Ja ik ben daar ook juist voor inderdaad. Van die saaie lui zoals Koeman en Rutten e.d.quote:Op maandag 27 december 2010 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch mooi dat er niet alleen grijze muizen in het trainersvak zitten.
Je zou ook kunnen zeggen dat het simpel kroegpraat is.quote:Op maandag 27 december 2010 21:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Je kunt hier echt een avondvullende compilatie van maken, zeldzaam goeie tv
Opmerkingen van Derksen tegen hem zijn wel geniaal.quote:Op maandag 27 december 2010 21:12 schreef Ragboer het volgende:
Donder op met Ali B, nooi meer uitnodigen die gast!
quote:Op maandag 27 december 2010 21:14 schreef QuistNix20 het volgende:
[..]
Snap hem na een half jaar nog steeds niet...
quote:Op maandag 27 december 2010 21:14 schreef QuistNix20 het volgende:
[..]
Snap hem na een half jaar nog steeds niet...
ja idd.quote:Op maandag 27 december 2010 21:24 schreef Evertjan het volgende:
mooi om te zien wat voor een plezier Antonie Kamerling had bij VI oranje
Schitterend he die zelfspotquote:Op maandag 27 december 2010 21:26 schreef HenkieVdV het volgende:
"Je moet niet naar dat geleuter luisteren in van die praatprogramma's, hou je maar gewoon aan ons vast."
Ja echt, mooi en toch ook een beetje freaky.quote:Op maandag 27 december 2010 21:24 schreef Evertjan het volgende:
mooi om te zien wat voor een plezier Antonie Kamerling had bij VI oranje
Spijkerman ook niet.quote:Op maandag 27 december 2010 21:16 schreef Jmsls het volgende:
Joling echt nooit uitnodigen alsjeblieft.
ze mogen van de VARA niet meer te vaak bij VI aanschuivenquote:Op maandag 27 december 2010 21:31 schreef HenkieVdV het volgende:
Die dikke Jakshals zou veel leuker zijn bij hedendaagse V.I ipv Erik.
En Jeroen van Koningsbrugge komt zowat elke week op rtlquote:Op maandag 27 december 2010 21:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze mogen van de VARA niet meer te vaak bij VI aanschuiven
Dan had Johan meegedaan aan de polonaise...quote:Op maandag 27 december 2010 21:34 schreef HenkieVdV het volgende:
Hebben jullie ook niet dat je zit te denken hoe de finale VI eruit had gezien als we gewonnen hadden?
Inderdaad schitterend programma...vooral de voetbal-inhoudelijke discussies spreken me bijzonder aan...quote:Op maandag 27 december 2010 21:36 schreef LWD-Godius het volgende:
Vorige week dacht ik nog wat er nou zo bijzonder was aan een compilatieuitzending maar nu ik er zo naar kijk kom ik niet bij van het lachen.
Ach over 3 weken is het er alweer.quote:Op maandag 27 december 2010 21:41 schreef alf89 het volgende:
Ik lig constant dubbel om dit programma! Wat jammer dat dit alweer de laatste is van het jaar
quote:Op maandag 27 december 2010 21:52 schreef snellejelle het volgende:
Maybe he doesn't want to play for the champion
quote:Op maandag 27 december 2010 21:52 schreef SonicVolcano het volgende:
"Hie set aur goolkieper, doe joe heer det?"
Alleen voor de speech al.. Als hij die in de VI stond had gedaan was het most definatly het beste tv-moment van het jaar!quote:Op maandag 27 december 2010 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat WK kan me niks schelen, maar ik baal er nog als een stekker van dat Gijpie het van Jan Kooijemans heeft verloren .
dit was het nieuws komt volgend jaar terug bij rtl, dus t zou best nog eens kunnen gebeurenquote:Op maandag 27 december 2010 21:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Heertje. Die moet vaker op tvIk zeg Dit Was Het Nieuws met Derksen en Gijp
Kloptquote:Op maandag 27 december 2010 21:59 schreef Parafernalia het volgende:
Afgelopen vrijdag was toch de laatste
Hij mag ook wel bij VI, hij heeft toch wel gezorgd voor de beste aflevering van het jaar met Johan Derksen natuurlijk.quote:Op maandag 27 december 2010 21:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dit was het nieuws komt volgend jaar terug bij rtl, dus t zou best nog eens kunnen gebeuren
quote:Op maandag 27 december 2010 21:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dit was het nieuws komt volgend jaar terug bij rtl, dus t zou best nog eens kunnen gebeuren
Aha, vandaag is de compilatie.quote:Op maandag 27 december 2010 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geweldige compilatie!
Ik wacht op de 1ste DVD
Die van vrijdag zou om een of andere niet online komen, helaas.quote:Op maandag 27 december 2010 22:01 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Aha, vandaag is de compilatie.
Wie heeft de mp4 van vrijdag?
kan nu alleen maar dit http://www.cabaretinfo.nl(...)_op_RTL_4-zaterdagen vinden, maar heb t de afgeloepen week een paar keer gehoordquote:
Dan wordt het misschien allemaal iets te persoonlijkquote:Op maandag 27 december 2010 22:09 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat de echte conflictjes er niet in zaten. Van Breukelen over de 'poppensnor', Genee die reageerde op de opmerking over z'n Talpa-verleden, Johan die boos wordt omdat Genee hem afschildert als rokkenjager.
Ik hoop het ook.quote:
Accepteren ze niet.quote:Op maandag 27 december 2010 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Moeten we niet een inzamelingsactie houden om z'n wurgcontract bij die tokkiezender af te kopen?
Wanneer loopt z'n contract bij die campingzender af?quote:Op maandag 27 december 2010 22:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Accepteren ze niet.![]()
Het geld moet van RTL komen.
Goed nieuwsquote:Op maandag 27 december 2010 22:25 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en hier http://www.mediacourant.nl/?p=92416
quote:Op maandag 27 december 2010 22:27 schreef planethugo het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)overzicht_s5_a42.mp4
Sowieso geen enkel sponsoritempje in de compilatie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch raar dat geen één gesprekje met de Topreporters van VI zoals Iwan van Duren het tot in de compilatie heeft geschopt.
hij zat er toch nog 2x in !!! als toeschouwer danquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:12 schreef DrDentz het volgende:
Al die Tijl-fragmenten ook hèwat een aanwinst
er zaten zowiezo geen echte gesprekken in. Het was meer een compilatie van de grappenquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch raar dat geen één gesprekje met de Topreporters van VI zoals Iwan van Duren het tot in de compilatie heeft geschopt.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:44 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Die gozerd van Hotel Abrona lag helemaal in een scheur toen het over omakutje.nl ging....
Ik vond wel dat er iets teveel Louis van Gaal in zat... die kreeg onderhand 20 minuten ofzo, terwijl ie helemaal niet te gast is geweest.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:51 schreef StefanKollaart het volgende:
De compilatie was veels te kort, zat er net in, is t afgelopen.
Wat een heerlijke uitzending!
Jakhals Frank was beter... "Die reet van Yolanthe zou Johan ook niet weigeren he?"quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:12 schreef DrDentz het volgende:
Al die Tijl-fragmenten ook hèwat een aanwinst
Nogal baas om naar een TV-uitzending te luisterenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:05 schreef TheGreatHooD het volgende:
Waren ook niet echt grappig...
Was een vermakelijke show, heb hem op mijn iPhone geluisterd toen ik post aan het bezorgen was. Ik lag vaak helemaal dubbel, mensen keken me aan van, WTF?
Kun je die ook vooruit spoelen?quote:Op maandag 27 december 2010 22:27 schreef planethugo het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)overzicht_s5_a42.mp4
jaquote:Op woensdag 29 december 2010 13:24 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Kun je die ook vooruit spoelen?
Opslaan op je computer, openen met VLC en dan is het gewoon een filmpje waarin je kan spoelen.quote:
Jan Slagter heeft vast op Johan gestemd.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:31 schreef bascross het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)efd-op-televisie.htm
Sjek.
Wat een man.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jan Slagter heeft vast op Johan gestemd.
Jan Slagter, directeur van Omroep MAX, is niet gecharmeerd van RTL-voetbalanalist Johan Derksen. Hij haalt hard uit naar de deskundige uit het tv-programma VI Oranje op RTL 7. Ik lees net het artikel van Johan Derksen over Jack van Gelder. Wat een zielige man is Johan. Hij is jaloers, VI Oranje is ook niks aan. VI Oranje komt nog niet in de buurt van Sesamstraat. Van Gelder weet waar hij over praat, Derksen praat echt als een kip zonder kop, oordeelt de voorzitter van MAX.
Wat een kolderquote:Wat een zielige man is Johan. Hij is jaloers, VI Oranje is ook niks aan.
Misschien heeft het hier mee te maken:quote:Op woensdag 29 december 2010 13:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jan Slagter heeft vast op Johan gestemd.
Jan Slagter, directeur van Omroep MAX, is niet gecharmeerd van RTL-voetbalanalist Johan Derksen. Hij haalt hard uit naar de deskundige uit het tv-programma VI Oranje op RTL 7. Ik lees net het artikel van Johan Derksen over Jack van Gelder. Wat een zielige man is Johan. Hij is jaloers, VI Oranje is ook niks aan. VI Oranje komt nog niet in de buurt van Sesamstraat. Van Gelder weet waar hij over praat, Derksen praat echt als een kip zonder kop, oordeelt de voorzitter van MAX.
quote:Slagter behaalde bij De Nationale Bijbeltest 2008 met een 8.0 de hoogste score van de aanwezige prominenten.
Is al wat ouder, Johan reageerde als altijd heel beschaafd.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:59 schreef arucard het volgende:
Goede timing ook, in de winterstop waarbij hij niet kan reageren in een uitzending.
is het niet zo dat het kerstnummer voor 2 weken is?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:13 schreef TheDutchguy het volgende:
Heb de VI vandaag niet bezorgd gekregen, kan ik hem ook op internet bekijken zoals bij nummer 50?
slechte postbode heb jij man, bij mij was hij er ook gewoon op tijdquote:Op woensdag 29 december 2010 17:13 schreef TheDutchguy het volgende:
Heb de VI vandaag niet bezorgd gekregen, kan ik hem ook op internet bekijken zoals bij nummer 50?
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:07 schreef DrDentz het volgende:
'2010 was het jaar van heel veel rode cijfers'
Van onze sterverslaggevers
lijkt me ook de ideale baan ja, alleen maar met voetbal bezig zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 16:55 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij heb je echt een top baan als VI verslaggever
Gijp had daar i.p.v. Kooijemans moeten zittenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:02 schreef marcodej het volgende:
Die gladjanus van een Kooijemans heeft weer het hoogste woord op Nederland 3 nu.
herhaling van de compilatie van maandag waarschijnlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:31 schreef Van_Poppel het volgende:
http://www.tvgids.nl/programma/10452855/VI_jaaroverzicht/
Toch een eindejaarsshow?
Herhaling.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:31 schreef Van_Poppel het volgende:
http://www.tvgids.nl/programma/10452855/VI_jaaroverzicht/
Toch een eindejaarsshow?
Laat gaan joh.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:35 schreef marcodej het volgende:
En die gladjanus van een Kooijemans is weer op Nederland 3 nu. Wat een mediageil aandachtstrekkertje is het ook, ik hoop dat 'ie faalt in de popquiz.
Gewoon naar RTL7 zappen...daar wordt Kooijemans over een paar minuten helemaal afgemaakt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:35 schreef marcodej het volgende:
En die gladjanus van een Kooijemans is weer op Nederland 3 nu. Wat een mediageil aandachtstrekkertje is het ook, ik hoop dat 'ie faalt in de popquiz.
Een complication nog wel... hahaquote:
echt waar?!?!?!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:21 schreef Afketser het volgende:
[..]
Nee hij zal compilatie bedoelen denk ik hoor.
Ik snap hem nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:05 schreef Adelante het volgende:
Dat als ie Johan zag hij altijd dacht dat ie de planten nog water moest geven
Sbs humor
Ok dan... Ik snap hem niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:05 schreef Adelante het volgende:
Dat als ie Johan zag hij altijd dacht dat ie de planten nog water moest geven
Sbs humor
Misschien is het wel een Manolevje, en zijn wij allemaal niet grappig genoeg om het te kunnen begrijpenquote:
Die grap over die Bavariajurkjes was wel leuk...krijg ik nu een VI-ban?quote:
Hij dacht CQC werd gecancelled wegens lage kijkcijfers dus niemand die er achter komtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:06 schreef arucard het volgende:
Ik dacht, ik zal eens googlen misschien staat hij ergens uitgelegd. Kwam ik precies dezelfde uitspraak tegen ergens als reactiehttp://sigaarsnor.blogspo(...)rviewd-door-cqc.html
Jezus, wat een niveau heeft die Weijers toch (of eigenlijk geen niveau). De grappen zijn van het niveau brugklashumor, christus zeg. Wat een goedkope inkoppertjes allemaal. Dat muppet-gedoe van Derksen heeft Weijers zeker van Jan Slagter (die baas van Omroep MAX).quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:37 schreef zlakto het volgende:
Vond het best een leuke conference, maar die grap over Johan sloeg helemaal nergens op, en dan blijkt hij nog gejat ook.
die grap over de muppet maakte van breukelen toch ook deze zomer?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Jezus, wat een niveau heeft die Weijers toch (of eigenlijk geen niveau). De grappen zijn van het niveau brugklashumor, christus zeg. Wat een goedkope inkoppertjes allemaal. Dat muppet-gedoe van Derksen heeft Weijers zeker van Jan Slagter (die baas van Omroep MAX).
Dat ook nog ja, en al jaren op internetsitesquote:Op zondag 2 januari 2011 15:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die grap over de muppet maakte van breukelen toch ook deze zomer?
http://www.mediacourant.nl/?p=93933quote:Jan Kooijman vereerd met deelname aan Wie is de Mol
Geplaatst op zondag 02 januari 2011 om 11:25
Jan Kooijman is er trots op dat hij in het nieuwe seizoen van Wie is de Mol zit. Het RTL-gezicht voelt zich vereerd. Ik vind Wie is de Mol een mooi gemaakt programma dat ik al heel wat jaartjes volg. Het is de enige serie waarvoor ik thuisblijf of mn recorder programmeer, zegt Kooijman in TROS Kompas. Ook nu ik het aan den lijve heb ondervonden, blijft het in mijn ogen een briljant idee. Het is een grote eer om ervoor gevraagd te worden en ik ben blij dat ik het heb mogen meemaken.
Wie is de Mol is anders dan andere realityprogrammas, vindt Kooijman. Als kijker ga je zelf ook automatisch mee zoeken naar aanwijzingen voor wie de mol zou kunnen zijn. Na een aflevering blijft dat in mijn hoofd doormalen en daarmee onderscheidt dit zich van andere afvalraces. De mentale worsteling die je bij de kandidaten ziet, maakt het heel boeiend om naar te kijken.
Voor de opnames was Kooijman enige tijd in het buitenland met collegas als Art Rooijakkers, Karin de Groot en Miryanna van Reeden. Je wordt geplaatst in een groep mensen die je niet kent en vanaf het eerste moment speelt iedereen heel fanatiek het spel. Ondanks de concurrentiestrijd heb ik toch een aantal vriendschappen overgehouden aan mijn tijd in El Salvador.
Wie is de Mol is vanaf donderdag te zien op Nederland 1.
Laat ze maar lekker even vakantie houden, want in 2010 hebben we genoeg VI-overkill gehad.quote:
Klopt, maar het moet ook niet te lang duren. Ik zou ze volgende week maandag wel weer willen zien.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker even vakantie houden, want in 2010 hebben we genoeg VI-overkill gehad.
quote:Bedankt voor uw aanmelding! Zodra er plaats is bij een opname op de dag van uw voorkeur zal RTL contact met u opnemen. Voetbal International wenst u in ieder geval veel plezier bij de opnames!
Twee keer gedaan vorig jaar, supergaaf!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen om een keer zon opname bij te wonen
Wie is de Mol is kut en Jan Kooijman is kut, dus hij is geknipt voor het programma.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:16 schreef pberends het volgende:
Daar hebben we 'm weer...
http://www.mediacourant.nl/?p=93933
Leg de grap dan eens uit als jij hem wel begrijpt?. En al is het grappig omdat het nergens opslaat, verzin dan op zijn minst iets wat niet gestolen isquote:Op zondag 2 januari 2011 11:20 schreef Cynix ® het volgende:
Jezus, ik vind Johan ook een soort God, maar mag er helemáál geen kritiek meer op de man gegeven worden? Wordt het niet een beetje eng allemaal?
Er is weinig mis met Guido's humor.
Who the hell is Jan Kooijemans?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wie is de Mol is kut en Jan Kooijman is kut, dus hij is geknipt voor het programma.
Dat was de herhaling van de compilatie...als je beetje liefhebber bent, dan had je die uitzending gewoon gekekenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:19 schreef ajacied4lf het volgende:
De aflevering van vrijdag, was dat een herhaling?
Ik kijk nooit live op TVquote:Op zondag 2 januari 2011 18:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was de herhaling van de compilatie...als je beetje liefhebber bent, dan had je die uitzending gewoon gekeken
Die gladjakker van GTST die Gijp z'n prijs inpikte.quote:
Hmm, door het ontzettend slechte draaien van SBS heb ik het gevoel dat het er toch nog in zit. Waarom zou SBS geen extra publiciteit en wat geld willen voor Hans Kraaij Jr. ?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:00 schreef Smoofie het volgende:
Is er nog transfernieuws? Hans van SBS naar RTL voor miljoen oid?
"Trotse" eigenaar.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hmm, door het ontzettend slechte draaien van SBS heb ik het gevoel dat het er toch nog in zit. Waarom zou SBS geen extra publiciteit en wat geld willen voor Hans Kraaij Jr. ?
Rtlgemist staan de afleveringen gewoon op en anders even de linka naar mp4's terugzoeken in vorige topicsquote:Op maandag 3 januari 2011 05:06 schreef Babbatuur het volgende:
Hai FOK!-bazen,
Een maat van mij en ik zitten al een tijdje in Midden Amerika, en we missen eigenlijk niks behalve maandag en vrijdag de uitzending van VI.
Nu ben ik al bezig de compilatie (die we overigens al op youtube hebben gekeken) te downloaden, maar hebben jullie wellicht ook de links naar de twee uitzendingen daarvoor, waarvan er een met Wilfred op een monitor is?
Alvast heel veel dank uit Mexico!
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:16 schreef pberends het volgende:
Daar hebben we 'm weer...
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=93933
quote:Wie is die ontzettende creep die vorige week in een BNN show naast Jeroen Pauw zo dom zat te lullen over een Vlaamse Gaai? Is dat een acteur
quote:Ik bedoel Christus. Wat een ongelofelijke domme proleet is die Kooiman? Bekend door een soap? Tenenkrommend infantiel aanwezig was hij.
quote:Jan Kooijman, duidelijk iemand die te weinig hoort dat het om te janken is wat hij uit zit te kramen. Ik ga me eens in hem verdiepen.
Heeft hij dan het hele Gijpie vs Kooijmans verhaal gemist? En hij werkt nog wel voor VI.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:48 schreef marcodej het volgende:
Dijkshoorn gaat zich even met Kooijemans bemoeien de komende tijd:
[..]
[..]
[..]![]()
hij schrijft alleen die column en dat is het, derksen heeft eens in zijn column gezegd dat hij dijkshoorn welgeteld één keer ontmoet heeftquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heeft hij dan het hele Gijpie vs Kooijmans verhaal gemist? En hij werkt nog wel voor VI.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Kooijemans is zo onderhand één van de main characters van VI en hoort dus in de OP thuis. Wie maakt een gifje?
http://twitter.com/VI_nlquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:31 schreef Veerboot het volgende:
- Overige VI-verslaggevers: hoe heten die allemaal ook alweer?
Check. De volgende personen zijn weleens langsgeweest in ieder geval volgens mij?quote:
Wieke heet ze dus volgens de beschrijving bij deze video:quote:Overigens zijn je overige ideeen ook leuk, al kan ik even geen beeld schetsen bij "die blonde grimeuse. Mieke/Wieke?"
Edit: Een grimeuse doet de make up uiteraard...
Die namen zeggen mij niets, en een Geert Langendorff om maar iemand te noemen is ook niet echt dusdanig vaste waarde dat ie in de OP moet. Sowieso zou het wel een lange lijst worden met al die namen, misschien gewoon 1 icoontje voor de hele groep?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:52 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Stef de Bont heb ik nog nooit gezien. Geert-Jan Jakobs, Geert Langendorff en Marco Timmer zeggen me vaag iets, die er wel of niet bij doen?
Doordevil / P. Kouwesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:07 schreef Falco het volgende:
In een verveelbui heb ik de wiki van Jan Kooijman aangepast
http://nl.wikipedia.org/w(...)86552&oldid=23852000
Ik ben benieuwd wat je in elkaar flanst...goed bezig i.i.g.! Misschien ook Blatter en Maradona?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:09 schreef Veerboot het volgende:
Ik vind het juist leuk om allerlei VI-characters aan te halen. Of ze (volgens jou) wel of niet bij VI passen doet er wat mij betreft niet zoveel toe, als ze met enige regelmaat langskomen horen ze in de OP. Alle VI-verslaggevers apart noemen gaat echter wel wat te ver inderdaad, daarbij houd ik het bij het beruchte onderzoeksduo Van Duren & Knipping.
Nou ja, ik knutsel vanavond/morgen wel wat. Kan altijd later nog wat gewijzigd worden.
Dat is niet zo, dat vind jij... Veel geluk met het creeen Veerboot ik ben benieuwdquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:49 schreef pberends het volgende:
[..]
OP's kunnen veel mooier, kijk maar naar mijn OP's:
Burn Notice #5 - met een vervolg!
Respect!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:07 schreef Falco het volgende:
Danny zijn vriendin had werk nodig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:44 schreef RobertJV92 het volgende:
[..]
Respect!
Waar is Berdien trouwens gebleven? Vond dat altijd wel een leuk vrouwtje;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |