maar hoe kwam je op dit idee?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef rubje het volgende:
[..]
@Qwea: Dat heb je erg goed geraden! Precies 120 euro en 50 cent!![]()
Ik zie een discrepantie tussen deze quote en de inhoud van dit topic, maar leuk is het wel.quote:
Maar als je gek bent op lekker eten, waarom koop je dan die kant en klare supermarktdingen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef rubje het volgende:
@Aphrodyte: Neu,maar omdat we beiden gek op lekker eten zijn en dan zo eind van het jaar even voor elkaar goed uitpakken nemen we van alles en overal wat. Ons uitje noem ik het altijd deze spending zo eind van het jaar.![]()
![]()
Kijk dan morgenmiddag maar even naar dit topic want in de beginfoto kon je zien dat ik o.a. ook de varkenshaas(naast de ribroast,lambsrack,kalkoenfilet?), heb en die wilde ik morgen voor de lunch gaan uitproberen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:09 schreef Starm het volgende:
Erg leuk/goed topic.![]()
Ik ga morgen avond de AH excellent varkenshaas proeven.
Ik had het al gezien in de beginfoto.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:26 schreef rubje het volgende:
[..]
Kijk dan morgenmiddag maar even naar dit topic want in de beginfoto kon je zien dat ik o.a. ook de varkenshaas(naast de ribroast,lambsrack,kalkoenfilet?), heb en die wilde ik morgen voor de lunch gaan uitproberen.
@rijsttafel & Aphrodyte:
Nooit over nagedachtquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:26 schreef rubje het volgende:
terwijl de chinese restaurants/winkels en Turkse supers gewoon beide kerstdagen open zijn![]()
![]()
echt Hollands om zoveel in te slaan alsof we op rantsoen gaan terwijl andere bevolkingsgroepen gewoon hun winkels openhouden.![]()
![]()
![]()
Volgend jaar zijn ze toch wel weer hogerquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:36 schreef Baalhaar het volgende:
Misschien handig als je de prijs van de gerechten noemt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |