Coca Cola is al jaren sponsor van SR dacht ikquote:Op donderdag 23 december 2010 22:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vorig jaar in Groningen was er toch ook niet een echte grote sponser zoals Norrit was. Nu zit Coca Cola er achter.
Zeg ga jij eens in het menstruatie hoekje staanquote:Op donderdag 23 december 2010 22:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij kan ook niets anders dan klagen of wel?
bron?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:56 schreef schommelstoel het volgende:
Tussenstanden kloppen ook niet met de werkelijkheid
Da tis marketing en commercieel handelen zodat mensen juist meer gaan geven.
Trigger maniertjes
Nee dat niet, jij snapt het duidelijk niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:55 schreef alors het volgende:
Wat denken sommige mensen nou? Dat ze straks zeggen dat er 5 miljoen is opgehaald terwijl het maar 2 miljoen is ofzo?
Ja... ze doen net alsof ze 1000den kinder helpen maar ze laten ze allemaal stikken ...quote:Op donderdag 23 december 2010 22:55 schreef alors het volgende:
Wat denken sommige mensen nou? Dat ze straks zeggen dat er 5 miljoen is opgehaald terwijl het maar 2 miljoen is ofzo?
Mag ik u ergens mee helpehquote:
War kan ik u mee helpen?quote:
quote:
Hoeft niet, dat weetje als je in de media gehandeld hebtquote:
Handen wassen!quote:
Hoeft wel, dat weet je als je op de middelbare school hebt gezeten.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoeft niet, dat weetje als je in de media gehandeld hebt
Vorig jaar was het de Coca Cola truck met optredens en blikjes Cola, Nu is het lege flessen inzamelen.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Coca Cola is al jaren sponsor van SR dacht ik
Dus daarom houden de 3FM-medewerkers, zichzelf, de luisteraars, en het Rode Kruis voor de gek?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoeft niet, dat weetje als je in de media gehandeld hebt
Wie is MC burger ?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
War kan ik u mee helpen?
"SCHIJT IN ME BEK LUL! NU!, OF GEEF ME EEN MCBURGER DIE ZIJN NET ZO RANZIG!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |