Dat was de herhaling van de compilatie...als je beetje liefhebber bent, dan had je die uitzending gewoon gekekenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:19 schreef ajacied4lf het volgende:
De aflevering van vrijdag, was dat een herhaling?
Ik kijk nooit live op TVquote:Op zondag 2 januari 2011 18:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was de herhaling van de compilatie...als je beetje liefhebber bent, dan had je die uitzending gewoon gekeken
Die gladjakker van GTST die Gijp z'n prijs inpikte.quote:
Hmm, door het ontzettend slechte draaien van SBS heb ik het gevoel dat het er toch nog in zit. Waarom zou SBS geen extra publiciteit en wat geld willen voor Hans Kraaij Jr. ?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:00 schreef Smoofie het volgende:
Is er nog transfernieuws? Hans van SBS naar RTL voor miljoen oid?
"Trotse" eigenaar.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hmm, door het ontzettend slechte draaien van SBS heb ik het gevoel dat het er toch nog in zit. Waarom zou SBS geen extra publiciteit en wat geld willen voor Hans Kraaij Jr. ?
Rtlgemist staan de afleveringen gewoon op en anders even de linka naar mp4's terugzoeken in vorige topicsquote:Op maandag 3 januari 2011 05:06 schreef Babbatuur het volgende:
Hai FOK!-bazen,
Een maat van mij en ik zitten al een tijdje in Midden Amerika, en we missen eigenlijk niks behalve maandag en vrijdag de uitzending van VI.
Nu ben ik al bezig de compilatie (die we overigens al op youtube hebben gekeken) te downloaden, maar hebben jullie wellicht ook de links naar de twee uitzendingen daarvoor, waarvan er een met Wilfred op een monitor is?
Alvast heel veel dank uit Mexico!
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:16 schreef pberends het volgende:
Daar hebben we 'm weer...
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=93933
quote:Wie is die ontzettende creep die vorige week in een BNN show naast Jeroen Pauw zo dom zat te lullen over een Vlaamse Gaai? Is dat een acteur
quote:Ik bedoel Christus. Wat een ongelofelijke domme proleet is die Kooiman? Bekend door een soap? Tenenkrommend infantiel aanwezig was hij.
quote:Jan Kooijman, duidelijk iemand die te weinig hoort dat het om te janken is wat hij uit zit te kramen. Ik ga me eens in hem verdiepen.
Heeft hij dan het hele Gijpie vs Kooijmans verhaal gemist? En hij werkt nog wel voor VI.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:48 schreef marcodej het volgende:
Dijkshoorn gaat zich even met Kooijemans bemoeien de komende tijd:
[..]
[..]
[..]![]()
hij schrijft alleen die column en dat is het, derksen heeft eens in zijn column gezegd dat hij dijkshoorn welgeteld één keer ontmoet heeftquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heeft hij dan het hele Gijpie vs Kooijmans verhaal gemist? En hij werkt nog wel voor VI.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Kooijemans is zo onderhand één van de main characters van VI en hoort dus in de OP thuis. Wie maakt een gifje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |