abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90835860
Thanks!

De stap is me nu idd nog te groot.
Was net een jongen met een lief klein meisje van ongeveer de leeftijd van Isabeau bij me aan de balie. Ze had mooie lange krullen. Ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen. Ben er gewoon nog niet klaar voor. Misschien heel mutsig en het is maar haar enzo, maar het is zó Isabeau. Isabeau is dat meisje met de mooie haren. ;(
pi_90836271
Het klinkt als een goed plan Sorbootje ^O^ Ik duim voor jullie dat het werkt!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:44:05 #253
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90836334
Bar hopelijk vinden ze een verklaring waarom het maar aan eeen kant zit. Ik denk veel aan je en aan Roy.
Vind het ook erg fijn dat je de moeite neemt om ons up to date te houden. :*
pi_90836511
Goed plan Sorbo ^O^
Ik weet niet hoe handig jij bent met naaien, Xeentje heeft een slaapzak met stukjes aan de armpjes die je heel makkelijk over haar handjes kunt omslaan. Hij is van een bekend merk dat ook draagdoeken maakt, maar ik kom nu niet op de naam (#&$^%. Moet ik het thuis even voor je nakijken straks?
En op het aankleedkussen krijgt Xeentje regelmatig een doosje rozijntjes, anders is ze niet te houden. Misschien voor daar ook nog een optie?
Anyhow, heel veel succes! :*
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:49:35 #255
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90836564
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:14 schreef Sorbootje het volgende:
Innepin, ik mis jou al na vijf minuten, maar daar wil ik niet te veel over zeuren ;)

Bedankt voor alle tips. Na een huilbuitje op 't toilet heb ik het volgende besloten. Als ik straks thuis ben ga ik sokjes aan al haar pyjama's naaien. Ik geef er ook een mee naar het kdv. Dit gaan we eerst een poosje proberen, aangezien ze het eigenlijk alleen in bed, op het aankleedkussen of in het autostoeltje doet. Op het aankleedkussen geef ik haar gewoon meteen een speeltje, in de auto krijgt ze wantjes aan.

Als dit na zes weken nog geen enkel resultaat geeft gaat ze naar de kapper.

Hoe klinkt dit plan?
Dat klinkt als een goed plan Sorboo!
Ik begrijp maar al te goed dat je haar mooie haar niet af wil knippen.
En wat vervelend dat je er aan de balie juist extra mee geconfronteerd werd.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:51:26 #256
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90836628
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:45 schreef seilram het volgende:
Ik heb trouwens besteld. Een kindertrapleuning! Hij komt eind deze week al, maar mijn lief wordt geopereerd. Dus het zal wel even duren voor de leuning hangt enzo, maar foto's volgen!
Niks ernstigs hopelijk, de ingreep van je man. Beterschap voor hem. Ben benieuwd naar die leuning, is dat een soort van verleging naar onderen??
pi_90836801
Xenia, als je wilt, graag! Ik ben een drama met naaien, maar ik heb zo mijn connecties :')

Op het aankleedkussen geef ik Isabeau altijd een speeltje. Ze heeft een soort 'letterbak', gemaakt door mijn moeder met beestjes erin. Daar wijst ze altijd een van aan. Meestal het varken (en dan begint ze heel charmant te knorren). Dat werkt goed, ze blijft dan van haar haartjes af
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:09:46 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90837323
Sorbo, V&D heeft/had ook pyama'tjes idd waar je een dingetje aan de mouwen om kon klappen om de handjes in te stoppen. Mss hebben ze dat ook nog voor iets grotere kindjes?
pi_90837357
Oh dat is ook wel een goede tip.

Ik ga ernaar kijken, maar voor nu eerst sokjes vastnaaien. Kan ze er altijd weer afhalen
pi_90838629
Sorbo, dat klinkt als een goed plan! Ik duim dat het ook zo goed gaat werken, dat dit afdoende is! :*
Fake it till you make it...
pi_90838825
Klinkt als een goed plan Sorbootje. Een soort letterbak bij het verschonen klinkt dan weer als een goede tip voor ons.

Krijg net een berichtje van mijn zus dat ze niet op Seb zijn verjaardagsfeestje kan komen zondag omdat ze bij haar vriend in Groningen zit dit weekend. Ik vind het stom :( Seb heeft echt geen idee wie ze is als ze haar een keer ziet (twee keer per jaar als ze tijd heeft) en eigenlijk baal ik ervan dat ze nooit interesse toont. Bah.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_90838963
Hè bah, da's niet leuk Estrys.

Ik zal even kijken of ik een foto kan vinden van de 'letterbak'
pi_90839472
Ik heb hem gevonden, hij is van Hoppediz. Dit is hem. Alleen je ziet hier de omslag niet en ze vermelden het ook niet :? , maar hij heeft het wel degelijk. Ik kan als je wilt straks wel even een detailfoto maken en hier neerzetten. Het heet trouwens envelop mouw zag ik :@
pi_90839533
Da's ook stom, Estrys...

Puik plan, Sorbo. Lekker SMART-geformuleerd. ;)

Maar serieus, hoop echt dat dit helpt, kan me voorstellen dat de stap naar afknippen echt nog te groot is. En ook al lukt dit niet, dan heb je iig zelf het gevoel dat je er alles aan gedaan hebt.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:11:46 #265
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90839644
Roy kreeg net visite van de clinic clowns O+ Roy helemaal in trans naar de bellen en naar het eendje kijken O+

Vanmiddag een hele partij mensen aan zijn bed gehad, donderdag weer een eeg, en het blijft een raadsel allemaal.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_90839831
wat een onzekerheid ook allemaal Bar. Dikke knuffel voor jullie :*
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:27:10 #267
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_90840336
Bar, ik denk veel aan jullie. Ik hoop dat Roy snel weer gezond mee naar huis mag! :*

Sorbo, allereerst even een :* .
Ik kreeg net een geniale/debiele (haal door wat niet van toepassing is) inval. Slaapt Isabeau in een slaapzak met afritsbare mouwen? Misschien kun je er dan 1 bijkopen die een maatje groter is. Daar de mouwen vanaf halen, dichtnaaien aan het uiteinde en vastritsen aan d'r eigen slaapzak? Dan hoef je niet alle sokken op te offeren enzo.

:@
A grand adventure has begun.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:35:07 #268
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90840652
Keshet dat is een heel erg goed idee... Slaapzak met lange mouwen en de mouwen dicht :Y

Bar en gezinnetje, ik ben weilswaar weinig online de laatste dagen; ook in denk aan jullie hoor. Wat ontzettend naar allemaal :* Ik hoop zo dat je lieve mannetje snel opknapt..

Sorboo; ik had ook niet door dat het zo heftig was met Isabeautje dr haar.. wat sneu! en dat is idd helemaal niet leuk, ze heeft/ had zo'n dikke bos. Ik hoop dat je oplossing gaat werken en de kapper jullie bespaart blijft :*

Oeke WB! fijn dat jullie er zo lekker uit geweest zijn!

Minke; ik heb genoten van jouw beschrijving van mama. O+ O+ O+

Estrys; wat balen van je zus en wat een rotreden... kunnen ze niet gewoon samen komen?? Ik vind het juist zo leuk om te zien hoe mijn zus geniet van Evie. en ik kan ook zo heeeerlijk knuffelen met haar 3tal.

verder niet helemaal op de hoogte. nog steeds ziek! al een volle week. 3 kg lichter en zo slap als een vaatdoek. Gister bij de HA geweest en die kan ff niets voor me doen. Meeste medicijnen kunnen weer liever niet icm prille zwangerschap en ik wil zelf ook geen risico's nemen. Dus gewoon nog een paar dagen zo door martelen.
Evie is gelukkig wel opgeknapt, geen diarree meer, alleen nog wat mindere eetlust. Denk dat we hetzelfde virus te pakken hadden...

Karin; succes met verhuizen komend weekend!!! (PM je je tussenadres ff?)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_90840810
Nou ja groningen is wel 220 km hier vandaan, dus dat ze niet samen komen snap ik wel. Maar ze kan toch ipv zondagavond zondagmiddag terug komen. Maar goed, blijkbaar liggen haar prioriteiten elders, oftewel waar ze altijd al lagen: bij haarzelf.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:44:26 #270
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90841052
dat is echt niet leuk van je zus Estrys; en idd dan maar wat eerder bij dr vriend weg.. vind het een beetje (lees erg) egoistisch..
:*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_90841439
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat is echt niet leuk van je zus Estrys; en idd dan maar wat eerder bij dr vriend weg.. vind het een beetje (lees erg) egoistisch..
:*
ik ook. Gelukkig merkt Seb er nog niks van. En mijn schoonzusje en zwager zijn heel gek met hem. O+ die komen wel. Ik ga gewoon een lekkere grote taart bestellen met kaarsjes en slingers ophangen en alles erop en eraan. :Y Donderdag zijn we allebei vrij dus gaan we met Seb naar een binnenspeeltuin en pannenkoeken eten *O*
pi_90841528
Sorbo het lijkt me een goed plan. Ik begrijp ook dat je het niet leuk Vind haar haar af te knippen. De krullen afknippen vind ik bij mijn zoon al moeilijk en bij een dochter lijkt me dat net zo moeilijk zo niet meer. Wij duimen dat het helpt en het idee van keshet is goud waard.

Leuke filmpjes memmel en estrys.

Esters balen dat je zus geen tijd maakt voor sebs verjaardag. Mijn zus was net een paar dagen hier. Zij woont in Duitsland en ziet Jair dus weinig maar ik merkte hoe gek ze eigenlijk op hem is.

Bar ik moest lachen om het spiegel verhaal. Ik hoop dat Roy gauw naar huis mag en jullie erachterkomen, wat er precies aan de hand is.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_90847544
Keshet ik vind je idee goed, maar ik offer liever een paar sokjes op. Met sokjes om haar handen kan ze lapje namelijk nog vasthouden en dat wil ik haar niet óók nog ontnemen, snap je. En ze heeft toch meer sokjes dan ze in een mensenleven kan dragen.
pi_90847605
Mijn hemel, Bar! Ik schrik me een hoedje. En vandaag was Thijs heel toevallig nog heel erg in mijn gedachten, omdat ik vanuit jullie richting terugreisde, net als toen. ;(

Ik hoop met iedereen hier mee dat er snel duidelijkheid is en bovenal dat Roy weer heeeeeeeel vlug mee naar huis mag, gezond en wel! En als ik iets kan doen voor je: zeg 't dan, he? :*
pi_90847888
Bar, nog steeds die onzekerheid. Vreselijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')