Ik heb net even van de stukken kreeft die ik niet gebruik een bouillon gemaakt.quote:Op zondag 25 december 2011 00:34 schreef cherrycoke het volgende:
hier bij de appie hadden ze die kreeften geeneens liggen
hier 1ste, 2de niet.quote:Op zondag 25 december 2011 09:19 schreef Isabeau het volgende:
De AH hier is gewoon de hele 1e en 2e kerstdag gesloten.
erg uit een winkel afgaande op een zwarte plastic schaal..quote:golfer schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:42:34
Ook die schaal met vis enzo die jij schaaldieren noemt door 'de' vrouw (een keertje niet het vrouwtje?..... )gemaakt? Die ziet er namelijk wel erg uit een winkel uit, zo'n plastic schaal.
Die staan in CUL en hebben behalve de kreeften niks met dit AH-topic te maken.quote:Op zondag 25 december 2011 13:38 schreef rubje het volgende:
Waar zijn anders jouw kersmaaltijden van 2011.
quote:
ontopic.
Die saus is normaal gesproken toch los verpakt?quote:Op zondag 25 december 2011 23:41 schreef ddx het volgende:
Heb vanavond de varkenshaas bij m'n ouders gegeten, maar kon nou niet echt zeggen dat het heel bijzonder was.
Stukje vlees die beetje in veel saus ligt (groente was echt zacht geworden).
Je hebt mijn zegen om een nieuwe te makenquote:Op zondag 9 december 2012 17:29 schreef Tim86 het volgende:
BUMP! Of maken we een nieuw topic voor 2012..zou leuk zijn als er wat mensen hier gaan reviewen weer. Ik zal zelf ook wel mijn duit in het zakje doen
Pas de TT maar aan als je wilquote:Op zondag 9 december 2012 17:42 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je hebt mijn zegen om een nieuwe te maken
En anders pas ik de TT wel even aan.
Ja volgens mij wel, de kerst allerhande is in ieder gecal helemaal Jamie O. Met recepten om aantal kant en klaar dingen zelf te maken.quote:Op zondag 9 december 2012 17:30 schreef Adelante het volgende:
Dit jaar met allemaal Jamie Oliver zooi als ik de reclame mag geloven
Hmm, weet niet of dat de verkoopcijfers omhoog drijft.quote:Op zondag 9 december 2012 17:37 schreef borisz het volgende:
Jup. De Rollades hebben een stikkertje met Jamie gekregen. Nou ja niet allen, wel een deel.
Die is al lang in assortiment hoor, niet voor Kerst. Ik vond hemquote:Op zondag 9 december 2012 18:23 schreef tombolafan het volgende:
Volgens mij is niet alles van Jamie toch?
Ik heb vorige week de kipfilet met lavendel en honing-caramelsaus gekocht (want afgeprijsd en bonus)
En ik moet zeggen; heerlijk!![]()
![]()
Oh echt?quote:Op zondag 9 december 2012 18:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
Die is al lang in assortiment hoor, niet voor Kerst. Ik vond hem![]()
![]()
Miiiieeeeer zoet
Bovenstaande stond er in ieder geval ook weer bij...zijn toch wel wat artikelen die ieder jaar terugkomen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:35 schreef Tim86 het volgende:
Geen foto's, maar kalkoen met truffel amandelschaafsels was erg lekker. 7,nogiets en een prima portie voor 2 personen. Niets mis mee
Ik ga ze straks proberenquote:Op maandag 10 december 2012 18:32 schreef computergirl het volgende:
![]()
Jamie's spruitjes zijn best lekker . 300 gr kan ik makkelijk in mijn eentje op
Oe dat klinkt wel lekker.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:17 schreef Selestha het volgende:
Albert Heijn heeft nu ''Mousse de canard'' in de Excellent kerst lijn. 200 g voor 3 euro, en lekker!
Goede vervanger voor foie gras
Niet te vinden in mijn ah.quote:Op maandag 10 december 2012 20:10 schreef ddx het volgende:
Mij iets te groot, denk dat ik deze wel ga proberen :
[ afbeelding ]
Zie helaas geen vis dit jaar, die dorade was erg lekker vorig jaar.
In Amsterdam en Overveen was er nog genoegquote:Op maandag 24 december 2012 18:02 schreef ddx het volgende:
Hier (Assendelft) is de AH compleet leeggeroofd, hele koelschappen die compleet leeg zijn.
Kruiden/voorverpakte sla is allemaal op.
En ook grote lege plekken bij vlees en vis.
Jammer had nog wel wat willen halen met korting.
ja, die was prima te doen. Jaimes aardappelpuree met mierikswortel en bosuitjes daarentegen vond ik niet bijzonder.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:52 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb de kalkoenfilet met truffelsaus al geprobeerd en die was heerlijk.
dat lijkt me een vieze combinatiequote:Op dinsdag 25 december 2012 11:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verder nog vakerenshaas moet kortingssticker gehaald, ligt in de vriezer op me te wachten.
Soms moet je risico nemen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat lijkt me een vieze combinatie
ja, kip met lavendel, kalkoen met truffel,alletwee dingen die ik nog nooit gehad hebquote:
ik laat je weten hoe het gesmaakt heeft. En dan ga jij spijt hebben!quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, kip met lavendel, kalkoen met truffel,alletwee dingen die ik nog nooit gehad heb
Maar vakerenshaas met kortingssticker gaat me een stapje te ver
hier ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:50 schreef Cat22 het volgende:
Verder nog vakerenshaas moet kortingssticker gehaald, ligt in de vriezer op me te wachten.
Tegen wie heb je het?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:55 schreef borbit het volgende:
Dus je geeft ruim 100 euro uit aan vieze opwarmmaaltijden voor kerst. En dan ga je in je eentje huilend vies magnetronvoer eten terwijl je de in bed ligt en hier dan over schrijven op internet. Je bent nog zieliger dan ik mijn mijn brood met goedkope kaas en water als kerstmaal.
ouwe zeikerd die jed'r bentquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:55 schreef borbit het volgende:
Dus je geeft ruim 100 euro uit aan vieze opwarmmaaltijden voor kerst. En dan ga je in je eentje huilend vies magnetronvoer eten terwijl je de in bed ligt en hier dan over schrijven op internet. Je bent nog zieliger dan ik mijn mijn brood met goedkope kaas en water als kerstmaal.
Tegen de TS van 2 jaar geleden denk ikquote:
Alsof ik tijd heb om dat allemaal te lezen! Ik moet oud brood met goedkope jonge kaas eten! Geen tijd te verliezen!quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tegen de TS van 2 jaar geleden denk ik
Uiteraard zonder ook maar iets te lezen
Ben ook meer een fan van het zelf klaarmaken van een maaltijdquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als je beetje moeite doet dan maak je zelf zo iets beters klaar dan zo'n Jamie Oliver instant-maaltijd.
Gourmetten, bedoel je?quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ben ook meer een fan van het zelf klaarmaken van een maaltijd
Bijvoorbeeldquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |