abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90431863
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 december 2010 14:42 schreef justmattie het volgende:
Die groenten zien eruit alsof ze drie weken buiten de koelkast hebben gelegen. Het vlees lijkt wel aardig verder :Y
Dat is na het bakken he, er voor zien ze er prima uit. Ik moet zeggen dat ik het geheel er ook een stuk beter uit vind zien dan de vorige. :7
pi_90434570
Het ziet er uit als een ranzige zooi, maar ik wil wel geloven dat de smaak goed is
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 25 december 2010 @ 16:40:28 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90434612
Beetje verbrand van boven dat groene spul is zwart geworden. :?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 25 december 2010 @ 16:48:01 #54
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_90434773
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 16:40 schreef golfer het volgende:
Dat dacht ik ook :o
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_90434991
Leuk initiatief! :D
pi_90435670
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 16:40 schreef golfer het volgende:
Ja,maar dat proef je niet eens(of ander schraap je dat weg) omdat de andere ingrediënten veel meer overheersen. :{ Als het maandag nog in de schappen bij AH ligt.,schroom niet het te kopen want het is echt heel erg lekker.. :Y

ik heb intussen al stiekum wat zitten proeven van die AH sashimi& zalm&AH Carpacciomaar dat is echt :r :r 1 grote naar conserveringsmiddel ruikende,uitgedroogde zooi :( wat uit die verpakking komt.Kom er morgen iig uitgebreid op terug. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_90435995
Enorm leuk dit topic, ben benieuwd naar de rest van je ervaringen. Succes !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_90465467

Vandaag dus dag 3 van het AH excellence kerstpakket maar dan wel aangevuld met een speciale fles die wij gisteren van de familie meekregen na afloop van het kerstdiner.

Vandaag AH sashimi van zalm en tonijn,carpaccio en de grote zalmhaas.

hieronder dus het bordje met alles erop en aangevuld met de mooie fles bubbels.
Als dat niet een feesthap moet zijn...

De zalmhaas is werkelijk verrukkelijk en zijn geld meer dan waard. De zalm is lekker dik,vettig en stevig zoals verse zalm behoort te zijn.
cijfer zalmhaas: 8/10

De sashimi van zalm en tonijn en carpacio daarintegen is 1 grote sof en niet te behappen.
De sashimi van tonijn en zalm en de carpaccio zijn sowieso helemaal uitgedroogd en ruiken naar conserveringsmiddelen en verdween dan ook linea-recta in de prullenbak. De bubbels te samen met de zalmhaas compenseert een hoop voor het fiasco dat AH sashimi van zalm en tonijn en carpaccio heet.
cijfer sashimi: 2/10

Daarna de overgebleven kreeften die we niet bij AH inkochten maar bij de chinese supers op de kruiskade in hartje rotterdam.

In knofllook gebakken kreeften met witte rijst en het laatste restje bubbels.

cijfer: 8/10

decadentie ten top op deze laatste kerstdag.

[ Bericht 0% gewijzigd door rubje op 26-12-2010 19:27:01 ]
pi_90465679
Carpacchio had je wel aan kunnen voelen komen. Vers is het goddelijk, maar het is gewoon niet te bewaren.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_90470895
ik bewaar vis uit de supermarkt om te beginnen niet 2 dagen lang in de koelkast. no offence intended, maar ik zou het niet durven eten :N
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 26 december 2010 @ 22:06:41 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90471487
quote:
2s.gif Op zondag 26 december 2010 19:09 schreef rubje het volgende:
. De zalm is lekker dik,vettig en stevig zoals verse zalm behoort te zijn.

En wat is er vers aan voorverpakte supermarkt kweekzalm van minimaal een paar dagen oud? _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 27 december 2010 @ 01:35:32 #62
308975 Strychnos
Ignorance is bliss
pi_90480924
Leuk topic, heb het toch wel te doen met de mensen die deze zooi met de kerst op tafel durven te zetten.
Steek alsjeblieft wat meer tijd en geld in het eten en ga zelf wat maken.

Zonde om een fles Dom Perignon daarvoor te ontkurken die verdient beter, nou ja als de kreeft maar goed was dan...
pi_90483903
quote:
Op maandag 27 december 2010 01:35 schreef Strychnos het volgende:
Leuk topic, heb het toch wel te doen met de mensen die deze zooi met de kerst op tafel durven te zetten.
Steek alsjeblieft wat meer tijd en geld in het eten en ga zelf wat maken.
Meer geld ben ik niet met je eens, voor veel goedkoper heb je een veel lekkerdere maaltijd, ik vind het nogal prijzig die ah bakken.
pi_90484061
Het gaat ook om het gemak en niet iedereen is een keukenwonder en/of heeft er zin in om uren met de feestdagen in de keuken te staan om te zien hoe het dan binnen 15 minuten wordt ogegeten zonder er bij stil te staan hoeveel moeite het kost voor de kook.
Jullie zijn best wel streng met TS, terwijl ik vind dat hij het leuk aanpakt en het hele gebeuren met een dikke knipoog ondergaat. Ik kan alleen niet begrijpen dat er al zo veel van de maaltijden in de prullenbak is verdwennen, dan is het best wel zonde van het geld wat je eraan besteed.
pi_90485764
Wij hebben vorige week die varkensribbetjes op, die waren an sich ook wel goed te doen, alleen jammer dat het vlees zo vet was.
Haters gonna hate.
  maandag 27 december 2010 @ 10:40:15 #66
308975 Strychnos
Ignorance is bliss
pi_90485897
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 08:12 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Meer geld ben ik niet met je eens, voor veel goedkoper heb je een veel lekkerdere maaltijd, ik vind het nogal prijzig die ah bakken.
Uh ja daar heb je wel gelijk in, maar het hangt er natuurlijk wel vanaf wat voor vlees je haalt en waar je dat haalt.
Je kan het natuurlijk zo gek maken als je zelf wil!
  maandag 27 december 2010 @ 11:14:18 #67
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_90486705
Die zalmhaas hadden wij ook. Die was erg verrukkelijk :9~ :9~
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_90487046
Gisteravond kerstdiner bij mn vader thuis, bleek te bestaan uit allerlei AH exellent producten.
Het voorgerecht was champignonragout met bladerdeegkapje uit de oven, wat we unaniem (we waren met zn 6en) in de prullenbak gooiden :')

Het hoofdgerecht was wel lekker, we hadden kalkoenrollade van de AH, gebakken aardappeltjes, zoete aardappels met pecannoten en rozijnen van de AH en peultjes. Het vlees was mals en de zoete aardappels waren écht heerlijk :9

Toetje waren ijsbonbons van de AH, lekker maar niet bijzonder. Al met al toch een redelijk geslaagd kerstdiner.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_90501169
Zo! Vandaag als laatste van het AH Kerstpakket de ribroast met cranberry saus.

Bereidingstijd is 70 minuten op 160 graden celcius. Gezien de slechte ervaringen met de aangegeven tijden bij AH maaltijden,maken wij 60 minuten van op 200 graden celcius wat naar later blijkt de juiste temperatuur en tijd zal zijn.

De ribroast is een flink stuk vlees die voor een grote eter genoeg is,maar voor
middelmatige eters iets te veel van het goede,waardoor je het met gemak met een ander kunt delen.

Het vlees is heerlijk mals en sappig, en met de cranberry saus erbij,die vrij weinig om het lijf heeft,geeft het wat extra zoetigheid aan het stuk vlees dat eigenlijk van zichzelf,mits goed bereidt,ook zonder cranberry saus kan.
cijfer: 8/10
pi_90503205
de juiste temperatuur? ik weet niet hoor maar het ziet er nogal zwart en onsmakelijk uit...
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 december 2010 @ 18:35:05 #71
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_90503471
Wat ik me afvroeg: je schrijft regelmatig over "wij" maar het zijn 1 persoons-maaltijden. Ik neem dus aan dat je die 120 euro aan eten in je eentje hebt weggewerkt of begrijp ik dat verkeerd?

Overigens m'n complimenten over dit verslag!
pi_90503475
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:26 schreef loecje het volgende:
de juiste temperatuur? ik weet niet hoor maar het ziet er nogal zwart en onsmakelijk uit...
Ja dat niet alleen, maar hoe weet je of het de juiste temperatuur was/is als je het niet eerst met een ander stuk vlees op de volgens de verpakking beschreven tijd/temperatuur geprobeerd hebt?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_90503506
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:35 schreef qltel het volgende:
Wat ik me afvroeg: je schrijft regelmatig over "wij" maar het zijn 1 persoons-maaltijden. Ik neem dus aan dat je die 120 euro aan eten in je eentje hebt weggewerkt of begrijp ik dat verkeerd?

Overigens m'n complimenten over dit verslag!
1-persoonsmaaltijden :{ Het zijn alles behalve 1-persoonsmaaltijden...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 december 2010 @ 18:40:19 #74
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_90503630
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

1-persoonsmaaltijden :{ Het zijn alles behalve 1-persoonsmaaltijden...
Geen idee. Het lijkt me ook vrij fors, maar ik lees ook dingen als

quote:
De ribroast is een flink stuk vlees die voor een grote eter genoeg is,maar voor
middelmatige eters iets te veel van het goede,waardoor je het met gemak met een ander kunt delen.
Vandaar mijn verwarring.
pi_90503861
Ik weet zeker dat dit geen eenpersoons maaltijden zijn. Knap van TS dat hij het wel in zijn eentje op kan ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')