Tussenstanden geloof ik ook niks van....quote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef Paul het volgende:
ik geloof de tussenstand en de eindstand ook niet
Eindstand is toch wel weer hoger dan vorig jaar, terwijl dat niet kan
Ik heb ook dat gevoel....quote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Wellicht dat de grote bedragen nu ook wat eerder komen dan voorgaande jaren.. dat gevoel heb ik wel namelijk
wijd open kikker??quote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef Infection het volgende:
Wat is er eigenlijk met die "wijd open" kikker gebeurt?![]()
Ja vorig jaar ookquote:Op donderdag 23 december 2010 22:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
?kijk hoeveel cheques er zijn gedingest mên.
ik mzag gisteren toch wat behoorlijke bedragen voorbij komen hoor..quote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef Paul het volgende:
ik geloof de tussenstand en de eindstand ook niet
Eindstand is toch wel weer hoger dan vorig jaar, terwijl dat niet kan
Jij kan ook niets anders dan klagen of wel?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Blij dat eindhoven voorbij is, hoop dat Leiden , Groningen gaat evenaren.
Ach zo erg was het toch niet ?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Blij dat eindhoven voorbij is, hoop dat Leiden , Groningen gaat evenaren.
Vorig jaar in Groningen was er toch ook niet een echte grote sponser zoals Norrit was. Nu zit Coca Cola er achter.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zal best dat de stand een beetje wordt gemanipuleerd maar alles wordt gemanipuleerd tegenwoordig en het is toffe radio dus je hoort me niet klagen
Maar Groningen was beterquote:
Ik snap het ook niet, zit ook echt geen logica inquote:Op donderdag 23 december 2010 22:55 schreef alors het volgende:
Wat denken sommige mensen nou? Dat ze straks zeggen dat er 5 miljoen is opgehaald terwijl het maar 2 miljoen is ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |