Hij is terug! Supervet!quote:
Had nog nooit van Saxtyle gehoord, maar klinkt vetquote:
Mwah, wel knap dat die dat kan spelen, maar het klinkt zonder alles wat het hardstyle maakt naar niksquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 17:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
tvp
http://soundcloud.com/coone/coone-without-you-summer-2010-dj-tool
quote:Op zondag 26 december 2010 17:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
tvp
neequote:
geen zin???quote:Op zondag 26 december 2010 18:22 schreef haakon het volgende:
vnaamd mssn toch zak, waar ik nu kats geen zin aan heb
Net zo lam nogquote:
zit zooooo in dubio...quote:Op zondag 26 december 2010 19:36 schreef haakon het volgende:
[..]
Net zo lam nog
Gaan er nog meer naar zak ?
line-i[:
Freddy F
Korsakoff
Noisecontrollers
Ran-D
Rico
Als ik die ooit op een feest hoor stap ik meteen in de auto of ga vast naar het station. Vind het echt he-le-maal niks.quote:Op zondag 26 december 2010 17:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
tvp
Op defqon ook eerder naar huis gegaan dan :$quote:Op zondag 26 december 2010 21:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als ik die ooit op een feest hoor stap ik meteen in de auto of ga vast naar het station. Vind het echt he-le-maal niks.
Veel te hoog breezer gehalte, slappe kick, echt kut gewoon
Kan me niet herinneren dat ik die op Defqon heb gehoord. Wat ik me wel van Coone kan herinnernen op Defqon, is dat hij me redelijk verrastte. Ik kende hem toen alleen nog maar van de jumpstyle, maar op Defqon vond ik hem best lekker draaien!quote:Op zondag 26 december 2010 21:21 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Op defqon ook eerder naar huis gegaan dan :$
vette track!!quote:Op zondag 26 december 2010 17:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
tvp
Dit dus. Origineel is een geweldig nummer, maar het te happy melodietje doet me denken aan de vengaboys enzoquote:Op zondag 26 december 2010 21:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als ik die ooit op een feest hoor stap ik meteen in de auto of ga vast naar het station. Vind het echt he-le-maal niks.
Veel te hoog breezer gehalte, slappe kick, echt kut gewoon
gewoon via zijn website te vinden?quote:Op zondag 26 december 2010 13:05 schreef ElDani het volgende:
Luister nu een zowaar interessante Brennan Heart free.
Age of Love (Defqon 2007 Unknown Analoq Dj Tool)
Het heeft wel een lekkere andere feel. Slim Shore had hem zo ergens tussen kunnen stoppen voor mijn gevoel.
Ik vind het mixen net wat te snel gaan.quote:
Die van Scantraxx is er alquote:Op maandag 27 december 2010 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
die van Fusion ook maar ff binnenhalenen wachten op die van Scantraxx, zal Frontliner hem dit jaar weer doen? (The Pitcher deed de Fusion-mix van vorig jaar toch ook)
Ik luisterde hem vannacht terwijl ik al moe was, dan ben ik niet zo kritisch meerquote:Op maandag 27 december 2010 11:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind het mixen net wat te snel gaan.
neem ik die ook even mee vanavondquote:Op maandag 27 december 2010 12:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Die van Scantraxx is er al(A-Lusion en Scope)
x2quote:Op maandag 27 december 2010 14:07 schreef T_Killer het volgende:
Ook weer boven water na de kerst. Net als Krullie niets te melden behalve dat ik toch wel zin heb in Fantasy Island. Al zo lang geen feest meer gehad, en that makes me a sad panda
x2quote:Op maandag 27 december 2010 14:35 schreef haakon het volgende:
Oeh, dat gaat een mooie meet worden op FI
Thnxquote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef Beach het volgende:
MI kan ik al een t-shirt winnen?
en beterschapjes
Ikke, ikke, ikke! En wat heb ik er een zin in, nu al!quote:Op maandag 27 december 2010 16:31 schreef robuust89 het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Hardbass?
(voorpret, voorpret!)
Yep, dat ga ik ook eens proberen. Post hier nu een aantal topics mee en heb tot op heden (op 2 na, waarvan ik de naam niet eens meer weet) nog geen FOK!ers ontmoetquote:
ReMcOrE en ik volgens mij, op Decibel bij Alphaverb?quote:Op maandag 27 december 2010 18:57 schreef Levitas het volgende:
Yep, dat ga ik ook eens proberen. Post hier nu een aantal topics mee en heb tot op heden (op 2 na, waarvan ik de naam niet eens meer weet) nog geen FOK!ers ontmoet
volgens mij wel jahquote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
ReMcOrE en ik volgens mij, op Decibel bij Alphaverb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |