Notaris enzoquote:
ach kan je altijd nog lopen... ik sponsor je voor een euroquote:Op donderdag 23 december 2010 22:57 schreef Pino112 het volgende:
Nice, geen bussen meer rond Eindhoven.
Treinen richting limburg vanuit Eindhoven rijden ook bijna niet meerquote:Op donderdag 23 december 2010 22:57 schreef Pino112 het volgende:
Ik snap het niet echt. Als er veel wordt gegeven dan wordt er nog meer gegeven?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:56 schreef schommelstoel het volgende:
Tussenstanden kloppen ook niet met de werkelijkheid
Da tis marketing en commercieel handelen zodat mensen juist meer gaan geven.
Trigger maniertjes
Jij al een repo gezien over al die mijnen die een paar jaar terug zijn geruimd door de actie? Gezien dat veel mensen minder last van malaria hebben? Ik heb nooit geloofd dat het geld daadwerkelijk voor het doel gebruikt worden omdat er nooit achteraf controle plaats vind.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:56 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja... ze doen net alsof ze 1000den kinder helpen maar ze laten ze allemaal stikken ...![]()
qftquote:Op donderdag 23 december 2010 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt. Als er veel wordt gegeven dan wordt er nog meer gegeven?
Ik zou juist denken dat als er weinig wordt gegeven veel meer mensen denk, "oh dan geef ik ook nog ff wat''.
Het is een logica die je beide kanten op kunt beredeneren en derhalve zinloos is.
bron?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
nouja, het klopt inderdaad dat de tussenstand niet helemaal klopt, maar dat komt gewoon omdat ze ervan uitgaan dat dit wel binnen komt.
quote:
Ja hoor naatje weet wel weer hoe het zitquote:Op donderdag 23 december 2010 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
nouja, het klopt inderdaad dat de tussenstand niet helemaal klopt, maar dat komt gewoon omdat ze ervan uitgaan dat dit wel binnen komt.
door de sneeuw?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:57 schreef Pino112 het volgende:
Mexicaantje, ik ga me niet verantwoorden tegenover jou als je het niet erg zal vinden.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoeft wel, dat weet je als je op de middelbare school hebt gezeten.
Zou nogal raar zijn als je dan morgen niet verder komt dan 3,5 miljoen.. dan weet ook iedereen dat de boel niet kloptquote:Op donderdag 23 december 2010 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef Blistering het volgende:
Zouden ze moeilijk doen als je bij die brievenbus vraagt of ze terug hebben van 20 euro?
Zouden ze moeilijk doen als je bij die brievenbus vraagt of ze terug hebben van 20 euro?
Misschien kan ik er nog wat gaan verdienen als zwarte taxi danquote:Op donderdag 23 december 2010 22:57 schreef Pino112 het volgende:
Paul!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja hoor naatje weet wel weer hoe het zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |