Hij is terug! Supervet!quote:
Had nog nooit van Saxtyle gehoord, maar klinkt vetquote:
Mwah, wel knap dat die dat kan spelen, maar het klinkt zonder alles wat het hardstyle maakt naar niksquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 17:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
tvp
http://soundcloud.com/coone/coone-without-you-summer-2010-dj-tool
quote:Op zondag 26 december 2010 17:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
tvp
neequote:
geen zin???quote:Op zondag 26 december 2010 18:22 schreef haakon het volgende:
vnaamd mssn toch zak, waar ik nu kats geen zin aan heb
Net zo lam nogquote:
zit zooooo in dubio...quote:Op zondag 26 december 2010 19:36 schreef haakon het volgende:
[..]
Net zo lam nog
Gaan er nog meer naar zak ?
line-i[:
Freddy F
Korsakoff
Noisecontrollers
Ran-D
Rico
Als ik die ooit op een feest hoor stap ik meteen in de auto of ga vast naar het station. Vind het echt he-le-maal niks.quote:Op zondag 26 december 2010 17:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
tvp
Op defqon ook eerder naar huis gegaan dan :$quote:Op zondag 26 december 2010 21:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als ik die ooit op een feest hoor stap ik meteen in de auto of ga vast naar het station. Vind het echt he-le-maal niks.
Veel te hoog breezer gehalte, slappe kick, echt kut gewoon
Kan me niet herinneren dat ik die op Defqon heb gehoord. Wat ik me wel van Coone kan herinnernen op Defqon, is dat hij me redelijk verrastte. Ik kende hem toen alleen nog maar van de jumpstyle, maar op Defqon vond ik hem best lekker draaien!quote:Op zondag 26 december 2010 21:21 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Op defqon ook eerder naar huis gegaan dan :$
vette track!!quote:Op zondag 26 december 2010 17:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
tvp
Dit dus. Origineel is een geweldig nummer, maar het te happy melodietje doet me denken aan de vengaboys enzoquote:Op zondag 26 december 2010 21:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als ik die ooit op een feest hoor stap ik meteen in de auto of ga vast naar het station. Vind het echt he-le-maal niks.
Veel te hoog breezer gehalte, slappe kick, echt kut gewoon
gewoon via zijn website te vinden?quote:Op zondag 26 december 2010 13:05 schreef ElDani het volgende:
Luister nu een zowaar interessante Brennan Heart free.
Age of Love (Defqon 2007 Unknown Analoq Dj Tool)
Het heeft wel een lekkere andere feel. Slim Shore had hem zo ergens tussen kunnen stoppen voor mijn gevoel.
Ik vind het mixen net wat te snel gaan.quote:
Die van Scantraxx is er alquote:Op maandag 27 december 2010 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
die van Fusion ook maar ff binnenhalenen wachten op die van Scantraxx, zal Frontliner hem dit jaar weer doen? (The Pitcher deed de Fusion-mix van vorig jaar toch ook)
Ik luisterde hem vannacht terwijl ik al moe was, dan ben ik niet zo kritisch meerquote:Op maandag 27 december 2010 11:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind het mixen net wat te snel gaan.
neem ik die ook even mee vanavondquote:Op maandag 27 december 2010 12:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Die van Scantraxx is er al(A-Lusion en Scope)
x2quote:Op maandag 27 december 2010 14:07 schreef T_Killer het volgende:
Ook weer boven water na de kerst. Net als Krullie niets te melden behalve dat ik toch wel zin heb in Fantasy Island. Al zo lang geen feest meer gehad, en that makes me a sad panda
x2quote:Op maandag 27 december 2010 14:35 schreef haakon het volgende:
Oeh, dat gaat een mooie meet worden op FI
Thnxquote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef Beach het volgende:
MI kan ik al een t-shirt winnen?
en beterschapjes
Ikke, ikke, ikke! En wat heb ik er een zin in, nu al!quote:Op maandag 27 december 2010 16:31 schreef robuust89 het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Hardbass?
(voorpret, voorpret!)
Yep, dat ga ik ook eens proberen. Post hier nu een aantal topics mee en heb tot op heden (op 2 na, waarvan ik de naam niet eens meer weet) nog geen FOK!ers ontmoetquote:
ReMcOrE en ik volgens mij, op Decibel bij Alphaverb?quote:Op maandag 27 december 2010 18:57 schreef Levitas het volgende:
Yep, dat ga ik ook eens proberen. Post hier nu een aantal topics mee en heb tot op heden (op 2 na, waarvan ik de naam niet eens meer weet) nog geen FOK!ers ontmoet
volgens mij wel jahquote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
ReMcOrE en ik volgens mij, op Decibel bij Alphaverb?
Ah ja inderdaad! Maar dat was ook maar héél even, omdat we even een bekende van ons gingen bezoeken (regelde het geluid en zat dus achter in die tent) en vervolgens zijn we maar achterin de tent een beetje los gegaan. Vraag me niet waarom, want de tent stond pas halfvol, waarschijnlijk dicht bij de bar, haha.quote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
Shit, was jij er ook Remcore? Heb wel even met T-Force gebabbeld toen!quote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
ik stond bij Decibel ook bij Alphaverb jahquote:Op maandag 27 december 2010 21:29 schreef ElDani het volgende:
[..]
Shit, was jij er ook Remcore? Heb wel even met T-Force gebabbeld toen!
Ai! Gemist!quote:Op maandag 27 december 2010 21:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik stond bij Decibel ook bij Alphaverb jahook met een AVIO-shirt
quote:Op maandag 27 december 2010 21:57 schreef Levitas het volgende:
Op Hard Bass ben ik makkelijk te herkennen denk ik. Als ik thuis komt ligt het volgende shirtje op mij te wachten: http://c1.vip-stores.com/img/4-45589884-0-0-1
Slecht he
quote:Op maandag 27 december 2010 21:57 schreef Levitas het volgende:
Op Hard Bass ben ik makkelijk te herkennen denk ik. Als ik thuis komt ligt het volgende shirtje op mij te wachten: http://c1.vip-stores.com/img/4-45589884-0-0-1
Slecht he
Pff dat hangt tussen "wel tof" en "ontzettend fout" in...quote:Op maandag 27 december 2010 21:57 schreef Levitas het volgende:
Slecht he
Hahah ja.. Ik weet het. Er zit eigenlijk nog een verhaaltje achter, waardoor ik besloot het te bestellen:quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Pff dat hangt tussen "wel tof" en "ontzettend fout" in...
jij bent wel een beetje het hofnarretje van je vriendengroep, of niet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:51 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hahah ja.. Ik weet het. Er zit eigenlijk nog een verhaaltje achter, waardoor ik besloot het te bestellen:
3 of 4 jaar geleden was ik op vakantie met 2 vrienden van me. Toen ik in het hotel behoorlijk wat whiskey op had, hingen we wat aan de bar en daar stond een leuk uitziend meisje. Dus ik ben toen op haar afgestapt, heb wat met haar staan praten enzo (verder niks gebeurd), en toen ik de volgende dag vroeg hoe oud ze was, zei ze dat ze 13 was (ik geloofde het niet, ze leek ouder, maar het was echt zo). Die vrienden hebben het er vandaag de dag nog steeds over, en ik kan er ook wel om lachen.. Dus whiskey met het gevolg dat ik op een veel te jong meisje afstap, bedenk daar eens de feesten van tegenwoordig bij en je komt al gauw bij alle elementen die op het t-shirt verwerkt zijn.
Goed idee voor carnaval met hardstyle in de Matrixx!quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:23 schreef de_huig het volgende:
[..]
jij bent wel een beetje het hofnarretje van je vriendengroep, of niet?
je weet dat daar alleen mensen van 18 jaar en ouder binnen mogen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:38 schreef Levitas het volgende:
[..]
Goed idee voor carnaval met hardstyle in de Matrixx!
en weer knalt Huig er een strakke opmerking inquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:04 schreef de_huig het volgende:
[..]
je weet dat daar alleen mensen van 18 jaar en ouder binnen mogen?
Da zee ze gisteravond ook..quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:04 schreef de_huig het volgende:
[..]
je weet dat daar alleen mensen van 18 jaar en ouder binnen mogen?
http://instantrimshot.com/quote:
Nice, zou mooi zijn als die set van Zany & B-front ook nog ergens online kwam. Zou ik nog wel keertje willen horen. Chain Reaction en Beat Providers draaiden ook goed.quote:Op maandag 27 december 2010 18:35 schreef ElDani het volgende:
Bizar, hele Tweekaz set van de Matrixx staat online op youtube.
@Remcore: Via twitter kom je wel aan de wetransfer link.
PMquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:08 schreef Koepert het volgende:
psst psst...heeft iemand VA - The Best of Therabyte 2010 al ge'vonden' ?
Nopequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:10 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
Ps. Mtsx, was jij ook op XXlerator? Dacht namelijk dat ik je zag maar wist het niet zeker.
FI?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:30 schreef Mind.Illusion het volgende:
Afgelopen 2 jaar geweest. Laatste keer viel me behoorlijk tegen, dus dit jaar maar wat anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
El_Matador ook ofzo, staan wel aantal namen in Fantasy Island: Winter Wonderland #1: Lekker op tijdquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:08 schreef NLS04 het volgende:
[..]
FI?![]()
Wie zijn daar allemaal aanwezig eigenlijk?
• NLS04
• T-killer
• Da_Ripper
• Haakon
• Huig?
• ..?
Kwam deze trouwes net op pf weer tegen:
weetjij seth of daar nog wat mee gaat gebeuren?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:51 schreef Beach het volgende:
Allerlaatste AVIO podcast [ afbeelding ]Wauw.. daar ben ik even stil vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In stilte vraag ik mij wel af wat er met de gabba-site is gebeurd.. Hij doettet niet, was al eerder gemeld dacht ik? Somebody help me pleaze?
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
van .com, .in makenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:28 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Wauw.. daar ben ik even stil van![]()
In stilte vraag ik mij wel af wat er met de gabba-site is gebeurd.. Hij doettet niet, was al eerder gemeld dacht ik? Somebody help me pleaze?
Thanks, ook aan Beach voor de PMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef robuust89 het volgende:
Mind.Illusion is een eindbaas, maar dat wist hij alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thnx
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ken ik DJ Larry niet...maar die TLs zijn erg lekker...It starts with a shiver, an itch, a slow boil
of met 4usonly..quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:28 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Wauw.. daar ben ik even stil van![]()
Toegevoegdquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:13 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de Facebook gebruikers hier...
http://www.facebook.com/Mind.Illusion
http://www.facebook.com/M(...)sion/118063401595151
dat mag je zeker!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:53 schreef RiKe het volgende:
Mag ik even melden dat The Machine een held is?
Elke release...[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef T-Force het volgende:
Do you want it? 'Cause I got it! The funky rhythm...UH UH
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:28 schreef Koepert het volgende:
K kwam trouwens dit tegen..
Dedicate to Hardstyle Special Early Editiondie had ik volgens mij wel ergens gezien, maar iets te snel weggeklikt dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ken ik DJ Larry niet...maar die TLs zijn erg lekker...want die tracklist is wel nice!
en de neef van DJ Harry...quote:(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ik zal mijn hengel eens uitgooienquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:08 schreef NLS04 het volgende:
Kwam deze trouwes net op pf weer tegen:
weetjij seth of daar nog wat mee gaat gebeuren?
Nicequote:Op woensdag 29 december 2010 10:19 schreef Spaulding het volgende:
Blackbox
21:00 - 22:00 Pavelow
22:00 - 00:00 Q-dance Showcase
The Vision, Frequencerz, Waverider, NitrouZ
00:00 - 01:30 Noisecontrollers
01:30 - 02:30 Ivan Carsten & Stephanie
02:30 - 03:00 Psyko Punkz "Yearmix"
03:00 - 04:00 Wildstylez
04:00 - 05:00 Crypsis
05:00 - 06:00 The Pitcher
06:00 - 07:00 Zatox
Hosted by: DV8
Timetable voor Qountdown. The Pitcher na Crypsis is een beetje raar maar voor de rest vind ik het wel best.
Dat ga je wel (K)quote:Op woensdag 29 december 2010 11:18 schreef 16meter het volgende:
Heb niet het idee dat ik veel mis door dit jaar niet naar Qountdown te gaan.
Ik denk dat het zeker een leuk feestje wordt, maar voel me niet depressief dat ik te laat was met kaartje kopenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:18 schreef 16meter het volgende:
JUIST omdat het eens wat anders is en je er weinig of iets anders van verwacht wordt het dit jaar gewoon weer vet!quote:Op woensdag 29 december 2010 11:18 schreef 16meter het volgende:
Prima, ik had in de OP in de Wiki de lijst met topics ook even aangepast. De laatste 2 topics waren deze niet up to date omdat toen de OP uit de Wiki werd gebruikt.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:10 schreef robuust89 het volgende:
OP geupdate met een stel dronken pinguins, de uitladers en de tweakers
Dat is meestal wel zo ja... dat feesten waar je met de laagste verwachtingen heen gaat het vetst zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:36 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
JUIST omdat het eens wat anders is en je er weinig of iets anders van verwacht wordt het dit jaar gewoon weer vet!
Ja genoeg leuke tracks dit jaar gezienquote:Op woensdag 29 december 2010 16:22 schreef Koepert het volgende:
Ja iedereen die vrijdag naar een feestje gaat veel plezier natuurlijk!..
Ik blijf in de regio, carbid schieten en drank...
vanavond volleybal....en bier...
morgen pokeren....en bier...
Iemand nog een goeie lever over?
Oh en als je die yearmixen een beetje langs gaat.... zijn er toch nog best wel wat aardige plaatjes verschenen...
Jouw ondertitelquote:Op woensdag 29 december 2010 17:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja genoeg leuke tracks dit jaar gezien
Wist ik ook nietquote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef haakon het volgende:
Ik kom er net pas achter dat Crypsis Angerfist is
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:22 schreef Koepert het volgende:
Ja iedereen die vrijdag naar een feestje gaat veel plezier natuurlijk!..
Ik blijf in de regio, carbid schieten en drank...
vanavond volleybal....en bier...
morgen pokeren....en bier...
Iemand nog een goeie lever over?
Oh en als je die yearmixen een beetje langs gaat.... zijn er toch nog best wel wat aardige plaatjes verschenen...
+1quote:
Crypsis?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:21 schreef robuust89 het volgende:
[..]
+1
Ik las ergens dat het een edit: pool was en dat Luna 'm ontdekt heeft
Grzegorz Luzynski heet 'ie
Gij n00b!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef haakon het volgende:
[..]
Crypsis?
Waar haal je dat vandaan?
Die gast komt bij mij uit de buurt, Denekamp.
Danny Masseling
zaterdag feestje gehad waar crypsis draaiden onderweg naar een huis van een maat van me liepen we stukje achter crypsis aan liepen toevalig zelfde kant op komen er opeens van die turken aan lopen tegen ons te schreeuwen van DAAR HEB JE ANGERFIST ik dacht echt wtfquote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef haakon het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef haakon het volgende:
foeiquote:Op woensdag 29 december 2010 17:28 schreef mstx het volgende:
Hm ik heb deze gisteren pas ontdektvet nummer
![]()
die Da Syndrome met z'n stem (met die golfballen voor 4 euro) kan zo in Oh Oh Chersoquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens... Crypsis onderdeel van de Angerfist LIVE act (3 man) en draait solo hardcore onder Crucifier
Ja, dat zeg ik toch net, haakon, pannenkoek!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Check, even mr sherlock uitgehangen. Maar als ik de foto's vergelijk, dan heeft angerfist een trouwring en Crypsis niet, dus het is niet waar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat Remco(MI) zegt, Angerfist is met 3man, pannenkoek.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:42 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch net, haakon, pannenkoek!
Hij heeft z'n koptelefoontje op en doet hem dan af. Wat hij vlak daarvoor doet zou invloed kunnen hebben gehad op het channel dat hij alleen op zijn koptelefoon hoorde, maar dat kunnen we niet controleren.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:06 schreef -Menn0- het volgende:
Misschien een stomme vraag maar op 01:10 van dit filmpje
wordt er heftig aan de knoppen gedraait. Is dit nou pure show of is hij echt iets aan het doen? Ik vraag dat me altijd af.
Ik check t zo ffquote:Op woensdag 29 december 2010 21:06 schreef -Menn0- het volgende:
wordt er heftig aan de knoppen gedraait. Is dit nou pure show of is hij echt iets aan het doen? Ik vraag dat me altijd af.
Hij draait volgens mij helemaal niet, al die witte streepjes op de knoppen blijven op dezelfde plaats..quote:Op woensdag 29 december 2010 21:06 schreef -Menn0- het volgende:
O, ik dacht dat je die 'lompe draai' voor de kick in de muziek hoorde, maar dat zal dan wel standaard in het nummer zitten.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:13 schreef ElDani het volgende:
Het hangt er puur vanaf wat ie ermee doet. Ik vind het wel grappig..
Als je goed kijkt staat die fader omhoog, dus hoor je het geluid in de "zaal" zeg maar. Als je kijkt draait ie zo miniem klein beetje aan de knopjes dat je er denk ik niet te veel van zal horen, maar als producer ken je je eigen plaat door en door en weet je vast wel hoe het allemaal hoort te klinken etcetera.
Overigens draait hij ook miniem aan knopjes van kanaal 1, die niet aan staat, maar misschien wel gebruikt word. Overigens, als hij er zo keihard aan draait vlak voordat de kick erin komt is het een kanaal wat je niet in de zaal hoort. Die is zeker show dus.
Die dalende toon zit inderdaad in het nummer zelf. (Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee)quote:Op woensdag 29 december 2010 21:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je die 'lompe draai' voor de kick in de muziek hoorde, maar dat zal dan wel standaard in het nummer zitten.
Ja ik zie nu ook dat ie aan een knopje van channel 1 draait, terwijl alleen channel 2 open staat.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:17 schreef ElDani het volgende:
[..]
Die dalende toon zit inderdaad in het nummer zelf. (Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee)
succes!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:34 schreef -Menn0- het volgende:
Ik wil zo graag leren draaien! Ik ga het ook gewoon doen in 2011!
En dan ook m'n eigen nummers maken met vette gitaar riffjes er in!!! Hell yeah!
Ja, mij lijkt het ook wel vet, maar om nou 2000 euro neer te leggen om 'een beetje te kloten...'quote:Op woensdag 29 december 2010 21:38 schreef -Menn0- het volgende:
Nu nog ff de benodigde spullen regelen
't heeft mij alleen al zo'n 5000-6000 euro aan apparatuur gekost exclusief gekochte tracks etc..quote:Op woensdag 29 december 2010 21:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja, mij lijkt het ook wel vet, maar om nou 2000 euro neer te leggen om 'een beetje te kloten...'
Dan hou ik het wel bij Virtual DJ
Voor 1200 kun je ook al een mooi beginners-setje hebben. (Daarvoor had ik 2x RMP-2 en een RMX-40 wat z'n werk goed deedquote:Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
't heeft mij alleen al zo'n 5000-6000 euro aan apparatuur gekost exclusief gekochte tracks etc..![]()
Te blij man, te blij.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik hoorde hem van het weekend pas voor het eerst, maar vind hem zóóóó tof!
Hoe vinden jullie hem?
Alles van de nieuwe Dutch Master is per definitie kut.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe vinden jullie hem?
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef mstx het volgende:
[..]
Alles van de nieuwe Dutch Master is per definitie kut.
Die is wel oké jaquote:
Heerlijk manquote:
DE SHIT!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heerlijk man
Op feestjes drink ik altijd bier, dus dan is dat super vrolijke altijd wel goed voor mij
Hoe vonden jullie het nieuwe album van Alphaverb?
is geen hardstylequote:Op woensdag 29 december 2010 22:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe vinden jullie hem?
Dat werd een hele tijd geleden (zo rond de tijd van het opkomen van crypsis) idd ook gezegd. Maar bleek zoals gezegd niet waar.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef haakon het volgende:
ik krijg er wel zin van om in de botsauto's te gaan eigenlijkquote:Op woensdag 29 december 2010 22:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe vinden jullie hem?
Recalled To Life is tofquote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
vind ik nog wel acceptabel.
De rest is inderdaad niet veel soeps.
quote:
Ik heb 'm nog niet binnen.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:32 schreef Beach het volgende:
Gisteren even de blu-ray van de feestfabriek bekeken.
Mijn nieuwsgroep is anders ook niet snel hoorquote:
Wow jij kan downloadenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgroep is anders ook niet snel hoor(3mbit)
Dat mag mijn beste, dat mag.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:39 schreef mstx het volgende:
[..]
Wow jij kan downloadenMag ik je aanraken?
3mbit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:39 schreef mstx het volgende:
[..]
Wow jij kan downloadenMag ik je aanraken?
overmorgen weer draaienquote:Op woensdag 29 december 2010 21:34 schreef -Menn0- het volgende:
Ik wil zo graag leren draaien! Ik ga het ook gewoon doen in 2011!
En dan ook m'n eigen nummers maken met vette gitaar riffjes er in!!! Hell yeah!
3x raden wat ik net in de brievenbus vondquote:Op donderdag 30 december 2010 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu je het zegt, ik heb ook nog niks
Hmm dan hoop ik 'm wel volgende week te krijgenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:55 schreef mstx het volgende:
[..]
3x raden wat ik net in de brievenbus vond
jij had ook het digipack besteld?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:55 schreef mstx het volgende:
[..]
3x raden wat ik net in de brievenbus vond
My Soundquote:Op donderdag 30 december 2010 18:27 schreef Baronpilsener het volgende:
My sound is sick, ill, dope, crazy, wicked and manic, It's loud, proud, rough, tough, harder and static!
Ran-D
ik neem aan dat je dat te laag vindt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Godver Sexual thrill op 99 in de top 100 van fear fm......
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij had ook het digipack besteld?
Staat in mijn top 5, dus ja had 'm hoger verwacht.... zelfs Creation staat laag, dus ik ben al afgehaakt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:28 schreef ReMcOrE het volgende:
ik neem aan dat je dat te laag vindt?
In de tijd dat het nog een beetje konquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:03 schreef ReMcOrE het volgende:
and I'll catch you all on the flip side
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
In de tijd dat het nog een beetje kon
Die is eigenlijk van de NC en heet Gimme Love. Vind het niet echt hardstyle, maar wel een leuk zondagmiddagnummer!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:38 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe Wildstylez. Voor zeer luisterbare kwaliteit verwijs ik jullie naar de set van Headhunterz gisteren.
edit: betere kwaliteit gevonden.
ik had het al gezegd, maar ff een quote zodat iedereen hem echt leestquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:03 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben hier ook weg, zometeen boodschappen doen voor vanavond
iedereen die een feestje gaat bezoeken... have fun
iedereen die wat anders gaat doen... have fun
and I'll catch you all on the flip side
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:21 schreef haakon het volgende:
Ik ga ook carbid schieten, pilsen, bier drinken, buizen, tanken, paters wegwerken etc.
I like a melkbus that goes BOOM papiiiiiiquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:54 schreef de_huig het volgende:
I like a melkbus that goes BOOM papiiiiii
heren, dames..allemaal een fijne avond en een goeie jaarwisseling en al het goede voor 2011. en misschien tot vanavond
Een nieuwe wildstylez remix dus...quote:.I wonder what's that little red noisy thing which Wildstylez is bringing with him tonite at Qountdown..
Oops! (509)quote:
http://www24.zippyshare.com/v/75658277/file.htmlquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Oops! (509)
This account's public links are generating too much traffic and have been temporarily disabled!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:19 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www24.zippyshare.com/v/75658277/file.html
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:19 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www24.zippyshare.com/v/75658277/file.html
Gefeli met het behalen van dit heugelijke feitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef Krulliewullie het volgende:
Heuj ik heb het jaar 2011 mogen halen!
Verrek! Hebben ze mij toch mooi voor de gek kunnen houdenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:56 schreef T-Force het volgende:
@ Krulliewullie, dat nummertje is geen early nummertje hoor! Is volgens mij een jaar oud ofzoWordt wel regelmatig gedraaid in een early hardstyle-set overigens
![]()
Vooral dat meisje dat out ging naar buiten helpen was leuk !quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:13 schreef de_huig het volgende:
gelukkig nieuwjaar allemaal
en fantasy island was echt heul vet![]()
zonder enige twijfel mijn beste feest van het jaar tot nu toe
Je hebt je goede daad voor 2011 er alweer opzitten?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef haakon het volgende:
[..]
Vooral dat meisje dat out ging naar buiten helpen was leuk !
2 zelfs, ook iemand van de ehbo opgehaald toen er 1 out ging..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:58 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Je hebt je goede daad voor 2011 er alweer opzitten?
Met de lintjesregen in april ofzo ergens, ben jij der dus ook bijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:01 schreef haakon het volgende:
[..]
2 zelfs, ook iemand van de ehbo opgehaald toen er 1 out ging..
Dat meisje hebben we samen met Ripper en Huig naar de ehbo getild..
Zo niet maken wij een speciaal Fok! lintje voor hemquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Met de lintjesregen in april ofzo ergens, ben jij der dus ook bij
Hij was wel boos zo te horen. Dv8 valt ook mooi stil waar hij als MC juist de tijd vol zou moeten praten...quote:Op zondag 2 januari 2011 12:12 schreef ElDani het volgende:
Weet niet of jullie het meegekregen hadden, maar Wildstylez had dus een falende techniek. 35 minuten scheen hij niet normaal gedraaid te kunnen hebben.
Dit was de reactie:
Zonde voor hem. Had een leuke afsluiter kunnen worden voor een superjaar voor hem.
MMA remixquote:Op zondag 2 januari 2011 12:30 schreef 16meter het volgende:
Lekkah just as easy er achteraan. Jammer dat ik dat heb moeten missen.
Klopt, maar ik was me aan het bedenken toen ik aan het kijken was: wat the fuck je dan moet zeggen gedurende die minuten?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hij was wel boos zo te horen. Dv8 valt ook mooi stil waar hij als MC juist de tijd vol zou moeten praten...
Hoe was QD dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:30 schreef 16meter het volgende:
Lekkah just as easy er achteraan. Jammer dat ik dat heb moeten missen.
Zou ik ook niet zo kunnen, maar ik krijg er dan ook geen geld voorquote:Op zondag 2 januari 2011 12:59 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Klopt, maar ik was me aan het bedenken toen ik aan het kijken was: wat the fuck je dan moet zeggen gedurende die minuten?
Pardon, ik klikte weg toen ik "music made" hoordequote:
Gewoon beginnen met publiek teasen, weet ik veel, ga een wave maken ofzo. Dit zijn de momenten waar je als MC je moet bewijzen. Zoals Ruffian het zei voor Qlimax op een interview: MC's are a massive First Aid kit. Doe dan gewoon in ieder geval een poging tot je werk.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zou ik ook niet zo kunnen, maar ik krijg er dan ook geen geld voor
Ja aan de andere kant..... Als er technische problemen zijn (Lees: Apparaten stuk) heb ik in het publiek ook zoiets van... ok kom maar op met die muziek.. en als een MC dan gaat lopen schreeuwen van "Hebben we er nog een beetje zin in!" Doe de Wave"!! denk ik ook van... Man hou je bek, muziek doet t niet, ga dat eerst fixxen..quote:Op zondag 2 januari 2011 13:03 schreef ElDani het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met publiek teasen, weet ik veel, ga een wave maken ofzo. Dit zijn de momenten waar je als MC je moet bewijzen. Zoals Ruffian het zei voor Qlimax op een interview: MC's are a massive First Aid kit. Doe dan gewoon in ieder geval een poging tot je werk.
nee, maar het zou echt wel uber droog zijn, dat een MC tijdens een technisch probleem zegt;quote:
* ReMcOrE ookquote:Op zondag 2 januari 2011 13:43 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ben k trouwens de enige die 't maandag gevoel/idee heeft?
x2quote:Op zondag 2 januari 2011 13:43 schreef Mind.Illusion het volgende:
Viel spass ermee![]()
Nergens last van, maar knuffelmeisje had dat gisteren al.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:43 schreef Mind.Illusion het volgende:
Viel spass ermee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |