Ik geloof ook niet dat blof bestaat, toch zijn ze een beetje aanwezigquote:Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bron dat God niet bestaat? Zo kunnen we eeuwig redeneren natuurlijk.
schommelstoel voor mod !quote:Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef schommelstoel het volgende:
Niet gaan kutten over andere dingen hier graag
Gast, heb je een tia gehad? Je ogen!quote:
Ik kan ook een cheque van een halve ton omhooghouden bij het huis. Wil nog niet zeggen dat het dan betaald is (of ooit betaald wordt) ondertussen ben je als bedrijf wel op TV incl de schouderklopjes op live radio....quote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Zou nogal raar zijn als je dan morgen niet verder komt dan 3,5 miljoen.. dan weet ook iedereen dat de boel niet klopt
Je kleding doneren aan 3e wereld landquote:Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Rode Kruis vertrouw ik sowieso niet, maar wat moet je anders
Tim Knol was vanavond op ned 3quote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben jullie eigenlijk nog wat gezien van dat liften dat BNN-ers hebben gedaan? Ik zie/hoor er maar weinig over.
Nee ik word zeeziek van een schommelstoelquote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef Swomp het volgende:
[..]
schommelstoel voor mod ! [ afbeelding ]
naar Afrika gaanquote:Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Rode Kruis vertrouw ik sowieso niet, maar wat moet je anders
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef schommelstoel het volgende:
Niet gaan kutten over andere dingen hier graag
Nou lees de statuten maar eens na van willekeurige goede doel. Geld inzamelen voor acties wil niet zeggen dat dit ook voor die actie gebruikt zal worden.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Er zelf heen gaan en vrijwilligerswerk doen. Wat let je?
Mooi, de treinen rijden ook bijna niet richting limburg ....quote:
precies, een dag of 4quote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef dasorakel het volgende:
Bij een rood kruis gewoon paar dagen wachten.. dan is t weer te vertrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |