Dat is na het bakken he, er voor zien ze er prima uit. Ik moet zeggen dat ik het geheel er ook een stuk beter uit vind zien dan de vorige.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:42 schreef justmattie het volgende:
Die groenten zien eruit alsof ze drie weken buiten de koelkast hebben gelegen. Het vlees lijkt wel aardig verder
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:40 schreef golfer het volgende:
Beetje verbrand van boven dat groene spul is zwart geworden.
Ja,maar dat proef je niet eens(of ander schraap je dat weg) omdat de andere ingrediënten veel meer overheersen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:40 schreef golfer het volgende:
Beetje verbrand van boven dat groene spul is zwart geworden.
En wat is er vers aan voorverpakte supermarkt kweekzalm van minimaal een paar dagen oud?quote:Op zondag 26 december 2010 19:09 schreef rubje het volgende:
. De zalm is lekker dik,vettig en stevig zoals verse zalm behoort te zijn.
Meer geld ben ik niet met je eens, voor veel goedkoper heb je een veel lekkerdere maaltijd, ik vind het nogal prijzig die ah bakken.quote:Op maandag 27 december 2010 01:35 schreef Strychnos het volgende:
Leuk topic, heb het toch wel te doen met de mensen die deze zooi met de kerst op tafel durven te zetten.
Steek alsjeblieft wat meer tijd en geld in het eten en ga zelf wat maken.
Uh ja daar heb je wel gelijk in, maar het hangt er natuurlijk wel vanaf wat voor vlees je haalt en waar je dat haalt.quote:Op maandag 27 december 2010 08:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meer geld ben ik niet met je eens, voor veel goedkoper heb je een veel lekkerdere maaltijd, ik vind het nogal prijzig die ah bakken.
Ja dat niet alleen, maar hoe weet je of het de juiste temperatuur was/is als je het niet eerst met een ander stuk vlees op de volgens de verpakking beschreven tijd/temperatuur geprobeerd hebt?quote:Op maandag 27 december 2010 18:26 schreef loecje het volgende:
de juiste temperatuur? ik weet niet hoor maar het ziet er nogal zwart en onsmakelijk uit...
1-persoonsmaaltijdenquote:Op maandag 27 december 2010 18:35 schreef qltel het volgende:
Wat ik me afvroeg: je schrijft regelmatig over "wij" maar het zijn 1 persoons-maaltijden. Ik neem dus aan dat je die 120 euro aan eten in je eentje hebt weggewerkt of begrijp ik dat verkeerd?
Overigens m'n complimenten over dit verslag!
Geen idee. Het lijkt me ook vrij fors, maar ik lees ook dingen alsquote:Op maandag 27 december 2010 18:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
1-persoonsmaaltijdenHet zijn alles behalve 1-persoonsmaaltijden...
Vandaar mijn verwarring.quote:De ribroast is een flink stuk vlees die voor een grote eter genoeg is,maar voor
middelmatige eters iets te veel van het goede,waardoor je het met gemak met een ander kunt delen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |