abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2011 @ 11:57:54 #226
240917 Mula
pi_90830644
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:35 schreef Sorbootje het volgende:
Xenia, het is juist het draaien waarmee ze moet stoppen, dus dat doorbreekt volgens mij de gewoonte niet.

Dank je Rubey. Ik denk dat er niks anders opzit
Ik weet niet of haar haar er lang genoeg voor is , maar; zijn misschien van die ingevlochten dreadvlechtjes een oplossing? Dan houdt ze wel gewoon haar lengte, maar is er niks meer om mee te draaien?
pi_90831245
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:57 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik weet niet of haar haar er lang genoeg voor is , maar; zijn misschien van die ingevlochten dreadvlechtjes een oplossing? Dan houdt ze wel gewoon haar lengte, maar is er niks meer om mee te draaien?
Ben je serieus? Het is een meisje van 1, die ga je dat toch niet indoen :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 4 januari 2011 @ 12:17:07 #228
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90831279
Pfff, Sorbo, wat een rotprobleem zeg.. Weet je, in eerste instantie is mijn gedachte 'joh, gewoon eraf met dat haar! Wel zo makkelijk!' maar uit ervaring weet ik dat dat niet helemaal werkt.. Toen Stef zijn helmpje kreeg werd ons gezegd dat we zijn haar kort moesten maken, zéker met die warmte toen. En het is echt heel naar, maar ik heb het nooit over mijn hart kunnen verkrijgen om hem kennis te laten maken met de tondeuse, terwijl het kind er misschien wel meer last door heeft gehad. Het is zoiets.. Ik weet niet, dat haar maakt je kind juist extra zichzelf ofzo. Ik had er echt grote moeite mee dát stukje dan ook nog in te moeten leveren :*

Bar, weet je, ergens ben ik gewoon heel blij om te horen dat Roy uit zijn hummetje is, niet dat dat leuk is voor jullie of voor hem, maar voor mijn gevoel is dat wel een teken dat hij opknapt: hij heeft weer de energie om zich zo te voelen. Toch een dikke :* , ik blijf het doodeng vinden. En ja, ik snap heel erg goed dat de gedachte aan een 3e kindje je nu al helemáál bang maakt. En ja, het blijft lastig, je weet het gewoon niet he? :*

Och Rienkemans, wat naar zeg, dat je je zo naar voelt 's-nachts.. En overdag dus ook uit je gebruikelijke humeur -O- Naar zeg, Vlindur, ik kan het je ook niet vertellen, hoewel Stef soms ook van die momenten heeft dat je je echt afvraagt wáár het toch allemaal vandaan komt.. Laatst dacht ik een verband te hebben gevonden tussen een groeispurtje (fysiek dus) en zijn huilerigheid, zouden kindjes op deze leeftijd al groeipijn kunnen hebben?
3!
pi_90831636
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:58 schreef Sorbootje het volgende:
Ik doe NIET mee.

Hoewel, als het lukt met 't draagmoederschap ben ik misschien dit jaar wel weer zwanger :o ... maar dat telt zeker niet? :o
Ik stel me juist voor om weer samen met jou zwanger te zijn O+

En ik had nog helemala niet gereageerd op dat Isabeau haar haartjes eruit trekt. Echt rot :'( Ik hoop dat er nog een andere mogelijkheid blijkt te zijn dan kort knippen. Alhoewel een kort meisjeskapsel ook wel heel leuk staat, juist bij Isabeau denk ik (omdat ze meisjesachtig maar ook best stoer is).

Herkennen jullie van jullie dreumesjes dat ze tijdens het lopen buiten gewoon overal naartoe durven, zelfs de hoek om waar je papa en mama niet meer ziet? Mijn man maakt zich er een beetje zorgen over, ik denk dat hij gewoon veel vertrouwen heeft in ons: dat wij wel achter hem aankomen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2011 @ 12:29:15 #230
240917 Mula
pi_90831647
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:16 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ben je serieus? Het is een meisje van 1, die ga je dat toch niet indoen :o
Volgens mij bedoel jij iets anders dan ik bedoel! ;)

Ik bedoel gewoon van die vlechtjes die je ook op vakantie vaak kan laten maken. Ingevlochten vlechtjes die dan over je hoofdhuid heen gaan, waardoor je geen losse vlechtjes meer hebt. Als je dat niet al te heftig en strak invlecht, valt het toch wel mee? Ik geef meteen toe dat het ook niet mijn ideale oplossing zou zijn (als het al mogelijk is qua lengte van het haar en niet onbelangrijk; of ze wil blijven zitten terwijl het gevlochten wordt!), want ik vind het niet mooi. Maar goed, de situatie zoals hij nu is, is ook niet mooi en handig toch? En echt kortknippen is dat ook niet...
  dinsdag 4 januari 2011 @ 12:32:05 #231
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90831720
Twinkly, Stef heeft buiten nog niet echt gelopen, dus ik weet het niet zo goed. We gaan binnenkort maar weer eens op pad voor een paar schoentjes, maar ik vind het moeilijk om een goede schoenenwinkel te vinden. Ik weet er één, maar daar zijn we al eens geweest en daar hadden ze niet echt veel keuze..

En owja, Sorbo, juist van jóu zou ik wellicht verwachten dat we samen nog eens zwanger zouden kunnen zijn i.v.m. het draagmoederschap. Hoezo zou dat niet tellen dan? :D Ik neem aan dat je kwaaltjes er niet anders van worden, en de spanning omtrent je bevalling ook niet O+
3!
pi_90831807
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:28 schreef Twinkly het volgende:
Herkennen jullie van jullie dreumesjes dat ze tijdens het lopen buiten gewoon overal naartoe durven, zelfs de hoek om waar je papa en mama niet meer ziet? Mijn man maakt zich er een beetje zorgen over, ik denk dat hij gewoon veel vertrouwen heeft in ons: dat wij wel achter hem aankomen.
Jahoor, Ko doet dat ook gerust. En dan komt er steeds een moment waarop hij omkijkt. Het duurt vaak wat langer dan ik zou willen, maar het komt wel. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 4 januari 2011 @ 12:39:00 #233
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_90831912
Twinkly, Joep gaat ook rustig de hoek om. Hij blijft dan wel om de hoek wachten hahahaha, tot hij ons weer ziet en dan rent ie weer verder. Joep heeft ook helemaal geen angst op straat, hij gaat overal op af en bekijkt alles. Zelf zou ik me er geen zorgen over maken. Hij heeft gewoon veel vertrouwen in jullie en is zelf lekker ondernemend. (Zelf vind ik dit leuker dan een kindje wat de hele tijd bij je blijft plakken, wel makkelijk, maar minder leuk. Vriendin van mij heeft een zoontje, die is 4 en als we in een speeltuin zijn, dan moet ze overal mee naar toe, omdat ie een beetje angstig is om alleen te gaan. Joep huppelt overal alleen op af, alleen daar moet ik mee mee omdat ie tuurlijk nog veel te klein is om alleen ergens vanaf te gaan)
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 12:45:41 #234
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_90832086
Ik heb trouwens besteld. Een kindertrapleuning! Hij komt eind deze week al, maar mijn lief wordt geopereerd. Dus het zal wel even duren voor de leuning hangt enzo, maar foto's volgen!
Niet mieten! Door gieten!
pi_90832497
Hij krijgt een hoektand! :o Bij het in bed leggen ging ik hem kietelen en zag ik een dikke witte puntbobbel! Dus toch wel *) Maar wat ontzettend KLOTE dat hij er zoveel last van heeft ;(
Zometeen even dentinox halen. (waar haal ik dat?)

Rienk heeft buiten nog niet gelopen, ja alleen naar de auto. Ik durf niet verder. Bang dat hij er bij gaat zitten en dat hij het dan zo koud krijgt. Hij loopt hier de hele dag. Staat ook zelf weer op en klautert op alles. Hij kan op schoenen lopen, maar op sokjes/slofjes/blote voeten gaat het het beste :Y

Incantrix, ik kan me van vroeger mijn eigen groeipijnen nog herinneren, vreselijk was dat. Ik hoop echt niet dat Rienk (of Stef) daar nu al last van heeft, maar ja. Konden ze maar praten hè.. Zou zoveel makkelijker zijn. Net als Senna enzo. Gewoon vertellen wat ze wil O+

Had ik het al verteld dat we een dramaqueen hebben? Als hij zijn zin niet krijgt of we reageren even niet dan gaat hij languit op de grond liggen huilen :') Drámatisch :X _O- Maar ik negeer hem dan niet, hij is al zo sneu genoeg de laatste dagen ;(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_90832674
Dentinox kun je gewoon bij de drogist kopen Vlindur! Wat sneu zeg, dus daar heeft hij last van!
pi_90832728
Oeke, welkom terug! niemand mist mij ooit als ik er een tijdje niet ben ;( :P

Ik zag nog een hoop taalontwikkeling bij de meiskes :o Paard! En smakelijk eten! :o Echt mijn mond valt er van open af en toe wat sommige kindjes hier al kunnen. Misschien zijn meisjes wel wat sneller, maar die van mij die is heel braaf gemiddeld hoor B-) whehe.

Och Isabeautje, je mooie haartjes, wat doe je nou toch ;( Sorbo, wat een ongelooflijk moeilijke stap moet dat zijn, om haar haar af te knippen. Willow heeft nu ook zulk mooi lang haar, ik vind het prachtig, en ik zou het ook echt heel erg moeilijk vinden als het er af zou moeten..

Bar, wat fijn dat ie zo vooruit gaat! *O* Heerlijk nieuws om te lezen! En wat leuk dat ie vriendjes is met zijn spiegelbeeld <3

Kleurdoos, gefeliciteerd met Elin! *O*

Filmpjes werken hier nu even niet, komt een ander keertje wel.

Ik doe een latere ronde zwangerschap misschien ook wel mee, dames... nu nog even niet :)

En verder weet ik het niet meer. :@
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:07:30 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90832764
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:29 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik bedoel gewoon van die vlechtjes die je ook op vakantie vaak kan laten maken. Ingevlochten vlechtjes die dan over je hoofdhuid heen gaan, waardoor je geen losse vlechtjes meer hebt. Als je dat niet al te heftig en strak invlecht, valt het toch wel mee? Ik geef meteen toe dat het ook niet mijn ideale oplossing zou zijn (als het al mogelijk is qua lengte van het haar en niet onbelangrijk; of ze wil blijven zitten terwijl het gevlochten wordt!), want ik vind het niet mooi. Maar goed, de situatie zoals hij nu is, is ook niet mooi en handig toch? En echt kortknippen is dat ook niet...
Zoiets bedoel je toch?

pi_90832779
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:59 schreef Vlindur het volgende:
Hij krijgt een hoektand! :o Bij het in bed leggen ging ik hem kietelen en zag ik een dikke witte puntbobbel! Dus toch wel *) Maar wat ontzettend KLOTE dat hij er zoveel last van heeft ;(
Zometeen even dentinox halen. (waar haal ik dat?)

Rienk heeft buiten nog niet gelopen, ja alleen naar de auto. Ik durf niet verder. Bang dat hij er bij gaat zitten en dat hij het dan zo koud krijgt. Hij loopt hier de hele dag. Staat ook zelf weer op en klautert op alles. Hij kan op schoenen lopen, maar op sokjes/slofjes/blote voeten gaat het het beste :Y

Incantrix, ik kan me van vroeger mijn eigen groeipijnen nog herinneren, vreselijk was dat. Ik hoop echt niet dat Rienk (of Stef) daar nu al last van heeft, maar ja. Konden ze maar praten hè.. Zou zoveel makkelijker zijn. Net als Senna enzo. Gewoon vertellen wat ze wil O+

Had ik het al verteld dat we een dramaqueen hebben? Als hij zijn zin niet krijgt of we reageren even niet dan gaat hij languit op de grond liggen huilen :') Drámatisch :X _O- Maar ik negeer hem dan niet, hij is al zo sneu genoeg de laatste dagen ;(
AHA! dat was het dus... nou hopelijk komt ie snel door en hebben jullie je nachtrust weer terug!
Die dramaqueen herken ik wel, heel erg zelf :') Elke keer als ik Minke vertel dat ze iets niet mag is het languit op de vloer en brullen, het liefst met dikke tranen erbij.

Is het trouwens ook logisch dat ze bepaalde fases hebben waarin kindjes ineens heel veel slapen? Minke had zondag echt een slaapdag... nou was O&N natuurlijk wel erg druk, vooral zaterdag heeft ze overdag niet veel geslapen, maar zondag heeft ze tot voorbij 9 uur uitgeslapen, werd ze om half 11 weer lekker nukkig dus om 11 het bed in en heb ik haar tot 15.00 uur niet meer gehoord, toen om 5 uur begon het gejammer alweer, gerekt tot 17.45 uur en toen bed weer in en niet meer gehoord tot de volgende ochtend... niet normaal zoveel geslapen! :o
pi_90833564
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:29 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik heb zelf een kind met kroeshaar en echt het invlechten moet redelijk strak gebeuren want anders laten de vlechtjes veel te snel los. Laat staan met gewoon stijl of oer hollands haar om het zo maar even te zeggen. Daarbij als je nep haar mee in zou vlechten gaat het nog eens vreselijk jeuken op de hoofdhuid en gaat een kind nog meer krabben, haren trekken. Echt serieus, ik ben mijn dochter haar haren ook pas rond haar 3e/4e jaar in gaan vlechten en absoluut zonder nep haar, dat spul is vreselijk syntetisch (of hoe je dat ook mag schrijven).
pi_90833666
Sorboo als ik dan toch iets zeg over de haren van je dochter. Mijn oudste zoon heeft last gehad van eczeem op zijn hoofdhuid (en lichaam) en trok ook vreselijk aan zijn haren waardoor wij zijn mooie krullen ook hebben laten afknippen. Misschien zou je de huisarts eens naar haar hoofdhuid moeten laten kijken. Je hebt zelfs speciale shampoo's voor mensen met een overgevoelige hoofdhuid.
pi_90833879
FL, zoals ik het begrepen heb, is er niets mis met Isabeau d'r hoofdhuid, maar draait ze d'r haren tussen d'r vingers. Al kroelend, zeg maar.

Twink, Lente peert 'm ook gewoon, hoor, en die kijkt geen seconde om. Heb het laatst nog uitgeprobeerd. :')
pi_90834015
okay, kan ook natuurlijk. Ik las het alleen zo dat ze haar haartjes eruit trok/trekt en ik herkende dat van onze oudste zoon die dat ook deed. Eerst snapten wij er niks van, dachten bij wat we zagen aan berg op het hoofd maar later werd duidelijk dat hij eczeem had op zijn hoofdje en vandaar dat trekken.
pi_90834124
Haha, ok, ontsnappende dreumesjes zijn normaal dus :D Mijn man is weer gerustgesteld :Y
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_90834278
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:06 schreef innepin het volgende:
niemand mist mij ooit als ik er een tijdje niet ben ;( :P

Stom hè. :*
pi_90835344
Innepin, ik mis jou al na vijf minuten, maar daar wil ik niet te veel over zeuren ;)

Bedankt voor alle tips. Na een huilbuitje op 't toilet heb ik het volgende besloten. Als ik straks thuis ben ga ik sokjes aan al haar pyjama's naaien. Ik geef er ook een mee naar het kdv. Dit gaan we eerst een poosje proberen, aangezien ze het eigenlijk alleen in bed, op het aankleedkussen of in het autostoeltje doet. Op het aankleedkussen geef ik haar gewoon meteen een speeltje, in de auto krijgt ze wantjes aan.

Als dit na zes weken nog geen enkel resultaat geeft gaat ze naar de kapper.

Hoe klinkt dit plan?
pi_90835550
^O^ Lijkt me een heel mooi plan Sorbootje, maar belangrijker nog, als jij je er goed bij voelt moet je het zo doen! :*
pi_90835742
Ik denk dat B. hier ook wel mee kan leven.
  Moderator dinsdag 4 januari 2011 @ 14:26:06 #249
5428 crew  miss_sly
pi_90835765
Klinkt als een goed plan, Sorbootje! Je hebt een goed plan, hebt een termijn en ik vind het niet meer dan logisch dat je dit een kans wil geven voor je het kort laat knippen. Isabeau is met kort haar nog steeds haar eigen mooie lieve zelf, maar kan me voorstellen dat je het nogal wat vindt om te laten knippen!

Ik ga voor je duimen dat het werkt :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:29:11 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90835856
Klinkt als een prima plan! :Y Zeker als ze het alleen op die moment doet. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')