quote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee ik word zeeziek van een schommelstoel
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef Blistering het volgende:
Zouden ze moeilijk doen als je bij die brievenbus vraagt of ze terug hebben van 20 euro?
Zij doen het ook niet ,meer de achtergrond organisatie.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef Feivel1 het volgende:
Goed, laat mij dan maar niet scherp en cynisch zijn, maar ik geloof niet dat de 3FM DJ's de boel belazeren.
Ik ook niet, geloof dat het allemaal wel goed zitquote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef Feivel1 het volgende:
Goed, laat mij dan maar niet scherp en cynisch zijn, maar ik geloof niet dat de 3FM DJ's de boel belazeren.
Hier al heel de avond en deel van de middagquote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer gaat het hier nou eens sneeuwen
Die heb ik ff gemistquote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
De gast van Mc Donalds uit de aflevering van de Klusjesmannen van vandaag.
Bron dat God wel bestaat dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
inderdaad, dus de discussie is nutteloos, en btw, ik ben gelovig, dus een beetje nutteloze vraag
Je geeft geen antwoord op mijn vraag, maar gooit er dingen tegenaan die ik zelf ook wel weet?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nou lees de statuten maar eens na van willekeurige goede doel. Geld inzamelen voor acties wil niet zeggen dat dit ook voor die actie gebruikt zal worden.
natuurlijk zit dat goedquote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook niet, geloof dat het allemaal wel goed zit
Bij een rood kruis is de kans op zwangeschappen het kleinst.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef dasorakel het volgende:
Bij een rood kruis gewoon paar dagen wachten.. dan is t weer te vertrouwen
Maak anders een ander topic aan, je zet je zelf misschien te kakken nu.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bron dat God wel bestaat dan?
Thing is, niet geloven wat er geroepen wordtZelfs niet van kranten.
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag, maar gooit er dingen tegenaan die ik zelf ook wel weet?
Sannequote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als we zo Roel en Vriendin zien even zwaaien
Chickies in bikiniquote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef dasorakel het volgende:
pfff ik zeg een keertje serious request in de zomer... heb je geen last van kerstmuziek + lekker weer
Roelvink?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bedoel je -Hans- ?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is tenminste een leuk Kerstnr.!
Het is indirect ontopic.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maak anders een ander topic aan, je zet je zelf misschien te kakken nu.
En het is niet OT
Heel eerlijk de ver van mijn bedshow geldt voor mij. Steun liever acties waarvan ik de invloed direct kan zien werken. Steun bv de actie microkredieten.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag, maar gooit er dingen tegenaan die ik zelf ook wel weet?
Dan is half Nederland op vakantie en blut.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef dasorakel het volgende:
pfff ik zeg een keertje serious request in de zomer... heb je geen last van kerstmuziek + lekker weer
Hij was leuk !quote:
Waarom doe jij dat wel dan? Jij bent degene die optimistisch is wat het bedrag betreftquote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
![]()
quote:[..]
Ik dacht jeugdfoto's van Paul de Munnikquote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
De gast van Mc Donalds uit de aflevering van de Klusjesmannen van vandaag.
Wat is dat?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heel eerlijk de ver van mijn bedshow geldt voor mij. Steun liever acties waarvan ik de invloed direct kan zien werken. Steun bv de actie microkredieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |