als je bij een toko in de buurt woont zou dat mijn voorkeur hebben boven die ah maaltijd dingen. vind die kerstmaaltijden vreselijk duur en niet echt super lekker ofzo.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:30 schreef Karina het volgende:
Ik kan het niet omdat ik het inderdaad niet leuk vind. En speciaal koken voor mijn eentje doe ik ook niet. Maar een biefstukje lukt nog wel.
Die kleine hapjes vind ik sowieso lekkerder dan een heel diner van drie gangen.
Ossenhaasje halen bij de slager, met zelfgemaakte frietjes en een beetje sla. Weinig moeite voor een koninklijke maaltijd.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:30 schreef Karina het volgende:
Ik kan het niet omdat ik het inderdaad niet leuk vind. En speciaal koken voor mijn eentje doe ik ook niet. Maar een biefstukje lukt nog wel.
Die kleine hapjes vind ik sowieso lekkerder dan een heel diner van drie gangen.
Er zit tegenwoordig een toko vlakbij, is ook nog een idee inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je bij een toko in de buurt woont zou dat mijn voorkeur hebben boven die ah maaltijd dingen. vind die kerstmaaltijden vreselijk duur en niet echt super lekker ofzo.
Zoiets ja, het hoeft voor mij echt niets bijzonders te zijn (alleen zelfgemaakte patat kan niet, want ik heb geen frituurpan, maar gebakken aardappeltjes is net zo lekker).quote:Op woensdag 14 december 2011 13:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ossenhaasje halen bij de slager, met zelfgemaakte frietjes en een beetje sla. Weinig moeite voor een koninklijke maaltijd.
Als het een goeie toko is zoals ze hier zitten is het smullen voor een tientjequote:Op woensdag 14 december 2011 13:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zit tegenwoordig een toko vlakbij, is ook nog een idee inderdaad.
[..]
Zoiets ja, het hoeft voor mij echt niets bijzonders te zijn (alleen zelfgemaakte patat kan niet, want ik heb geen frituurpan, maar gebakken aardappeltjes is net zo lekker).
doe dat dan ipv erover te zeurenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:49 schreef rubje het volgende:
Waarom,open je toch een nieuw review topic over genaamd AH.....review 2011?
![]()
Dit topic ging over ervaringen van vorig jaar.
Maakt toch niet uit? Dit topic zit nog niet eens op de helft.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:49 schreef rubje het volgende:
Waarom,open je toch een nieuw review topic over genaamd AH.....review 2011?
![]()
Dit topic ging over ervaringen van vorig jaar.
Ja en meestal is het nog hardstikke veel ook voor 1 persoon, als je een bakje neemt.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als het een goeie toko is zoals ze hier zitten is het smullen voor een tientje
je moet echt neit bij Ah zijn voor kreeft. Maar een canadese kreeft excellent noemen vind ik schandalig, het is gewoon niet waar.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:45 schreef golfer het volgende:
Als jij mij kunt vertellen waar de Oosterscheldekreeften bij de AH liggen hou ik mij graag aanbevolen.
Ze noemen het ook geen excellente Canadese kreeft hequote:Op woensdag 14 december 2011 15:47 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
je moet echt neit bij Ah zijn voor kreeft. Maar een canadese kreeft excellent noemen vind ik schandalig, het is gewoon niet waar.
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:51 schreef Bartjebart het volgende:
Ze noemen het ook geen excellente Canadese kreeft he
Het wordt alleen verkocht onder het huismerk AH Excellent.
het is geen excellent product. Net als hun blikken soep. Ik vind dat misleiding.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze noemen het ook geen excellente Canadese kreeft he
Het wordt alleen verkocht onder het huismerk AH Excellent.
Dien een klacht bij ze in.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:05 schreef Spanky78 het volgende:
het is geen excellent product. Net als hun blikken soep. Ik vind dat misleiding.
Het is geen misleiding, je snapt volgens mij alleen niet hoe die huismerken opgebouwd zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:05 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
het is geen excellent product. Net als hun blikken soep. Ik vind dat misleiding.
goede reden als je 1e kerstdag lekker lui wilt zijn. dat is toch de voornaamste reden van die pakketjes, niet hoeven kopen.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:36 schreef Bluezz het volgende:
Maar niet lekkerEn simpel te maken zonder fornuis schoon te maken *die reden alleen al
![]()
Ik dacht altijd dat een kreeft echt lekker is al hij levend gekookt wordt en dan direct wordt opgegeten.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef Spanky78 het volgende:
Canadese kreeft. Een schande. De beste kreeften komen uit de Oosterschelde en gaan dan ook vandaar naar de betere restaurants. Excellent is canadese kreeft echt niet. Alhoewel hij best lekker kan zijn.
ik snap het best. Stop een inferieur product oin een glimmen blikje met mooie naam en hoppa: een euro duurder. Doe er 0,02% kreeft in en noem het kreeftensoep...quote:Op woensdag 14 december 2011 16:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is geen misleiding, je snapt volgens mij alleen niet hoe die huismerken opgebouwd zijn.
Je kunt hem ook vlak voor het koken een koksmes door de hersenen rammen, dat is wat aardiger dan levend koken. Maar Kreeft is inderdaad wel iets wat vers extra lekker is. Invriezen kan wel, maar is toch qua textuur net even anders.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:06 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat een kreeft echt lekker is al hij levend gekookt wordt en dan direct wordt opgegeten.
(maar om nu een paar dagen een kreeft door je huis te laten lopen...)
wij noemen dat altijd kreeften maar wie weet heb je gelijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:29 schreef Spanky78 het volgende:
Volgens mij zijn dat langousten, ook lekker trouwens!
Klopt. Kreeften hebben nog 2 hele grote scharen vooraan zitten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:29 schreef Spanky78 het volgende:
Volgens mij zijn dat langousten, ook lekker trouwens!
Wat was je per kreeft kwijt?quote:Op maandag 19 december 2011 19:39 schreef rubje het volgende:
Zo! morgen gaan we de kreeften die we bij de chinezen bestelt hebben en daar in hun bassin liggen ophalen en verder alles wat we nodig hebben voor het voorgerecht dat ook uit schaaldieren zal bestaan. Kortom dit wordt weer een smullende Kerst a.s. zaterdagavond(en geen achterlijke AH dure bagger!
![]()
)
Thx! Die negra wil ik ook eens proberen. Hoeveel gram is zo'n verpakking ongeveer?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:03 schreef rubje het volgende:
update!
Na vanmiddag toch even langs de AH te zijn gereden op weg naar huis met een belachelijke ervaring,is bij deze eerste rit toch iets positiefs gebleken en wel met de artikelen die ik meenam te weten de verukkelijke patanegra,meringue schelpen/crackers en last but not least de chocolade praline roomijstaart.Vergeet de AH Grand dessert,AH Excellent Grand dessert moussevariaties in cup of zelfs de AH Excellent Witte chocolade champagne truffels want die zien er alleen mooi uit in het plastic maar vallen vies tegen in de praktijk.
[ afbeelding ]
De patanegra is niet duur ( +/-4,80 euro) en smaakt zelfs al is het niet van het bot zelf vers gesneden prima,vettig en gewoon zoals patanegra behoort te smaken.De meringue schelpen/crackers zijn ook prima en lekker luchtig en zoet en de chocolade praline roomijstaart is echt geweldig! Smaakvol,botermals bij het proeven en snijden,kortom zijn geld meer dan waard en echt een toppertje!
[ afbeelding ]
Sommige mensen eten AH Excellent als tussendoortjes en met Kerst gaat ze 3 maal uit eten in een goed restaurantquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:47 schreef golfer het volgende:
En wat ga je dan met Kerst eten, nu je alles al open hebt gemaakt en geproefd?
Echte gourmands mijden de restaurants met kerst en koken vooral zelf.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:13 schreef horned_reaper het volgende:
Sommige mensen eten AH Excellent als tussendoortjes en met Kerst gaat ze 3 maal uit eten in een goed restaurant
Alsof een gourmand ook per definitie zelf goed kan koken..quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Echte gourmands mijden de restaurants met kerst en koken vooral zelf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |