Keshet dat is een heel erg goed idee... Slaapzak met lange mouwen en de mouwen dicht
Bar en gezinnetje, ik ben weilswaar weinig online de laatste dagen; ook in denk aan jullie hoor. Wat ontzettend naar allemaal

Ik hoop zo dat je lieve mannetje snel opknapt..
Sorboo; ik had ook niet door dat het zo heftig was met Isabeautje dr haar.. wat sneu! en dat is idd helemaal niet leuk, ze heeft/ had zo'n dikke bos. Ik hoop dat je oplossing gaat werken en de kapper jullie bespaart blijft
Oeke WB! fijn dat jullie er zo lekker uit geweest zijn!
Minke; ik heb genoten van jouw beschrijving van mama.
Estrys; wat balen van je zus en wat een rotreden... kunnen ze niet gewoon samen komen?? Ik vind het juist zo leuk om te zien hoe mijn zus geniet van Evie. en ik kan ook zo heeeerlijk knuffelen met haar 3tal.
verder niet helemaal op de hoogte. nog steeds ziek! al een volle week. 3 kg lichter en zo slap als een vaatdoek. Gister bij de HA geweest en die kan ff niets voor me doen. Meeste medicijnen kunnen weer liever niet icm prille zwangerschap en ik wil zelf ook geen risico's nemen. Dus gewoon nog een paar dagen zo door martelen.
Evie is gelukkig wel opgeknapt, geen diarree meer, alleen nog wat mindere eetlust. Denk dat we hetzelfde virus te pakken hadden...
Karin; succes met verhuizen komend weekend!!! (PM je je tussenadres ff?)