en dan krijg je de macarena, ques si que no, mysterious girl en lambada over je haan.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef dasorakel het volgende:
pfff ik zeg een keertje serious request in de zomer... heb je geen last van kerstmuziek + lekker weer
Inderdaad, lekker aan de zee.....quote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef dasorakel het volgende:
pfff ik zeg een keertje serious request in de zomer... heb je geen last van kerstmuziek + lekker weer
Ramon zijn imitatiekunstenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hij was leuk !
te flauw,maar leuk
tnxquote:
Je stelde niet eens een vraag.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom doe jij dat wel dan? Jij bent degene die optimistisch is wat het bedrag betreft
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en dan krijg je de macarena, ques si que no, mysterious girl en lambada over je haan.
Wat hij liet zien was wel meteen zijn gehele repertoirequote:
broek af, tetten bloot, hollandse hoeren !quote:
Ik heb dus ook alle belangrijke dingen gemist. Blijkbaar. Ik zeg volgend jaar geen voetbal tijdens serious request.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zoek het straks wel ff op
Helemaal superquote:
Hoeft roel d'r geen gebruiksovereenkomst laten tekenen waar instaat dat d'r naam gebruikt kan worden ?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], maar gezien ze hier niet post vind het niet netjes om haar naam te posten.
Dohquote:Op donderdag 23 december 2010 23:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb dus ook alle belangrijke dingen gemist. Blijkbaar. Ik zeg volgend jaar geen voetbal tijdens serious request.
@ Mexicaantje.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:07 schreef Swomp het volgende:
[..]
broek af, tetten bloot, hollandse hoeren !
Waar ?[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:07 schreef schommelstoel het volgende:
Mexicaantje.
Ik ben geen mod, maar als het aan mij de keuze was....
Grey's Anatomyquote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef JaneDoe het volgende:
aangezien sr weer op zn einde loopt en ik weer een bezigheid moet zoeken voor mn tweede week vakantie; welke series raden jullie me aan? ben al bezig breaking bad binnen te halen
Begin een clubjequote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
Jij roept wat en wilt het dan vervolgens niet onderbouwen, dus niet janken.
Biba Kinderboederij.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef JaneDoe het volgende:
aangezien sr weer op zn einde loopt en ik weer een bezigheid moet zoeken voor mn tweede week vakantie; welke series raden jullie me aan? ben al bezig breaking bad binnen te halen
NCIS, Castle, The Big Bang Theory, Fringe, How I Met Your Mother, Chasequote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef JaneDoe het volgende:
Bussen rijden hier sowieso niet vanaf dit tijdstip.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef Geo3kant het volgende:
Haha iedereen moet nachtje door trekken, bussen rijden weer niet
Wat romantisch van Roelquote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag trouwens een half uur terug een sms: "Lieve Hans, ik hou van je!" ofzo.. van FOK!?
Volgende week heb je de top2000... anders StarGateUniverse, Grey's Anatomy..quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef JaneDoe het volgende:
Zijn bananen paars ?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag trouwens een half uur terug een sms: "Lieve Hans, ik hou van je!" ofzo.. van FOK!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Get Ver Demme.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef Geo3kant het volgende:
Haha iedereen moet nachtje door trekken, bussen rijden weer niet
Microkreditieten, dan geeft je samen met 10 anderen allemaal 10 euro aan een boertje die dan kippen kan kopen. Die betaalt dan in kleine beetjes die 10 terug. Wat je terugkrijgt leen je dan weer uit aan ander die zo door werken een eigen bestaan opbouwt.quote:
Hier is maar 1 antwoord op:quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef JaneDoe het volgende:
Dan wat? Dan gaf je me een ban voor discussieren?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:07 schreef schommelstoel het volgende:
Mexicaantje.
Ik ben geen mod, maar als het aan mij de keuze was....
Pennyquote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
NCIS, Castle, The Big Bang Theory, Fringe, How I Met Your Mother, Chase
Laatste bus is toch rond 12? Ik kom ook uit omgev EHV.. maar travel niet by bus, haat ik.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bussen rijden hier sowieso niet vanaf dit tijdstip.
communityquote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef JaneDoe het volgende:
The wire al gezien? Freaks and Geeks? Dexter? Six Feet under? Chuck? The Sopranos? Breaking bad is trouwens een topserie.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef JaneDoe het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |