en dan krijg je de macarena, ques si que no, mysterious girl en lambada over je haan.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef dasorakel het volgende:
pfff ik zeg een keertje serious request in de zomer... heb je geen last van kerstmuziek + lekker weer
Inderdaad, lekker aan de zee.....quote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef dasorakel het volgende:
pfff ik zeg een keertje serious request in de zomer... heb je geen last van kerstmuziek + lekker weer
Ramon zijn imitatiekunstenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hij was leuk !
te flauw,maar leuk
tnxquote:
Je stelde niet eens een vraag.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom doe jij dat wel dan? Jij bent degene die optimistisch is wat het bedrag betreft
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en dan krijg je de macarena, ques si que no, mysterious girl en lambada over je haan.
Wat hij liet zien was wel meteen zijn gehele repertoirequote:
broek af, tetten bloot, hollandse hoeren !quote:
Ik heb dus ook alle belangrijke dingen gemist. Blijkbaar. Ik zeg volgend jaar geen voetbal tijdens serious request.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zoek het straks wel ff op
Helemaal superquote:
Hoeft roel d'r geen gebruiksovereenkomst laten tekenen waar instaat dat d'r naam gebruikt kan worden ?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], maar gezien ze hier niet post vind het niet netjes om haar naam te posten.
Dohquote:Op donderdag 23 december 2010 23:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb dus ook alle belangrijke dingen gemist. Blijkbaar. Ik zeg volgend jaar geen voetbal tijdens serious request.
@ Mexicaantje.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:07 schreef Swomp het volgende:
[..]
broek af, tetten bloot, hollandse hoeren !
Waar ?[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:07 schreef schommelstoel het volgende:
Mexicaantje.
Ik ben geen mod, maar als het aan mij de keuze was....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |