Het is maar 3 keer per dagquote:
quote:
Met dat jongetje en die deken ofzoiets? Die hoorde ik bij de headlines een paar keer.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Ik had er vanochtend 1 in de auto... toen had ie t behoorlijk moeilijk
Dat heeft geen zin, er is toch wel iemand die hem postquote:
zie mijn edit..quote:
uhuh klonk best heftig ook... blij toe dat ik de beelden er niet bij zagquote:Op donderdag 23 december 2010 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Met dat jongetje en die deken ofzoiets? Die hoorde ik bij de headlines een paar keer.
Het is / zijn anders telkens dezelfde 1/2 volgens mijquote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin, er is toch wel iemand die hem post
Sommige vind ik heftig.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoorde het verhaal van een meisje wiens ouders binnen 2 weken na elkaar overleden waren. Toen kreeg ik wel tranen in mn ogen.
je hebt volledig gelijkquote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef waxmask het volgende:
Ben ik de enige die die tussenstand nogal dubieus vindt?
Maakt me niet uit hoor of het bedrag uiteindelijk hoger is, maar ik geloof niet dat in de huidige tijd er al meer binnen is gekomen als voorgaande jaren. Zeker als je kijkt naar wat er binnenkomt bij de brievenbus en het aantal SMSen is ook een stuk lager dit jaar.
Ach ze doen maar, ze willen onze regering een oog uitsteken, terwijl ze dat niet eens boeit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
wel ff een *slik* momentje jaquote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoorde het verhaal van een meisje wiens ouders binnen 2 weken na elkaar overleden waren. Toen kreeg ik wel tranen in mn ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |