dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef Qwea het volgende:
Jezus, volgens mij heb je voor ruim 100 euro aan eten liggen daar
Afgaande op de eerste dag en deze eerste produkten zeg ik ook: Koop gewoon ergens een goed stuk vlees wat jezelf lekker vind,bereid het zoals jij wilt en koop een bak ijs en apart fruit en maak je eigen feestmaaltijd ipv je geld aan deze kant en klare dingen te besteden die er op tv en bladen zo geweldig uitzien.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik was al erg benieuwd of die dingen er net zo lekker uitzagen als dat ze in de winkel lagen en wanneer ze klaargemaakt zouden zijn! Toch wel apart zo'n kant en klaar ding, meestal smaakt dat nergens naar!
Ik hou het toch lekker bij een eigen stuk beenham met een eigen gemaakt sausje erbij!Kan ook nog steeds foutgaan, maar ik hoop van niet!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef rubje het volgende:
[..]
Afgaande op de eerste dag en deze eerste produkten zeg ik ook: Koop gewoon ergens een goed stuk vlees wat jezelf lekker vind,bereid het zoals jij wilt en koop een bak ijs en apart fruit en maak je eigen feestmaaltijd ipv je geld aan deze kant en klare dingen te besteden die er op tv en bladen zo geweldig uitzien.
@Qwea: Dat heb je erg goed geraden! Precies 120 euro en 50 cent!![]()
Frambozen inderdaad...quote:
Ah, ik wou net zeggen!quote:[b] Op
PS: we hebben ook kreeften ingekocht,[/sub]
Ik hoefde al niet eens te overwegen die kreeften van AH te nemen want ik wist al dat het niks was En toen ik ernaar keek zag ik wat ik dus vermoede. Zonde,hoe goedkoop ook, van het geld om dat te kopen. Zelfde geldt voor die sushi die ze aanbieden. Allemaal bagger.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:34 schreef horned_reaper het volgende:
Ah, ik wou net zeggen!![]()
Die kreeft moet je inderdaad op z'n minst proberen... ik ben benieuwd of de AH hier een beetje kwaliteit mee weet te behalen.
maar hoe kwam je op dit idee?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef rubje het volgende:
[..]
@Qwea: Dat heb je erg goed geraden! Precies 120 euro en 50 cent!![]()
Ik zie een discrepantie tussen deze quote en de inhoud van dit topic, maar leuk is het wel.quote:
Maar als je gek bent op lekker eten, waarom koop je dan die kant en klare supermarktdingen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef rubje het volgende:
@Aphrodyte: Neu,maar omdat we beiden gek op lekker eten zijn en dan zo eind van het jaar even voor elkaar goed uitpakken nemen we van alles en overal wat. Ons uitje noem ik het altijd deze spending zo eind van het jaar.![]()
![]()
Kijk dan morgenmiddag maar even naar dit topic want in de beginfoto kon je zien dat ik o.a. ook de varkenshaas(naast de ribroast,lambsrack,kalkoenfilet?), heb en die wilde ik morgen voor de lunch gaan uitproberen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:09 schreef Starm het volgende:
Erg leuk/goed topic.![]()
Ik ga morgen avond de AH excellent varkenshaas proeven.
Ik had het al gezien in de beginfoto.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:26 schreef rubje het volgende:
[..]
Kijk dan morgenmiddag maar even naar dit topic want in de beginfoto kon je zien dat ik o.a. ook de varkenshaas(naast de ribroast,lambsrack,kalkoenfilet?), heb en die wilde ik morgen voor de lunch gaan uitproberen.
@rijsttafel & Aphrodyte:
Nooit over nagedachtquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:26 schreef rubje het volgende:
terwijl de chinese restaurants/winkels en Turkse supers gewoon beide kerstdagen open zijn![]()
![]()
echt Hollands om zoveel in te slaan alsof we op rantsoen gaan terwijl andere bevolkingsgroepen gewoon hun winkels openhouden.![]()
![]()
![]()
Volgend jaar zijn ze toch wel weer hogerquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:36 schreef Baalhaar het volgende:
Misschien handig als je de prijs van de gerechten noemt?
Dat is na het bakken he, er voor zien ze er prima uit. Ik moet zeggen dat ik het geheel er ook een stuk beter uit vind zien dan de vorige.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:42 schreef justmattie het volgende:
Die groenten zien eruit alsof ze drie weken buiten de koelkast hebben gelegen. Het vlees lijkt wel aardig verder
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:40 schreef golfer het volgende:
Beetje verbrand van boven dat groene spul is zwart geworden.
Ja,maar dat proef je niet eens(of ander schraap je dat weg) omdat de andere ingrediënten veel meer overheersen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:40 schreef golfer het volgende:
Beetje verbrand van boven dat groene spul is zwart geworden.
En wat is er vers aan voorverpakte supermarkt kweekzalm van minimaal een paar dagen oud?quote:Op zondag 26 december 2010 19:09 schreef rubje het volgende:
. De zalm is lekker dik,vettig en stevig zoals verse zalm behoort te zijn.
Meer geld ben ik niet met je eens, voor veel goedkoper heb je een veel lekkerdere maaltijd, ik vind het nogal prijzig die ah bakken.quote:Op maandag 27 december 2010 01:35 schreef Strychnos het volgende:
Leuk topic, heb het toch wel te doen met de mensen die deze zooi met de kerst op tafel durven te zetten.
Steek alsjeblieft wat meer tijd en geld in het eten en ga zelf wat maken.
Uh ja daar heb je wel gelijk in, maar het hangt er natuurlijk wel vanaf wat voor vlees je haalt en waar je dat haalt.quote:Op maandag 27 december 2010 08:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meer geld ben ik niet met je eens, voor veel goedkoper heb je een veel lekkerdere maaltijd, ik vind het nogal prijzig die ah bakken.
Ja dat niet alleen, maar hoe weet je of het de juiste temperatuur was/is als je het niet eerst met een ander stuk vlees op de volgens de verpakking beschreven tijd/temperatuur geprobeerd hebt?quote:Op maandag 27 december 2010 18:26 schreef loecje het volgende:
de juiste temperatuur? ik weet niet hoor maar het ziet er nogal zwart en onsmakelijk uit...
1-persoonsmaaltijdenquote:Op maandag 27 december 2010 18:35 schreef qltel het volgende:
Wat ik me afvroeg: je schrijft regelmatig over "wij" maar het zijn 1 persoons-maaltijden. Ik neem dus aan dat je die 120 euro aan eten in je eentje hebt weggewerkt of begrijp ik dat verkeerd?
Overigens m'n complimenten over dit verslag!
Geen idee. Het lijkt me ook vrij fors, maar ik lees ook dingen alsquote:Op maandag 27 december 2010 18:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
1-persoonsmaaltijdenHet zijn alles behalve 1-persoonsmaaltijden...
Vandaar mijn verwarring.quote:De ribroast is een flink stuk vlees die voor een grote eter genoeg is,maar voor
middelmatige eters iets te veel van het goede,waardoor je het met gemak met een ander kunt delen.
Idd, het zijn geen eenpersoonsstoommaaltijdenquote:Op maandag 27 december 2010 18:47 schreef DesertRose het volgende:
Ik weet zeker dat dit geen eenpersoons maaltijden zijn. Knap van TS dat hij het wel in zijn eentje op kan
Nu al, zelfs!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:38 schreef rubje het volgende:
ik heb inmiddels begrepen van AH dat alles na 31 december voor 50% vd de prijs wegmag (zoals die zalmhaas)
. Ja idd , ik heb zelf ook de ribroast gemaakt en zij leek er totaal niet op. Ik heb strikt de vermelde tijd en graden Celsius gebruikt en hij zag er veel beter uit . Balen man voor je ....quote:Op maandag 27 december 2010 18:26 schreef loecje het volgende:
de juiste temperatuur? ik weet niet hoor maar het ziet er nogal zwart en onsmakelijk uit...
Nou ik weet niet waar jij dat vandaah haalt maar in de hele regio Rijnmond staat die hele zamhaas nog gewoon te koop voor +/-19,00 euro.(niks korting dus)quote:
In AH Utrecht Hoog Catherijne heb ik ze met 50% korting gezien. Maar goed, dat was dus ten tijde van m'n vorige post. Zal nu al wel weg zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:22 schreef rubje het volgende:
[..]
Nou ik weet niet waar jij dat vandaah haalt maar in de hele regio Rijnmond staat die hele zamhaas nog gewoon te koop voor +/-19,00 euro.(niks korting dus)![]()
en als jij een adresje hebt,pleur het dan maar ff hier meer waar die hele zalmhaas dan voor 50% vd prijs is te krijgen.
het begint alweer hoor. zag bij ah al complete hammen liggen voor zo'n 70 euro. zal wel bedoeld zijn om er leuk uit te zien voor de kerst, alhoewel je volgens mij beter een ham bij een leuke slager kan halen.quote:Op woensdag 14 december 2011 07:47 schreef Karina het volgende:
Ik ben tweede Kerstdag alleen, maar zal toch wat moeten eten natuurlijk, ik ga het topic in de gaten houden, in de winkel nog niets zien liggen.
Een hele ham krijg ik nooit van mijn leven op in mijn eentjequote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het begint alweer hoor. zag bij ah al complete hammen liggen voor zo'n 70 euro. zal wel bedoeld zijn om er leuk uit te zien voor de kerst, alhoewel je volgens mij beter een ham bij een leuke slager kan halen.
gewoon blijven proberenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Een hele ham krijg ik nooit van mijn leven op in mijn eentjeIk zit meer aan de lekkere voorgerechtjes en toetjes te denken en de snacks.
Een hoofdgerecht haal ik inderdaad liever bij de slager, maar dat zal wel een biefstukje worden, ik ben niet zo een goede kok (of eigenlijk, ik kan er niets van).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |