Wat een man.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jan Slagter heeft vast op Johan gestemd.
Jan Slagter, directeur van Omroep MAX, is niet gecharmeerd van RTL-voetbalanalist Johan Derksen. Hij haalt hard uit naar de deskundige uit het tv-programma VI Oranje op RTL 7. Ik lees net het artikel van Johan Derksen over Jack van Gelder. Wat een zielige man is Johan. Hij is jaloers, VI Oranje is ook niks aan. VI Oranje komt nog niet in de buurt van Sesamstraat. Van Gelder weet waar hij over praat, Derksen praat echt als een kip zonder kop, oordeelt de voorzitter van MAX.
Wat een kolderquote:Wat een zielige man is Johan. Hij is jaloers, VI Oranje is ook niks aan.
Misschien heeft het hier mee te maken:quote:Op woensdag 29 december 2010 13:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jan Slagter heeft vast op Johan gestemd.
Jan Slagter, directeur van Omroep MAX, is niet gecharmeerd van RTL-voetbalanalist Johan Derksen. Hij haalt hard uit naar de deskundige uit het tv-programma VI Oranje op RTL 7. Ik lees net het artikel van Johan Derksen over Jack van Gelder. Wat een zielige man is Johan. Hij is jaloers, VI Oranje is ook niks aan. VI Oranje komt nog niet in de buurt van Sesamstraat. Van Gelder weet waar hij over praat, Derksen praat echt als een kip zonder kop, oordeelt de voorzitter van MAX.
quote:Slagter behaalde bij De Nationale Bijbeltest 2008 met een 8.0 de hoogste score van de aanwezige prominenten.
Is al wat ouder, Johan reageerde als altijd heel beschaafd.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:59 schreef arucard het volgende:
Goede timing ook, in de winterstop waarbij hij niet kan reageren in een uitzending.
is het niet zo dat het kerstnummer voor 2 weken is?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:13 schreef TheDutchguy het volgende:
Heb de VI vandaag niet bezorgd gekregen, kan ik hem ook op internet bekijken zoals bij nummer 50?
slechte postbode heb jij man, bij mij was hij er ook gewoon op tijdquote:Op woensdag 29 december 2010 17:13 schreef TheDutchguy het volgende:
Heb de VI vandaag niet bezorgd gekregen, kan ik hem ook op internet bekijken zoals bij nummer 50?
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:07 schreef DrDentz het volgende:
'2010 was het jaar van heel veel rode cijfers'
Van onze sterverslaggevers
lijkt me ook de ideale baan ja, alleen maar met voetbal bezig zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 16:55 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij heb je echt een top baan als VI verslaggever
Gijp had daar i.p.v. Kooijemans moeten zittenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:02 schreef marcodej het volgende:
Die gladjanus van een Kooijemans heeft weer het hoogste woord op Nederland 3 nu.
herhaling van de compilatie van maandag waarschijnlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:31 schreef Van_Poppel het volgende:
http://www.tvgids.nl/programma/10452855/VI_jaaroverzicht/
Toch een eindejaarsshow?
Herhaling.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:31 schreef Van_Poppel het volgende:
http://www.tvgids.nl/programma/10452855/VI_jaaroverzicht/
Toch een eindejaarsshow?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |