quote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef Blistering het volgende:
Zouden ze moeilijk doen als je bij die brievenbus vraagt of ze terug hebben van 20 euro?
Kan beide, veel = ik moet er ook bij horen.. donerenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt. Als er veel wordt gegeven dan wordt er nog meer gegeven?
Ik zou juist denken dat als er weinig wordt gegeven veel meer mensen denk, "oh dan geef ik ook nog ff wat''.
Het is een logica die je beide kanten op kunt beredeneren en derhalve zinloos is.
Vorig jaar zat er tussen laatste eindstand en finale stand ruim 1,5 miljoen.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Zou nogal raar zijn als je dan morgen niet verder komt dan 3,5 miljoen.. dan weet ook iedereen dat de boel niet klopt
gevoelige snaar me dunktquote:Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bron dat God niet bestaat? Zo kunnen we eeuwig redeneren natuurlijk.
inderdaad, dus de discussie is nutteloos, en btw, ik ben gelovig, dus een beetje nutteloze vraagquote:Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bron dat God niet bestaat? Zo kunnen we eeuwig redeneren natuurlijk.
Wordt vanavond opgezopen, is morgen weg.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongens, stufi is gister ook binnengekomen hè.
nou doneren die hapquote:Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongens, stufi is gister ook binnengekomen hè.
Ik ben geen fan, ik zeg Paul!quote:
Niet haten op Naatje_1quote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja hoor naatje weet wel weer hoe het zit
hier istie altijd op tijdquote:Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Rode Kruis vertrouw ik sowieso niet, maar wat moet je anders
Er zelf heen gaan en vrijwilligerswerk doen. Wat let je?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Rode Kruis vertrouw ik sowieso niet, maar wat moet je anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |