Hij dacht CQC werd gecancelled wegens lage kijkcijfers dus niemand die er achter komtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:06 schreef arucard het volgende:
Ik dacht, ik zal eens googlen misschien staat hij ergens uitgelegd. Kwam ik precies dezelfde uitspraak tegen ergens als reactiehttp://sigaarsnor.blogspo(...)rviewd-door-cqc.html
Jezus, wat een niveau heeft die Weijers toch (of eigenlijk geen niveau). De grappen zijn van het niveau brugklashumor, christus zeg. Wat een goedkope inkoppertjes allemaal. Dat muppet-gedoe van Derksen heeft Weijers zeker van Jan Slagter (die baas van Omroep MAX).quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:37 schreef zlakto het volgende:
Vond het best een leuke conference, maar die grap over Johan sloeg helemaal nergens op, en dan blijkt hij nog gejat ook.
die grap over de muppet maakte van breukelen toch ook deze zomer?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Jezus, wat een niveau heeft die Weijers toch (of eigenlijk geen niveau). De grappen zijn van het niveau brugklashumor, christus zeg. Wat een goedkope inkoppertjes allemaal. Dat muppet-gedoe van Derksen heeft Weijers zeker van Jan Slagter (die baas van Omroep MAX).
Dat ook nog ja, en al jaren op internetsitesquote:Op zondag 2 januari 2011 15:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die grap over de muppet maakte van breukelen toch ook deze zomer?
http://www.mediacourant.nl/?p=93933quote:Jan Kooijman vereerd met deelname aan Wie is de Mol
Geplaatst op zondag 02 januari 2011 om 11:25
Jan Kooijman is er trots op dat hij in het nieuwe seizoen van Wie is de Mol zit. Het RTL-gezicht voelt zich vereerd. Ik vind Wie is de Mol een mooi gemaakt programma dat ik al heel wat jaartjes volg. Het is de enige serie waarvoor ik thuisblijf of mn recorder programmeer, zegt Kooijman in TROS Kompas. Ook nu ik het aan den lijve heb ondervonden, blijft het in mijn ogen een briljant idee. Het is een grote eer om ervoor gevraagd te worden en ik ben blij dat ik het heb mogen meemaken.
Wie is de Mol is anders dan andere realityprogrammas, vindt Kooijman. Als kijker ga je zelf ook automatisch mee zoeken naar aanwijzingen voor wie de mol zou kunnen zijn. Na een aflevering blijft dat in mijn hoofd doormalen en daarmee onderscheidt dit zich van andere afvalraces. De mentale worsteling die je bij de kandidaten ziet, maakt het heel boeiend om naar te kijken.
Voor de opnames was Kooijman enige tijd in het buitenland met collegas als Art Rooijakkers, Karin de Groot en Miryanna van Reeden. Je wordt geplaatst in een groep mensen die je niet kent en vanaf het eerste moment speelt iedereen heel fanatiek het spel. Ondanks de concurrentiestrijd heb ik toch een aantal vriendschappen overgehouden aan mijn tijd in El Salvador.
Wie is de Mol is vanaf donderdag te zien op Nederland 1.
Laat ze maar lekker even vakantie houden, want in 2010 hebben we genoeg VI-overkill gehad.quote:
Klopt, maar het moet ook niet te lang duren. Ik zou ze volgende week maandag wel weer willen zien.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker even vakantie houden, want in 2010 hebben we genoeg VI-overkill gehad.
quote:Bedankt voor uw aanmelding! Zodra er plaats is bij een opname op de dag van uw voorkeur zal RTL contact met u opnemen. Voetbal International wenst u in ieder geval veel plezier bij de opnames!
Twee keer gedaan vorig jaar, supergaaf!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen om een keer zon opname bij te wonen
Wie is de Mol is kut en Jan Kooijman is kut, dus hij is geknipt voor het programma.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:16 schreef pberends het volgende:
Daar hebben we 'm weer...
http://www.mediacourant.nl/?p=93933
Leg de grap dan eens uit als jij hem wel begrijpt?. En al is het grappig omdat het nergens opslaat, verzin dan op zijn minst iets wat niet gestolen isquote:Op zondag 2 januari 2011 11:20 schreef Cynix ® het volgende:
Jezus, ik vind Johan ook een soort God, maar mag er helemáál geen kritiek meer op de man gegeven worden? Wordt het niet een beetje eng allemaal?
Er is weinig mis met Guido's humor.
Who the hell is Jan Kooijemans?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wie is de Mol is kut en Jan Kooijman is kut, dus hij is geknipt voor het programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |