Hier, vanaf een afstandje, lijkt hij nu echt met sprongen vooruit te gaan. Echt heel fijn! ^O^
Edit: lees nu net dat hij vandaag niet zo in zijn hum is. Hopelijk komt dat gewoon omdat hij veel liever thuis is Bar. :*

Cara, wat Claudia zegt idd. Heel erg fijn dat het nu zo goed gaat met Thomas!

Sorbo, als het lukt (lang genoeg is), zou ik denk ik eerst nog proberen vlechtjes in haar haar te maken voordat je het kort knipt. Dan kan ze toch draaien, maar een vlechtje is veel steviger en lijkt me niet uit te trekken, itt losse haren. Misschien een heel slecht plan hoor, maar niet geschoten is altijd mis :@
pi_90829659
Bar, fijn dat het met Roy weer wat beter gaat, ook hier wordt er veel aan jullie gedacht.

Sorbootje, mijn nichtje plukte net als Isabeau ook aan haar haar met hetzelfde resultaat. Als ze bij haar moeder op schoot zat trok ze zelfs bij haar de haren eruit. Uiteindelijk hebben ze haar haar kort laten knippen en is het daarmee over gegaan. Het hoeft niet helemaal kortgeschoren te worden, maar wel behoorlijk kort geknipt, hopelijk kan je er wat mee!
pi_90829861
Xenia, het is juist het draaien waarmee ze moet stoppen, dus dat doorbreekt volgens mij de gewoonte niet.

Dank je Rubey. Ik denk dat er niks anders opzit
pi_90830084
Bar, fijn dat het met Roy beter gaat. En dat je nu twijfels hebt over een derde kan ik me heel goed voorstellen. Geniet eerst nog maar even van Roy en als hij straks weer beter is heb je vast een helderder beeld :*

God Sorbo wat schrok ik vannacht van de foto van Isabeau -O- Ze zal er zelf minder last van hebben maar jee wat heb ik het met je te doen.. Als je nog een backup bij de kapper wil hebben wil ik ook wel mee om je te ondersteunen met Laura :*

Memmel, die film deed Rienk en mij erg goed om 02:30 O+ Wat een heerlijk ding is Morris!
En het filmpje van Oscar wat een leukerds zijn Sacha en hij zeg :Y

Cara, wat geweldig dat het zo goed gaat met Thomas! *O*

Hier dus wéér drama vannacht. Huilen rond een uur of 2 en pas stil toen ik hem er uit haalde. Beneden een dikke papfles en daarna heeft hij ook nog een halve cracker gehad. Vervolgens doorgeslapen tot 09:30 en na de normale papfles ging hij op jacht naar de overgebleven stukken cracker en had daarna nog meer honger. Dus maar gelijk fruit er achteraan.
Hij is echt niet te genieten de laatste tijd en ik weet niet waar het aan ligt -O- Kiezen zou kunnen, maar hij linkt er niet echt naar. Honger? Mwoah. Om de normale etensmomenten blieft hij niet meer dan normaal }:|
Dorst? neu. Zn beker staat er gewoon en die pakt hij niet.
Tis een faaaasssee toch? :O
Ik gooi het maar op een sprongetje. Goed excuus voor elke drambui :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_90830148
Bar, ik las dat Roy gister goed te pas was, hopelijk vandaag gewoon een mopperdagje voor je knul. Maar kan me voorstellen dat het naar is als je ziet dat hij toch weer minder in zn hum is. Hou jullie taai daar :*

Sorbo, lastige keuze om te maken...

Iris is uit logeren, 1e nacht is goed gegaan. Ze had gisteren nadat wij weg waren gegaan wel even met vest aan bij de deur gestaan, vest mocht niet uit. Maar toen ze gingen eten was het leed alweer geleden ;).
Fake it till you make it...
pi_90830458
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:35 schreef Sorbootje het volgende:
Xenia, het is juist het draaien waarmee ze moet stoppen, dus dat doorbreekt volgens mij de gewoonte niet.
Ja dat snap ik. Maar ik dacht, de gewoonte blijft dan wel, maar hij doet geen schade meer (als het werkt), want dat is toch het eigenlijke probleem lijkt mij.
Isabeau gebruikt geen speentje he? Xeentje slaapt altijd met een speentje in haar mond en een reserve speentje in haar hand.

Vlindur, ellendig hoor. Ik merk wel altijd dat Xeentje soms een periode veel meer eet dan normaal en daarna weer ineens iets kan (een sprongetje dus eigenlijk).
pi_90830523
Nou, dan zou ze altijd met vlechtjes moeten lopen, dan knip ik het liever kort. Want zodra ze eruit gaan gaat ze weer plukken. Dat lost het probleem niet op, maar ik snap de gedachte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')