We zien je wel verschijnenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, bijna onderweg naar de Markt. Ik neem de grote camera me, dus hopelijk goede pics.
Ik had er vanochtend 1 in de auto... toen had ie t behoorlijk moeilijkquote:Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dit is de eerste die ik echt luister.
Hij heeft een test laten doen, was positief ! Hij was namelijk negatief.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef Geo3kant het volgende:
Je zou als Eric Corton zo de reportage doen en ook mee en test doen en die is positief
Ziggo ?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
Zo hapjes klaar... al bijna op. Hahaha. Nu tv weer op 140
Ik heb je gemistquote:
Het is maar 3 keer per dagquote:
quote:
Met dat jongetje en die deken ofzoiets? Die hoorde ik bij de headlines een paar keer.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Ik had er vanochtend 1 in de auto... toen had ie t behoorlijk moeilijk
Dat heeft geen zin, er is toch wel iemand die hem postquote:
zie mijn edit..quote:
uhuh klonk best heftig ook... blij toe dat ik de beelden er niet bij zagquote:Op donderdag 23 december 2010 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Met dat jongetje en die deken ofzoiets? Die hoorde ik bij de headlines een paar keer.
Het is / zijn anders telkens dezelfde 1/2 volgens mijquote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin, er is toch wel iemand die hem post
Sommige vind ik heftig.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoorde het verhaal van een meisje wiens ouders binnen 2 weken na elkaar overleden waren. Toen kreeg ik wel tranen in mn ogen.
je hebt volledig gelijkquote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef waxmask het volgende:
Ben ik de enige die die tussenstand nogal dubieus vindt?
Maakt me niet uit hoor of het bedrag uiteindelijk hoger is, maar ik geloof niet dat in de huidige tijd er al meer binnen is gekomen als voorgaande jaren. Zeker als je kijkt naar wat er binnenkomt bij de brievenbus en het aantal SMSen is ook een stuk lager dit jaar.
Ach ze doen maar, ze willen onze regering een oog uitsteken, terwijl ze dat niet eens boeit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
wel ff een *slik* momentje jaquote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoorde het verhaal van een meisje wiens ouders binnen 2 weken na elkaar overleden waren. Toen kreeg ik wel tranen in mn ogen.
Nee gewoon ermee stoppen nuquote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin, er is toch wel iemand die hem post
Ik heb het gezien...........quote:Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef dasorakel het volgende:
[..]
uhuh klonk best heftig ook... blij toe dat ik de beelden er niet bij zag
Mjah, ik weet het niet. Aan de ene kant is het wel een beetje erg veel natuurlijk. Aan de andere kant: het is bekend dat de regering niets zal doneren, dus is het een stimulans om zoveel mogelijk geld in te zamelen om tóch een recordbedrag bij elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef waxmask het volgende:
Maakt me niet uit hoor of het bedrag uiteindelijk hoger is, maar ik geloof niet dat in de huidige tijd er al meer binnen is gekomen als voorgaande jaren. Zeker als je kijkt naar wat er binnenkomt bij de brievenbus en het aantal SMSen is ook een stuk lager dit jaar.
Ach ze doen maar, ze willen onze regering een oog uitsteken, terwijl ze dat niet eens boeit...
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
"Ik sta wijd open voor je klaar"
Ze hadden net zo goed Kim Holland het anthem laten kreunen
Dat zeg ik altijd hier in dit topic, het is me alleen nog niet gelukt langer te blijven dan 2 minuten over 5.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
'ik blijf bioj je tot de zon opkomt'?
Dat zeg ik ook altijd bij een one-night stand.
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Zal best dat de stand een beetje wordt gemanipuleerd maar alles wordt gemanipuleerd tegenwoordig en het is toffe radio dus je hoort me niet klagenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef waxmask het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat mensen nu nog grappen maken over dit anthem.
Kan zijn dat ze veiligbedragen die nog doorlopen al meegerekend hebben.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef waxmask het volgende:
of geer, goor en paul uitnodigen.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Het is idd. een prachtig nummer!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat mensen nu nog grappen maken over dit anthem.
Wellicht dat de grote bedragen nu ook wat eerder komen dan voorgaande jaren.. dat gevoel heb ik wel namelijkquote:Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah, ik weet het niet. Aan de ene kant is het wel een beetje erg veel natuurlijk. Aan de andere kant: het is bekend dat de regering niets zal doneren, dus is het een stimulans om zoveel mogelijk geld in te zamelen om tóch een recordbedrag bij elkaar te krijgen.
En er zijn flinke bedragen gedoneerd, door bedrijven, maar ook door scholen enzo.
agh, er komt geld binnen en daar gaat het omquote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef Paul het volgende:
ik geloof de tussenstand en de eindstand ook niet
Eindstand is toch wel weer hoger dan vorig jaar, terwijl dat niet kan
?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef Paul het volgende:
Tussenstanden geloof ik ook niks van....quote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef Paul het volgende:
Ik heb ook dat gevoel....quote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Wellicht dat de grote bedragen nu ook wat eerder komen dan voorgaande jaren.. dat gevoel heb ik wel namelijk
wijd open kikker??quote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef Infection het volgende:
Wat is er eigenlijk met die "wijd open" kikker gebeurt?![]()
Ja vorig jaar ookquote:Op donderdag 23 december 2010 22:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
?kijk hoeveel cheques er zijn gedingest mên.
ik mzag gisteren toch wat behoorlijke bedragen voorbij komen hoor..quote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef Paul het volgende:
Jij kan ook niets anders dan klagen of wel?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Blij dat eindhoven voorbij is, hoop dat Leiden , Groningen gaat evenaren.
Ach zo erg was het toch niet ?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Blij dat eindhoven voorbij is, hoop dat Leiden , Groningen gaat evenaren.
Vorig jaar in Groningen was er toch ook niet een echte grote sponser zoals Norrit was. Nu zit Coca Cola er achter.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zal best dat de stand een beetje wordt gemanipuleerd maar alles wordt gemanipuleerd tegenwoordig en het is toffe radio dus je hoort me niet klagen
Maar Groningen was beterquote:
Ik snap het ook niet, zit ook echt geen logica inquote:Op donderdag 23 december 2010 22:55 schreef alors het volgende:
Wat denken sommige mensen nou? Dat ze straks zeggen dat er 5 miljoen is opgehaald terwijl het maar 2 miljoen is ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Coca Cola is al jaren sponsor van SR dacht ikquote:Op donderdag 23 december 2010 22:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vorig jaar in Groningen was er toch ook niet een echte grote sponser zoals Norrit was. Nu zit Coca Cola er achter.
Zeg ga jij eens in het menstruatie hoekje staanquote:Op donderdag 23 december 2010 22:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij kan ook niets anders dan klagen of wel?
bron?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:56 schreef schommelstoel het volgende:
Tussenstanden kloppen ook niet met de werkelijkheid
Da tis marketing en commercieel handelen zodat mensen juist meer gaan geven.
Trigger maniertjes
Nee dat niet, jij snapt het duidelijk niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:55 schreef alors het volgende:
Wat denken sommige mensen nou? Dat ze straks zeggen dat er 5 miljoen is opgehaald terwijl het maar 2 miljoen is ofzo?
Ja... ze doen net alsof ze 1000den kinder helpen maar ze laten ze allemaal stikken ...quote:Op donderdag 23 december 2010 22:55 schreef alors het volgende:
Mag ik u ergens mee helpehquote:
War kan ik u mee helpen?quote:
quote:
Hoeft niet, dat weetje als je in de media gehandeld hebtquote:
Handen wassen!quote:
Hoeft wel, dat weet je als je op de middelbare school hebt gezeten.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoeft niet, dat weetje als je in de media gehandeld hebt
Vorig jaar was het de Coca Cola truck met optredens en blikjes Cola, Nu is het lege flessen inzamelen.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Coca Cola is al jaren sponsor van SR dacht ik
Dus daarom houden de 3FM-medewerkers, zichzelf, de luisteraars, en het Rode Kruis voor de gek?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoeft niet, dat weetje als je in de media gehandeld hebt
Wie is MC burger ?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
War kan ik u mee helpen?
"SCHIJT IN ME BEK LUL! NU!, OF GEEF ME EEN MCBURGER DIE ZIJN NET ZO RANZIG!"
Notaris enzoquote:
ach kan je altijd nog lopen... ik sponsor je voor een euroquote:Op donderdag 23 december 2010 22:57 schreef Pino112 het volgende:
Nice, geen bussen meer rond Eindhoven.
Treinen richting limburg vanuit Eindhoven rijden ook bijna niet meerquote:Op donderdag 23 december 2010 22:57 schreef Pino112 het volgende:
Ik snap het niet echt. Als er veel wordt gegeven dan wordt er nog meer gegeven?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:56 schreef schommelstoel het volgende:
Tussenstanden kloppen ook niet met de werkelijkheid
Da tis marketing en commercieel handelen zodat mensen juist meer gaan geven.
Trigger maniertjes
Jij al een repo gezien over al die mijnen die een paar jaar terug zijn geruimd door de actie? Gezien dat veel mensen minder last van malaria hebben? Ik heb nooit geloofd dat het geld daadwerkelijk voor het doel gebruikt worden omdat er nooit achteraf controle plaats vind.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:56 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja... ze doen net alsof ze 1000den kinder helpen maar ze laten ze allemaal stikken ...![]()
qftquote:Op donderdag 23 december 2010 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt. Als er veel wordt gegeven dan wordt er nog meer gegeven?
Ik zou juist denken dat als er weinig wordt gegeven veel meer mensen denk, "oh dan geef ik ook nog ff wat''.
Het is een logica die je beide kanten op kunt beredeneren en derhalve zinloos is.
bron?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
nouja, het klopt inderdaad dat de tussenstand niet helemaal klopt, maar dat komt gewoon omdat ze ervan uitgaan dat dit wel binnen komt.
quote:
Ja hoor naatje weet wel weer hoe het zitquote:Op donderdag 23 december 2010 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
nouja, het klopt inderdaad dat de tussenstand niet helemaal klopt, maar dat komt gewoon omdat ze ervan uitgaan dat dit wel binnen komt.
door de sneeuw?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:57 schreef Pino112 het volgende:
Mexicaantje, ik ga me niet verantwoorden tegenover jou als je het niet erg zal vinden.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoeft wel, dat weet je als je op de middelbare school hebt gezeten.
Zou nogal raar zijn als je dan morgen niet verder komt dan 3,5 miljoen.. dan weet ook iedereen dat de boel niet kloptquote:Op donderdag 23 december 2010 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef Blistering het volgende:
Zouden ze moeilijk doen als je bij die brievenbus vraagt of ze terug hebben van 20 euro?
Zouden ze moeilijk doen als je bij die brievenbus vraagt of ze terug hebben van 20 euro?
Misschien kan ik er nog wat gaan verdienen als zwarte taxi danquote:Op donderdag 23 december 2010 22:57 schreef Pino112 het volgende:
Paul!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja hoor naatje weet wel weer hoe het zit
Kan beide, veel = ik moet er ook bij horen.. donerenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt. Als er veel wordt gegeven dan wordt er nog meer gegeven?
Ik zou juist denken dat als er weinig wordt gegeven veel meer mensen denk, "oh dan geef ik ook nog ff wat''.
Het is een logica die je beide kanten op kunt beredeneren en derhalve zinloos is.
Vorig jaar zat er tussen laatste eindstand en finale stand ruim 1,5 miljoen.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Zou nogal raar zijn als je dan morgen niet verder komt dan 3,5 miljoen.. dan weet ook iedereen dat de boel niet klopt
gevoelige snaar me dunktquote:Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bron dat God niet bestaat? Zo kunnen we eeuwig redeneren natuurlijk.
inderdaad, dus de discussie is nutteloos, en btw, ik ben gelovig, dus een beetje nutteloze vraagquote:Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wordt vanavond opgezopen, is morgen weg.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongens, stufi is gister ook binnengekomen hè.
nou doneren die hapquote:Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongens, stufi is gister ook binnengekomen hè.
Ik ben geen fan, ik zeg Paul!quote:
Niet haten op Naatje_1quote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja hoor naatje weet wel weer hoe het zit
hier istie altijd op tijdquote:Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Rode Kruis vertrouw ik sowieso niet, maar wat moet je anders
Er zelf heen gaan en vrijwilligerswerk doen. Wat let je?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik geloof ook niet dat blof bestaat, toch zijn ze een beetje aanwezigquote:Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
schommelstoel voor mod !quote:Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef schommelstoel het volgende:
Niet gaan kutten over andere dingen hier graag
Gast, heb je een tia gehad? Je ogen!quote:
Ik kan ook een cheque van een halve ton omhooghouden bij het huis. Wil nog niet zeggen dat het dan betaald is (of ooit betaald wordt) ondertussen ben je als bedrijf wel op TV incl de schouderklopjes op live radio....quote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Zou nogal raar zijn als je dan morgen niet verder komt dan 3,5 miljoen.. dan weet ook iedereen dat de boel niet klopt
Je kleding doneren aan 3e wereld landquote:Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tim Knol was vanavond op ned 3quote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben jullie eigenlijk nog wat gezien van dat liften dat BNN-ers hebben gedaan? Ik zie/hoor er maar weinig over.
Nee ik word zeeziek van een schommelstoelquote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef Swomp het volgende:
[..]
schommelstoel voor mod ! [ afbeelding ]
naar Afrika gaanquote:Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef schommelstoel het volgende:
Niet gaan kutten over andere dingen hier graag
Nou lees de statuten maar eens na van willekeurige goede doel. Geld inzamelen voor acties wil niet zeggen dat dit ook voor die actie gebruikt zal worden.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Er zelf heen gaan en vrijwilligerswerk doen. Wat let je?
Mooi, de treinen rijden ook bijna niet richting limburg ....quote:
precies, een dag of 4quote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef dasorakel het volgende:
Bij een rood kruis gewoon paar dagen wachten.. dan is t weer te vertrouwen
van McDonalds tochquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee ik word zeeziek van een schommelstoel
Zij doen het ook niet ,meer de achtergrond organisatie.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef Feivel1 het volgende:
Goed, laat mij dan maar niet scherp en cynisch zijn, maar ik geloof niet dat de 3FM DJ's de boel belazeren.
Ik ook niet, geloof dat het allemaal wel goed zitquote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef Feivel1 het volgende:
Goed, laat mij dan maar niet scherp en cynisch zijn, maar ik geloof niet dat de 3FM DJ's de boel belazeren.
Hier al heel de avond en deel van de middagquote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer gaat het hier nou eens sneeuwen
Die heb ik ff gemistquote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
De gast van Mc Donalds uit de aflevering van de Klusjesmannen van vandaag.
Bron dat God wel bestaat dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
inderdaad, dus de discussie is nutteloos, en btw, ik ben gelovig, dus een beetje nutteloze vraag
Je geeft geen antwoord op mijn vraag, maar gooit er dingen tegenaan die ik zelf ook wel weet?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nou lees de statuten maar eens na van willekeurige goede doel. Geld inzamelen voor acties wil niet zeggen dat dit ook voor die actie gebruikt zal worden.
natuurlijk zit dat goedquote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook niet, geloof dat het allemaal wel goed zit
Bij een rood kruis is de kans op zwangeschappen het kleinst.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef dasorakel het volgende:
Bij een rood kruis gewoon paar dagen wachten.. dan is t weer te vertrouwen
Maak anders een ander topic aan, je zet je zelf misschien te kakken nu.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bron dat God wel bestaat dan?
Thing is, niet geloven wat er geroepen wordtZelfs niet van kranten.
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag, maar gooit er dingen tegenaan die ik zelf ook wel weet?
Sannequote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als we zo Roel en Vriendin zien even zwaaien
Chickies in bikiniquote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef dasorakel het volgende:
pfff ik zeg een keertje serious request in de zomer... heb je geen last van kerstmuziek + lekker weer
Roelvink?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bedoel je -Hans- ?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is tenminste een leuk Kerstnr.!
Het is indirect ontopic.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maak anders een ander topic aan, je zet je zelf misschien te kakken nu.
En het is niet OT
Heel eerlijk de ver van mijn bedshow geldt voor mij. Steun liever acties waarvan ik de invloed direct kan zien werken. Steun bv de actie microkredieten.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag, maar gooit er dingen tegenaan die ik zelf ook wel weet?
Dan is half Nederland op vakantie en blut.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef dasorakel het volgende:
pfff ik zeg een keertje serious request in de zomer... heb je geen last van kerstmuziek + lekker weer
Hij was leuk !quote:
Waarom doe jij dat wel dan? Jij bent degene die optimistisch is wat het bedrag betreftquote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
![]()
quote:[..]
Ik dacht jeugdfoto's van Paul de Munnikquote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
De gast van Mc Donalds uit de aflevering van de Klusjesmannen van vandaag.
Wat is dat?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heel eerlijk de ver van mijn bedshow geldt voor mij. Steun liever acties waarvan ik de invloed direct kan zien werken. Steun bv de actie microkredieten.
en dan krijg je de macarena, ques si que no, mysterious girl en lambada over je haan.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef dasorakel het volgende:
Inderdaad, lekker aan de zee.....quote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef dasorakel het volgende:
Ramon zijn imitatiekunstenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hij was leuk !
te flauw,maar leuk
tnxquote:
Je stelde niet eens een vraag.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom doe jij dat wel dan? Jij bent degene die optimistisch is wat het bedrag betreft
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en dan krijg je de macarena, ques si que no, mysterious girl en lambada over je haan.
Wat hij liet zien was wel meteen zijn gehele repertoirequote:
broek af, tetten bloot, hollandse hoeren !quote:
Ik heb dus ook alle belangrijke dingen gemist. Blijkbaar. Ik zeg volgend jaar geen voetbal tijdens serious request.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zoek het straks wel ff op
Helemaal superquote:
Hoeft roel d'r geen gebruiksovereenkomst laten tekenen waar instaat dat d'r naam gebruikt kan worden ?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], maar gezien ze hier niet post vind het niet netjes om haar naam te posten.
Dohquote:Op donderdag 23 december 2010 23:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb dus ook alle belangrijke dingen gemist. Blijkbaar. Ik zeg volgend jaar geen voetbal tijdens serious request.
@ Mexicaantje.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:07 schreef Swomp het volgende:
[..]
broek af, tetten bloot, hollandse hoeren !
Waar ?[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:07 schreef schommelstoel het volgende:
Mexicaantje.
Ik ben geen mod, maar als het aan mij de keuze was....
Grey's Anatomyquote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef JaneDoe het volgende:
aangezien sr weer op zn einde loopt en ik weer een bezigheid moet zoeken voor mn tweede week vakantie; welke series raden jullie me aan? ben al bezig breaking bad binnen te halen
Begin een clubjequote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
Jij roept wat en wilt het dan vervolgens niet onderbouwen, dus niet janken.
Biba Kinderboederij.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef JaneDoe het volgende:
aangezien sr weer op zn einde loopt en ik weer een bezigheid moet zoeken voor mn tweede week vakantie; welke series raden jullie me aan? ben al bezig breaking bad binnen te halen
NCIS, Castle, The Big Bang Theory, Fringe, How I Met Your Mother, Chasequote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef JaneDoe het volgende:
Bussen rijden hier sowieso niet vanaf dit tijdstip.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef Geo3kant het volgende:
Haha iedereen moet nachtje door trekken, bussen rijden weer niet
Wat romantisch van Roelquote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag trouwens een half uur terug een sms: "Lieve Hans, ik hou van je!" ofzo.. van FOK!?
Volgende week heb je de top2000... anders StarGateUniverse, Grey's Anatomy..quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef JaneDoe het volgende:
Zijn bananen paars ?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag trouwens een half uur terug een sms: "Lieve Hans, ik hou van je!" ofzo.. van FOK!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Get Ver Demme.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef Geo3kant het volgende:
Haha iedereen moet nachtje door trekken, bussen rijden weer niet
Microkreditieten, dan geeft je samen met 10 anderen allemaal 10 euro aan een boertje die dan kippen kan kopen. Die betaalt dan in kleine beetjes die 10 terug. Wat je terugkrijgt leen je dan weer uit aan ander die zo door werken een eigen bestaan opbouwt.quote:
Hier is maar 1 antwoord op:quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef JaneDoe het volgende:
Dan wat? Dan gaf je me een ban voor discussieren?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:07 schreef schommelstoel het volgende:
Mexicaantje.
Ik ben geen mod, maar als het aan mij de keuze was....
Pennyquote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
NCIS, Castle, The Big Bang Theory, Fringe, How I Met Your Mother, Chase
Laatste bus is toch rond 12? Ik kom ook uit omgev EHV.. maar travel niet by bus, haat ik.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bussen rijden hier sowieso niet vanaf dit tijdstip.
communityquote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef JaneDoe het volgende:
The wire al gezien? Freaks and Geeks? Dexter? Six Feet under? Chuck? The Sopranos? Breaking bad is trouwens een topserie.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef JaneDoe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |