Idd, het zijn geen eenpersoonsstoommaaltijdenquote:Op maandag 27 december 2010 18:47 schreef DesertRose het volgende:
Ik weet zeker dat dit geen eenpersoons maaltijden zijn. Knap van TS dat hij het wel in zijn eentje op kan
Nu al, zelfs!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:38 schreef rubje het volgende:
ik heb inmiddels begrepen van AH dat alles na 31 december voor 50% vd de prijs wegmag (zoals die zalmhaas)
. Ja idd , ik heb zelf ook de ribroast gemaakt en zij leek er totaal niet op. Ik heb strikt de vermelde tijd en graden Celsius gebruikt en hij zag er veel beter uit . Balen man voor je ....quote:Op maandag 27 december 2010 18:26 schreef loecje het volgende:
de juiste temperatuur? ik weet niet hoor maar het ziet er nogal zwart en onsmakelijk uit...
Nou ik weet niet waar jij dat vandaah haalt maar in de hele regio Rijnmond staat die hele zamhaas nog gewoon te koop voor +/-19,00 euro.(niks korting dus)quote:
In AH Utrecht Hoog Catherijne heb ik ze met 50% korting gezien. Maar goed, dat was dus ten tijde van m'n vorige post. Zal nu al wel weg zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:22 schreef rubje het volgende:
[..]
Nou ik weet niet waar jij dat vandaah haalt maar in de hele regio Rijnmond staat die hele zamhaas nog gewoon te koop voor +/-19,00 euro.(niks korting dus)![]()
en als jij een adresje hebt,pleur het dan maar ff hier meer waar die hele zalmhaas dan voor 50% vd prijs is te krijgen.
het begint alweer hoor. zag bij ah al complete hammen liggen voor zo'n 70 euro. zal wel bedoeld zijn om er leuk uit te zien voor de kerst, alhoewel je volgens mij beter een ham bij een leuke slager kan halen.quote:Op woensdag 14 december 2011 07:47 schreef Karina het volgende:
Ik ben tweede Kerstdag alleen, maar zal toch wat moeten eten natuurlijk, ik ga het topic in de gaten houden, in de winkel nog niets zien liggen.
Een hele ham krijg ik nooit van mijn leven op in mijn eentjequote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het begint alweer hoor. zag bij ah al complete hammen liggen voor zo'n 70 euro. zal wel bedoeld zijn om er leuk uit te zien voor de kerst, alhoewel je volgens mij beter een ham bij een leuke slager kan halen.
gewoon blijven proberenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Een hele ham krijg ik nooit van mijn leven op in mijn eentjeIk zit meer aan de lekkere voorgerechtjes en toetjes te denken en de snacks.
Een hoofdgerecht haal ik inderdaad liever bij de slager, maar dat zal wel een biefstukje worden, ik ben niet zo een goede kok (of eigenlijk, ik kan er niets van).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |