abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90389950
Normaliter is AH altijd de koploper als het om de kunst van verleiden gaat met 'gehaaide' marketing-truukjes met in de hoofdrol de 'domme' acteur Harrie Piekema als de goedlachse bedrijfsleider die altijd het beste met de AH klanten voorheeft.

Maar is dat ook zo ivg met Jumbo,C1000 en andere supermarkten, dat tijdens Kerst AH ook het beste kerstprodukt op tafel weet neer te zetten? :?

Hieronder ingeslagen bijna alle culinaire top produkten uit de AH kerstcollectie van 2010 en de bevindingen mbt de smaak en prijs-kwaliteitverhouding.

Vandaag als eerste uitgeprobeerd: Wildzwijnhaas met cranberrys en stoofpeertjes & Sorbet Roomijs taart.

gereed voor in de oven op 200 graden Celcius: 15 min zegt de bereidingswijze.

22 minuten later ziet het er zoals bovenstaand uit.
Het vlees is na 22 min nog niet gaar,rauw en lauw van binnen. :N Terug de oven in
voor nog eens 15 minuten.Kortom de aangegeven bereidingstijd (15 min)klopt niet. }:|

Na +/- 35 min is alles echt gaar en het vlees rose.En met een stevige Hertog Jan erbij moet
het wel smaken.(hoop ik) ;)

De wildzwijnhaas is smaakloos,taai en heeft echt het spek nodig voor smaak,en de saus is een lachertje en waterig en die cranberrys erin zijn te verwaarlozen en het vermelden niet waard.
Eigenlijk zijn alleen de stoofpeertjes lekker,zoet en mals.
Na 4 happen de prullenbak ingegooid,weg 14 euro + }:|
Cijfer: 4/10

De sorbet roomijs taart van AH:

Uitgepakt en wel valt op dat de frambozen alleen leuk als versiersel zijn maar verder geen enkele smaak of voedingswaarde hebben zoals de echte en de hele champagnesmaak heb ik nergens geproefd.. :Y

Het ijs is gewoon zoals je mag verwachten,zacht en zoet en goed te doen. Helaas overheerst de kleurstof wel een beetje maar verder hapt het lekker weg als je net een zwaar getafeld hebt en je nog iets lichts wil als toetje,maar niet meer dan dat. Verre van excellence!
Cijfer: 6/10

Eigenlijk zou een zelfgemaakte ijsschotel met meloen en een bolletje ijs nog lekkerder zijn dan dit. :Y :9~

Morgen een volgend AH kerstpakket als lunch.!

to be continued

[ Bericht 1% gewijzigd door rubje op 25-12-2010 14:27:03 ]
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_90390279
:D
pi_90390302
Super handig topic! :Y

Ik vermoedde altijd al dat die excellent zooi al gewoon troep was :')
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_90390305
Bramen?
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:42:54 #5
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_90390309
Ik was al erg benieuwd of die dingen er net zo lekker uitzagen als dat ze in de winkel lagen en wanneer ze klaargemaakt zouden zijn! Toch wel apart zo'n kant en klaar ding, meestal smaakt dat nergens naar!

Ik hou het toch lekker bij een eigen stuk beenham met een eigen gemaakt sausje erbij! O+ Kan ook nog steeds foutgaan, maar ik hoop van niet! :D
pi_90390314
leuk dit! Ik ben benieuwd naar wat volgt!
pi_90390548
Die maaltijden zijn toch hartstikke duur?
Ik ben wel heel benieuwd naar die hele zalmhaas.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_90390551
ik kan je alvast verklappen dat ik stiekum al van die Schotse zalmhaas :9~ (zie eerste foto) heb zitten snoepen en die is echt,maar dan ook echt geweldig lekker, :Y :Y en zijn geld (+/- 20 euro) meer dan waard! en totaal niet op die andere 'schotse?noorse? of welke andere zalm dan ook lijkt,die je normaliter ook ziet hangen in de schappen. Kom er nog uitgebreid op terug.
pi_90390592
Ben je kok rubje?
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:56:08 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_90390919
Jezus, volgens mij heb je voor ruim 100 euro aan eten liggen daar :o
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_90390942
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef Qwea het volgende:
Jezus, volgens mij heb je voor ruim 100 euro aan eten liggen daar :o
dat dacht ik dus ook :o
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:56:44 #12
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_90390945
:D Wat tof, rubje!
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_90390949
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik was al erg benieuwd of die dingen er net zo lekker uitzagen als dat ze in de winkel lagen en wanneer ze klaargemaakt zouden zijn! Toch wel apart zo'n kant en klaar ding, meestal smaakt dat nergens naar!

Ik hou het toch lekker bij een eigen stuk beenham met een eigen gemaakt sausje erbij! O+ Kan ook nog steeds foutgaan, maar ik hoop van niet! :D
Afgaande op de eerste dag en deze eerste produkten zeg ik ook: Koop gewoon ergens een goed stuk vlees wat jezelf lekker vind,bereid het zoals jij wilt en koop een bak ijs en apart fruit en maak je eigen feestmaaltijd ipv je geld aan deze kant en klare dingen te besteden die er op tv en bladen zo geweldig uitzien.

@Loveless85: nope,lekkerbekje :D

@Qwea: Dat heb je erg goed geraden! Precies 120 euro en 50 cent! :Y
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:59:27 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_90391057
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef rubje het volgende:

[..]

Afgaande op de eerste dag en deze eerste produkten zeg ik ook: Koop gewoon ergens een goed stuk vlees wat jezelf lekker vind,bereid het zoals jij wilt en koop een bak ijs en apart fruit en maak je eigen feestmaaltijd ipv je geld aan deze kant en klare dingen te besteden die er op tv en bladen zo geweldig uitzien.

_O_

Ik vind het hartstikke leuk om te lezen iig wat je bevindingen zijn :D Maar heeft dit voor jou verder nog een doel? Of was je gewoon nieuwsgierig? Ik zou gaan janken denk ik als blijkt dat mijn vet duur gekochte vlees van 20 euro niet te vreten zou zijn en het in de prullenbak moest _O-
pi_90391245
wat is dat spul duur!

mijn 9 varkensmedaillons waren goedkoper :o
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 december 2010 @ 14:07:12 #16
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_90391342
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:42 schreef xibalba het volgende:
Bramen?
Frambozen inderdaad...

Rubje, wildzwijnhaas hoort rose en niet doorbakken, dus dat het taai was, kan ik me wel voorstellen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:09:26 #17
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_90391407
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_90391601
Wanneer komt de rest? :P
Always live your life with full happiness and laughter ;)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 december 2010 @ 14:22:54 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_90392060
Leuk topic.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_90392074
Wat een leuk topic! Waarom heb je hier voor gekozen? Het is erg veel geld voor iets waar je niet eens echt plezier aan beleefd :P
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:24:18 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90392123
Het is weer eens wat anders dan AH Excellent Kerstmaaltijden goed te doen
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_90392309
@Aphrodyte: Neu,maar omdat we beiden gek op lekker eten zijn en dan zo eind van het jaar even voor elkaar goed uitpakken nemen we van alles en overal wat. Ons uitje noem ik het altijd deze spending zo eind van het jaar. :D ;)

@RianaLuna:
Sowieso tot maandag 27 december 2010. Als het goed is,is dan alles,behalve de Schotse zalmhaas, op(of misschien is die ook wel op maar haal ik een nieuwe want die is echt hemels en mijn vrouw wordt er geil van :D ;) )
PS: we hebben ook kreeften ingekocht,
:Y
pi_90392589
quote:
10s.gif[b] Op
PS: we hebben ook kreeften ingekocht,[/sub] :Y
Ah, ik wou net zeggen! :)
Die kreeft moet je inderdaad op z'n minst proberen... ik ben benieuwd of de AH hier een beetje kwaliteit mee weet te behalen.

(Dan knabbel ik ondertussen door op de Jamón Serrano Reserva) ;)
pi_90392591
haha, nice :')
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_90393153
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:34 schreef horned_reaper het volgende:

Ah, ik wou net zeggen! :)
Die kreeft moet je inderdaad op z'n minst proberen... ik ben benieuwd of de AH hier een beetje kwaliteit mee weet te behalen.
Ik hoefde al niet eens te overwegen die kreeften van AH te nemen want ik wist al dat het niks was En toen ik ernaar keek zag ik wat ik dus vermoede. Zonde,hoe goedkoop ook, van het geld om dat te kopen. Zelfde geldt voor die sushi die ze aanbieden. Allemaal bagger.

Wij hebben onze kreeften bij de Chinezen gehaald (supermarkten in het centrum van rotterdam) en dat zijn mooie grote kreeften die 5 euro duurder zijn maar wel hardstikke vers en lekker dik ipv die piepels van AH. :Y
pi_90393394
Ik zou die zooi nooit kopen, maar wel leuk topic.

Ben benieuwd naar je volgende bevindingen
٩๏̯͡๏)۶
pi_90393881
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef rubje het volgende:

[..]

maar hoe kwam je op dit idee?

goed topic trouwens ^O^
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
pi_90393918
oja je had na 15min. de schotel eruit moeten halen en naar ah een brief sturen met foto's ;)
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
  vrijdag 24 december 2010 @ 15:09:25 #29
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_90394136
Erg leuk/goed topic. ^O^
Ik ga morgen avond de AH excellent varkenshaas proeven.
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_90394212
Had je de oven wel voorverwarmd?
pi_90394293
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef rubje het volgende:
..we beiden gek op lekker eten zijn..
Ik zie een discrepantie tussen deze quote en de inhoud van dit topic, maar leuk is het wel. :D Ben al benieuwd naar de volgende review.
pi_90394704
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef rubje het volgende:
@Aphrodyte: Neu,maar omdat we beiden gek op lekker eten zijn en dan zo eind van het jaar even voor elkaar goed uitpakken nemen we van alles en overal wat. Ons uitje noem ik het altijd deze spending zo eind van het jaar. :D ;)
Maar als je gek bent op lekker eten, waarom koop je dan die kant en klare supermarktdingen? :@
Revolutionary Anarchist
XXX Straight Edge XXX
pi_90394788
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 december 2010 15:09 schreef Starm het volgende:
Erg leuk/goed topic. ^O^
Ik ga morgen avond de AH excellent varkenshaas proeven.
Kijk dan morgenmiddag maar even naar dit topic want in de beginfoto kon je zien dat ik o.a. ook de varkenshaas(naast de ribroast,lambsrack,kalkoenfilet?), heb en die wilde ik morgen voor de lunch gaan uitproberen. :Y

@rijsttafel & Aphrodyte:

zoals ik al zei,houden wij van lekker eten en zoeken we dan overal waar,men zegt iets speciaals te hebben,wat uit en dat is dus ook de supermarkt.
Verder hebben we ergens anders al kreeften gehaald,ganzenlever voor tot het eind van het jaar,en nog wat andere tierlantijntjes en dat terwijl de chinese restaurants/winkels en Turkse supers gewoon beide kerstdagen open zijn :D |:(

echt Hollands om zoveel in te slaan alsof we op rantsoen gaan terwijl andere bevolkingsgroepen gewoon hun winkels openhouden. |:( :') ~O>
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:08:53 #34
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_90396310
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 december 2010 15:26 schreef rubje het volgende:

[..]

Kijk dan morgenmiddag maar even naar dit topic want in de beginfoto kon je zien dat ik o.a. ook de varkenshaas(naast de ribroast,lambsrack,kalkoenfilet?), heb en die wilde ik morgen voor de lunch gaan uitproberen. :Y

@rijsttafel & Aphrodyte:

Ik had het al gezien in de beginfoto.
Ik zal morgenmiddag zeker even kijken wat jij er van vond. :Y
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_90397465
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 december 2010 15:26 schreef rubje het volgende:
terwijl de chinese restaurants/winkels en Turkse supers gewoon beide kerstdagen open zijn :D |:(

echt Hollands om zoveel in te slaan alsof we op rantsoen gaan terwijl andere bevolkingsgroepen gewoon hun winkels openhouden. |:( :') ~O>
Nooit over nagedacht :o
Leuk probeersel :D wij hebben 2 jaar achter elkaar ook die AH gerechten gekocht en steeds viel het tegen. Nu doen we het anders, zelf een rosbief o.i.d kopen etc.
pi_90397626
Leuk topic.. :)
  vrijdag 24 december 2010 @ 17:22:08 #37
326628 Pietje28
Het is zo simpel allemaal...
pi_90399682
Maarre het is toch meer dan duidelijk dat deze gerechten zijn voor mensen die totaal niet kunnen koken maar toch een kerstachtig diner willen??

Als je van lekker eten houdt en kan koken gaan ze altijd tegenvallen.
Had ik je zo ook wel kunnen vertellen.
pi_90400361
Misschien handig als je de prijs van de gerechten noemt? :)
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_90400717
Haha, ik ben erg nieuwsgierig!
pi_90403553
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:36 schreef Baalhaar het volgende:
Misschien handig als je de prijs van de gerechten noemt? :)
Volgend jaar zijn ze toch wel weer hoger ;)
pi_90408361
Super topic! Ben vooral benieuwd naar de voor en na foto's. Zelf heb ik van AH Excellent alleen de vegetarische taartjes met pastinaak en chantarellen geprobeerd, die waren heel goed te doen!

¤ 3,99 voor twee stuks als ik het goed onthouden heb. Zou van mij vast in het assortiment mogen, beter dan al die Tivall zooi dat allemaal hetzelfde smaakt!

[ Bericht 17% gewijzigd door Natalie78 op 24-12-2010 20:37:20 ]
pi_90408658
Geen foto's, maar kalkoen met truffel amandelschaafsels was erg lekker. 7,nogiets en een prima portie voor 2 personen. Niets mis mee :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90416041
De struisvogelbiefstuk met hazelnoottapenade en vergeten groente was best prima :)
pi_90427853
Hier ga ik dus even in meelezen :D
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_90427896
Waarom zou je dit kopen? Het is toch niet zo heel moeilijk om zelf iets beters te produceren?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  Moderator zaterdag 25 december 2010 @ 12:38:24 #46
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_90428092
Oei! Interessant :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_90428370
onze kerstmaaltijd bestaat uit het grootste gedeelte ook uit die exelent zooi, we hebben gisteren een poging gewaagd om met vrienden naar mijn ouders in tsjechie te gaan, maar duitsland was geen doorkomen aan, we zijn na 10x overleggen maar omgekeerd en om 2 voor 7 de ah nog binnengerend om vandaag nog enigszins te redden
pi_90430805
En daar zijn we weer: Dag 2 voor het AH excellence gebeuren :D

@Starm:

Vandaag dus de beurt aan AH Varkenshaas met een championroomsaus. :P

De bereidingswijze zegt een oven die op 175 graden celcius moet zijn voorverwarmt en een duur van bereiding heeft die op 35 minuten is gesteld. Gezien de eerdere ervaringen met AH gerechten,waaruit duidelijk is geworden dat de aangegeven bereidingstijd gewoon niet klopt, laat ik het ditmaal 45 minuten in de oven alvorens ik het eruit haal.

Op bovenstaande foto kun je al zien dat alles goed gaar is en dus wel lekker moet smaken .

De varkenshaas met het ombonden spek is verrukkelijk! Botermals,heerlijk op smaak en de bijbehorende groentes te samen met de championroomsaus,geven het vlees precies dat extra om het als geheel nog meer tot zijn recht te laten komen in zowel smaak als sappigheid. En dat voor ¤ 9,09 is het echt een koopje!

cijfer: 8/10 :s)

Morgen weer een AH excellence kerstpakket voor de lunch. :Y
pi_90431617
Ik vraag me wel af hoe jij redeneert: Het eerste gerecht vind je niet te vreten en gooi je weg, dat krijgt een vier. Het laatste gerecht vind je verrukkelijk en dat krijgt een 8. Klein verschil tussen 'niet te vreten' en 'verrukkelijk' :P
pi_90431804
Die groenten zien eruit alsof ze drie weken buiten de koelkast hebben gelegen. Het vlees lijkt wel aardig verder :Y
pi_90431863
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 december 2010 14:42 schreef justmattie het volgende:
Die groenten zien eruit alsof ze drie weken buiten de koelkast hebben gelegen. Het vlees lijkt wel aardig verder :Y
Dat is na het bakken he, er voor zien ze er prima uit. Ik moet zeggen dat ik het geheel er ook een stuk beter uit vind zien dan de vorige. :7
pi_90434570
Het ziet er uit als een ranzige zooi, maar ik wil wel geloven dat de smaak goed is
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 25 december 2010 @ 16:40:28 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90434612
Beetje verbrand van boven dat groene spul is zwart geworden. :?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 25 december 2010 @ 16:48:01 #54
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_90434773
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 16:40 schreef golfer het volgende:
Dat dacht ik ook :o
pi_90434991
Leuk initiatief! :D
pi_90435670
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 16:40 schreef golfer het volgende:
Ja,maar dat proef je niet eens(of ander schraap je dat weg) omdat de andere ingrediënten veel meer overheersen. :{ Als het maandag nog in de schappen bij AH ligt.,schroom niet het te kopen want het is echt heel erg lekker.. :Y

ik heb intussen al stiekum wat zitten proeven van die AH sashimi& zalm&AH Carpacciomaar dat is echt :r :r 1 grote naar conserveringsmiddel ruikende,uitgedroogde zooi :( wat uit die verpakking komt.Kom er morgen iig uitgebreid op terug. :Y
pi_90435995
Enorm leuk dit topic, ben benieuwd naar de rest van je ervaringen. Succes !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_90465467

Vandaag dus dag 3 van het AH excellence kerstpakket maar dan wel aangevuld met een speciale fles die wij gisteren van de familie meekregen na afloop van het kerstdiner.

Vandaag AH sashimi van zalm en tonijn,carpaccio en de grote zalmhaas.

hieronder dus het bordje met alles erop en aangevuld met de mooie fles bubbels.
Als dat niet een feesthap moet zijn...

De zalmhaas is werkelijk verrukkelijk en zijn geld meer dan waard. De zalm is lekker dik,vettig en stevig zoals verse zalm behoort te zijn.
cijfer zalmhaas: 8/10

De sashimi van zalm en tonijn en carpacio daarintegen is 1 grote sof en niet te behappen.
De sashimi van tonijn en zalm en de carpaccio zijn sowieso helemaal uitgedroogd en ruiken naar conserveringsmiddelen en verdween dan ook linea-recta in de prullenbak. De bubbels te samen met de zalmhaas compenseert een hoop voor het fiasco dat AH sashimi van zalm en tonijn en carpaccio heet.
cijfer sashimi: 2/10

Daarna de overgebleven kreeften die we niet bij AH inkochten maar bij de chinese supers op de kruiskade in hartje rotterdam.

In knofllook gebakken kreeften met witte rijst en het laatste restje bubbels.

cijfer: 8/10

decadentie ten top op deze laatste kerstdag.

[ Bericht 0% gewijzigd door rubje op 26-12-2010 19:27:01 ]
pi_90465679
Carpacchio had je wel aan kunnen voelen komen. Vers is het goddelijk, maar het is gewoon niet te bewaren.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_90470895
ik bewaar vis uit de supermarkt om te beginnen niet 2 dagen lang in de koelkast. no offence intended, maar ik zou het niet durven eten :N
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 26 december 2010 @ 22:06:41 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90471487
quote:
2s.gif Op zondag 26 december 2010 19:09 schreef rubje het volgende:
. De zalm is lekker dik,vettig en stevig zoals verse zalm behoort te zijn.

En wat is er vers aan voorverpakte supermarkt kweekzalm van minimaal een paar dagen oud? _O-
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 27 december 2010 @ 01:35:32 #62
308975 Strychnos
Ignorance is bliss
pi_90480924
Leuk topic, heb het toch wel te doen met de mensen die deze zooi met de kerst op tafel durven te zetten.
Steek alsjeblieft wat meer tijd en geld in het eten en ga zelf wat maken.

Zonde om een fles Dom Perignon daarvoor te ontkurken die verdient beter, nou ja als de kreeft maar goed was dan...
pi_90483903
quote:
Op maandag 27 december 2010 01:35 schreef Strychnos het volgende:
Leuk topic, heb het toch wel te doen met de mensen die deze zooi met de kerst op tafel durven te zetten.
Steek alsjeblieft wat meer tijd en geld in het eten en ga zelf wat maken.
Meer geld ben ik niet met je eens, voor veel goedkoper heb je een veel lekkerdere maaltijd, ik vind het nogal prijzig die ah bakken.
pi_90484061
Het gaat ook om het gemak en niet iedereen is een keukenwonder en/of heeft er zin in om uren met de feestdagen in de keuken te staan om te zien hoe het dan binnen 15 minuten wordt ogegeten zonder er bij stil te staan hoeveel moeite het kost voor de kook.
Jullie zijn best wel streng met TS, terwijl ik vind dat hij het leuk aanpakt en het hele gebeuren met een dikke knipoog ondergaat. Ik kan alleen niet begrijpen dat er al zo veel van de maaltijden in de prullenbak is verdwennen, dan is het best wel zonde van het geld wat je eraan besteed.
pi_90485764
Wij hebben vorige week die varkensribbetjes op, die waren an sich ook wel goed te doen, alleen jammer dat het vlees zo vet was.
Haters gonna hate.
  maandag 27 december 2010 @ 10:40:15 #66
308975 Strychnos
Ignorance is bliss
pi_90485897
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 08:12 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Meer geld ben ik niet met je eens, voor veel goedkoper heb je een veel lekkerdere maaltijd, ik vind het nogal prijzig die ah bakken.
Uh ja daar heb je wel gelijk in, maar het hangt er natuurlijk wel vanaf wat voor vlees je haalt en waar je dat haalt.
Je kan het natuurlijk zo gek maken als je zelf wil!
  maandag 27 december 2010 @ 11:14:18 #67
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_90486705
Die zalmhaas hadden wij ook. Die was erg verrukkelijk :9~ :9~
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_90487046
Gisteravond kerstdiner bij mn vader thuis, bleek te bestaan uit allerlei AH exellent producten.
Het voorgerecht was champignonragout met bladerdeegkapje uit de oven, wat we unaniem (we waren met zn 6en) in de prullenbak gooiden :')

Het hoofdgerecht was wel lekker, we hadden kalkoenrollade van de AH, gebakken aardappeltjes, zoete aardappels met pecannoten en rozijnen van de AH en peultjes. Het vlees was mals en de zoete aardappels waren écht heerlijk :9

Toetje waren ijsbonbons van de AH, lekker maar niet bijzonder. Al met al toch een redelijk geslaagd kerstdiner.
Revolutionary Anarchist
XXX Straight Edge XXX
pi_90501169
Zo! Vandaag als laatste van het AH Kerstpakket de ribroast met cranberry saus.

Bereidingstijd is 70 minuten op 160 graden celcius. Gezien de slechte ervaringen met de aangegeven tijden bij AH maaltijden,maken wij 60 minuten van op 200 graden celcius wat naar later blijkt de juiste temperatuur en tijd zal zijn.

De ribroast is een flink stuk vlees die voor een grote eter genoeg is,maar voor
middelmatige eters iets te veel van het goede,waardoor je het met gemak met een ander kunt delen.

Het vlees is heerlijk mals en sappig, en met de cranberry saus erbij,die vrij weinig om het lijf heeft,geeft het wat extra zoetigheid aan het stuk vlees dat eigenlijk van zichzelf,mits goed bereidt,ook zonder cranberry saus kan.
cijfer: 8/10
pi_90503205
de juiste temperatuur? ik weet niet hoor maar het ziet er nogal zwart en onsmakelijk uit...
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 december 2010 @ 18:35:05 #71
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_90503471
Wat ik me afvroeg: je schrijft regelmatig over "wij" maar het zijn 1 persoons-maaltijden. Ik neem dus aan dat je die 120 euro aan eten in je eentje hebt weggewerkt of begrijp ik dat verkeerd?

Overigens m'n complimenten over dit verslag!
pi_90503475
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:26 schreef loecje het volgende:
de juiste temperatuur? ik weet niet hoor maar het ziet er nogal zwart en onsmakelijk uit...
Ja dat niet alleen, maar hoe weet je of het de juiste temperatuur was/is als je het niet eerst met een ander stuk vlees op de volgens de verpakking beschreven tijd/temperatuur geprobeerd hebt?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_90503506
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:35 schreef qltel het volgende:
Wat ik me afvroeg: je schrijft regelmatig over "wij" maar het zijn 1 persoons-maaltijden. Ik neem dus aan dat je die 120 euro aan eten in je eentje hebt weggewerkt of begrijp ik dat verkeerd?

Overigens m'n complimenten over dit verslag!
1-persoonsmaaltijden :{ Het zijn alles behalve 1-persoonsmaaltijden...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 december 2010 @ 18:40:19 #74
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_90503630
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

1-persoonsmaaltijden :{ Het zijn alles behalve 1-persoonsmaaltijden...
Geen idee. Het lijkt me ook vrij fors, maar ik lees ook dingen als

quote:
De ribroast is een flink stuk vlees die voor een grote eter genoeg is,maar voor
middelmatige eters iets te veel van het goede,waardoor je het met gemak met een ander kunt delen.
Vandaar mijn verwarring.
pi_90503861
Ik weet zeker dat dit geen eenpersoons maaltijden zijn. Knap van TS dat hij het wel in zijn eentje op kan ;)
pi_90527502
Wij hadden ook die ribroast en ik heb er 1 op en mijn partner heeft er 1 op. Ik zat wel vol maar niet van poef ik wil geen toetje meer.
Haters gonna hate.
pi_90538526
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:47 schreef DesertRose het volgende:
Ik weet zeker dat dit geen eenpersoons maaltijden zijn. Knap van TS dat hij het wel in zijn eentje op kan ;)
Idd, het zijn geen eenpersoonsstoommaaltijden :)
Moet jij nog kerstpakketten bestellen ?
pi_90540723
Ik vind dit een leuk topic, maar ik snap bij de ribroast niet dat hij die verkeerd op het bot snijd? Het doet wel eer aan mijn gevoel dat AH ( en al die andere supers) dus grof geld verdienen aan mensen die dus niets zelf durven uit te proberen èn dus ook geen eigen smaak hebben.
Ik eet ( zeker ook met kerst) liever iets waar iemand echt zijn best op heeft gedaan ( en ja hoor, dat mag ook een pan spaghetti zijn) dan zo'n ongeinspireerde voorgemaakte opgewarmde prak uit een doosje.
Aan de andere kant, als het dàn niet te vreten is, is het niet je eigen schuld.....
Maar ben je wel een enorme berg geld kwijt, en daar zou ik dan van balen!
pi_90571543
Waar blijft de rest? Ik ben wel benieuwd!
Haters gonna hate.
  Moderator woensdag 29 december 2010 @ 10:00:25 #80
155227 crew  Guppy
dus
pi_90572000
Gaaf verslag! Maar ik zou het er niet voor over hebben. Plus dat ik het leuker vind om zelf te maken.

Het enige wat wij van AH Excellent December hebben gehad is dat sorbet ijs in een champagneglas, maar dat is al superoud. In ieder geval niet uit de Decemberselectie van dit jaar :')

[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_90582632
@ iedereen:

ik heb al uitgelegd waarom wij(mijn vrouw en ik) het beste uit de AH kerstpakket hebben genomen en dat het ons meer geld koste dat verwacht, omdat een hoop tegenviel, nou ja,dat is het risico wat je neemt :Y :{ . Hoe dan ook,volgend jaar doen wij dit natuurlijk niet meer omdat we nu wel weten wat er bij AH met kerst te koop is en dat het meeste rommel is. :{
Maar iig zijn er nog goede traiteurs waar je terecht kan en keurslagers om een leuk feestmaal in elkaar te flansen en anders is uiteten nog een andere optie. :s)

ik heb inmiddels begrepen van AH dat alles na 31 december voor 50% vd de prijs wegmag (zoals die zalmhaas :9~ )

[ Bericht 0% gewijzigd door rubje op 29-12-2010 14:56:41 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 29 december 2010 @ 14:40:12 #82
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_90582702
Ik heb de beenham in huis met 50% inderdaad, zal eens kijken of het wat is van de week :)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator woensdag 29 december 2010 @ 14:57:12 #83
155227 crew  Guppy
dus
pi_90583551
quote:
6s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:38 schreef rubje het volgende:
ik heb inmiddels begrepen van AH dat alles na 31 december voor 50% vd de prijs wegmag (zoals die zalmhaas :9~ )
Nu al, zelfs!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 29 december 2010 @ 16:37:15 #84
292491 Maestro16
Frapuccino at Capuccino®
pi_90588286
quote:
Op maandag 27 december 2010 18:26 schreef loecje het volgende:
. Ja idd , ik heb zelf ook de ribroast gemaakt en zij leek er totaal niet op. Ik heb strikt de vermelde tijd en graden Celsius gebruikt en hij zag er veel beter uit . Balen man voor je ....
pi_90619062
Volgens mij is het gewoon tijd voor een nieuwe oven..
pi_90619286
Er zit ook wel een verschil in het soort oven.
  donderdag 30 december 2010 @ 14:30:03 #87
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_90628159
Damn, dat heeft je een lieve cent gekost Ts. Interessant topic daar niet van. ;)
Qui habet aures audiendi audiat
pi_90630737
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:57 schreef Guppyfriend het volgende:

Nu al, zelfs!
Nou ik weet niet waar jij dat vandaah haalt maar in de hele regio Rijnmond staat die hele zamhaas nog gewoon te koop voor +/-19,00 euro.(niks korting dus) :{
en als jij een adresje hebt,pleur het dan maar ff hier meer waar die hele zalmhaas dan voor 50% vd prijs is te krijgen. :Y
pi_90633848
AH Capelle aan den IJssel zag een 35% sticker.
Haters gonna hate.
  Moderator donderdag 30 december 2010 @ 16:33:02 #90
155227 crew  Guppy
dus
pi_90634532
quote:
2s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:22 schreef rubje het volgende:

[..]

Nou ik weet niet waar jij dat vandaah haalt maar in de hele regio Rijnmond staat die hele zamhaas nog gewoon te koop voor +/-19,00 euro.(niks korting dus) :{
en als jij een adresje hebt,pleur het dan maar ff hier meer waar die hele zalmhaas dan voor 50% vd prijs is te krijgen. :Y
In AH Utrecht Hoog Catherijne heb ik ze met 50% korting gezien. Maar goed, dat was dus ten tijde van m'n vorige post. Zal nu al wel weg zijn.
pi_90635334
Alkmaar zaten de stickers gister op alle excellent pakken :)

Hier nog een twitpic die ik van de week gister tegenkwam, struisvogelbiefstuk :Y)
http://twitpic.com/3kvjf8

[ Bericht 19% gewijzigd door lynda op 30-12-2010 17:01:15 ]
pi_90943439
Wanneer komt de rest? :D
pi_105558885
TS dit jaar weer ah toe please? O+
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 13 december 2011 @ 23:26:05 #94
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105559084
Langzaam beginnen de schappen weer vol te liggen *O*
pi_105561683
Ik zocht dit topic al :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_105563234
.

[ Bericht 50% gewijzigd door Blues op 14-12-2011 01:55:44 ]
  Moderator woensdag 14 december 2011 @ 07:47:43 #97
9859 crew  Karina
Woman
pi_105565102
Ik ben tweede Kerstdag alleen, maar zal toch wat moeten eten natuurlijk, ik ga het topic in de gaten houden, in de winkel nog niets zien liggen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_105572888
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 07:47 schreef Karina het volgende:
Ik ben tweede Kerstdag alleen, maar zal toch wat moeten eten natuurlijk, ik ga het topic in de gaten houden, in de winkel nog niets zien liggen.
het begint alweer hoor. zag bij ah al complete hammen liggen voor zo'n 70 euro. zal wel bedoeld zijn om er leuk uit te zien voor de kerst, alhoewel je volgens mij beter een ham bij een leuke slager kan halen.
  Moderator woensdag 14 december 2011 @ 13:26:05 #99
9859 crew  Karina
Woman
pi_105573019
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

het begint alweer hoor. zag bij ah al complete hammen liggen voor zo'n 70 euro. zal wel bedoeld zijn om er leuk uit te zien voor de kerst, alhoewel je volgens mij beter een ham bij een leuke slager kan halen.
Een hele ham krijg ik nooit van mijn leven op in mijn eentje :) Ik zit meer aan de lekkere voorgerechtjes en toetjes te denken en de snacks.

Een hoofdgerecht haal ik inderdaad liever bij de slager, maar dat zal wel een biefstukje worden, ik ben niet zo een goede kok (of eigenlijk, ik kan er niets van :+ ).
niet zo tof doen
pi_105573091
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:26 schreef Karina het volgende:

[..]

Een hele ham krijg ik nooit van mijn leven op in mijn eentje :) Ik zit meer aan de lekkere voorgerechtjes en toetjes te denken en de snacks.

Een hoofdgerecht haal ik inderdaad liever bij de slager, maar dat zal wel een biefstukje worden, ik ben niet zo een goede kok (of eigenlijk, ik kan er niets van :+ ).
gewoon blijven proberen :7 tenzij je koken haat natuurlijk. ik vind koken wel leuk maar voor mijn uppie ga ik niet al te speciaal koken. daarbij vink gestoofde runderlappen net zo lekker als vlees wat 5 x zo duur is :+
  Moderator woensdag 14 december 2011 @ 13:30:05 #101
9859 crew  Karina
Woman
pi_105573179
Ik kan het niet omdat ik het inderdaad niet leuk vind. En speciaal koken voor mijn eentje doe ik ook niet. Maar een biefstukje lukt nog wel.

Die kleine hapjes vind ik sowieso lekkerder dan een heel diner van drie gangen.
niet zo tof doen
pi_105573217
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:30 schreef Karina het volgende:
Ik kan het niet omdat ik het inderdaad niet leuk vind. En speciaal koken voor mijn eentje doe ik ook niet. Maar een biefstukje lukt nog wel.

als je bij een toko in de buurt woont zou dat mijn voorkeur hebben boven die ah maaltijd dingen. vind die kerstmaaltijden vreselijk duur en niet echt super lekker ofzo.
pi_105573361
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:30 schreef Karina het volgende:

Ossenhaasje halen bij de slager, met zelfgemaakte frietjes en een beetje sla. Weinig moeite voor een koninklijke maaltijd.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Moderator woensdag 14 december 2011 @ 13:37:31 #104
9859 crew  Karina
Woman
pi_105573431
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

als je bij een toko in de buurt woont zou dat mijn voorkeur hebben boven die ah maaltijd dingen. vind die kerstmaaltijden vreselijk duur en niet echt super lekker ofzo.
Er zit tegenwoordig een toko vlakbij, is ook nog een idee inderdaad.
quote:
6s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:35 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ossenhaasje halen bij de slager, met zelfgemaakte frietjes en een beetje sla. Weinig moeite voor een koninklijke maaltijd.
Zoiets ja, het hoeft voor mij echt niets bijzonders te zijn (alleen zelfgemaakte patat kan niet, want ik heb geen frituurpan, maar gebakken aardappeltjes is net zo lekker).
niet zo tof doen
pi_105573518
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:37 schreef Karina het volgende:

[..]

Er zit tegenwoordig een toko vlakbij, is ook nog een idee inderdaad.

[..]

Zoiets ja, het hoeft voor mij echt niets bijzonders te zijn (alleen zelfgemaakte patat kan niet, want ik heb geen frituurpan, maar gebakken aardappeltjes is net zo lekker).
Als het een goeie toko is zoals ze hier zitten is het smullen voor een tientje O+
pi_105573755
Is er iemand die de TT kan aanpassen naar 2010 en 2011 ?
pi_105573831
Waarom, :? open je toch een nieuw review topic over genaamd AH.....review 2011? :O
Dit topic ging over ervaringen van vorig jaar. :s)
pi_105573905
quote:
15s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:49 schreef rubje het volgende:
Waarom, :? open je toch een nieuw review topic over genaamd AH.....review 2011? :O
doe dat dan ipv erover te zeuren }:|
  Moderator woensdag 14 december 2011 @ 13:51:55 #109
9859 crew  Karina
Woman
pi_105573910
quote:
15s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:49 schreef rubje het volgende:
Maakt toch niet uit? Dit topic zit nog niet eens op de helft.

quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Als het een goeie toko is zoals ze hier zitten is het smullen voor een tientje O+
Ja en meestal is het nog hardstikke veel ook voor 1 persoon, als je een bakje neemt.
Voordat we compleet off topic gaan, ik had het over de hapjes, dit soort dingetjes bijvoorbeeld:

AH Excellent Bruschetta

Kun je natuurlijk ook zelf maken, maar dit is wel zo handig.

titel aangepast :+
niet zo tof doen
pi_105573952
Wij hebben de kreeftjes gisteren gekocht. En liggen te wachten in de vriezer :Y)
pi_105574325
Nou komop met die foto's dan Bluez,want dit jaar zul je het zonder mij moeten doen want ik heb na vorig jaar al besloten niet meer te gaan inkopen bij AH voor een kerstmaal :N ,zeker met het gegeven dat de winkels van onze Turkse slager/groentenboer etc gewoon tijdens de kerstdagen open is. :o en inslaan dus onnodig is. :')
pi_105574666

pi_105575249
Krijgen we nog echte foto's als alles op je bord ligt?.wel zo leuk. en gelijk hoe het smaakte. :s)
pi_105575271
Jawel, maar dat duurt nog ff :s)
pi_105576625
Canadese kreeft. Een schande. De beste kreeften komen uit de Oosterschelde en gaan dan ook vandaar naar de betere restaurants. Excellent is canadese kreeft echt niet. Alhoewel hij best lekker kan zijn.
Whatever...
  woensdag 14 december 2011 @ 15:45:41 #116
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105578162
Als jij mij kunt vertellen waar de Oosterscheldekreeften bij de AH liggen hou ik mij graag aanbevolen. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_105578238
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:45 schreef golfer het volgende:
Als jij mij kunt vertellen waar de Oosterscheldekreeften bij de AH liggen hou ik mij graag aanbevolen. ;)
je moet echt neit bij Ah zijn voor kreeft. Maar een canadese kreeft excellent noemen vind ik schandalig, het is gewoon niet waar.
Whatever...
pi_105578369
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:47 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

je moet echt neit bij Ah zijn voor kreeft. Maar een canadese kreeft excellent noemen vind ik schandalig, het is gewoon niet waar.
Ze noemen het ook geen excellente Canadese kreeft he ;)
Het wordt alleen verkocht onder het huismerk AH Excellent.
pi_105578697
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:51 schreef Bartjebart het volgende:

† In Memoriam † woensdag 14 december 2011 @ 16:01:45 #120
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_105578775
Ik volg ook weer mee, vond het vorig jaar al een goed idee van de TS.
Are you fokking to me?
pi_105578941
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

het is geen excellent product. Net als hun blikken soep. Ik vind dat misleiding.
Whatever...
  woensdag 14 december 2011 @ 16:08:36 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105579067
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:05 schreef Spanky78 het volgende:

het is geen excellent product. Net als hun blikken soep. Ik vind dat misleiding.
Dien een klacht bij ze in. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_105581046
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:05 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Het is geen misleiding, je snapt volgens mij alleen niet hoe die huismerken opgebouwd zijn.
  donderdag 15 december 2011 @ 00:50:12 #124
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105603235
Weet niet, alle winkelketens hebben dit soort produkten.
Wie weet zijn ze van de c-1000 of Lidl beter?? Geen idee hoor

Ben zelf de eerste kerstdag alleen en heb echt geen zin om het fornuis vuil te maken dus zo'n ding in de oven is wel handig.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_105604138
Maar niet lekker :) En simpel te maken zonder fornuis schoon te maken *die reden alleen al :D
pi_105605102
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 01:36 schreef Bluezz het volgende:
Maar niet lekker :) En simpel te maken zonder fornuis schoon te maken *die reden alleen al :D
goede reden als je 1e kerstdag lekker lui wilt zijn. dat is toch de voornaamste reden van die pakketjes, niet hoeven kopen.

ah heeft een vrij eenvoudig concept; een hoop bagger en een paar redelijk goede producten vallen onder euroshopper. dan hebben ze eigen merk (wel redelijk in het algemeen). dan allerlei merk artikelen. en dan excellent. heb tot nu toe weinig excellent producten gehad die niet lekker waren. dus, excellent producten is de top van het ah aanbod, vaak beter dan merkartikelen met hetzelfde product imo.
pi_105611349
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef Spanky78 het volgende:
Canadese kreeft. Een schande. De beste kreeften komen uit de Oosterschelde en gaan dan ook vandaar naar de betere restaurants. Excellent is canadese kreeft echt niet. Alhoewel hij best lekker kan zijn.
Ik dacht altijd dat een kreeft echt lekker is al hij levend gekookt wordt en dan direct wordt opgegeten.
(maar om nu een paar dagen een kreeft door je huis te laten lopen...)
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  vrijdag 16 december 2011 @ 19:52:56 #128
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_105667997
misschien al eerder gemeld, maar jammer dat niet alle foto's het doen na een jaar verder een heel leuk topic
pi_105668529
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het is geen misleiding, je snapt volgens mij alleen niet hoe die huismerken opgebouwd zijn.
ik snap het best. Stop een inferieur product oin een glimmen blikje met mooie naam en hoppa: een euro duurder. Doe er 0,02% kreeft in en noem het kreeftensoep...
Whatever...
pi_105668587
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:06 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat een kreeft echt lekker is al hij levend gekookt wordt en dan direct wordt opgegeten.
(maar om nu een paar dagen een kreeft door je huis te laten lopen...)
Je kunt hem ook vlak voor het koken een koksmes door de hersenen rammen, dat is wat aardiger dan levend koken. Maar Kreeft is inderdaad wel iets wat vers extra lekker is. Invriezen kan wel, maar is toch qua textuur net even anders.
Whatever...
pi_105671970
Soppig.

Beste was nog toen we in een uithoek in NZ tegen een groepje mannen aanliepen die net terugkwamen van 't vissen..

Stapels en stapels onbererkt kreeft eten. Met goedkope wiskeysaus en veel bier.. :D
pi_105672087
Volgende dag zelf nog even wat gevangen:

Ze kunnen ook biertjes vasthouden:

En daarna nog even als delicatesse.. 'Fritter'..

pi_105672121
Sorry voor 't offtopic ;)
pi_105672368
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:20 schreef Oksel het volgende:
Sorry voor 't offtopic ;)
niet erg. heb je ook een prijslijst die kreeftjes zien er goed uit _O_
pi_105672609
Volgens mij zijn dat langousten, ook lekker trouwens!
Whatever...
pi_105672647
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:29 schreef Spanky78 het volgende:
wij noemen dat altijd kreeften maar wie weet heb je gelijk :D
  vrijdag 16 december 2011 @ 22:42:47 #137
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105676349
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:29 schreef Spanky78 het volgende:
Klopt. Kreeften hebben nog 2 hele grote scharen vooraan zitten.
Langoust:

Kreeft:
Poef.....gone! ©golfer
pi_105694880
@Oksel. bedankt voor de fraai geschoten foto's en je begrijpt dat schaaldieren liefhebbers op FOK! jou nu erg jaloers op je zijn gezien de fraaie exemplaren die je daar hebt verorbert. ;) Hier betaal je een God's vermogen voor dit soort exemplaren :( en daar praktisch niets. :D
pi_105699257
Ik kreeg er nog 2 mee voor de lunch voor de volgende dag.. ;)
  Moderator maandag 19 december 2011 @ 09:15:13 #140
9859 crew  Karina
Woman
pi_105761402
Leuke foto's Oksel, ik ben jaloers :9
niet zo tof doen
pi_105784410
Zo! morgen gaan we de kreeften die we bij de chinezen bestelt hebben en daar in hun bassin liggen ophalen en verder alles wat we nodig hebben voor het voorgerecht dat ook uit schaaldieren zal bestaan. Kortom dit wordt weer een smullende Kerst a.s. zaterdagavond :) (en geen achterlijke AH dure bagger! ;) :D )
pi_105820620
update! :)

Na vanmiddag toch even langs de AH te zijn gereden op weg naar huis met een belachelijke ervaring,is bij deze eerste rit toch iets positiefs gebleken en wel met de artikelen die ik meenam te weten de verukkelijke patanegra,meringue schelpen/crackers en last but not least de chocolade praline roomijstaart. :) Vergeet de AH Grand dessert,AH Excellent Grand dessert moussevariaties in cup of zelfs de AH Excellent Witte chocolade champagne truffels want die zien er alleen mooi uit in het plastic maar vallen vies tegen in de praktijk.

De patanegra is niet duur ( +/-4,80 euro) en smaakt zelfs al is het niet van het bot zelf vers gesneden prima,vettig en gewoon zoals patanegra behoort te smaken. :) De meringue schelpen/crackers zijn ook prima en lekker luchtig en zoet en de chocolade praline roomijstaart is echt geweldig! Smaakvol,botermals bij het proeven en snijden,kortom zijn geld meer dan waard en echt een toppertje! :)

pi_105820890
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2011 19:39 schreef rubje het volgende:
Zo! morgen gaan we de kreeften die we bij de chinezen bestelt hebben en daar in hun bassin liggen ophalen en verder alles wat we nodig hebben voor het voorgerecht dat ook uit schaaldieren zal bestaan. Kortom dit wordt weer een smullende Kerst a.s. zaterdagavond :) (en geen achterlijke AH dure bagger! ;) :D )
Wat was je per kreeft kwijt?
pi_105820991
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:03 schreef rubje het volgende:
update! :)

Na vanmiddag toch even langs de AH te zijn gereden op weg naar huis met een belachelijke ervaring,is bij deze eerste rit toch iets positiefs gebleken en wel met de artikelen die ik meenam te weten de verukkelijke patanegra,meringue schelpen/crackers en last but not least de chocolade praline roomijstaart. :) Vergeet de AH Grand dessert,AH Excellent Grand dessert moussevariaties in cup of zelfs de AH Excellent Witte chocolade champagne truffels want die zien er alleen mooi uit in het plastic maar vallen vies tegen in de praktijk.

[ afbeelding ]

De patanegra is niet duur ( +/-4,80 euro) en smaakt zelfs al is het niet van het bot zelf vers gesneden prima,vettig en gewoon zoals patanegra behoort te smaken. :) De meringue schelpen/crackers zijn ook prima en lekker luchtig en zoet en de chocolade praline roomijstaart is echt geweldig! Smaakvol,botermals bij het proeven en snijden,kortom zijn geld meer dan waard en echt een toppertje! :)

[ afbeelding ]
Thx! Die negra wil ik ook eens proberen. Hoeveel gram is zo'n verpakking ongeveer?
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:47:15 #145
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105822424
En wat ga je dan met Kerst eten, nu je alles al open hebt gemaakt en geproefd?
Poef.....gone! ©golfer
pi_105828708
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:47 schreef golfer het volgende:
En wat ga je dan met Kerst eten, nu je alles al open hebt gemaakt en geproefd?
Sommige mensen eten AH Excellent als tussendoortjes en met Kerst gaat ze 3 maal uit eten in een goed restaurant ;)
  dinsdag 20 december 2011 @ 18:41:56 #147
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105829928
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 18:13 schreef horned_reaper het volgende:

Sommige mensen eten AH Excellent als tussendoortjes en met Kerst gaat ze 3 maal uit eten in een goed restaurant ;)
Echte gourmands mijden de restaurants met kerst en koken vooral zelf. :)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator dinsdag 20 december 2011 @ 18:50:57 #148
9859 crew  Karina
Woman
pi_105830333
Hoe eet je die pata negra? Ik neem aan dat je niet zo een plak ham in je mond stopt. Gewoon op een stukje stokbrood?
niet zo tof doen
pi_105830391
Spaans huisgenootje van mij brakt een stokbrood af, smeert steeds een stukje in met een schijf tomaat en doet er dan de ham op, dat smaakte goed moet ik zeggen :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105830424
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 18:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Echte gourmands mijden de restaurants met kerst en koken vooral zelf. :)
Alsof een gourmand ook per definitie zelf goed kan koken..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 20 december 2011 @ 18:55:51 #151
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105830528
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 18:50 schreef Karina het volgende:
Hoe eet je die pata negra? Ik neem aan dat je niet zo een plak ham in je mond stopt. Gewoon op een stukje stokbrood?
Ik maak tegenwoordig regelmatig deze amuse met Pata Negra.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator dinsdag 20 december 2011 @ 19:56:45 #152
9859 crew  Karina
Woman
pi_105833394
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 18:55 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik maak tegenwoordig regelmatig deze amuse met Pata Negra.
Lijkt me wel lekker :)
niet zo tof doen
pi_105834062
@FkTwkGs2012:

De kreeften kosten ons per stuk( grote jongens trouwens) +/- 20 euro!
De patanegra is per +/- 70 gram per verpakking!( gezien de prijs
heb ik gelijk maar een hele zwik meegenomen :D en gezien mij voorliefde
hiervoor zal ik vd week nog wel een keer een zwik ervan ophalen.Wel goed
opletten trouwens als je ze pakt want sommigen zijn al wat verkleurt. :(
)

@Golfer: Zie boven.:) Kreeft hoofdgerecht in knoflook etc bereidt,en als voorgerecht
een koude schotelmix va krab,garnalen en kreeft. :)
En helemaal goed met je opmerking over echte gourmands. :)

@Karina: gewoon met je handen en kaal aangezien het een borrelhapje is.(in vnl Spanje)
Geen andere zooi erbij,gewoon die plakken in de hand en hup in de mond en een lekker
drankje erbij. :) Ik zal vanavond ongetwijfeld nu mijn vrouw er toch niet is er een fles bubbels tegenaan gooien (gekregen van werk) want als je eenmaal aan de patanegra zit blijf je ervan
eten. :D ;)

@ Tim86: Patanegra met brood en ham is de patanegra qua smaak 'verkrachten'. Tis geen
Parmaham oid dat je eet.. :(

@horned_reaper: jij snapt ut! ;) :D
pi_105835154
Ik heb eerder wel eens AH kerstgerechten gehaald met 35% korting (dus meestal na de kerst of vlak voor sluitingstijd voor de kerst), maar wat me vooral is bijgebleven was dat het er mooi uitzag, maar teleurstellend van smaak was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105835986
Je hebt helemaal gelijk Isa, wij zijn er ook wel eens ingestonken, dachten mmm mooi! makkelijk! maar was nooit lekker (die kant en klare vleesdingen dan).
  dinsdag 20 december 2011 @ 20:46:14 #156
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_105836078
Ik vind de varkenshaas altijd wel lekker. Dit jaar weer een poging :)
Where law ends, tyrrany begins.
pi_105836103
Dat is het funeste hè, dat het er allemaal wel smakelijk uitziet. Je stinkt er zo weer in :D

Maar ik geloof dat de Ah dit jaar niet zo heel erg veel heeft.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 20 december 2011 @ 20:46:49 #158
9859 crew  Karina
Woman
pi_105836119
@rubje: gewoon in je mond stoppen met die handel lijkt me wel lekker, wat drink je er dan bij? Ik houd wel van een mooie rode wijn, of denk je meer aan een cognacje?
niet zo tof doen
pi_105838036
@ Karina: De patanegra is nogal zoutig en vettig en een cognac erbij hoe lekker die ook is,lijkt mij wat conficterend. :) Een fino sherrry bij de patanegra is meer passend imo. :) en anders doe je decadent zoals ik hieronder.(tja,kon mij nog niet beheersen dus maar de boel alvast opengetrokken! :D )

Voor de liefhebbers.Piper-Heidsieck D.S. (demi-sec cuvee) is een pareltje opzich die heerlijk zacht met de smaken van vanille, gebak, peperkoek en gesuikerde citroenschil wegdrinkt :) en voor liefhebbers de Veuve Clicquot,Laurent Perier of Moet & Chandon champagne in hun hemd zet als je niet zo van het droge en zure houdt. Probeer het eens en het scheelt je ook in de portemonee vaak.. :)
pi_105839100
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 december 2011 20:10 schreef rubje het volgende:
@FkTwkGs2012:

De patanegra is per +/- 70 gram per verpakking!( gezien de prijs
heb ik gelijk maar een hele zwik meegenomen :D en gezien mij voorliefde
hiervoor zal ik vd week nog wel een keer een zwik ervan ophalen.Wel goed
opletten trouwens als je ze pakt want sommigen zijn al wat verkleurt. :(
)

[ afbeelding ]

Hoeveel van die 'ham' ga je de komende dagen eten? :P
(het is trouwens "standaard" assortiment toch?)
pi_105847563
Bij hebben gewoon zo'n hele serranoham gekocht :)

Daar snijdt men de lekkerste plakjes van ;)
  woensdag 21 december 2011 @ 00:27:17 #162
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_105848369
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 december 2011 20:10 schreef rubje het volgende:
@FkTwkGs2012:

De Lidl heeft ook diepvrieskreeft maar dan voor ¤8 :P
  Moderator woensdag 21 december 2011 @ 07:38:54 #163
9859 crew  Karina
Woman
pi_105855294
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef rubje het volgende:
@ Karina: De patanegra is nogal zoutig en vettig en een cognac erbij hoe lekker die ook is,lijkt mij wat conficterend. :) Een fino sherrry bij de patanegra is meer passend imo. :) en anders doe je decadent zoals ik hieronder.(tja,kon mij nog niet beheersen dus maar de boel alvast opengetrokken! :D )

[ afbeelding ]

Voor de liefhebbers.Piper-Heidsieck D.S. (demi-sec cuvee) is een pareltje opzich die heerlijk zacht met de smaken van vanille, gebak, peperkoek en gesuikerde citroenschil wegdrinkt :) en voor liefhebbers de Veuve Clicquot,Laurent Perier of Moet & Chandon champagne in hun hemd zet als je niet zo van het droge en zure houdt. Probeer het eens en het scheelt je ook in de portemonee vaak.. :)
Een droge Champagne vind ik wel lekker (of anders een droge Prosecco). Het ziet er heerlijk uit.
niet zo tof doen
pi_105865726
De cava van de hema :9
pi_105874534
De Hema en een cava als combinatie nodigt niet echt uit,sowieso niet cava's in NL. :D
En welke zou het predikaat geweldig/goed dan wel niet hebben volgens jou Bluezz?

Tip! Wie van roomijs houdt en er niet veel voor neertellen. vd IJsfabriek roomijs banaan! :)
  Moderator woensdag 21 december 2011 @ 17:49:14 #166
9859 crew  Karina
Woman
pi_105874601
Net bij de slijter maar een fles Prosecco gehaald, ik had er trek in gekregen :+

Roomijs banaan lijkt mij niet zo lekker, ik houd meer van een beetje fris ijs, citroen, limoen, mango, dat soort.
niet zo tof doen
  woensdag 21 december 2011 @ 17:56:04 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105874855
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:47 schreef rubje het volgende:
De Hema en een cava als combinatie nodigt niet echt uit,sowieso niet cava's in NL. :D
En welke zou het predikaat geweldig/goed dan wel niet hebben volgens jou Bluezz?

Volgens enkele bekende wijnschrijvers is het een 'omfietswijn', de Copa Sabia Reserva Brut:
http://www.wijnscore.nl/i(...)serva-brut-&Itemid=1

Maar goed die zullen er wel minder verstand van hebben dan jij. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_105875021
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:47 schreef rubje het volgende:

Wat klinkt dit vreselijk hautain.
pi_105875126
Ik ben het zelden eens met de meeste zogenaamde 'kenners' en kan ook vaak aangeven waarom aangezien zij toch heel vaak vanuit 1 bepaalde hoek die verre van neutraal is zaken beoordelen. :)
Daarbij is smaak relatief. :D om even een goedkoop argument van stal te halen. ;)

Maar ik ga morgen eens voor gein,aangezien ik dan toch richting Rotterdam rijd,langs de Hema en die fles oppikken en proeven. Iets zegt mij nu al dat ik 'm na een kleine slok al in de sink flikker,zoals ik met de meeste aanbevolen wijnen/champagnes of cava's doe die als 'geweldig/goed'worden neergezet. :) Maar..misschien is dit een uitzondering,zou een eerste zijn. :D
pi_105876242
Ik pretendeer nergens een kenner te zijn, ik vind iets lekker of niet :)
Geweldig of Goed zei ik ook nergens. Ik zei dit : :9

:+
pi_105919152
@Bluezz:

Ik zeg ook nergens dat JIJ beweert een kenner te zijn, ik had tegen je man die naar een recensie oid verwees die lovend was over die Cava's en gezien jouw eerdere reactie leek jij aan te geven dat je de HEMA Cava's,die in de aanbieding zijn,best wel de moeite waard vond.:) ( check die smiley)

Ik heb beide flessen gehaald bij de HEMA en nog even een ronde gemaakt bij Appie Heijn aangezien de patanegra hoeveelheid weer moest worden aangevuld :D en... daar gelijk die Schotse zalm die ik vorig jaar al zo geweldig vond opnieuw zag liggen te samen met een Dorade Royal schotel en de rest vd AH EXcellent artikelen die dus vandaag massaal worden uitgestald. :D Veelal van hetzelfde en het beste advies van warme schotels blijven naast de duif en de rollade,de varkenshaasjes! :) Die laatste zijn echt geweldig als schotel en kwa prijs de moeite waard! :)

vervolgens met tegenzin de Cava rose ingeschonken om te kijken of die lovende recensies waar Golfer zo naar verwees het nu misschien wel bij het rechte eind hadden. En om iig zeker te zijn dat, mocht de cava zoals verwacht tegenvallen, ik iets lekkers proefde wat van die pas gekochte Schotse zalm en pananegra op een bordje gelegd als hapje. :D

Schotse zalm en de Patanegra -- Hey! is dat niet de Sky Radio radio uit die commercial! :D --
smaakten verukkelijk en zoals verwacht eindigde na 1 slok de HEMA Cava waar ik hem al vond thuishoren. :D

donderdag 22 december 2011 @ 15:53:18 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105919581
Kweekzalm. :X
En echte mannen drinken dan ook geen rosé. :')
Poef.....gone! ©golfer
  Licht Ontvlambaar donderdag 22 december 2011 @ 15:58:05 #173
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105919750
Schenk jij glazen altijd zo vol?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 22 december 2011 @ 15:59:58 #174
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105919815
Trouwens voor iemand die een paar dagen geleden nog dit schreef:
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:02 schreef rubje het volgende:
want dit jaar zul je het zonder mij moeten doen want ik heb na vorig jaar al besloten niet meer te gaan inkopen bij AH voor een kerstmaal :N ,zeker met het gegeven dat de winkels van onze Turkse slager/groentenboer etc gewoon tijdens de kerstdagen open is. :o en inslaan dus onnodig is. :')
ben je toch wel weer 1 van de beste klanten van de grootgrutter geworden de afgelopen dagen. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_105919988
Is het ook niet gewoon zo dat als je er zo bevooroordeeld instapt je je eigen mening altijd bevestigd zult zien worden?
pi_105920024
Je ziet de aantrekkingskracht van Harry Piekema :D ;) Nee,maar hun zalm vond ik echt te lekker om te laten liggen en die patanegra ook. :) Niet alles van AH is slecht imo,alleen 75%.. :D
pi_105923583
Ik drink nooit rosé *O*
  Moderator donderdag 22 december 2011 @ 19:15:00 #178
9859 crew  Karina
Woman
pi_105927930
@rubje: off topic, maar die radio is leuk :)

OT: ik was vandaag bij de AH maar de pata negra heb ik nog niet gespot. Misschien morgen.
niet zo tof doen
pi_105928595
quote:
99s.gif Op donderdag 22 december 2011 19:15 schreef Karina het volgende:
@rubje: off topic, maar die radio is leuk :)

OT: ik was vandaag bij de AH maar de pata negra heb ik nog niet gespot. Misschien morgen.
Dan zal je wel uit dezelfde plaats als rubje komen..die koopt die hele winkel leeg :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 22 december 2011 @ 19:59:09 #180
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_105930110
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2011 15:41 schreef rubje het volgende:
zoals verwacht eindigde na 1 slok de HEMA Cava waar ik hem al vond thuishoren. :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gebruik het dan om te koken of maak er op zijn minst azijn van.
pi_105942945
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 19:59 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Gebruik het dan om te koken of maak er op zijn minst azijn van.
Nee, want dan missen we zijn statement :7
  Moderator vrijdag 23 december 2011 @ 09:09:16 #182
9859 crew  Karina
Woman
pi_105952593
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 19:29 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dan zal je wel uit dezelfde plaats als rubje komen..die koopt die hele winkel leeg :D
Zou zomaar kunnen: want de AH bij mij in de buurt is een kleintje, daar is alles zo weg.

En inderdaad, alles was al weer weg of zat niet in het assortiment: straks maar even naar de AH in de Beethovenstraat, ik denk dat ze daar heel wat lekkers op voorraad hebben :9~

Ook daar geen pata negra, ik geef het op.

[ Bericht 9% gewijzigd door Karina op 23-12-2011 15:18:28 ]
niet zo tof doen
pi_105996144
As je nou hier in de regio Rijnmond woonde had ik je een patanegra toegezonden als kerstgeschenk want tis wel sneu als je zoveel moeite doet en dan nog niet iets geweldigs zoals de PN kan proeven. :) ( je hebt er zelfs al proseco voor ingeslagen las ik.)

Alweer terug van Rotterdam-centrum zoals je hier kan nalezen en weer wat ingekocht. :D Net op tijd terug om het vrouwtje,dat het kerstmaal vanavond bereidt,(nee,nog niet de kreeften,die zijn voor 1st Kerstdag! :) ) een lekker ontbijtje op bed te brengen aangezien ze lekker lang deze ochtend kon uitslapen. :)
pi_105996236
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:09 schreef Karina het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen: want de AH bij mij in de buurt is een kleintje, daar is alles zo weg.

En inderdaad, alles was al weer weg of zat niet in het assortiment: straks maar even naar de AH in de Beethovenstraat, ik denk dat ze daar heel wat lekkers op voorraad hebben :9~

Ook daar geen pata negra, ik geef het op.
Het ligt bij mijn AH in de koeling met vers gesneden vleeswaren :?
  Moderator zaterdag 24 december 2011 @ 13:08:10 #185
9859 crew  Karina
Woman
pi_105998138
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 december 2011 11:51 schreef rubje het volgende:
As je nou hier in de regio Rijnmond woonde had ik je een patanegra toegezonden als kerstgeschenk want tis wel sneu als je zoveel moeite doet en dan nog niet iets geweldigs zoals de PN kan proeven. :) ( je hebt er zelfs al proseco voor ingeslagen las ik.)

Alweer terug van Rotterdam-centrum zoals je hier kan nalezen en weer wat ingekocht. :D Net op tijd terug om het vrouwtje,dat het kerstmaal vanavond bereidt,(nee,nog niet de kreeften,die zijn voor 1st Kerstdag! :) ) een lekker ontbijtje op bed te brengen aangezien ze lekker lang deze ochtend kon uitslapen. :)
:) Dat is lief. Ik doe het maar met twee flessen Prosecco en andere ham die ik heb gekocht. Misschien is het regiogebonden of alleen te krijgen bij AH XL? Die zit namelijk niet in de buurt. De dame in de AH waaraan ik het vroeg, had er zelfs nog nooit van gehoord...
niet zo tof doen
  zaterdag 24 december 2011 @ 13:09:19 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105998180
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:08 schreef Karina het volgende:

:) Dat is lief. Ik doe het maar met twee flessen Prosecco en andere ham die ik heb gekocht. Misschien is het regiogebonden of alleen te krijgen bij AH XL? Die zit namelijk niet in de buurt. De dame in de AH waaraan ik het vroeg, had er zelfs nog nooit van gehoord...
Onze kleine dorpsAppie (geen XL) heeft het gewoon ook bij de verpakte vleeswaren liggen.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zaterdag 24 december 2011 @ 13:16:44 #187
9859 crew  Karina
Woman
pi_105998394
Heel vreemd. Vooral omdat ze er zelfs nog nooit van had gehoord (en het was niet zo een jong meisje, maar een van de ervaren medewerkers, zo eentje die alles uit haar hoofd weet).
niet zo tof doen
  zaterdag 24 december 2011 @ 13:29:24 #188
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105998724
AH Beethovenstraat heeft waarschijnlijk geen varken in het assortiment?
(Joodse buurt).
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zaterdag 24 december 2011 @ 13:30:48 #189
9859 crew  Karina
Woman
pi_105998751
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:29 schreef golfer het volgende:
AH Beethovenstraat heeft waarschijnlijk geen varken in het assortiment?
(Joodse buurt).
Er lagen wel allerlei andere hammen hoor en Beethovenstraat is niet echt een Joodse Buurt, dat is Buitenveldert, maar het Gelderlandplein had ik echt geen zin in, gekkenhuis in die parkeergarage altijd daar op dit soort dagen.
niet zo tof doen
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 24 december 2011 @ 13:59:05 #190
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105999554
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Er lagen wel allerlei andere hammen hoor en Beethovenstraat is niet echt een Joodse Buurt, dat is Buitenveldert, maar het Gelderlandplein had ik echt geen zin in, gekkenhuis in die parkeergarage altijd daar op dit soort dagen.
Cornelis Troost dan?
  Moderator zaterdag 24 december 2011 @ 14:28:18 #191
9859 crew  Karina
Woman
pi_106000491
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:59 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Cornelis Troost dan?
Ik heb geen fut meer eigenlijk ;) Museumplein had ook nog gekund bedenk ik nu pas.
niet zo tof doen
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 24 december 2011 @ 14:38:00 #192
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_106000768
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:28 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb geen fut meer eigenlijk ;) Museumplein had ook nog gekund bedenk ik nu pas.
Ben vanochtend even bij Cornelis Troost geweest, absolute chaos drukte. Maar nog best wel een hoop producten. Al denk ik dat de winkel nu een soort van leeg is :')
pi_106003112
Ik was net hier in de AH en het viel mij ook nog best mee wat er nog stond, maar het was niet veel meer. Dingen waar gisteren het vak nog van vol lag en ik zelf dacht dat zoiets vast niet zo hard zou gaan waren op :')

En die ham, echt slecht als je het daarover hebt want dan gaat het opvallen, zag ik op een geven moment bij een klant in het karretje liggen, zo'n 7 pakjes... :')
pi_106012123
Net vlak voor sluitingstijd nog even langs de AH gegaan.
Lag nog genoeg kerstvlees/vis, heb dus maar een pakje dorade's meegenomen met 35% korting.
(Nog niet alles had 35% stickers trouwens.)

Lekker visje hoor :)
pi_106012543
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Bij Gelderlandplein verkopen ze ook echt wel varkensvlees hoor. Er is wel een afdeling met kosher voedsel.
Bij Ah hadden ze weinig speciaal kerstspul, minder dan voorgaande jaren
pi_106017506
Vergeten jullie niet dat AH als 1 vd weinige supers 1st kerstdag open is tot ik meen 16:00 uur oid.. :)
Btw..onze kerstavond is voorbij en het was weer super allemaal :) Alle eer gaat naar de vrouw! :)
  Moderator zaterdag 24 december 2011 @ 22:12:27 #197
155227 crew  Guppy
dus
pi_106017682
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:08 schreef rubje het volgende:
Vergeten jullie niet dat AH als 1 vd weinige supers 1st kerstdag open is tot ik meen 16:00 uur oid.. :)
De onze niet hoor..?
pi_106018667
Zijn er paar die open zijn ja, Koog aan de Zaan is van 12:00 tot 18:00 open op beide kerstdagen.
  zaterdag 24 december 2011 @ 23:42:34 #199
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106020783
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:08 schreef rubje het volgende:
Btw..onze kerstavond is voorbij en het was weer super allemaal :) Alle eer gaat naar de vrouw! :)
Ook die schaal met vis enzo die jij schaaldieren noemt door 'de' vrouw (een keertje niet het vrouwtje?..... )gemaakt? Die ziet er namelijk wel erg uit een winkel uit, zo'n plastic schaal. :')
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zaterdag 24 december 2011 @ 23:45:32 #200
9859 crew  Karina
Woman
pi_106020871
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:12 schreef computergirl het volgende:

[..]

Bij Gelderlandplein verkopen ze ook echt wel varkensvlees hoor. Er is wel een afdeling met kosher voedsel.
Bij Ah hadden ze weinig speciaal kerstspul, minder dan voorgaande jaren
Ja weet ik :) Maar ik had geen zin om daar te gaan kijken, te druk.

De AH bij mij in de buurt is niet open 2e Kerstdag, maar ik verwacht ook niet iets nodig te hebben.
niet zo tof doen
  zondag 25 december 2011 @ 00:34:14 #201
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_106022195
hier bij de appie hadden ze die kreeften geeneens liggen :'(
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zondag 25 december 2011 @ 01:24:54 #202
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106023622
quote:
14s.gif Op zondag 25 december 2011 00:34 schreef cherrycoke het volgende:
hier bij de appie hadden ze die kreeften geeneens liggen :'(
Ik heb net even van de stukken kreeft die ik niet gebruik een bouillon gemaakt. :9
Poef.....gone! ©golfer
pi_106026082
De AH hier is gewoon de hele 1e en 2e kerstdag gesloten.
  zondag 25 december 2011 @ 09:41:01 #204
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_106026217
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 09:19 schreef Isabeau het volgende:
De AH hier is gewoon de hele 1e en 2e kerstdag gesloten.
hier 1ste, 2de niet.
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 december 2011 @ 09:52:11 #205
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_106026268
De AH is hier dicht.
  zondag 25 december 2011 @ 10:12:45 #206
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_106026457
morgen hier open, hopelijk hebben ze het runderstuk van excellent voor 50% off :9
pi_106028809
Doen ze wel aan 50% korting voor opruimen dan ?
Volgens mij is het 35% en daarna weg ?
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 25 december 2011 @ 13:13:54 #208
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_106029579
Sommige winkels doen 50% :Y
pi_106030071
quote:
golfer schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:42:34
Ook die schaal met vis enzo die jij schaaldieren noemt door 'de' vrouw (een keertje niet het vrouwtje?..... )gemaakt? Die ziet er namelijk wel erg uit een winkel uit, zo'n plastic schaal.
erg uit een winkel afgaande op een zwarte plastic schaal.. :D Ik zou zeggen neem nog een pilletje als je niks beters of opbeurends weet te zeggen golfer! :( Fyi die kleur schalen kan je overal kopen,tis een kwestie van goed zoeken. :) Of moeten wij schalen uitzoeken waar jij geen vraagtekens bij kan zetten? :D Ik proef uit je zurige opmerking weer dat je bijna beweert dat deze schaal met al deze ingredienten kant en klaar zo is ingekocht. :( Ik vind dat een directe belediging aan het adres van mijn vrouw haar inspanningen om zoiets samen te stellen.:(

Waar zijn anders jouw kersmaaltijden van 2011,want je hebt weer een hoop praatjes maar zien Ho maar! Kale letters kan elke gek neertypen. :)

ontopic.

Voor het middaguurtje een oude bekende die vorig jaar ook al goed smaakte maar ff in de oven geflikkerd (toch stiekum meegenomen :D ) als lunch,en netzo als vorig jaar smaakte het weer prima! :)

Vanavond dus de simpele kreeft & rijst met weer wat bubbels erbij. :)
  zondag 25 december 2011 @ 16:48:47 #210
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106033827
quote:
15s.gif Op zondag 25 december 2011 13:38 schreef rubje het volgende:

Waar zijn anders jouw kersmaaltijden van 2011.
Die staan in CUL en hebben behalve de kreeften niks met dit AH-topic te maken.
quote:

ontopic.

Poef.....gone! ©golfer
pi_106034949
Het ziet er wel uit als zo'n cateringbord ja, maar dat hoeft verder geen belediging te zijn.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106043356
Heb vanavond de varkenshaas bij m'n ouders gegeten, maar kon nou niet echt zeggen dat het heel bijzonder was.
Stukje vlees die beetje in veel saus ligt (groente was echt zacht geworden).
pi_106044034
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 23:41 schreef ddx het volgende:
Heb vanavond de varkenshaas bij m'n ouders gegeten, maar kon nou niet echt zeggen dat het heel bijzonder was.
Stukje vlees die beetje in veel saus ligt (groente was echt zacht geworden).
Die saus is normaal gesproken toch los verpakt?
pi_106044257
Geen idee heb zelf niet meegeholepen in de keuken, maar als ik plaatje van rubje zie zit alles in 1 verpakking ?

M'n vader heeft gewoon de handleiding van ah opgevolgd.
Spek was dus ook niet echt knapperig ofzo.
pi_106057026
Yep vwb die varkenshaasjes wel ja. :Y Voor de liefhebbers: de AH's en BvH (Bas vd H) zijn sedert 12:00 uur vandaag open en Dirk vd Broek slijterijen ook. :Y Snel nog ff zo een zalmgebeuren gehaald en wat bubbels die tot vandaag een leuk prijskaartje hebben. Oud en Nieuw komt er nog aan en je kan nooit teveel champie in huis hebben is mien adagio. O-)
pi_106099166
Helaas weinig in de aanbieding vandaag.
pi_120113796
BUMP! Of maken we een nieuw topic voor 2012..zou leuk zijn als er wat mensen hier gaan reviewen weer. Ik zal zelf ook wel mijn duit in het zakje doen :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 9 december 2012 @ 17:30:29 #218
3185 Adelante
To let it go now
pi_120113824
Dit jaar met allemaal Jamie Oliver zooi als ik de reclame mag geloven :?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 december 2012 @ 17:37:04 #219
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_120114032
Jup. De Rollades hebben een stikkertje met Jamie gekregen. Nou ja niet allen, wel een deel.
  zondag 9 december 2012 @ 17:42:50 #220
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_120114269
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:29 schreef Tim86 het volgende:
BUMP! Of maken we een nieuw topic voor 2012..zou leuk zijn als er wat mensen hier gaan reviewen weer. Ik zal zelf ook wel mijn duit in het zakje doen :)
Je hebt mijn zegen om een nieuwe te maken :)
En anders pas ik de TT wel even aan.
(Un)masking for the greater good.
pi_120114389
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:42 schreef Natalie het volgende:

[..]

Je hebt mijn zegen om een nieuwe te maken :)
En anders pas ik de TT wel even aan.
Pas de TT maar aan als je wil :)

Staan nog veel nuttige dingen hier en er zijn nog genoeg dezelfde producten :)

Thanks!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 december 2012 @ 17:49:10 #222
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_120114504
Ik zie alleen dat Rubje niet meer aanwezig is op dit forum :+.
pi_120114530
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:30 schreef Adelante het volgende:
Dit jaar met allemaal Jamie Oliver zooi als ik de reclame mag geloven :?
Ja volgens mij wel, de kerst allerhande is in ieder gecal helemaal Jamie O. Met recepten om aantal kant en klaar dingen zelf te maken.
  zondag 9 december 2012 @ 17:53:09 #224
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_120114676
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:37 schreef borisz het volgende:
Jup. De Rollades hebben een stikkertje met Jamie gekregen. Nou ja niet allen, wel een deel.
Hmm, weet niet of dat de verkoopcijfers omhoog drijft.
pi_120115901
Volgens mij is niet alles van Jamie toch? :o

Ik heb vorige week de kipfilet met lavendel en honing-caramelsaus gekocht (want afgeprijsd en bonus :7 )

En ik moet zeggen; heerlijk! :9 :Y) :9~

Zacht, en het zoete is echt goddelijk erbij, dat ga ik zeker wel nog een keer kopen :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_120116122
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:23 schreef tombolafan het volgende:
Volgens mij is niet alles van Jamie toch? :o

Ik heb vorige week de kipfilet met lavendel en honing-caramelsaus gekocht (want afgeprijsd en bonus :7 )

En ik moet zeggen; heerlijk! :9 :Y) :9~

Die is al lang in assortiment hoor, niet voor Kerst. Ik vond hem :X :N
Miiiieeeeer zoet
pi_120116349
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 18:30 schreef computergirl het volgende:

[..]

Die is al lang in assortiment hoor, niet voor Kerst. Ik vond hem :X :N
Miiiieeeeer zoet
Oh echt? :o
Ik dacht dat er zo'n paars ding op zat :D Ik vond hem heerlijk iig :Y
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 18:38:05 #228
9859 crew  Karina
Woman
pi_120116390
Ik ga mijn ogen openhouden voor de toetjes :Y)
niet zo tof doen
  zondag 9 december 2012 @ 18:38:25 #229
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_120116405
Leuk! nieuw jaar nieuwe kansen! :)
pi_120118079
Er is nu ook zo'n boekje uit met alle Excellent feestdagen dingen..idd veel Jamie Olliver, maar lang niet alles hoor.

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:35 schreef Tim86 het volgende:
Geen foto's, maar kalkoen met truffel amandelschaafsels was erg lekker. 7,nogiets en een prima portie voor 2 personen. Niets mis mee :)
Bovenstaande stond er in ieder geval ook weer bij...zijn toch wel wat artikelen die ieder jaar terugkomen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_120118768
Het kalkoengebraad dat ik superlekker vond was er vorig jaar niet -O-
Volgens mij
pi_120126597
Hier is het assortiment te vinden:
http://www.ah.nl/allerhande/themas/kerstmarkt/

Bedoelde je deze?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_120126909
Nee, het was gewoon een groot stuk kalkoen (met marinade)en een sausje apart
pi_120158380
Jamie's spruitjes zijn best lekker . 300 gr kan ik makkelijk in mijn eentje op
  maandag 10 december 2012 @ 18:43:49 #235
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_120158886
Nou de Jamon Serrano Reserva van de AH staat voor het derde jaar op rij alweer in de keuken. :)

Ik moet zeggen.... hij is erg goed! In ieder geval beter dan 2 jaar geleden. Wat mij betreft ongeveer gelijk aan die van vorig jaar.

Zeker een aanrader!

pi_120163084
Mij iets te groot, denk dat ik deze wel ga proberen :

Zie helaas geen vis dit jaar, die dorade was erg lekker vorig jaar.
pi_120194474
Albert Heijn heeft nu ''Mousse de canard'' in de Excellent kerst lijn. 200 g voor 3 euro, en lekker! :9
Goede vervanger voor foie gras :)
pi_120194976
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:32 schreef computergirl het volgende:
Jamie's spruitjes zijn best lekker . 300 gr kan ik makkelijk in mijn eentje op
Ik ga ze straks proberen :9
pi_120454352
Ik heb de kalkoenfilet met truffelsaus al geprobeerd en die was heerlijk.
Haters gonna hate.
  Moderator dinsdag 18 december 2012 @ 11:53:02 #240
9859 crew  Karina
Woman
pi_120454375
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:17 schreef Selestha het volgende:
Albert Heijn heeft nu ''Mousse de canard'' in de Excellent kerst lijn. 200 g voor 3 euro, en lekker! :9
Goede vervanger voor foie gras :)
Oe dat klinkt wel lekker.
niet zo tof doen
pi_120467383
Ik krijg honger van dit topic -O-

oh nee je moet trek zeggen he, honger hebben ze in Afrika
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:56:44 #242
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_120467819
albert heijn waar is mijn vis :(
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_120473078
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:10 schreef ddx het volgende:
Mij iets te groot, denk dat ik deze wel ga proberen :

[ afbeelding ]

Zie helaas geen vis dit jaar, die dorade was erg lekker vorig jaar.
Niet te vinden in mijn ah.
pi_120476842
Ik ga NIET naar Appie dit jaar. Ik gaa naar de slager, de bakker, de groentenman, de markt, voor vis naar een maatje bij de haven en de kaasboerderij verderop en een landwinkeltje op een dorp ergens verderop. Schijt aan al die neppe en vieze prefab voerdingen.

Wel leuk topic trouwens. Maar lekker is echt anders wat mij betreft.
Whatever...
pi_120477942
Mooi topic, later eens rustig helemaal doorlezen
pi_120478853

En ja, er kwam meer op dat bord te liggen ;)

Deze ieder jaar wel gehaald volgens mij en is net zo lekker als voorgaande jaren. Tijden en aantal graden voor de oven die op de verpakking stonden gewoon aangehouden en dat werkte prima. Niet droog, niet aangebrand, gewoon prima. Goed vlees en truffel en amandelschaafsel passen er goed bij. Met zijn drieën hiervan eten kan prima, maar wij hebben het lekker met zijn tweeën gedaan. Enige waar ik altijd van baal is dat de filets zo verschillend zijn van grootte vaak (nu dus ook). Dan kan je alsnog gaan snijden om gelijke porties te geven. Bij de slager kan je dat mooi aangeven. Al met al gewoon een goed product imo, zeker voor deze prijs :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_120717543
Bij diverse AH' s zag ik veel excellent spul met 35% stickers
pi_120726908
Hier (Assendelft) is de AH compleet leeggeroofd, hele koelschappen die compleet leeg zijn.
Kruiden/voorverpakte sla is allemaal op.
En ook grote lege plekken bij vlees en vis.

Jammer had nog wel wat willen halen met korting.
pi_120728505
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 18:02 schreef ddx het volgende:
Hier (Assendelft) is de AH compleet leeggeroofd, hele koelschappen die compleet leeg zijn.
Kruiden/voorverpakte sla is allemaal op.
En ook grote lege plekken bij vlees en vis.

Jammer had nog wel wat willen halen met korting.
In Amsterdam en Overveen was er nog genoeg
pi_120750574
Rubje eet dit jaar van zn vrouwtje?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_120752798
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:52 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb de kalkoenfilet met truffelsaus al geprobeerd en die was heerlijk.
ja, die was prima te doen. Jaimes aardappelpuree met mierikswortel en bosuitjes daarentegen vond ik niet bijzonder.

Verder nog vakerenshaas moet kortingssticker gehaald, ligt in de vriezer op me te wachten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120753866
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:50 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Verder nog vakerenshaas moet kortingssticker gehaald, ligt in de vriezer op me te wachten.
dat lijkt me een vieze combinatie :D
pi_120753900
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2012 12:27 schreef tombolafan het volgende:

[..]

dat lijkt me een vieze combinatie :D
Soms moet je risico nemen. 8-)
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120753960
quote:
16s.gif Op dinsdag 25 december 2012 12:28 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Soms moet je risico nemen. 8-)
ja, kip met lavendel, kalkoen met truffel,alletwee dingen die ik nog nooit gehad heb :)

Maar vakerenshaas met kortingssticker gaat me een stapje te ver :+
pi_120753988
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2012 12:31 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ja, kip met lavendel, kalkoen met truffel,alletwee dingen die ik nog nooit gehad heb :)

Maar vakerenshaas met kortingssticker gaat me een stapje te ver :+
ik laat je weten hoe het gesmaakt heeft. En dan ga jij spijt hebben!
  dinsdag 25 december 2012 @ 13:13:08 #256
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_120755027
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:50 schreef Cat22 het volgende:
hier ook :P twee stuks zelfs in aluminium schotel met spek en saus erbij :9
En ja hij is lekker had er van de week al twee opgegeten 8-)
pi_120755803
Als je beetje moeite doet dan maak je zelf zo iets beters klaar dan zo'n Jamie Oliver instant-maaltijd.
  dinsdag 25 december 2012 @ 13:55:25 #258
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_120756434
Dus je geeft ruim 100 euro uit aan vieze opwarmmaaltijden voor kerst. En dan ga je in je eentje huilend vies magnetronvoer eten terwijl je de in bed ligt en hier dan over schrijven op internet. Je bent nog zieliger dan ik mijn mijn brood met goedkope kaas en water als kerstmaal.
pi_120759937
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 13:55 schreef borbit het volgende:
Dus je geeft ruim 100 euro uit aan vieze opwarmmaaltijden voor kerst. En dan ga je in je eentje huilend vies magnetronvoer eten terwijl je de in bed ligt en hier dan over schrijven op internet. Je bent nog zieliger dan ik mijn mijn brood met goedkope kaas en water als kerstmaal.
Tegen wie heb je het?
pi_120759961
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 13:55 schreef borbit het volgende:
ouwe zeikerd die jed'r bent
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_120760109
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2012 16:15 schreef computergirl het volgende:

[..]

Tegen wie heb je het?
Tegen de TS van 2 jaar geleden denk ik :')

Uiteraard zonder ook maar iets te lezen :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 25 december 2012 @ 16:42:23 #262
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_120760487
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 16:23 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Tegen de TS van 2 jaar geleden denk ik :')

Uiteraard zonder ook maar iets te lezen :')
Alsof ik tijd heb om dat allemaal te lezen! Ik moet oud brood met goedkope jonge kaas eten! Geen tijd te verliezen!
  dinsdag 25 december 2012 @ 17:07:38 #263
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_120760985
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 13:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als je beetje moeite doet dan maak je zelf zo iets beters klaar dan zo'n Jamie Oliver instant-maaltijd.
Ben ook meer een fan van het zelf klaarmaken van een maaltijd :Y
pi_120761158
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:07 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ben ook meer een fan van het zelf klaarmaken van een maaltijd :Y
Gourmetten, bedoel je?
  dinsdag 25 december 2012 @ 17:35:43 #265
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_120761353
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:19 schreef computergirl het volgende:

[..]

Gourmetten, bedoel je?
Bijvoorbeeld :)
Beter dan een kant-en-klaartje die alleen maar 'even in de magnetron hoeft'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')