als je bij een toko in de buurt woont zou dat mijn voorkeur hebben boven die ah maaltijd dingen. vind die kerstmaaltijden vreselijk duur en niet echt super lekker ofzo.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:30 schreef Karina het volgende:
Ik kan het niet omdat ik het inderdaad niet leuk vind. En speciaal koken voor mijn eentje doe ik ook niet. Maar een biefstukje lukt nog wel.
Die kleine hapjes vind ik sowieso lekkerder dan een heel diner van drie gangen.
Ossenhaasje halen bij de slager, met zelfgemaakte frietjes en een beetje sla. Weinig moeite voor een koninklijke maaltijd.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:30 schreef Karina het volgende:
Ik kan het niet omdat ik het inderdaad niet leuk vind. En speciaal koken voor mijn eentje doe ik ook niet. Maar een biefstukje lukt nog wel.
Die kleine hapjes vind ik sowieso lekkerder dan een heel diner van drie gangen.
Er zit tegenwoordig een toko vlakbij, is ook nog een idee inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je bij een toko in de buurt woont zou dat mijn voorkeur hebben boven die ah maaltijd dingen. vind die kerstmaaltijden vreselijk duur en niet echt super lekker ofzo.
Zoiets ja, het hoeft voor mij echt niets bijzonders te zijn (alleen zelfgemaakte patat kan niet, want ik heb geen frituurpan, maar gebakken aardappeltjes is net zo lekker).quote:Op woensdag 14 december 2011 13:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ossenhaasje halen bij de slager, met zelfgemaakte frietjes en een beetje sla. Weinig moeite voor een koninklijke maaltijd.
Als het een goeie toko is zoals ze hier zitten is het smullen voor een tientjequote:Op woensdag 14 december 2011 13:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zit tegenwoordig een toko vlakbij, is ook nog een idee inderdaad.
[..]
Zoiets ja, het hoeft voor mij echt niets bijzonders te zijn (alleen zelfgemaakte patat kan niet, want ik heb geen frituurpan, maar gebakken aardappeltjes is net zo lekker).
doe dat dan ipv erover te zeurenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:49 schreef rubje het volgende:
Waarom,open je toch een nieuw review topic over genaamd AH.....review 2011?
![]()
Dit topic ging over ervaringen van vorig jaar.
Maakt toch niet uit? Dit topic zit nog niet eens op de helft.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:49 schreef rubje het volgende:
Waarom,open je toch een nieuw review topic over genaamd AH.....review 2011?
![]()
Dit topic ging over ervaringen van vorig jaar.
Ja en meestal is het nog hardstikke veel ook voor 1 persoon, als je een bakje neemt.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als het een goeie toko is zoals ze hier zitten is het smullen voor een tientje
je moet echt neit bij Ah zijn voor kreeft. Maar een canadese kreeft excellent noemen vind ik schandalig, het is gewoon niet waar.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:45 schreef golfer het volgende:
Als jij mij kunt vertellen waar de Oosterscheldekreeften bij de AH liggen hou ik mij graag aanbevolen.
Ze noemen het ook geen excellente Canadese kreeft hequote:Op woensdag 14 december 2011 15:47 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
je moet echt neit bij Ah zijn voor kreeft. Maar een canadese kreeft excellent noemen vind ik schandalig, het is gewoon niet waar.
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:51 schreef Bartjebart het volgende:
Ze noemen het ook geen excellente Canadese kreeft he
Het wordt alleen verkocht onder het huismerk AH Excellent.
het is geen excellent product. Net als hun blikken soep. Ik vind dat misleiding.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze noemen het ook geen excellente Canadese kreeft he
Het wordt alleen verkocht onder het huismerk AH Excellent.
Dien een klacht bij ze in.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:05 schreef Spanky78 het volgende:
het is geen excellent product. Net als hun blikken soep. Ik vind dat misleiding.
Het is geen misleiding, je snapt volgens mij alleen niet hoe die huismerken opgebouwd zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:05 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
het is geen excellent product. Net als hun blikken soep. Ik vind dat misleiding.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |