abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90393394
Ik zou die zooi nooit kopen, maar wel leuk topic.

Ben benieuwd naar je volgende bevindingen
٩๏̯͡๏)۶
pi_90393881
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef rubje het volgende:

[..]

@Qwea: Dat heb je erg goed geraden! Precies 120 euro en 50 cent! :Y
maar hoe kwam je op dit idee?

goed topic trouwens ^O^
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
pi_90393918
oja je had na 15min. de schotel eruit moeten halen en naar ah een brief sturen met foto's ;)
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
  vrijdag 24 december 2010 @ 15:09:25 #29
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_90394136
Erg leuk/goed topic. ^O^
Ik ga morgen avond de AH excellent varkenshaas proeven.
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_90394212
Had je de oven wel voorverwarmd?
pi_90394293
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef rubje het volgende:
..we beiden gek op lekker eten zijn..
Ik zie een discrepantie tussen deze quote en de inhoud van dit topic, maar leuk is het wel. :D Ben al benieuwd naar de volgende review.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_90394704
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef rubje het volgende:
@Aphrodyte: Neu,maar omdat we beiden gek op lekker eten zijn en dan zo eind van het jaar even voor elkaar goed uitpakken nemen we van alles en overal wat. Ons uitje noem ik het altijd deze spending zo eind van het jaar. :D ;)
Maar als je gek bent op lekker eten, waarom koop je dan die kant en klare supermarktdingen? :@
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_90394788
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 december 2010 15:09 schreef Starm het volgende:
Erg leuk/goed topic. ^O^
Ik ga morgen avond de AH excellent varkenshaas proeven.
Kijk dan morgenmiddag maar even naar dit topic want in de beginfoto kon je zien dat ik o.a. ook de varkenshaas(naast de ribroast,lambsrack,kalkoenfilet?), heb en die wilde ik morgen voor de lunch gaan uitproberen. :Y

@rijsttafel & Aphrodyte:

zoals ik al zei,houden wij van lekker eten en zoeken we dan overal waar,men zegt iets speciaals te hebben,wat uit en dat is dus ook de supermarkt.
Verder hebben we ergens anders al kreeften gehaald,ganzenlever voor tot het eind van het jaar,en nog wat andere tierlantijntjes en dat terwijl de chinese restaurants/winkels en Turkse supers gewoon beide kerstdagen open zijn :D |:(

echt Hollands om zoveel in te slaan alsof we op rantsoen gaan terwijl andere bevolkingsgroepen gewoon hun winkels openhouden. |:( :') ~O>
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:08:53 #34
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_90396310
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 december 2010 15:26 schreef rubje het volgende:

[..]

Kijk dan morgenmiddag maar even naar dit topic want in de beginfoto kon je zien dat ik o.a. ook de varkenshaas(naast de ribroast,lambsrack,kalkoenfilet?), heb en die wilde ik morgen voor de lunch gaan uitproberen. :Y

@rijsttafel & Aphrodyte:

Ik had het al gezien in de beginfoto.
Ik zal morgenmiddag zeker even kijken wat jij er van vond. :Y
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_90397465
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 december 2010 15:26 schreef rubje het volgende:
terwijl de chinese restaurants/winkels en Turkse supers gewoon beide kerstdagen open zijn :D |:(

echt Hollands om zoveel in te slaan alsof we op rantsoen gaan terwijl andere bevolkingsgroepen gewoon hun winkels openhouden. |:( :') ~O>
Nooit over nagedacht :o
Leuk probeersel :D wij hebben 2 jaar achter elkaar ook die AH gerechten gekocht en steeds viel het tegen. Nu doen we het anders, zelf een rosbief o.i.d kopen etc.
pi_90397626
Leuk topic.. :)
  vrijdag 24 december 2010 @ 17:22:08 #37
326628 Pietje28
Het is zo simpel allemaal...
pi_90399682
Maarre het is toch meer dan duidelijk dat deze gerechten zijn voor mensen die totaal niet kunnen koken maar toch een kerstachtig diner willen??

Als je van lekker eten houdt en kan koken gaan ze altijd tegenvallen.
Had ik je zo ook wel kunnen vertellen.
pi_90400361
Misschien handig als je de prijs van de gerechten noemt? :)
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_90400717
Haha, ik ben erg nieuwsgierig!
pi_90403553
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:36 schreef Baalhaar het volgende:
Misschien handig als je de prijs van de gerechten noemt? :)
Volgend jaar zijn ze toch wel weer hoger ;)
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_90408361
Super topic! Ben vooral benieuwd naar de voor en na foto's. Zelf heb ik van AH Excellent alleen de vegetarische taartjes met pastinaak en chantarellen geprobeerd, die waren heel goed te doen!

¤ 3,99 voor twee stuks als ik het goed onthouden heb. Zou van mij vast in het assortiment mogen, beter dan al die Tivall zooi dat allemaal hetzelfde smaakt!

[ Bericht 17% gewijzigd door Natalie78 op 24-12-2010 20:37:20 ]
pi_90408658
Geen foto's, maar kalkoen met truffel amandelschaafsels was erg lekker. 7,nogiets en een prima portie voor 2 personen. Niets mis mee :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90416041
De struisvogelbiefstuk met hazelnoottapenade en vergeten groente was best prima :)
pi_90427853
Hier ga ik dus even in meelezen :D
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_90427896
Waarom zou je dit kopen? Het is toch niet zo heel moeilijk om zelf iets beters te produceren?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  Moderator zaterdag 25 december 2010 @ 12:38:24 #46
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_90428092
Oei! Interessant :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_90428370
onze kerstmaaltijd bestaat uit het grootste gedeelte ook uit die exelent zooi, we hebben gisteren een poging gewaagd om met vrienden naar mijn ouders in tsjechie te gaan, maar duitsland was geen doorkomen aan, we zijn na 10x overleggen maar omgekeerd en om 2 voor 7 de ah nog binnengerend om vandaag nog enigszins te redden
pi_90430805
En daar zijn we weer: Dag 2 voor het AH excellence gebeuren :D

@Starm:

Vandaag dus de beurt aan AH Varkenshaas met een championroomsaus. :P

De bereidingswijze zegt een oven die op 175 graden celcius moet zijn voorverwarmt en een duur van bereiding heeft die op 35 minuten is gesteld. Gezien de eerdere ervaringen met AH gerechten,waaruit duidelijk is geworden dat de aangegeven bereidingstijd gewoon niet klopt, laat ik het ditmaal 45 minuten in de oven alvorens ik het eruit haal.

Op bovenstaande foto kun je al zien dat alles goed gaar is en dus wel lekker moet smaken .

De varkenshaas met het ombonden spek is verrukkelijk! Botermals,heerlijk op smaak en de bijbehorende groentes te samen met de championroomsaus,geven het vlees precies dat extra om het als geheel nog meer tot zijn recht te laten komen in zowel smaak als sappigheid. En dat voor ¤ 9,09 is het echt een koopje!

cijfer: 8/10 :s)

Morgen weer een AH excellence kerstpakket voor de lunch. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_90431617
Ik vraag me wel af hoe jij redeneert: Het eerste gerecht vind je niet te vreten en gooi je weg, dat krijgt een vier. Het laatste gerecht vind je verrukkelijk en dat krijgt een 8. Klein verschil tussen 'niet te vreten' en 'verrukkelijk' :P
pi_90431804
Die groenten zien eruit alsof ze drie weken buiten de koelkast hebben gelegen. Het vlees lijkt wel aardig verder :Y
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')