Ik weet niet of haar haar er lang genoeg voor is , maar; zijn misschien van die ingevlochten dreadvlechtjes een oplossing? Dan houdt ze wel gewoon haar lengte, maar is er niks meer om mee te draaien?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:35 schreef Sorbootje het volgende:
Xenia, het is juist het draaien waarmee ze moet stoppen, dus dat doorbreekt volgens mij de gewoonte niet.
Dank je Rubey. Ik denk dat er niks anders opzit
Ben je serieus? Het is een meisje van 1, die ga je dat toch niet indoenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:57 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik weet niet of haar haar er lang genoeg voor is , maar; zijn misschien van die ingevlochten dreadvlechtjes een oplossing? Dan houdt ze wel gewoon haar lengte, maar is er niks meer om mee te draaien?
Ik stel me juist voor om weer samen met jou zwanger te zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:58 schreef Sorbootje het volgende:
Ik doe NIET mee.
Hoewel, als het lukt met 't draagmoederschap ben ik misschien dit jaar wel weer zwanger... maar dat telt zeker niet?
Volgens mij bedoel jij iets anders dan ik bedoel!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ben je serieus? Het is een meisje van 1, die ga je dat toch niet indoen
Jahoor, Ko doet dat ook gerust. En dan komt er steeds een moment waarop hij omkijkt. Het duurt vaak wat langer dan ik zou willen, maar het komt wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:28 schreef Twinkly het volgende:
Herkennen jullie van jullie dreumesjes dat ze tijdens het lopen buiten gewoon overal naartoe durven, zelfs de hoek om waar je papa en mama niet meer ziet? Mijn man maakt zich er een beetje zorgen over, ik denk dat hij gewoon veel vertrouwen heeft in ons: dat wij wel achter hem aankomen.
Zoiets bedoel je toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:29 schreef Mula het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel jij iets anders dan ik bedoel!![]()
Ik bedoel gewoon van die vlechtjes die je ook op vakantie vaak kan laten maken. Ingevlochten vlechtjes die dan over je hoofdhuid heen gaan, waardoor je geen losse vlechtjes meer hebt. Als je dat niet al te heftig en strak invlecht, valt het toch wel mee? Ik geef meteen toe dat het ook niet mijn ideale oplossing zou zijn (als het al mogelijk is qua lengte van het haar en niet onbelangrijk; of ze wil blijven zitten terwijl het gevlochten wordt!), want ik vind het niet mooi. Maar goed, de situatie zoals hij nu is, is ook niet mooi en handig toch? En echt kortknippen is dat ook niet...
AHA! dat was het dus... nou hopelijk komt ie snel door en hebben jullie je nachtrust weer terug!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:59 schreef Vlindur het volgende:
Hij krijgt een hoektand!Bij het in bed leggen ging ik hem kietelen en zag ik een dikke witte puntbobbel! Dus toch wel
Maar wat ontzettend KLOTE dat hij er zoveel last van heeft
![]()
Zometeen even dentinox halen. (waar haal ik dat?)
Rienk heeft buiten nog niet gelopen, ja alleen naar de auto. Ik durf niet verder. Bang dat hij er bij gaat zitten en dat hij het dan zo koud krijgt. Hij loopt hier de hele dag. Staat ook zelf weer op en klautert op alles. Hij kan op schoenen lopen, maar op sokjes/slofjes/blote voeten gaat het het beste![]()
Incantrix, ik kan me van vroeger mijn eigen groeipijnen nog herinneren, vreselijk was dat. Ik hoop echt niet dat Rienk (of Stef) daar nu al last van heeft, maar ja. Konden ze maar praten hè.. Zou zoveel makkelijker zijn. Net als Senna enzo. Gewoon vertellen wat ze wil![]()
Had ik het al verteld dat we een dramaqueen hebben? Als hij zijn zin niet krijgt of we reageren even niet dan gaat hij languit op de grond liggen huilenDrámatisch
![]()
Maar ik negeer hem dan niet, hij is al zo sneu genoeg de laatste dagen
Ik heb zelf een kind met kroeshaar en echt het invlechten moet redelijk strak gebeuren want anders laten de vlechtjes veel te snel los. Laat staan met gewoon stijl of oer hollands haar om het zo maar even te zeggen. Daarbij als je nep haar mee in zou vlechten gaat het nog eens vreselijk jeuken op de hoofdhuid en gaat een kind nog meer krabben, haren trekken. Echt serieus, ik ben mijn dochter haar haren ook pas rond haar 3e/4e jaar in gaan vlechten en absoluut zonder nep haar, dat spul is vreselijk syntetisch (of hoe je dat ook mag schrijven).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:29 schreef Mula het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel jij iets anders dan ik bedoel!![]()
Ik bedoel gewoon van die vlechtjes die je ook op vakantie vaak kan laten maken. Ingevlochten vlechtjes die dan over je hoofdhuid heen gaan, waardoor je geen losse vlechtjes meer hebt. Als je dat niet al te heftig en strak invlecht, valt het toch wel mee? Ik geef meteen toe dat het ook niet mijn ideale oplossing zou zijn (als het al mogelijk is qua lengte van het haar en niet onbelangrijk; of ze wil blijven zitten terwijl het gevlochten wordt!), want ik vind het niet mooi. Maar goed, de situatie zoals hij nu is, is ook niet mooi en handig toch? En echt kortknippen is dat ook niet...
Stom hè.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:06 schreef innepin het volgende:
niemand mist mij ooit als ik er een tijdje niet ben![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |