quote:Op maandag 27 december 2010 21:52 schreef snellejelle het volgende:
Maybe he doesn't want to play for the champion
quote:Op maandag 27 december 2010 21:52 schreef SonicVolcano het volgende:
"Hie set aur goolkieper, doe joe heer det?"
Alleen voor de speech al.. Als hij die in de VI stond had gedaan was het most definatly het beste tv-moment van het jaar!quote:Op maandag 27 december 2010 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat WK kan me niks schelen, maar ik baal er nog als een stekker van dat Gijpie het van Jan Kooijemans heeft verloren .
dit was het nieuws komt volgend jaar terug bij rtl, dus t zou best nog eens kunnen gebeurenquote:Op maandag 27 december 2010 21:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Heertje. Die moet vaker op tvIk zeg Dit Was Het Nieuws met Derksen en Gijp
Kloptquote:Op maandag 27 december 2010 21:59 schreef Parafernalia het volgende:
Afgelopen vrijdag was toch de laatste
Hij mag ook wel bij VI, hij heeft toch wel gezorgd voor de beste aflevering van het jaar met Johan Derksen natuurlijk.quote:Op maandag 27 december 2010 21:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dit was het nieuws komt volgend jaar terug bij rtl, dus t zou best nog eens kunnen gebeuren
quote:Op maandag 27 december 2010 21:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dit was het nieuws komt volgend jaar terug bij rtl, dus t zou best nog eens kunnen gebeuren
Aha, vandaag is de compilatie.quote:Op maandag 27 december 2010 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geweldige compilatie!
Ik wacht op de 1ste DVD
Die van vrijdag zou om een of andere niet online komen, helaas.quote:Op maandag 27 december 2010 22:01 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Aha, vandaag is de compilatie.
Wie heeft de mp4 van vrijdag?
kan nu alleen maar dit http://www.cabaretinfo.nl(...)_op_RTL_4-zaterdagen vinden, maar heb t de afgeloepen week een paar keer gehoordquote:
Dan wordt het misschien allemaal iets te persoonlijkquote:Op maandag 27 december 2010 22:09 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat de echte conflictjes er niet in zaten. Van Breukelen over de 'poppensnor', Genee die reageerde op de opmerking over z'n Talpa-verleden, Johan die boos wordt omdat Genee hem afschildert als rokkenjager.
Ik hoop het ook.quote:
Accepteren ze niet.quote:Op maandag 27 december 2010 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Moeten we niet een inzamelingsactie houden om z'n wurgcontract bij die tokkiezender af te kopen?
Wanneer loopt z'n contract bij die campingzender af?quote:Op maandag 27 december 2010 22:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Accepteren ze niet.![]()
Het geld moet van RTL komen.
Goed nieuwsquote:Op maandag 27 december 2010 22:25 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en hier http://www.mediacourant.nl/?p=92416
quote:Op maandag 27 december 2010 22:27 schreef planethugo het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)overzicht_s5_a42.mp4
Sowieso geen enkel sponsoritempje in de compilatie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch raar dat geen één gesprekje met de Topreporters van VI zoals Iwan van Duren het tot in de compilatie heeft geschopt.
hij zat er toch nog 2x in !!! als toeschouwer danquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:12 schreef DrDentz het volgende:
Al die Tijl-fragmenten ook hèwat een aanwinst
er zaten zowiezo geen echte gesprekken in. Het was meer een compilatie van de grappenquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch raar dat geen één gesprekje met de Topreporters van VI zoals Iwan van Duren het tot in de compilatie heeft geschopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |