Alleen voor de speech al.. Als hij die in de VI stond had gedaan was het most definatly het beste tv-moment van het jaar!quote:Op maandag 27 december 2010 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat WK kan me niks schelen, maar ik baal er nog als een stekker van dat Gijpie het van Jan Kooijemans heeft verloren .
dit was het nieuws komt volgend jaar terug bij rtl, dus t zou best nog eens kunnen gebeurenquote:Op maandag 27 december 2010 21:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Heertje. Die moet vaker op tvIk zeg Dit Was Het Nieuws met Derksen en Gijp
Kloptquote:Op maandag 27 december 2010 21:59 schreef Parafernalia het volgende:
Afgelopen vrijdag was toch de laatste
Hij mag ook wel bij VI, hij heeft toch wel gezorgd voor de beste aflevering van het jaar met Johan Derksen natuurlijk.quote:Op maandag 27 december 2010 21:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dit was het nieuws komt volgend jaar terug bij rtl, dus t zou best nog eens kunnen gebeuren
quote:Op maandag 27 december 2010 21:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dit was het nieuws komt volgend jaar terug bij rtl, dus t zou best nog eens kunnen gebeuren
Aha, vandaag is de compilatie.quote:Op maandag 27 december 2010 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geweldige compilatie!
Ik wacht op de 1ste DVD
Die van vrijdag zou om een of andere niet online komen, helaas.quote:Op maandag 27 december 2010 22:01 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Aha, vandaag is de compilatie.
Wie heeft de mp4 van vrijdag?
kan nu alleen maar dit http://www.cabaretinfo.nl(...)_op_RTL_4-zaterdagen vinden, maar heb t de afgeloepen week een paar keer gehoordquote:
Dan wordt het misschien allemaal iets te persoonlijkquote:Op maandag 27 december 2010 22:09 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat de echte conflictjes er niet in zaten. Van Breukelen over de 'poppensnor', Genee die reageerde op de opmerking over z'n Talpa-verleden, Johan die boos wordt omdat Genee hem afschildert als rokkenjager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |