abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90828310
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:38 schreef Poppejans het volgende:

[..]

^O^ Staan Car.ra,Inca,Twinkly en ik over een tijdje in het zwangeren lijstje O+

Bar, wat fijn dat hij aan de beterende hand is
*O* Dat zou leuk zijn Poppejans. Ik verheug me nu al op jullie tweede babies. O+
  dinsdag 4 januari 2011 @ 10:48:45 #206
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90828340
bar, ik ben ook heel blij om te lezen dat het de goede kant op gaat!! *O*

en ik zag ook erg leuke filmpjes. O+ O+ O+
in de haak.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 10:51:29 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90828418
Wat een heerlijk geluid Estrys! O+
pi_90828447
Oh Bar, heel fijn inderdaad. Dat hij maar snel weer helemaal zichzelf is en lekker mee naar huis mag. Ik hoop trouwens ook dat ze alle bijzonderheden (zoals maar aan één kant enzo) toch kunnen plaatsen straks, zodat je niet met vraagtekens (en angsten) naar huis hoeft straks. :*
pi_90828565
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:38 schreef Poppejans het volgende:

[..]

^O^ Staan Car.ra,Inca,Twinkly en ik over een tijdje in het zwangeren lijstje O+

Bar, wat fijn dat hij aan de beterende hand is
Ik doe ook mee!!! *O* (voor de tweede ronde dan he? Wanneer gaan we beginnen :+ )
pi_90828625
Ik doe NIET mee.

Hoewel, als het lukt met 't draagmoederschap ben ik misschien dit jaar wel weer zwanger :o ... maar dat telt zeker niet? :o
pi_90828644
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:58 schreef Sorbootje het volgende:
Ik doe NIET mee.

Hoewel, als het lukt met 't draagmoederschap ben ik misschien dit jaar wel weer zwanger :o ... maar dat telt zeker niet? :o
Kom je dan eigenlijk ook weer meekletsen denk je in zw en geb.?
pi_90828664
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:56 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ik doe ook mee!!! *O* (voor de tweede ronde dan he? Wanneer gaan we beginnen :+ )
Ik niet hoor. Dat is me te snel. Ik haak weer in als jullie voor de derde gaan :P. Meimel, doe jij dan ook weer mee? O-) Over een jaartje of twee. :Y

[ Bericht 13% gewijzigd door groofskendezoveelste op 04-01-2011 11:05:12 ]
  Moderator dinsdag 4 januari 2011 @ 11:04:48 #213
5428 crew  miss_sly
pi_90828839
Hoewel ik op het moment weer even erg rammel, doe ik toch maar niet mee. Maar ik volg jullie wel, hoor :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 4 januari 2011 @ 11:05:50 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90828880
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ik niet hoor. Dat is me te snel. Ik haak weer in als jullie voor de derde gaan :P. Meimel, doe jij dan ook weer mee? O-) Over een jaartje of twee. :Y
F. wil het pas weer in overweging nemen 'als ze een jaartje of 5' zijn. Dus ik heb nog wel even te gaan. ;)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 11:06:10 #215
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90828889
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Kom je dan eigenlijk ook weer meekletsen denk je in zw en geb.?
waarom niet? het lijkt mij wel van toepassing!
in de haak.
pi_90828918
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

F. wil het pas weer in overweging nemen 'als ze een jaartje of 5' zijn. Dus ik heb nog wel even te gaan. ;)
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:06 schreef trui het volgende:

[..]

waarom niet? het lijkt mij wel van toepassing!
Mij ook wel hoor, maar ik kan me ook voorstellen dat ze er op een andere manier mee om wil gaan. Daarom vraag ik het gewoon.
pi_90828955
Sorry, offtopic. Ik verplaats het even naar het rammeltopic.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 11:18:20 #218
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90829320
O+ Roy heeft een spiegel in zijn bed, en nu is hij hele gesprekken aan het voeren met dat andere kindje in de spiegel :D
Kindje krijgt nu ook zijn knuffel en Roy word nu echt boos omdat dat kindje die knuffel niet aanpakt :P

Toch is hij vandaag niet in zijn hum, aldoor jammeren, de arts komt zo om even door te kijken waardoor dit kan komen, of hij is echt niet lekker terug, of hij heeft gewoon echt zijn dag niet vandaag.

Hier doe ik ook nog maar niet mee voor de volgende ronde, wil(de) heel graag nog een 3de zowiezo niet nu gelijk, maar over een paar jaar.
Maar om eerlijk te zijn, nu met dit weer twijfel ik enorm, stel nou dat ik dit bij nummer 3 weer mee moet gaan maken :{
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_90829657
Bar, ontzettend fijn dat het beter gaat. Hier, vanaf een afstandje, lijkt hij nu echt met sprongen vooruit te gaan. Echt heel fijn! ^O^
Edit: lees nu net dat hij vandaag niet zo in zijn hum is. Hopelijk komt dat gewoon omdat hij veel liever thuis is Bar. :*

Cara, wat Claudia zegt idd. Heel erg fijn dat het nu zo goed gaat met Thomas!

Sorbo, als het lukt (lang genoeg is), zou ik denk ik eerst nog proberen vlechtjes in haar haar te maken voordat je het kort knipt. Dan kan ze toch draaien, maar een vlechtje is veel steviger en lijkt me niet uit te trekken, itt losse haren. Misschien een heel slecht plan hoor, maar niet geschoten is altijd mis :@
pi_90829659
Bar, fijn dat het met Roy weer wat beter gaat, ook hier wordt er veel aan jullie gedacht.

Sorbootje, mijn nichtje plukte net als Isabeau ook aan haar haar met hetzelfde resultaat. Als ze bij haar moeder op schoot zat trok ze zelfs bij haar de haren eruit. Uiteindelijk hebben ze haar haar kort laten knippen en is het daarmee over gegaan. Het hoeft niet helemaal kortgeschoren te worden, maar wel behoorlijk kort geknipt, hopelijk kan je er wat mee!
pi_90829861
Xenia, het is juist het draaien waarmee ze moet stoppen, dus dat doorbreekt volgens mij de gewoonte niet.

Dank je Rubey. Ik denk dat er niks anders opzit
pi_90830084
Bar, fijn dat het met Roy beter gaat. En dat je nu twijfels hebt over een derde kan ik me heel goed voorstellen. Geniet eerst nog maar even van Roy en als hij straks weer beter is heb je vast een helderder beeld :*

God Sorbo wat schrok ik vannacht van de foto van Isabeau -O- Ze zal er zelf minder last van hebben maar jee wat heb ik het met je te doen.. Als je nog een backup bij de kapper wil hebben wil ik ook wel mee om je te ondersteunen met Laura :*

Memmel, die film deed Rienk en mij erg goed om 02:30 O+ Wat een heerlijk ding is Morris!
En het filmpje van Oscar wat een leukerds zijn Sacha en hij zeg :Y

Cara, wat geweldig dat het zo goed gaat met Thomas! *O*

Hier dus wéér drama vannacht. Huilen rond een uur of 2 en pas stil toen ik hem er uit haalde. Beneden een dikke papfles en daarna heeft hij ook nog een halve cracker gehad. Vervolgens doorgeslapen tot 09:30 en na de normale papfles ging hij op jacht naar de overgebleven stukken cracker en had daarna nog meer honger. Dus maar gelijk fruit er achteraan.
Hij is echt niet te genieten de laatste tijd en ik weet niet waar het aan ligt -O- Kiezen zou kunnen, maar hij linkt er niet echt naar. Honger? Mwoah. Om de normale etensmomenten blieft hij niet meer dan normaal }:|
Dorst? neu. Zn beker staat er gewoon en die pakt hij niet.
Tis een faaaasssee toch? :O
Ik gooi het maar op een sprongetje. Goed excuus voor elke drambui :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_90830148
Bar, ik las dat Roy gister goed te pas was, hopelijk vandaag gewoon een mopperdagje voor je knul. Maar kan me voorstellen dat het naar is als je ziet dat hij toch weer minder in zn hum is. Hou jullie taai daar :*

Sorbo, lastige keuze om te maken...

Iris is uit logeren, 1e nacht is goed gegaan. Ze had gisteren nadat wij weg waren gegaan wel even met vest aan bij de deur gestaan, vest mocht niet uit. Maar toen ze gingen eten was het leed alweer geleden ;).
Fake it till you make it...
pi_90830458
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:35 schreef Sorbootje het volgende:
Xenia, het is juist het draaien waarmee ze moet stoppen, dus dat doorbreekt volgens mij de gewoonte niet.
Ja dat snap ik. Maar ik dacht, de gewoonte blijft dan wel, maar hij doet geen schade meer (als het werkt), want dat is toch het eigenlijke probleem lijkt mij.
Isabeau gebruikt geen speentje he? Xeentje slaapt altijd met een speentje in haar mond en een reserve speentje in haar hand.

Vlindur, ellendig hoor. Ik merk wel altijd dat Xeentje soms een periode veel meer eet dan normaal en daarna weer ineens iets kan (een sprongetje dus eigenlijk).
pi_90830523
Nou, dan zou ze altijd met vlechtjes moeten lopen, dan knip ik het liever kort. Want zodra ze eruit gaan gaat ze weer plukken. Dat lost het probleem niet op, maar ik snap de gedachte.
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2011 @ 11:57:54 #226
240917 Mula
pi_90830644
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:35 schreef Sorbootje het volgende:

Dank je Rubey. Ik denk dat er niks anders opzit
Ik weet niet of haar haar er lang genoeg voor is , maar; zijn misschien van die ingevlochten dreadvlechtjes een oplossing? Dan houdt ze wel gewoon haar lengte, maar is er niks meer om mee te draaien?
pi_90831245
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:57 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik weet niet of haar haar er lang genoeg voor is , maar; zijn misschien van die ingevlochten dreadvlechtjes een oplossing? Dan houdt ze wel gewoon haar lengte, maar is er niks meer om mee te draaien?
Ben je serieus? Het is een meisje van 1, die ga je dat toch niet indoen :o
  dinsdag 4 januari 2011 @ 12:17:07 #228
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90831279
Pfff, Sorbo, wat een rotprobleem zeg.. Weet je, in eerste instantie is mijn gedachte 'joh, gewoon eraf met dat haar! Wel zo makkelijk!' maar uit ervaring weet ik dat dat niet helemaal werkt.. Toen Stef zijn helmpje kreeg werd ons gezegd dat we zijn haar kort moesten maken, zéker met die warmte toen. En het is echt heel naar, maar ik heb het nooit over mijn hart kunnen verkrijgen om hem kennis te laten maken met de tondeuse, terwijl het kind er misschien wel meer last door heeft gehad. Het is zoiets.. Ik weet niet, dat haar maakt je kind juist extra zichzelf ofzo. Ik had er echt grote moeite mee dát stukje dan ook nog in te moeten leveren :*

Bar, weet je, ergens ben ik gewoon heel blij om te horen dat Roy uit zijn hummetje is, niet dat dat leuk is voor jullie of voor hem, maar voor mijn gevoel is dat wel een teken dat hij opknapt: hij heeft weer de energie om zich zo te voelen. Toch een dikke :* , ik blijf het doodeng vinden. En ja, ik snap heel erg goed dat de gedachte aan een 3e kindje je nu al helemáál bang maakt. En ja, het blijft lastig, je weet het gewoon niet he? :*

Och Rienkemans, wat naar zeg, dat je je zo naar voelt 's-nachts.. En overdag dus ook uit je gebruikelijke humeur -O- Naar zeg, Vlindur, ik kan het je ook niet vertellen, hoewel Stef soms ook van die momenten heeft dat je je echt afvraagt wáár het toch allemaal vandaan komt.. Laatst dacht ik een verband te hebben gevonden tussen een groeispurtje (fysiek dus) en zijn huilerigheid, zouden kindjes op deze leeftijd al groeipijn kunnen hebben?
3!
pi_90831636
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:58 schreef Sorbootje het volgende:
Ik doe NIET mee.

Ik stel me juist voor om weer samen met jou zwanger te zijn O+

En ik had nog helemala niet gereageerd op dat Isabeau haar haartjes eruit trekt. Echt rot :'( Ik hoop dat er nog een andere mogelijkheid blijkt te zijn dan kort knippen. Alhoewel een kort meisjeskapsel ook wel heel leuk staat, juist bij Isabeau denk ik (omdat ze meisjesachtig maar ook best stoer is).

Herkennen jullie van jullie dreumesjes dat ze tijdens het lopen buiten gewoon overal naartoe durven, zelfs de hoek om waar je papa en mama niet meer ziet? Mijn man maakt zich er een beetje zorgen over, ik denk dat hij gewoon veel vertrouwen heeft in ons: dat wij wel achter hem aankomen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2011 @ 12:29:15 #230
240917 Mula
pi_90831647
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:16 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ben je serieus? Het is een meisje van 1, die ga je dat toch niet indoen :o
Volgens mij bedoel jij iets anders dan ik bedoel! ;)

Ik bedoel gewoon van die vlechtjes die je ook op vakantie vaak kan laten maken. Ingevlochten vlechtjes die dan over je hoofdhuid heen gaan, waardoor je geen losse vlechtjes meer hebt. Als je dat niet al te heftig en strak invlecht, valt het toch wel mee? Ik geef meteen toe dat het ook niet mijn ideale oplossing zou zijn (als het al mogelijk is qua lengte van het haar en niet onbelangrijk; of ze wil blijven zitten terwijl het gevlochten wordt!), want ik vind het niet mooi. Maar goed, de situatie zoals hij nu is, is ook niet mooi en handig toch? En echt kortknippen is dat ook niet...
  dinsdag 4 januari 2011 @ 12:32:05 #231
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90831720
Twinkly, Stef heeft buiten nog niet echt gelopen, dus ik weet het niet zo goed. We gaan binnenkort maar weer eens op pad voor een paar schoentjes, maar ik vind het moeilijk om een goede schoenenwinkel te vinden. Ik weet er één, maar daar zijn we al eens geweest en daar hadden ze niet echt veel keuze..

En owja, Sorbo, juist van jóu zou ik wellicht verwachten dat we samen nog eens zwanger zouden kunnen zijn i.v.m. het draagmoederschap. Hoezo zou dat niet tellen dan? :D Ik neem aan dat je kwaaltjes er niet anders van worden, en de spanning omtrent je bevalling ook niet O+
3!
pi_90831807
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:28 schreef Twinkly het volgende:
Herkennen jullie van jullie dreumesjes dat ze tijdens het lopen buiten gewoon overal naartoe durven, zelfs de hoek om waar je papa en mama niet meer ziet? Mijn man maakt zich er een beetje zorgen over, ik denk dat hij gewoon veel vertrouwen heeft in ons: dat wij wel achter hem aankomen.
Jahoor, Ko doet dat ook gerust. En dan komt er steeds een moment waarop hij omkijkt. Het duurt vaak wat langer dan ik zou willen, maar het komt wel. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 4 januari 2011 @ 12:39:00 #233
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_90831912
Twinkly, Joep gaat ook rustig de hoek om. Hij blijft dan wel om de hoek wachten hahahaha, tot hij ons weer ziet en dan rent ie weer verder. Joep heeft ook helemaal geen angst op straat, hij gaat overal op af en bekijkt alles. Zelf zou ik me er geen zorgen over maken. Hij heeft gewoon veel vertrouwen in jullie en is zelf lekker ondernemend. (Zelf vind ik dit leuker dan een kindje wat de hele tijd bij je blijft plakken, wel makkelijk, maar minder leuk. Vriendin van mij heeft een zoontje, die is 4 en als we in een speeltuin zijn, dan moet ze overal mee naar toe, omdat ie een beetje angstig is om alleen te gaan. Joep huppelt overal alleen op af, alleen daar moet ik mee mee omdat ie tuurlijk nog veel te klein is om alleen ergens vanaf te gaan)
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 12:45:41 #234
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_90832086
Ik heb trouwens besteld. Een kindertrapleuning! Hij komt eind deze week al, maar mijn lief wordt geopereerd. Dus het zal wel even duren voor de leuning hangt enzo, maar foto's volgen!
Niet mieten! Door gieten!
pi_90832497
Hij krijgt een hoektand! :o Bij het in bed leggen ging ik hem kietelen en zag ik een dikke witte puntbobbel! Dus toch wel *) Maar wat ontzettend KLOTE dat hij er zoveel last van heeft ;(
Zometeen even dentinox halen. (waar haal ik dat?)

Rienk heeft buiten nog niet gelopen, ja alleen naar de auto. Ik durf niet verder. Bang dat hij er bij gaat zitten en dat hij het dan zo koud krijgt. Hij loopt hier de hele dag. Staat ook zelf weer op en klautert op alles. Hij kan op schoenen lopen, maar op sokjes/slofjes/blote voeten gaat het het beste :Y

Incantrix, ik kan me van vroeger mijn eigen groeipijnen nog herinneren, vreselijk was dat. Ik hoop echt niet dat Rienk (of Stef) daar nu al last van heeft, maar ja. Konden ze maar praten hè.. Zou zoveel makkelijker zijn. Net als Senna enzo. Gewoon vertellen wat ze wil O+

Had ik het al verteld dat we een dramaqueen hebben? Als hij zijn zin niet krijgt of we reageren even niet dan gaat hij languit op de grond liggen huilen :') Drámatisch :X _O- Maar ik negeer hem dan niet, hij is al zo sneu genoeg de laatste dagen ;(
pi_90832674
Dentinox kun je gewoon bij de drogist kopen Vlindur! Wat sneu zeg, dus daar heeft hij last van!
pi_90832728
Oeke, welkom terug! niemand mist mij ooit als ik er een tijdje niet ben ;( :P

Ik zag nog een hoop taalontwikkeling bij de meiskes :o Paard! En smakelijk eten! :o Echt mijn mond valt er van open af en toe wat sommige kindjes hier al kunnen. Misschien zijn meisjes wel wat sneller, maar die van mij die is heel braaf gemiddeld hoor B-) whehe.

Och Isabeautje, je mooie haartjes, wat doe je nou toch ;( Sorbo, wat een ongelooflijk moeilijke stap moet dat zijn, om haar haar af te knippen. Willow heeft nu ook zulk mooi lang haar, ik vind het prachtig, en ik zou het ook echt heel erg moeilijk vinden als het er af zou moeten..

Bar, wat fijn dat ie zo vooruit gaat! *O* Heerlijk nieuws om te lezen! En wat leuk dat ie vriendjes is met zijn spiegelbeeld <3

Kleurdoos, gefeliciteerd met Elin! *O*

Filmpjes werken hier nu even niet, komt een ander keertje wel.

Ik doe een latere ronde zwangerschap misschien ook wel mee, dames... nu nog even niet :)

En verder weet ik het niet meer. :@
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:07:30 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90832764
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:29 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik bedoel gewoon van die vlechtjes die je ook op vakantie vaak kan laten maken. Ingevlochten vlechtjes die dan over je hoofdhuid heen gaan, waardoor je geen losse vlechtjes meer hebt. Als je dat niet al te heftig en strak invlecht, valt het toch wel mee? Ik geef meteen toe dat het ook niet mijn ideale oplossing zou zijn (als het al mogelijk is qua lengte van het haar en niet onbelangrijk; of ze wil blijven zitten terwijl het gevlochten wordt!), want ik vind het niet mooi. Maar goed, de situatie zoals hij nu is, is ook niet mooi en handig toch? En echt kortknippen is dat ook niet...
Zoiets bedoel je toch?

pi_90832779
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:59 schreef Vlindur het volgende:
Hij krijgt een hoektand! :o Bij het in bed leggen ging ik hem kietelen en zag ik een dikke witte puntbobbel! Dus toch wel *) Maar wat ontzettend KLOTE dat hij er zoveel last van heeft ;(
Zometeen even dentinox halen. (waar haal ik dat?)

Rienk heeft buiten nog niet gelopen, ja alleen naar de auto. Ik durf niet verder. Bang dat hij er bij gaat zitten en dat hij het dan zo koud krijgt. Hij loopt hier de hele dag. Staat ook zelf weer op en klautert op alles. Hij kan op schoenen lopen, maar op sokjes/slofjes/blote voeten gaat het het beste :Y

Incantrix, ik kan me van vroeger mijn eigen groeipijnen nog herinneren, vreselijk was dat. Ik hoop echt niet dat Rienk (of Stef) daar nu al last van heeft, maar ja. Konden ze maar praten hè.. Zou zoveel makkelijker zijn. Net als Senna enzo. Gewoon vertellen wat ze wil O+

Had ik het al verteld dat we een dramaqueen hebben? Als hij zijn zin niet krijgt of we reageren even niet dan gaat hij languit op de grond liggen huilen :') Drámatisch :X _O- Maar ik negeer hem dan niet, hij is al zo sneu genoeg de laatste dagen ;(
AHA! dat was het dus... nou hopelijk komt ie snel door en hebben jullie je nachtrust weer terug!
Die dramaqueen herken ik wel, heel erg zelf :') Elke keer als ik Minke vertel dat ze iets niet mag is het languit op de vloer en brullen, het liefst met dikke tranen erbij.

Is het trouwens ook logisch dat ze bepaalde fases hebben waarin kindjes ineens heel veel slapen? Minke had zondag echt een slaapdag... nou was O&N natuurlijk wel erg druk, vooral zaterdag heeft ze overdag niet veel geslapen, maar zondag heeft ze tot voorbij 9 uur uitgeslapen, werd ze om half 11 weer lekker nukkig dus om 11 het bed in en heb ik haar tot 15.00 uur niet meer gehoord, toen om 5 uur begon het gejammer alweer, gerekt tot 17.45 uur en toen bed weer in en niet meer gehoord tot de volgende ochtend... niet normaal zoveel geslapen! :o
pi_90833564
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:29 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik heb zelf een kind met kroeshaar en echt het invlechten moet redelijk strak gebeuren want anders laten de vlechtjes veel te snel los. Laat staan met gewoon stijl of oer hollands haar om het zo maar even te zeggen. Daarbij als je nep haar mee in zou vlechten gaat het nog eens vreselijk jeuken op de hoofdhuid en gaat een kind nog meer krabben, haren trekken. Echt serieus, ik ben mijn dochter haar haren ook pas rond haar 3e/4e jaar in gaan vlechten en absoluut zonder nep haar, dat spul is vreselijk syntetisch (of hoe je dat ook mag schrijven).
pi_90833666
Sorboo als ik dan toch iets zeg over de haren van je dochter. Mijn oudste zoon heeft last gehad van eczeem op zijn hoofdhuid (en lichaam) en trok ook vreselijk aan zijn haren waardoor wij zijn mooie krullen ook hebben laten afknippen. Misschien zou je de huisarts eens naar haar hoofdhuid moeten laten kijken. Je hebt zelfs speciale shampoo's voor mensen met een overgevoelige hoofdhuid.
pi_90833879
FL, zoals ik het begrepen heb, is er niets mis met Isabeau d'r hoofdhuid, maar draait ze d'r haren tussen d'r vingers. Al kroelend, zeg maar.

Twink, Lente peert 'm ook gewoon, hoor, en die kijkt geen seconde om. Heb het laatst nog uitgeprobeerd. :')
pi_90834015
okay, kan ook natuurlijk. Ik las het alleen zo dat ze haar haartjes eruit trok/trekt en ik herkende dat van onze oudste zoon die dat ook deed. Eerst snapten wij er niks van, dachten bij wat we zagen aan berg op het hoofd maar later werd duidelijk dat hij eczeem had op zijn hoofdje en vandaar dat trekken.
pi_90834124
Haha, ok, ontsnappende dreumesjes zijn normaal dus :D Mijn man is weer gerustgesteld :Y
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_90834278
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:06 schreef innepin het volgende:
niemand mist mij ooit als ik er een tijdje niet ben ;( :P

Stom hè. :*
pi_90835344
Innepin, ik mis jou al na vijf minuten, maar daar wil ik niet te veel over zeuren ;)

Bedankt voor alle tips. Na een huilbuitje op 't toilet heb ik het volgende besloten. Als ik straks thuis ben ga ik sokjes aan al haar pyjama's naaien. Ik geef er ook een mee naar het kdv. Dit gaan we eerst een poosje proberen, aangezien ze het eigenlijk alleen in bed, op het aankleedkussen of in het autostoeltje doet. Op het aankleedkussen geef ik haar gewoon meteen een speeltje, in de auto krijgt ze wantjes aan.

Als dit na zes weken nog geen enkel resultaat geeft gaat ze naar de kapper.

Hoe klinkt dit plan?
pi_90835550
^O^ Lijkt me een heel mooi plan Sorbootje, maar belangrijker nog, als jij je er goed bij voelt moet je het zo doen! :*
pi_90835742
Ik denk dat B. hier ook wel mee kan leven.
  Moderator dinsdag 4 januari 2011 @ 14:26:06 #249
5428 crew  miss_sly
pi_90835765
Klinkt als een goed plan, Sorbootje! Je hebt een goed plan, hebt een termijn en ik vind het niet meer dan logisch dat je dit een kans wil geven voor je het kort laat knippen. Isabeau is met kort haar nog steeds haar eigen mooie lieve zelf, maar kan me voorstellen dat je het nogal wat vindt om te laten knippen!

Ik ga voor je duimen dat het werkt :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:29:11 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90835856
Klinkt als een prima plan! :Y Zeker als ze het alleen op die moment doet. :Y
pi_90835860
Thanks!

De stap is me nu idd nog te groot.
Was net een jongen met een lief klein meisje van ongeveer de leeftijd van Isabeau bij me aan de balie. Ze had mooie lange krullen. Ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen. Ben er gewoon nog niet klaar voor. Misschien heel mutsig en het is maar haar enzo, maar het is zó Isabeau. Isabeau is dat meisje met de mooie haren. ;(
pi_90836271
Het klinkt als een goed plan Sorbootje ^O^ Ik duim voor jullie dat het werkt!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:44:05 #253
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90836334
Bar hopelijk vinden ze een verklaring waarom het maar aan eeen kant zit. Ik denk veel aan je en aan Roy.
Vind het ook erg fijn dat je de moeite neemt om ons up to date te houden. :*
pi_90836511
Goed plan Sorbo ^O^
Ik weet niet hoe handig jij bent met naaien, Xeentje heeft een slaapzak met stukjes aan de armpjes die je heel makkelijk over haar handjes kunt omslaan. Hij is van een bekend merk dat ook draagdoeken maakt, maar ik kom nu niet op de naam (#&$^%. Moet ik het thuis even voor je nakijken straks?
En op het aankleedkussen krijgt Xeentje regelmatig een doosje rozijntjes, anders is ze niet te houden. Misschien voor daar ook nog een optie?
Anyhow, heel veel succes! :*
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:49:35 #255
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90836564
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:14 schreef Sorbootje het volgende:
Innepin, ik mis jou al na vijf minuten, maar daar wil ik niet te veel over zeuren ;)

Bedankt voor alle tips. Na een huilbuitje op 't toilet heb ik het volgende besloten. Als ik straks thuis ben ga ik sokjes aan al haar pyjama's naaien. Ik geef er ook een mee naar het kdv. Dit gaan we eerst een poosje proberen, aangezien ze het eigenlijk alleen in bed, op het aankleedkussen of in het autostoeltje doet. Op het aankleedkussen geef ik haar gewoon meteen een speeltje, in de auto krijgt ze wantjes aan.

Als dit na zes weken nog geen enkel resultaat geeft gaat ze naar de kapper.

Hoe klinkt dit plan?
Dat klinkt als een goed plan Sorboo!
Ik begrijp maar al te goed dat je haar mooie haar niet af wil knippen.
En wat vervelend dat je er aan de balie juist extra mee geconfronteerd werd.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:51:26 #256
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90836628
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:45 schreef seilram het volgende:
Ik heb trouwens besteld. Een kindertrapleuning! Hij komt eind deze week al, maar mijn lief wordt geopereerd. Dus het zal wel even duren voor de leuning hangt enzo, maar foto's volgen!
Niks ernstigs hopelijk, de ingreep van je man. Beterschap voor hem. Ben benieuwd naar die leuning, is dat een soort van verleging naar onderen??
pi_90836801
Xenia, als je wilt, graag! Ik ben een drama met naaien, maar ik heb zo mijn connecties :')

Op het aankleedkussen geef ik Isabeau altijd een speeltje. Ze heeft een soort 'letterbak', gemaakt door mijn moeder met beestjes erin. Daar wijst ze altijd een van aan. Meestal het varken (en dan begint ze heel charmant te knorren). Dat werkt goed, ze blijft dan van haar haartjes af
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:09:46 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90837323
Sorbo, V&D heeft/had ook pyama'tjes idd waar je een dingetje aan de mouwen om kon klappen om de handjes in te stoppen. Mss hebben ze dat ook nog voor iets grotere kindjes?
pi_90837357
Oh dat is ook wel een goede tip.

Ik ga ernaar kijken, maar voor nu eerst sokjes vastnaaien. Kan ze er altijd weer afhalen
pi_90838629
Sorbo, dat klinkt als een goed plan! Ik duim dat het ook zo goed gaat werken, dat dit afdoende is! :*
pi_90838825
Klinkt als een goed plan Sorbootje. Een soort letterbak bij het verschonen klinkt dan weer als een goede tip voor ons.

Krijg net een berichtje van mijn zus dat ze niet op Seb zijn verjaardagsfeestje kan komen zondag omdat ze bij haar vriend in Groningen zit dit weekend. Ik vind het stom :( Seb heeft echt geen idee wie ze is als ze haar een keer ziet (twee keer per jaar als ze tijd heeft) en eigenlijk baal ik ervan dat ze nooit interesse toont. Bah.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_90838963
Hè bah, da's niet leuk Estrys.

Ik zal even kijken of ik een foto kan vinden van de 'letterbak'
pi_90839472
Ik heb hem gevonden, hij is van Hoppediz. Dit is hem. Alleen je ziet hier de omslag niet en ze vermelden het ook niet :? , maar hij heeft het wel degelijk. Ik kan als je wilt straks wel even een detailfoto maken en hier neerzetten. Het heet trouwens envelop mouw zag ik :@
pi_90839533
Da's ook stom, Estrys...

Puik plan, Sorbo. Lekker SMART-geformuleerd. ;)

Maar serieus, hoop echt dat dit helpt, kan me voorstellen dat de stap naar afknippen echt nog te groot is. En ook al lukt dit niet, dan heb je iig zelf het gevoel dat je er alles aan gedaan hebt.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:11:46 #265
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90839644
Roy kreeg net visite van de clinic clowns O+ Roy helemaal in trans naar de bellen en naar het eendje kijken O+

Vanmiddag een hele partij mensen aan zijn bed gehad, donderdag weer een eeg, en het blijft een raadsel allemaal.
pi_90839831
wat een onzekerheid ook allemaal Bar. Dikke knuffel voor jullie :*
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:27:10 #267
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_90840336
Bar, ik denk veel aan jullie. Ik hoop dat Roy snel weer gezond mee naar huis mag! :*

Sorbo, allereerst even een :* .
Ik kreeg net een geniale/debiele (haal door wat niet van toepassing is) inval. Slaapt Isabeau in een slaapzak met afritsbare mouwen? Misschien kun je er dan 1 bijkopen die een maatje groter is. Daar de mouwen vanaf halen, dichtnaaien aan het uiteinde en vastritsen aan d'r eigen slaapzak? Dan hoef je niet alle sokken op te offeren enzo.

:@
A grand adventure has begun.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:35:07 #268
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90840652
Keshet dat is een heel erg goed idee... Slaapzak met lange mouwen en de mouwen dicht :Y

Bar en gezinnetje, ik ben weilswaar weinig online de laatste dagen; ook in denk aan jullie hoor. Wat ontzettend naar allemaal :* Ik hoop zo dat je lieve mannetje snel opknapt..

Sorboo; ik had ook niet door dat het zo heftig was met Isabeautje dr haar.. wat sneu! en dat is idd helemaal niet leuk, ze heeft/ had zo'n dikke bos. Ik hoop dat je oplossing gaat werken en de kapper jullie bespaart blijft :*

Oeke WB! fijn dat jullie er zo lekker uit geweest zijn!

Minke; ik heb genoten van jouw beschrijving van mama. O+ O+ O+

Estrys; wat balen van je zus en wat een rotreden... kunnen ze niet gewoon samen komen?? Ik vind het juist zo leuk om te zien hoe mijn zus geniet van Evie. en ik kan ook zo heeeerlijk knuffelen met haar 3tal.

verder niet helemaal op de hoogte. nog steeds ziek! al een volle week. 3 kg lichter en zo slap als een vaatdoek. Gister bij de HA geweest en die kan ff niets voor me doen. Meeste medicijnen kunnen weer liever niet icm prille zwangerschap en ik wil zelf ook geen risico's nemen. Dus gewoon nog een paar dagen zo door martelen.
Evie is gelukkig wel opgeknapt, geen diarree meer, alleen nog wat mindere eetlust. Denk dat we hetzelfde virus te pakken hadden...

Karin; succes met verhuizen komend weekend!!! (PM je je tussenadres ff?)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_90840810
Nou ja groningen is wel 220 km hier vandaan, dus dat ze niet samen komen snap ik wel. Maar ze kan toch ipv zondagavond zondagmiddag terug komen. Maar goed, blijkbaar liggen haar prioriteiten elders, oftewel waar ze altijd al lagen: bij haarzelf.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:44:26 #270
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90841052
dat is echt niet leuk van je zus Estrys; en idd dan maar wat eerder bij dr vriend weg.. vind het een beetje (lees erg) egoistisch..
:*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_90841439
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat is echt niet leuk van je zus Estrys; en idd dan maar wat eerder bij dr vriend weg.. vind het een beetje (lees erg) egoistisch..
:*
ik ook. Gelukkig merkt Seb er nog niks van. En mijn schoonzusje en zwager zijn heel gek met hem. O+ die komen wel. Ik ga gewoon een lekkere grote taart bestellen met kaarsjes en slingers ophangen en alles erop en eraan. :Y Donderdag zijn we allebei vrij dus gaan we met Seb naar een binnenspeeltuin en pannenkoeken eten *O*
pi_90841528
Sorbo het lijkt me een goed plan. Ik begrijp ook dat je het niet leuk Vind haar haar af te knippen. De krullen afknippen vind ik bij mijn zoon al moeilijk en bij een dochter lijkt me dat net zo moeilijk zo niet meer. Wij duimen dat het helpt en het idee van keshet is goud waard.

Leuke filmpjes memmel en estrys.

Esters balen dat je zus geen tijd maakt voor sebs verjaardag. Mijn zus was net een paar dagen hier. Zij woont in Duitsland en ziet Jair dus weinig maar ik merkte hoe gek ze eigenlijk op hem is.

Bar ik moest lachen om het spiegel verhaal. Ik hoop dat Roy gauw naar huis mag en jullie erachterkomen, wat er precies aan de hand is.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_90847544
Keshet ik vind je idee goed, maar ik offer liever een paar sokjes op. Met sokjes om haar handen kan ze lapje namelijk nog vasthouden en dat wil ik haar niet óók nog ontnemen, snap je. En ze heeft toch meer sokjes dan ze in een mensenleven kan dragen.
pi_90847605
Mijn hemel, Bar! Ik schrik me een hoedje. En vandaag was Thijs heel toevallig nog heel erg in mijn gedachten, omdat ik vanuit jullie richting terugreisde, net als toen. ;(

Ik hoop met iedereen hier mee dat er snel duidelijkheid is en bovenal dat Roy weer heeeeeeeel vlug mee naar huis mag, gezond en wel! En als ik iets kan doen voor je: zeg 't dan, he? :*
pi_90847888
Bar, nog steeds die onzekerheid. Vreselijk!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:42:09 #276
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_90849114
Bar wat vreselijk dat jullie nog steeds geen duidelijkheid hebbenz eg. Moet hier ook erg veel aan jullie en jullie kleine man denken. Hoop dat hij snel weer kerngezond met jullie mee naar huis kan!

Sorbootje ik hoop dat je snel een oplossing vindt voor je meisje en dat haar lokken er gewoon aan kunnen blijven. Lijkt me inderdaad geen makkelijke beslissing :*

Estrys wat flauw zeg van je zus! Nou ja als ze er zo graag bij wil zijn, zou het van mij al niet meer hoeven eigenlijk :@ En issie echt gewoon alweer bijna 2???? Dat kan helemaal niet :o

Esmee heeft afgelopen nacht na een verhaaltje gewoon weer doorgeslapen :o Helaas stond Linde wel om half 2 naast ons bed omdat ze 'klaar was met slapen'. Ze vond het daarna haar persoonlijke missie om ons daar elke 30-45 minuten aan te herinneren :O :% :(
pi_90849343
Isabeau was erg beaus toen ik haar pyjama met sokjes aantrok. Maar ze was sowieso al beaus, omdat ze uit bad moest. Pff wat kan dat kind vuur spuwen :o

Estrys, voor jou:

pi_90849561
Stiemie, ik weet niet hoe oud Linde is, maar S deed dat dus ook ineens. En een nachtlampje (heel klein ding) op tijdschakelaar heeft wonderen gedaan. Ze mag nu pas opstaan als het lampje aangaat, en dat is om 700uur *) .
pi_90849596
pff ze gaat as we speak volledig over de rooie.
pi_90849721
Oh Sorbo, wat naar. -O- :{
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:53:44 #281
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_90849738
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Stiemie, ik weet niet hoe oud Linde is, maar S deed dat dus ook ineens. En een nachtlampje (heel klein ding) op tijdschakelaar heeft wonderen gedaan. Ze mag nu pas opstaan als het lampje aangaat, en dat is om 700uur *) .
Ja we hadden ook zo'n lampje maar dat is er vorige week uigehaald ivm vakantie en daar had ik vannacht dus heeel veel spijt van :( Hij zit er voor vannacht weer in dus ik hoop er maar het beste van. Ik was het in ieder geval zo zat dat ik wel gezegd heb dat ze ook best 's nachts in haar pyjama op het strafmatje kan O-)
pi_90849791
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:53 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ja we hadden ook zo'n lampje maar dat is er vorige week uigehaald ivm vakantie en daar had ik vannacht dus heeel veel spijt van :( Hij zit er voor vannacht weer in dus ik hoop er maar het beste van. Ik was het in ieder geval zo zat dat ik wel gezegd heb dat ze ook best 's nachts in haar pyjama op het strafmatje kan O-)
:D Ik heb hem alleen maar 45 minuten later geprogrammeerd ivm vakantie. :P
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:55:38 #283
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_90849830
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

In de vakantie sliepen ze steeds samen uit tot 9 uur... *O*
pi_90849961
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:55 schreef Stiemie het volgende:

[..]

In de vakantie sliepen ze steeds samen uit tot 9 uur... *O*
Oh wauw! O+
pi_90850177
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

:D

Wat vervelend, Sorbo. Nu ga jij natuurlijk weer twijfelen over je beslissing. ;( Hoe is 't nu? Slaapt ze al?
pi_90850222
Oh wacht, we zijn maar tien minuten verder... :')
pi_90851775
Ik heb ff nagedacht of ik dit moest tikken Sorbo, als het verkeerd schiet hoop ik dat je kunt doen alsof het er niet gestaan heeft, ik doe het met een goede bedoeling. Ik lees je wanhoop.

Als je de gewoonte bij Isabeau wilt doorbreken zul je er zelf ook eentje moeten doorbreken, misschien wel meer. Je moet het niet meer over haar haren hebben waar zij bij is, geen fotos maken van dr haren, er niet overdreven naar kijken, geen bekken trekken enz.
Iedere aandacht, is aandacht. En daarnaast voldoen kinderen graag aan de verwachting van de ouders en misschien, misschien he, gebeurt dat nu bij die kleine Isabeau. Jij hebt het er over, zij doet het (onbewust)

Ik wil geenszins de betweter uithangen, maar ook niet blijven denken dat ik misschien een kleine tip voor jullie heb. Het voelt lastig hier mogelik kwetsend te posten terwijl je zelf niet kwetsbaar bent op dit gebied, immers zijn mijn kinderen al volwassen. Succes Sorbootje.

Gisteren postte ik ergens over diplomas, over tantezeggen enz., terwijl Roy ziek ligt. Hoe onbelangrijk was dat?
Roy, kop op man. Zet hem op.
pi_90852166
Maar Sabine, denk je dan dat ze het doet om aandacht te trekken? Ik denk dat het gewoon een soort knuffelgewoonte is. Het ene kind duimt en friemelt aan een doekje, het andere draait lokken haar rond d'r vingers. Dat laatste is denk ik bij Isabeau het geval, alleen draait ze daar onbewust d'r haar mee stuk. Ik heb uit de posts van Sorbo niet begrepen dat het een aandachtsding is iig.

Ik draaide als kind trouwens ook aan m'n haar tijdens het duimen. 'Krulletje draaien' noemde ik dat. Maar ik deed het vrijd zachtjes en ik was al wat ouder. Als baby sabbelde ik op m'n grote teen... :@
pi_90852541
Serpente, op je teen?

Sabine, ik denk niet dat Isabeau het bewust doet, het klinkt mij meer in de oren als een soort gewoonte ala duimen eigenlijk. Maar goed ik ben geen expert...

Hoe gaat t Sorbo? :*
  dinsdag 4 januari 2011 @ 20:40:17 #290
100412 mefke79
komt goed!
pi_90852588
Allereerst: Bar hopelijk komen ze er snel achter wat er nou precies mis is. Het 'klinkt' wel alsof Roy veel minder ziek is dan eerst, dat moet je goed doen!

Sorbo, ik snap helemaal dat je haar haren nog niet wilt afknippen en het klinkt als een strak plan. Toch denk ik dat er in het verhaal van Sabine een kern van waarheid zit. Ik duimde vroeger en hoe meer ik te horen kreeg dat het over moest zijn, hoe meer ik het juist deed. Al die opmerkingen hebben nooit geholpen.

En hier zit dat verhaal over die mexicaanse griep me niet lekker. Mijn man en ik zijn ingeënt, Driekus natuurlijk niet, die was nog te jong. Nou ja, het zal ook allemaal wel, maar hij is al in normale doen al kortademig, dus dat maakt me wat extra waakzaam. Bovendien, zwangerschapshormonen helpen dan ook niet.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90852791
Zo bedoelde ik het niet, niet als aandachtstrekkerij.
Alleen als je een gewoonte om wilt zetten, moet je alles om zetten.
Ik vind het moedig dat Sorbo dit hier neerzet en wil er dan graag over meedenken.
En ik weet door ervaring (van mijn kinderen en anderen) dat iets gewoons veranderen, heel complex is.

Als een poging tot stoppen mislukt, zal dat zijn weerslag hebben, teleurstelling, zorgen verdriet.
En daarmee aandacht.

Afleren door afleiden werkt als triggeren en met het er voer praten doe je dat teniet volgens mij.
pi_90854615
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:46 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau was erg beaus toen ik haar pyjama met sokjes aantrok. Maar ze was sowieso al beaus, omdat ze uit bad moest. Pff wat kan dat kind vuur spuwen :o

Estrys, voor jou:

[ afbeelding ]
wat mooi! die letterbak
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:21:14 #293
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90855144
Mvd dank je wel, en ik weet je te vinden :*

Sorboo ik heb het niet helemaal even duidelijk meegekregen, maar wat als je er spelenderwijs mee om gaat ofzo dat dat ook wat kan helpen.
Zo is Roy hier een aan de haren trek man, Gewoon "boos"worden hielp niet, en nu doe ik tegenwoordig heel overdreven AUUUUUUUUU roepen, Roy lijkt dan te schrikken en houd er mee op welliswaar van korte duur maar toch.
Ik weet totaal iets anders, maar probeer mee te denken.

Heb m'n mannen achtergelaten in het ziekenhuis en ik ben weer thuis.
Roy is nog steeds koortsvrij *O*
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:27:41 #294
100412 mefke79
komt goed!
pi_90855480
Bar *O* *O* *O* *O* *O*
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:40:16 #295
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_90856231
Goed nieuws Bar! *O*
Probeer lekker bij te slapen vannacht. :*
A grand adventure has begun.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:43:04 #296
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90856436
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh Bar, heel fijn inderdaad. Dat hij maar snel weer helemaal zichzelf is en lekker mee naar huis mag. Ik hoop trouwens ook dat ze alle bijzonderheden (zoals maar aan één kant enzo) toch kunnen plaatsen straks, zodat je niet met vraagtekens (en angsten) naar huis hoeft straks. :*
:@ ik zou Roy ook niet eerder thuis willen hebben hoor, voordat we weten hoe en wat.

Maar dat zeiden ze vanavond ook hoor, ze willen het uitzoeken zodat ze precies weten wat het nou is, zodat ze er nog gerichter mee aan de slag kunnen en dan kunnen proberen dat het dan ook maar eenmalig is.
pi_90858312
ze sliep na tie minuutjes weer. Ben nu moe. Reageer morgen op Sabine :)
pi_90869200
Zo, dat was een mooie topickiller gisteravond :')

Sabine, bedankt voor je visie. Ik ben met je eens dat ik niet te veel een issue moet maken van d'r haren. Ik probeer het ook niet of nauwelijks te benoemen bij Isabeau. Ook wanneer ik de sokjes om haar handen doe zeg ik niet dat ik dat doe vanwege haar haartjes. Ze begrijpt zo veel dat het me niet zou verbazen als het daardoor anders nu al een beladen onderwerp zou worden. Uiteindelijk maakt dat het alleen maar aantrekkelijker om aan d'r haartjes te draaien.

De nacht ging verder prima. Ze heeft geen kik meer gegeven.
pi_90869218
Vanmorgen mocht seb weer naar het Kdv. Alsof ik met een speenvarken naar de slachtbank ging. Krijsen de hele weg, daar klampte hij zich wanhopig aan de fietsstoel vast. Vervolgens aan mij, zijn jas mocht niet uit en ik mocht al helemaal niet weggaan. Ze kwamen van de andere groepen kijken wat er te doen was. Hartverscheurend was het. Zo erg heb ik het nog niet gezien bij hem. Misschien omdat het een week vakantie is geweest ofzo. Kan het anders niet verklaren.
pi_90869247
Oh wat afgrijselijk. Dan ga je met buikpijn daar weg hè? Ik vind het al erg als Isabeau een beetje huilt. :*
pi_90869253
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:12 schreef Estrys het volgende:

[..]

wat mooi! die letterbak
Ja hè? Mijn moeder heeft hem gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')