Sowieso geen enkel sponsoritempje in de compilatie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch raar dat geen één gesprekje met de Topreporters van VI zoals Iwan van Duren het tot in de compilatie heeft geschopt.
hij zat er toch nog 2x in !!! als toeschouwer danquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:12 schreef DrDentz het volgende:
Al die Tijl-fragmenten ook hèwat een aanwinst
er zaten zowiezo geen echte gesprekken in. Het was meer een compilatie van de grappenquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch raar dat geen één gesprekje met de Topreporters van VI zoals Iwan van Duren het tot in de compilatie heeft geschopt.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:44 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Die gozerd van Hotel Abrona lag helemaal in een scheur toen het over omakutje.nl ging....
Ik vond wel dat er iets teveel Louis van Gaal in zat... die kreeg onderhand 20 minuten ofzo, terwijl ie helemaal niet te gast is geweest.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:51 schreef StefanKollaart het volgende:
De compilatie was veels te kort, zat er net in, is t afgelopen.
Wat een heerlijke uitzending!
Jakhals Frank was beter... "Die reet van Yolanthe zou Johan ook niet weigeren he?"quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:12 schreef DrDentz het volgende:
Al die Tijl-fragmenten ook hèwat een aanwinst
Nogal baas om naar een TV-uitzending te luisterenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:05 schreef TheGreatHooD het volgende:
Waren ook niet echt grappig...
Was een vermakelijke show, heb hem op mijn iPhone geluisterd toen ik post aan het bezorgen was. Ik lag vaak helemaal dubbel, mensen keken me aan van, WTF?
Kun je die ook vooruit spoelen?quote:Op maandag 27 december 2010 22:27 schreef planethugo het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)overzicht_s5_a42.mp4
jaquote:Op woensdag 29 december 2010 13:24 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Kun je die ook vooruit spoelen?
Opslaan op je computer, openen met VLC en dan is het gewoon een filmpje waarin je kan spoelen.quote:
Jan Slagter heeft vast op Johan gestemd.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:31 schreef bascross het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)efd-op-televisie.htm
Sjek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |