Dus als er geen duidelijke fysieke of mentale klachten aan te wijzen zijn maar mensen hebben wel problemen dan is het onzin?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:17 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is alleen CVS als ze geen flauw benul hebben wat die persoon mankeert. Als iemand fysiek en mentaal kerngezond lijkt te zijn.
Wat PDD-NOS is voor mensen die door hun ouders 'indigo-kind' genoemd worden?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:17 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is alleen CVS als ze geen flauw benul hebben wat die persoon mankeert. Als iemand fysiek en mentaal kerngezond lijkt te zijn.
David Hasselhoff aanvrageN?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef Zolcon het volgende:
Nu ga ik geld doneren aan serious request om mijn ego to boosten.
Yup. Mijns inziens wel. Maar daar valt nog over te twisten. Als iemand binnen mank loopt en buiten achter het raam opeens wel kan lopen dan wordt het natuurlijk helemaal mooi. En dat gebeurt niet alleen in verhaaltjes.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dus als er geen duidelijke fysieke of mentale klachten aan te wijzen zijn maar mensen hebben wel problemen dan is het onzin?
Nu pas. En alleen omdat mijn ouders 2e kerstdag komen eten..quote:
Ive been looking for freeeeedom.quote:
Niet PHP in het kader van de kerstgedachte?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu pas. En alleen omdat mijn ouders 2e kerstdag komen eten..
Is dit FB?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef JoaC het volgende:
remlof. let op elke post van voice-over, hij trollt nu nog binnen regels
Huilie.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef JoaC het volgende:
remlof. let op elke post van voice-over, hij trollt nu nog binnen regels
V-O wordt ook wel heel irritant hoor. Voegt nooit iets toe. Lokt alleen maar bagger uitquote:
quote:
Niks aangevraagd gewoon gedoneerd.quote:
Speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Werd gek van die andere en had geen zin in Stef Blok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken meerdere users die hetzelfde doen. Deal with it.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef Zolcon het volgende:
[..]
V-O wordt ook wel heel irritant hoor. Voegt nooit iets toe. Lokt alleen maar bagger uit
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Niks aangevraagd gewoon gedoneerd.
Wat een ontzettende bagger....quote:
Dus dan ga je ervan uit dat alle problemen die mensen kunnen hebben bekend zijn en duidelijk waarneembaar zijn. En als iemand doet alsof hij niet kan lopen terwijl hij het wel kan dan lijkt het me nogal duidelijk dat er een probleem is met diegene, daarmee zeg ik niet dat die gene steun moet ontvangen maar er is wel een probleem.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef Picchia het volgende:
[..]
Yup. Mijns inziens wel. Maar daar valt nog over te twisten. Als iemand binnen mank loopt en buiten achter het raam opeens wel kan lopen dan wordt het natuurlijk helemaal mooi. En dat gebeurt niet alleen in verhaaltjes.
Niet zo extreem over het algemeenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ken meerdere users die hetzelfde doen. Deal with it.
Ook weer opgelost..quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef Zolcon het volgende:
Zo mijn ego is geboostDat is namelijk de enige reden waarom ik het doe.
Deze?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:32 schreef eriksd het volgende:
Heeft iemand die cartoon die weergeeft wat ambtenaren op een dag doen nog? Zo'n hele rits was, met lotto invullen enzo.
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef Zolcon het volgende:
Hier liep een jongen zondag naar Eindhoven met een zak geld. Of wij ook wilden doneren. Liet hem even wat rekeningen zien die nog betaald moesten wordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef Zolcon het volgende:
Die ja. Eeuwig dank!quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:Dat is mijn product! Alleen dan zonder die effecten natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
Wat nou jouw product die heb ik net in elkaar zitten knutselenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:35 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dat is mijn product! Alleen dan zonder die effecten natuurlijk!
Ik heb die foto voor 't eerst op internet gezet. Hij is zelfs nog best bekend geworden door fb en hyves. Had 'm hier ook een maand geleden gepost.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat nou jouw product die heb ik in elkaar zitten knutselen
die pinguïn kop? Die heb ik net van ipv animalcops pedocops? geplukt, Dion Graus heb ik opgezocht.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik heb die foto voor 't eerst op internet gezet. Hij is zelfs nog best bekend geworden door fb en hyves. Had 'm hier ook een maand geleden gepost.
Ik niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:39 schreef Zolcon het volgende:
Dames en heren, ik was natuurlijk sarcastisch met mijn ego-boosten. Ik voel me verplicht om iets te doen ook al is het iets heel kleins. Moet je maar eens die verhalen horen en die reportages bekijken
Maar t zijn wel altijd van die zeikerige vrouwtjes. Chronisch moe ok, maar dat zeikerige prinsessen gedrag is een total different league.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:15 schreef Zolcon het volgende:
Chronische Vermoeidheid is echter wel de benaming voor een echt bestaande ziekte. Dan kun je wel heel lollig gaan doen en zeggen: "Wij zijn allemaal weleens moe" terwijl het toch een beetje triest is om dat soort dingen te zeggen zonder dat je die mensen kent en weet wat er echt aan de hand is. Een benaming van een ziekte is altijd maar een korte beschrijving waar veel meer achter schuilt dan alleen duidelijk zichtbare kenmerken
Weet ik, stiekem moest ik ook een beetje kotsen in mijn mond toen ik het las.quote:
Tuurlijk, en die mensen krijgen dan ook geen uitkering.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Maar t zijn wel altijd van die zeikerige vrouwtjes. Chronisch moe ok, maar dat zeikerige prinsessen gedrag is een total different league.
Ik ben best bereid te geven maar laat ze eerst maar eens orde op zaken stellen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Weet ik, stiekem moest ik ook een beetje kotsen in mijn mond toen ik het las.
In Afrika hebben ze niet eens rekeningen!
Dank, dit is wel beter dan mijn product, dat enkel bestond uit de twee foto's naast elkaar. Dat lukte nog met paint. Nu jat ik dit ook trouwens.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:38 schreef betyar het volgende:
[..]
die pinguïn kop? Die heb ik net van ipv animalcops pedocops? geplukt, Dion Graus heb ik opgezocht.
Maar dan gaan er credits nou jou.![]()
![]()
![]()
Van mij mag je alles hebben, behalve mijn pincode( Alhoewel er momenteel niet veel opstaat)quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:43 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dank, dit is wel beter dan mijn product, dat enkel bestond uit de twee foto's naast elkaar. Dat lukte nog met paint. Nu jat ik dit ook trouwens.
Geef dus gewoon maarquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Van mij mag je alles hebben, behalve mijn pincode( Alhoewel er momenteel niet veel opstaat)
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:44 schreef Arglist het volgende:
Hoe kan je ook alweer naar posts zoeken?
PVV Fractie-Gate [Deel 23] PVV: 3 strikes and you're inquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=advanced&tab=forum
![]()
Wie zijn ze? Afrikaanse weeskinderen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben best bereid te geven maar laat ze eerst maar eens orde op zaken stellen.
Daar had ik het dus eerder gezienquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:47 schreef Arglist het volgende:
[..]
PVV Fractie-Gate [Deel 23] PVV: 3 strikes and you're in
Het stond in deze topic al.
Hey, dat is mijn werkdag, maar dan in de private sector.quote:
Nee, de organisaties.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wie zijn ze? Afrikaanse weeskinderen?
http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_video#!video=ulE94DwsykE
Het heeft ook niks met wantrouwen te maken. Maar om nu geld te gaan geven omdat een paar dj's een week lang niet eten en in een glazen hok gaan zitten. Dan geef ik liever zo over de bank i.p.v daaraan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:55 schreef Zolcon het volgende:
Ik ben ook voor een kritische houding. Maar meteen alles wantrouwen is te overdreven.
Ik geef ook niks meer bij acties (sinds de tsunami: ze hadden te veelquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:55 schreef Zolcon het volgende:
Ik ben ook voor een kritische houding. Maar meteen alles wantrouwen is te overdreven.
Ik ga ook ben een beetje ziekjes.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:56 schreef Zolcon het volgende:
Maar heren geniet van uw avondnog even de gitaar erbij pakken en dan me nest in !
Truste!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:56 schreef Zolcon het volgende:
Maar heren geniet van uw avondnog even de gitaar erbij pakken en dan me nest in !
Waar komt dat ineens vandaan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:58 schreef Arglist het volgende:
Never get angry. Never make a threat. Reason with people.
Dat geld wat ze 'over hadden' (je kunt wel geld blijven geven maar het moet nog wel nut hebben) is later gebruikt zoals bijvoorbeeld in Pakistan en Haïti. Wil hier verder geen pleitbezorger van de goede doelen zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik geef ook niks meer bij acties (sinds de tsunami: ze hadden te veel) ..
Heb 2 goede doelen die ik elke maand met een paar euro blij maak, en that's it.
Iedereen zijn eigen manier van geven. Ik geef het geld ook meer omdat dit een goed moment is om het te geven vind en ik vind het mooi om te zien hoe mensen zich samen (ik blijf links) inzetten voor mensen die het minder hebben. Het lijkt me moeilijk om te ontkennen dat het goed is dat deze actie er is, het schept aandacht voor bepaalde problemen zodat mensen zich er bewust van worden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Het heeft ook niks met wantrouwen te maken. Maar om nu geld te gaan geven omdat een paar dj's een week lang niet eten en in een glazen hok gaan zitten. Dan geef ik liever zo over de bank i.p.v daaraan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Ik kijk/luister The Godfather voor de 8312643134 keer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar komt dat ineens vandaan?
Aha!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:03 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik kijk/luister The Godfather voor de 8312643134 keer.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:03 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik kijk/luister The Godfather voor de 8312643134 keer.
quote:I have a sentimental weakness for my children and I spoil them, as you can see. They talk when they should listen.
Eén van je collegas staat op geenstijlquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:22 schreef KoosVogels het volgende:
Kabinet stelt BTW-verhoging uit en het korten op de AOW toeslag gaat voorlopig ook niet door. Echt een lachertje dit kabinet
Que?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Eén van je collegas staat op geenstijl
Kan overigens wel boos worden om dat minachtende toontje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:27 schreef Cerbie het volgende:
Hij is wel wat zenuwachtig.. En het is niet eens Rutger.
Daarop volgt dan, als ze alleen zijn,quote:
quote:Never tell anybody outside the family what you're thinking again
GeenStijl-journalistenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan overigens wel boos worden om dat minachtende toontje.
Ik vind Rutger anders helemaal niet grappig.. Vind zichzelf te leuk/goed..quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:37 schreef Zolcon het volgende:
[..]
GeenStijl-journalisten![]()
Alleen Rutger is nog wel grappig de rest is gewoon opvul materiaal voor TMG doeleinden
Wordt vast weer een leuk filmpje voor de websitequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:40 schreef Cerbie het volgende:
Ik kan er wel om lachen af en toe. Die regiojournalist countered hem wel Rutgerstyle, meteen een camera in de neus duwen.
Het is allebei gewoon ruk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:42 schreef Cerbie het volgende:
Mijn tenen trekken dan weer krom bij joop.nl *ril*
Het enige aardige aan die site zijn de bijdragen van de Waal. Hoewel dat er weinig zijn en ze meestal ook al in andere media gepubliceerd waren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:42 schreef Cerbie het volgende:
Bedankt trouwens dat je mij op die zooiv van GS hebt gewezen. Krijg koppijn van die idiote reacties onderaan het verhaal.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:42 schreef Cerbie het volgende:
Reacties onder GS lezen is ook iets wat je moet mijden. Straks ga je nog denken dat dat soort reacties representatief zijn voor de samenleving.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bedankt trouwens dat je mij op die zooiv van GS hebt gewezen. Krijg koppijn van die idiote reacties onderaan het verhaal.
Ik mag hopen en ga tevens uit, van niet. Het is ook altijd hartverwarmend wanneer nieuws over een regionaal dagblad op internet verschijnt. Om de een of andere reden vinden sommigen het nodig te vinden om een scheldkannonade op de krant en haar medewerkers af te vuren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:51 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Reacties onder GS lezen is ook iets wat je moet mijden. Straks ga je nog denken dat dat soort reacties representatief zijn voor de samenleving.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:55 schreef Arglist het volgende:
Hey, what're you gonna do, nice college boy? Didn't want to get mixed up in the family business, huh? Now you wanna gun down a police captain, why, because he slapped you in the face a little bit?
Moet dat nou weer, die afkomst vermeldenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Grappig: bel ging net.. Vraag wie het is.. Is de (buitenlandse) overbuurman die naar Berlijn gaat verhuizen en zijn planten niet mee kan nemen, maar ze niet wil weggooien. Had gezien dat ik planten op de vensterbank heb en dacht: misschien kan ik ze aan haar kwijt..
---> 6 planten rijker
Hij sprak alleen Engels..quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Moet dat nou weer, die afkomst vermelden
Is dat relevant voor het welzijn van de planten?quote:
Ja.. NL-ers pleuren ze gewoon HUP in de klikoquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Is dat relevant voor het welzijn van de planten?
!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja.. NL-ers pleuren ze gewoon HUP in de kliko
Doen die van mij ook bij sommige planten..quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:14 schreef remlof het volgende:
Ik heb geen planten weer sinds ik katten heb. Ze vraten ze op
Lelijke plant ook zo'n kerststerquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doen die van mij ook bij sommige planten..
De kerstster vd overbuurman heb ik trouwens geweigerd omdat die giftig is voor katten..
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:16 schreef Cerbie het volgende:
Kerstster![]()
Ben allergisch voor die dingen
Letterlijk. Ook voor de meeste planten met harige bladeren.quote:
Da's balen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Letterlijk. Ook voor de meeste planten met harige bladeren.
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:25 schreef Cerbie het volgende:
Die zul je dus niet snel terug vinden hier. Wel een zooi asielzoekers uit de tuin die niet tegen een beetje vrieskou kunnen. Zodra de kou weg is gaan ze allemaal weer de straat op
Hoe kom je DAAR nou weer aan??quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef ethiraseth het volgende:
Koreaanse popmuziek is de beste slechtste muziek.
Volledig geamerikaniseerd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn pincode heb ik groot met benzinestift op mijn pinpas gekalkt. Kijken mensen soms wel gek van opquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Van mij mag je alles hebben, behalve mijn pincode( Alhoewel er momenteel niet veel opstaat)
Really??quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn pincode heb ik groot met benzinestift op mijn pinpas gekalkt. Kijken mensen soms wel gek van op
Goh, jij durft. En je chip dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn pincode heb ik groot met benzinestift op mijn pinpas gekalkt. Kijken mensen soms wel gek van op
Zowel joop als GS probeer ik als de pest te mijdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:42 schreef Cerbie het volgende:
Neuh niet echt volgens mij.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:00 schreef TomLievense het volgende:
Beste mensen, heb ik iets gemist?
Cerbie is allergisch voor harige planten..quote:Op woensdag 22 december 2010 00:00 schreef TomLievense het volgende:
Beste mensen, heb ik iets gemist?
Oké, niets gemist dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Cerbie is allergisch voor harige planten..
*spontaan jeuk krijgt*quote:Op woensdag 22 december 2010 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Cerbie is allergisch voor harige planten..
Ik ook idd...quote:Op woensdag 22 december 2010 00:03 schreef Cerbie het volgende:
Over pinpassen gesproken, heb nu al een paar keer in een winkel de chip ipv de magneetstrip moeten invoeren om te pinnen. Zou tijd worden dat ze de magneetstrip uitfaseren.
Mijn magneetstrip (ING-pas) doet het al nauwelijks meer, waar ik kan pin ik nu per chip en dat zijn steeds meer winkels.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:03 schreef Cerbie het volgende:
Over pinpassen gesproken, heb nu al een paar keer in een winkel de chip ipv de magneetstrip moeten invoeren om te pinnen. Zou tijd worden dat ze de magneetstrip uitfaseren.
Truste!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:09 schreef GSbrder het volgende:
Welterusten!
Hou het aantal bans vanavond even minimaal, wordt zo leeg hier!
Qua reclame is dat geen punt. Vind het wel een aardig onderwerp maar niet zo boeiend voor een discussie op fok want dat draait hier toch nergens op uitquote:Op woensdag 22 december 2010 00:18 schreef TomLievense het volgende:
Is er hier niemand geïnteresseerd in Duurzaamheid ? Ik vind het erg jammer dat dit onderwerp niet mee leeft, het wordt tijd dat het terug komt op de agenda.![]()
Of is dit ongeoorloofde reclame?
Fokthesystem, ik begin je eigenlijk best aardig te vinden. Dat had ik nooit verwacht.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:18 schreef fokthesystem het volgende:
Kerstvakantie, een rustige periode, ook op fok sc zo te zien.
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Qua reclame is dat geen punt. Vind het wel een aardig onderwerp maar niet zo boeiend voor een discussie op fok want dat draait hier toch nergens op uit
Oneens, als we maar _willen_.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:20 schreef du_ke het volgende:
Qua reclame is dat geen punt. Vind het wel een aardig onderwerp maar niet zo boeiend voor een discussie op fok want dat draait hier toch nergens op uit
Klopt een beetje bewuster met de wereld om je heen omgaan kan helemaal geen kwaad. Maar duurzaamheid heeft een beetje tegen zich dat het op een aantal punten een hype is geworden en dat doet soms meer kwaad dan goed.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:22 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Daar heb je helaas gelijk in. Users denken dat ik de wereld wil redden, terwijl het concept ook voor de mensen nu belangrijk kan zijn.
Dat klopt wel, er is wat sprake geweest van een overkill.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt een beetje bewuster met de wereld om je heen omgaan kan helemaal geen kwaad. Maar duurzaamheid heeft een beetje tegen zich dat het op een aantal punten een hype is geworden en dat doet soms meer kwaad dan goed.
"sloopweekend"? hoe dat zo?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoezo vakantie (afgezien van mijn sloopweekend dan)??? Wat is dat??
Bijna geen slaap..quote:Op woensdag 22 december 2010 00:26 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
"sloopweekend"? hoe dat zo?
In dat geval, zeker, slaap is immers deels ieders redding en fysieke noodzaakquote:Op woensdag 22 december 2010 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bijna geen slaap..
Kan nu ook beter gaan pitten trouwens..
Eigenlijk zou chips gewoon in papieren zakken moeten zitten. De huidige verpakking bestaat uit plastic en een legering van aluminium en magnesium. Dat is onmogelijk te recyclen.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Oneens, als we maar _willen_.
Laten we eerst andere internetters op de hoogte stellen van 'over-verpakking' zoals chips die in bijna 50% te veel verpakking zitten. En dure verpakking zoals soep in blik , die vreemd genoeg wel de helft goedkoper is dan in zak (wel evenveel inhoud!) wat veel sneller en goedkoper te verpakken is.
Trustequote:Op woensdag 22 december 2010 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bijna geen slaap..
Kan nu ook beter gaan pitten trouwens..
Haha ja wel iets inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 00:25 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat klopt wel, er is wat sprake geweest van een overkill.
Heb idd in het geheel geen kerstvakantie. Ik lijdt aan het "nieuwe baan"-syndroom.. Een nieuwe baan waarin dec-jan-feb-mrt extreem druk zijn..quote:Op woensdag 22 december 2010 00:29 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Eigenlijk zou chips gewoon in papieren zakken moeten zitten. De huidige verpakking bestaat uit plastic en een legering van aluminium en magnesium. Dat is onmogelijk te recyclen.
Trustequote:Op woensdag 22 december 2010 00:32 schreef fokthesystem het volgende:
slaapze allemaal , ik duik er ook in, en >>>>>>wooosh, weg ben ik...
Neuh moet nog wat dagen opmaken. En nu kan ik morgen lekker blijven liggen in een warm bed in plaats van balen dat ik na die wekker op een gegeven moment toch echt op moet staanquote:Op woensdag 22 december 2010 00:35 schreef TomLievense het volgende:
[..]
TrusteEn ik ga ook slapen.
Du_ke, ik hoop niet dat je speciaal vrij hebt genomen om een hele nacht te fokken. Dan moet ik je echt teleur stellen. En whiskers die maanden zijn zo voorbij.
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb idd in het geheel geen kerstvakantie. Ik lijdt aan het "nieuwe baan"-syndroom.. Een nieuwe baan waarin dec-jan-feb-mrt extreem druk zijn..
En inderdaad is met dubbel A.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Lijdt is inderdad met een lange ij.
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Lijdt is inderdad met een lange ij.
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:38 schreef TomLievense het volgende:
[..]
En inderdaad is met dubbel A.
Nou, vooruit dan maar.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:18 schreef TomLievense het volgende:
Is er hier niemand geïnteresseerd in Duurzaamheid ? Ik vind het erg jammer dat dit onderwerp niet mee leeft, het wordt tijd dat het terug komt op de agenda.![]()
Of is dit ongeoorloofde reclame?
Tijd voor de koffiedamequote:Op woensdag 22 december 2010 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
![]()
De koffiemachine produceert doorzichtige troep
* fokthesystem bleek weer een stayer te zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef GSbrder het volgende:
Wat is er met fokthesystem gebeurt eigenlijk?
Daar is helemaal geen geld voor joh.quote:
Net als de pvda, alleen de mensen hebben het koud, dat bocht is warm, dus ze slikken het weerquote:Op woensdag 22 december 2010 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
![]()
De koffiemachine produceert doorzichtige troep
Als je het topic had doorgelezen, had je kunnen zien dat ik reeds mijn visie heb verkondigdquote:Op woensdag 22 december 2010 10:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Net als de pvda, alleen de mensen hebben het koud, dat bocht is warm, dus ze slikken het weer![]()
![]()
Kijk es koos : Cohen mogelijk rechtse Nederlander van het jaar ik ben benieuwd wat je er van vinden gaat![]()
Jawel, maar net als politici, met een boekje van hen dat uit komt eerdaags, in bijv. talkshows, ook ik laat geen kans onbenutquote:Op woensdag 22 december 2010 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
Als je het topic had doorgelezen, had je kunnen zien dat ik reeds mijn visie heb verkondigd
Met andere woorden; jij wilt een discussie over Cohen aanzwengelen in de SC?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:59 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jawel, maar net als politici, met een boekje van hen dat uit komt eerdaags, in bijv. talkshows, ook ik laat geen kans onbenut
Nee, vandaar de link naar dat topic.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
Met andere woorden; jij wilt een discussie over Cohen aanzwengelen in de SC?
Inderdaad. Hij moest en zou het laten weten. En welke partij zou het toch zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 11:32 schreef Tem het volgende:
Wat een ijdeltuit die Brammetje Moszkowicz.....
??quote:Op woensdag 22 december 2010 11:32 schreef Tem het volgende:
Wat een ijdeltuit die Brammetje Moszkowicz.....
thx.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef Tem het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)er-van-justitie.html
Juist wat een dweep. Hij is nu ook druk met Keith Bakker natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 11:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij moest en zou het laten weten. En welke partij zou het toch zijn
Wtf, zo'n joker wil je toch niet in je regering?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef Tem het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)er-van-justitie.html
LPF flashback..soort van Herman Heinsbroekquote:Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Wtf, zo'n joker wil je toch niet in je regering?
http://www.nu.nl/economie(...)rde-jaarcijfers.htmlquote:Lakeman is aandeelhouder van een bedrijf dat zaken heeft gedaan met Schiphol. Hij stelt dat hij zijn zaken met Schiphol niet zijn 'primaire drijfveer' zijn om achter de luchthaven aan te gaan.
zou hij dan ook advies vragen aan zijn boulevard medewerkers?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Joh ze geilen zich op aan de PVV dan kan dit er ook nog wel bijquote:Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee Pieter "Het gaat om 100.000 slachtoffers!!" Lakemanquote:Op woensdag 22 december 2010 11:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Rutte, Verhagen en Wilders verongelukt?
Het is de schuld van links.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:40 schreef Tem het volgende:
nog meer geweldig nieuws vandaag
[..]
http://www.nu.nl/economie(...)rde-jaarcijfers.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best aantekelijk. Bovendien zou ik ze doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef ethiraseth het volgende:
Asian fetish?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:48 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Best aantekelijk. Bovendien zou ik ze doen
Ook als ik je voor ben?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:48 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Best aantekelijk. Bovendien zou ik ze doen
Nee joh, maar dit ziet er nog best ok uit.quote:
Ik ken een vrouwtje dat in de auto alleen maar bochten naar rechts durft te maken. Dus als ze naar links wil is ze even bezigquote:Op woensdag 22 december 2010 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ik gleed net bijna uit de bocht met m'n auto. Ik zie links als hoofdverantwoordelijke
Je bedoeld natuurlijk schuldige, want voor beweringen als deze heb je geen bewijs nodig.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ik gleed net bijna uit de bocht met m'n auto. Ik zie links als hoofdverantwoordelijke
Rutte en zijn bezuiniging?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ga zo naar de AH. Als mijn saucijzenbroodje niet warm is, dan weet ik aan wie dat ligt.
Hij is weer fijn inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 12:06 schreef TomLievense het volgende:
Schandalig slecht topic weer: Cohen mogelijk rechtse Nederlander van het jaar
schuld van links natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ga zo naar de AH. Als mijn saucijzenbroodje niet warm is, dan weet ik aan wie dat ligt.
Niveautje weerquote:Op woensdag 22 december 2010 12:10 schreef eriksd het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)nonieme-roddelcolumn
Ook zoiets
Dat was nog een hele rel inderdaad. Wat ik overigens ook treurig vind is dat als je op google Job Cohen begint in te toetsen, meteen Judith Belinfante erachteraan komt. Kinderachtige geintjes.quote:
Mijn reactie is de bestequote:Op woensdag 22 december 2010 12:18 schreef du_ke het volgende:
Over niveau gesproken, wat heb ik nou weer aan mijn broek hangen
Milieubroeders, waar blijven de warme winters?
ik heb geprobeerd er toch maar een inhoudelijk draai aan te gevenquote:
neuh ze proberen in beetje mee te liften in de rechtse hype en dat komt de kwaliteit niet ten goedequote:Op woensdag 22 december 2010 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind HP/de Tijd er sowieso niet beter op worden lately.
Tja, met Von der Dunk marcheren ze juist in tegenovergestelde richting.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
neuh ze proberen in beetje mee te liften in de rechtse hype en dat komt de kwaliteit niet ten goede.
Daarom hebben ze de linkse opperrelnicht Von der Dunk zeker een vaste column aangeboden.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
neuh ze proberen in beetje mee te liften in de rechtse hype en dat komt de kwaliteit niet ten goede.
Om wat tegenwicht te bieden aan die GS klojo.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daarom hebben ze de linkse opperrelnicht Von der Dunk zeker een vaste column aangeboden.
Walgelijk figuur is dat.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daarom hebben ze de linkse opperrelnicht Von der Dunk zeker een vaste column aangeboden.
quote:Martini en Makro maken spelletje van kersttoespraak
ANP 22/12/10, 11:06
EPA
BRUSSEL - In België gebruiken twee bedrijven de kerstboodschap van Koning Albert II in een reclamecampagne. Het paleis is hier zeer ontstemd over. Het is verboden de koning zonder toestemming voor commerciële doeleinden te gebruiken. Dat heeft de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws woensdag gemeld.
Martini bedacht een campagne waarbij degene die raadt wanneer de koning het woord feest gebruikt in zijn kersttoespraak kans maakt op 52 flessen Martini Brut. Winkelketen Makro ontwikkelde een Bingo Royal. Wie juist voorspelt welke zestien woorden Albert vrijdagavond in zijn toespraak gebruikt, maakt kans op 500 euro aan producten van hofleveranciers.
Bij Makro zijn de koninklijke familie, de regering en anderen die vooraf inzage hebben in de kerstboodschap uitgesloten van deelname. Bij Martini mag zelfs de koning een gokje wagen.
Niet, demonisering is voorbehouden aan linksquote:Op woensdag 22 december 2010 12:28 schreef Tem het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het woord "demonisering" gaat vallen in verhouden tot Job.
nergens voor nodig om die man zo hard aan te vallen btw, aangezien hij de enige is met een beetje redelijkheid en nuance.
Daar kan ik overigens flink aan storen. Zelfs wanneer je zijn opvattingen niet deelt, dan is dat nog geen reden om de beste man hartgrondig te haten. Hij heeft een lading sneren over zich geen gehad van dubieuze types als Wilders, maar hij is altijd beleefd en netjes gebleven. Maar zo gaat dat tegenwoordig in Nederland; je wordt pas gewaardeerd wanneer je je gedraagt als een arrogante klootzak.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:28 schreef Tem het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het woord "demonisering" gaat vallen in verhouden tot Job.
nergens voor nodig om die man zo hard aan te vallen btw, aangezien hij de enige is met een beetje redelijkheid en nuance.
Dat geldt dan zeker niet voor Wildersquote:Op woensdag 22 december 2010 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
Zelfs wanneer je zijn opvattingen niet deelt, dan is dat nog geen reden om de beste man hartgrondig te haten.
Het is heel makkelijk. Er zijn een aantal mensen heel erg bij gebaat bij het kapot maken van Cohen/PvdA. Deze mensen krijgen steeds meer plekken om dat te doen en er zullen dan ook steeds meer mensen ze volgen. Voorop staan Elsevier en GeenStijl.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar kan ik overigens flink aan storen. Zelfs wanneer je zijn opvattingen niet deelt, dan is dat nog geen reden om de beste man hartgrondig te haten. Hij heeft een lading sneren over zich geen gehad van dubieuze types als Wilders, maar hij is altijd beleefd en netjes gebleven. Maar zo gaat dat tegenwoordig in Nederland; je wordt pas gewaardeerd wanneer je je gedraagt als een arrogante klootzak.
Cohen roept dan ook niet op tot het deporteren van miljoenen moslimsquote:Op woensdag 22 december 2010 12:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat geldt dan zeker niet voor Wilders
Zelfs wanneer je zijn opvattingen niet deelt, is het geen reden om de man hartgrondig te haten.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Cohen roept dan ook niet op tot het deporteren van miljoenen moslims
Nee, want Wilders loopt continu anderen te beledigen en sneren uit te delen. Zo'n man verdient geen grijntje respect.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat geldt dan zeker niet voor Wilders
Nee hoor, ik bijvoorbeeld geen hekel aan Rutte. Die gedraagt zich over het algemeen tenminste normaal.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het geldt dus eigenlijk alleen voor linkse politici
Inderdaad, we leven in een Powned tijdperk met schreeuwende dwergen.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar kan ik overigens flink aan storen. Zelfs wanneer je zijn opvattingen niet deelt, dan is dat nog geen reden om de beste man hartgrondig te haten. Hij heeft een lading sneren over zich geen gehad van dubieuze types als Wilders, maar hij is altijd beleefd en netjes gebleven. Maar zo gaat dat tegenwoordig in Nederland; je wordt pas gewaardeerd wanneer je je gedraagt als een arrogante klootzak.
Tja dat mag KV zeggen. Ik vind dat het niet erg raar is dat Wilders heftige reacties oproept. Cohen is juist degene die niet beledigd en het netjes probeert te houden en die wordt behandeld alsof hij persoonlijk Nederlanders vermoord.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zelfs wanneer je zijn opvattingen niet deelt, is het geen reden om de man hartgrondig te haten.
Moslims zijn de nieuwe Jodenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:46 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Tja dat mag KV zeggen. Ik vind dat het niet erg raar is dat Wilders heftige reacties oproept. Cohen is juist degene die niet beledigd en het netjes probeert te houden en die wordt behandeld alsof hij persoonlijk Nederlanders vermoord.
Interview gelezen of alleen berichtgeving over de aankondiging van een interview?quote:
Niemand demoniseert Job, we clowniseren hem alleen maar.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:28 schreef Tem het volgende:
Middagpauzequote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Arglist het volgende:
Hebben jullie in de ochtend geen enkele verplichtingen
projecten liggen stil aan het einde van het jaarquote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Arglist het volgende:
Ben aan het leren. Ben nu met Duitsland 1920-1940 bezig.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Arglist het volgende:
Jij misschien. Zat van je rechtse vrienden spuwen zware haatreacties op het net.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niemand demoniseert Job, we clowniseren hem alleen maar.
En, zijn er parallellen te trekken met de hedendaagse politieke situatie in Nederland.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ben aan het leren. Ben nu met Duitsland 1920-1940 bezig.
Ik ben nu bezig met IB-latenties als gevolg van het erven van aandelen in een pensioen BVquote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Arglist het volgende:
Belasting betalenquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Interview gelezen of alleen berichtgeving over de aankondiging van een interview?
Aldus de interviewer.quote:Niemantsverdriet: 'We vervingen al snel het woord oorlog in de kop door de jaren dertig, omdat dat de lading beter dekt. Voor de rest klopt de inhoud van het persbericht en het interview wel gewoon. Hij heeft gezegd wat hij gezegd heeft. Vandaar ook dat het interview door hem geautoriseerd is. '
De oneliner is de achterstandswijk van de politiek.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Cerbie het volgende:
Cohen is een gevaar voor het land. We zijn op het nippertje aan een 5e Balkenende ontsnapt.
Ik ben voornamelijk centrum, centrum-rechts.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij misschien. Zat van je rechtse vrienden spuwen zware haatreacties op het net.
Het Duitsland na de vrede van Versailles, vernederd en belust op wraak.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ben aan het leren. Ben nu met Duitsland 1920-1940 bezig.
ik zou geen parallellen willen trekken. Je ziet wel ontwikkelingen die overeenkomsten vertonen met de huidige ontwikkelingen in West-Europaquote:Op woensdag 22 december 2010 12:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
En, zijn er parallellen te trekken met de hedendaagse politieke situatie in Nederland.
Mooie oneliner dit.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:49 schreef TomLievense het volgende:
[..]
De oneliner is de achterstandswijk van de politiek.
Ik ga even vandaag trollen want ik heb wat te vieren.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:50 schreef Tem het volgende:
volgende TT "Waar trollen een way of life is" ?
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk centrum, centrum-rechts.
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:49 schreef TomLievense het volgende:
[..]
De oneliner is de achterstandswijk van de politiek.
vertelquote:Op woensdag 22 december 2010 12:51 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik ga even vandaag trollen want ik heb wat te vieren.
Ik heb iemand 'veel' geld bezorgd.quote:
Hij heeft ook gezegd dat er overeenkomsten zijn ja. Alleen de manier waarop dat in de media is uitgemeten is overdreven. In het interview was duidelijk dat Cohen zich zorgen maakte over bepaalde ontwikkelingen in de samenleving. Daar is toch anders dan dat Cohen zegt dat Moslims nu in concentratiekampen gestopt worden.quote:
Vertel.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:53 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik heb iemand 'veel' geld bezorgd.
Winston?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:53 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik heb iemand 'veel' geld bezorgd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Vergeef me dat ik de interviewer in deze geloofquote:Op woensdag 22 december 2010 12:54 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hij heeft ook gezegd dat er overeenkomsten zijn ja. Alleen de manier waarop dat in de media is uitgemeten is overdreven. In het interview was duidelijk dat Cohen zich zorgen maakte over bepaalde ontwikkelingen in de samenleving. Daar is toch anders dan dat Cohen zegt dat Moslims nu in concentratiekampen gestopt worden.
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:54 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Winston?pak je winst Ton....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2010 12:56:31 ]
Het is ook altijd prachtig als iemand een reactie wilt uitlokken en uiteindelijk komt met een simpele ja/nee vraag.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Vergeef me dat ik de interviewer in deze geloof
Lees het zelf even. Ik vond het allemaal niet zo dramatisch. En ik kan me heel erg vinden in wat hij schetst omdat ook ik zie dat deze ontwikkelingen plaats vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]Lieverd, ik heb dat interview allang gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees het zelf even. Ik vond het allemaal niet zo dramatisch. En ik kan me heel erg vinden in wat hij schetst omdat ook ik zie dat deze ontwikkelingen plaats vinden.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Mooi.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb dat interview allang gelezen.
quote:
Ach een kant en klaar geschilletje voor de kantonrechter. Even een verweerschrift geschreven voor een vriend die geld vorderde van zijn oud werknemer en die het leuk vond om zichzelf te vertegenwoordigen....quote:
Wat een onzin. De PvdA zit momenteel in het verdomhoekje en om een beetje aandacht te trekken met alle politieke commentatoren een zo ludiek mogelijk stukje tikken. Armoe is troef.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef eriksd het volgende:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)et_meer_mijden_.html
Ach ja Lex Oomkesquote:Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef eriksd het volgende:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)et_meer_mijden_.html
Goed idee, bedankt dat je me er aan herinnert.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:01 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb nog een paper om af te makenDeadline kerstavond
De eindejaarskaartjes van je ochtendkrant rondgebracht?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:42 schreef Arglist het volgende:
Zo, heb weer even flink geld verdiendToch mooi zo vlak voor de kerst.
! De foldertjesmevrouw aan de deurbel gister. Al een halfjaar maar af en toe bezorgen, maar wel om een kerstbonus bedelenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
De eindejaarskaartjes van je ochtendkrant rondgebracht?
Tijd voor lunchquote:Op woensdag 22 december 2010 13:12 schreef Arglist het volgende:
Ik voel een existentiële leegte opborrelen.
Hier is de bezorger van de ochtendkrant de enige die wat krijgt en dat kan best nog wel eens een flinke fooi worden. Altijd netjes op tijd. De postbodes van TNT bakken er echt helemaal niets meer van. Krijg regelmatig post voor de buren en of de post voor mij ooit aankomt...quote:Op woensdag 22 december 2010 13:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
! De foldertjesmevrouw aan de deurbel gister. Al een halfjaar maar af en toe bezorgen, maar wel om een kerstbonus bedelen
Inderdaad dat soort typesquote:Op woensdag 22 december 2010 13:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
! De foldertjesmevrouw aan de deurbel gister. Al een halfjaar maar af en toe bezorgen, maar wel om een kerstbonus bedelen
Wat is een flinke fooi? vraag me altijd af wat anderen geven. Ik geeft meestal een tientje aan de nrc bezorgertquote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier is de bezorger van de ochtendkrant de enige die wat krijgt en dat kan best nog wel eens een flinke fooi worden. Altijd netjes op tijd. De postbodes van TNT bakken er echt helemaal niets meer van. Krijg regelmatig post voor de buren en of de post voor mij ooit aankomt...
Privatiseringquote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier is de bezorger van de ochtendkrant de enige die wat krijgt en dat kan best nog wel eens een flinke fooi worden. Altijd netjes op tijd. De postbodes van TNT bakken er echt helemaal niets meer van. Krijg regelmatig post voor de buren en of de post voor mij ooit aankomt...
Zou het zo makkelijk zijn denk je?quote:
Ja zo iets dus. Wij geven 20 omdat hij ook nog het parool bij ons bezorgd (zelfde man)quote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is een flinke fooi? vraag me altijd af wat anderen geven. Ik geeft meestal een tientje aan de nrc bezorgert
TNT is een mooi, goedlopend bedrijf. Zelfs de Britse Royal Mail komt (gedeeltelijk) in Nederlandse handen.quote:
Ja aan zoiets zat ik ook te denken. Vind ik voor zoiets zeer redelijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is een flinke fooi? vraag me altijd af wat anderen geven. Ik geeft meestal een tientje aan de nrc bezorgert
Een goedlopend bedrijf is niet alles. De kwaliteit is de afgelopen jaren zo hard afgenomen omdat alles goedkoper moet.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
TNT is een mooi, goedlopend bedrijf. Zelfs de Britse Royal Mail komt (gedeeltelijk) in Nederlandse handen.
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:21 schreef Arglist het volgende:
Waar zou Goethe zijn beland zonder zijn idyllische heuvelachtige landschap en de kleurende herstbomen?
Vertel.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:21 schreef Arglist het volgende:
Waar zou Goethe zijn beland zonder zijn idyllische heuvelachtige landschap en de kleurende herstbomen?
Daar vergis je je echt in.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:21 schreef Morendo het volgende:
Postbode als vaste professie is gewoon volkomen verleden tijd. Jammer, maar helaas.
Die hardwerkende mensen zijn helaas degenen die ze nu de deur uit aan het werken zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:23 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Daar vergis je je echt in.
Er wordt ongelofelijk veel post rondgebracht nog steeds! Niet voor niks dat TNT permanent op zoek is naar mensen. Bij de TNT zijn er mensen die enorm hard werken. Die lopen 3 grote wijken op één dag zelfs in de sneeuw.
Het zwarte gal dat door uw aderen stroomt. Nee, het is de kerstquote:Op woensdag 22 december 2010 13:23 schreef Tem het volgende:
[..]
What's up gast? last van een melancholische bui?
Door digitalisering loopt het aantal poststukken alleen maar terug, natuurlijk zul je wel piekdrukte houden rond kerst en oud en nieuw. Maar goed, TNT zal onder duk van concurrentie door o.a. Sandd toch minder kosten moeten maken, kortgezegd: flexwerkers in, vaste medewerkers uit.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:23 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Daar vergis je je echt in.
Er wordt ongelofelijk veel post rondgebracht nog steeds! Niet voor niks dat TNT permanent op zoek is naar mensen. Bij de TNT zijn er mensen die enorm hard werken. Die lopen 3 grote wijken op één dag zelfs in de sneeuw.
tijd voor Wham zou eriksd zeggenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:25 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het zwarte gal dat door uw aderen stroomt. Nee, het is de kerst
Ja dat is dan ook te idioot voor woorden. Maar dat betekent niet dat de Postbode anno 2010 niet meer nodig is. Toen ik als postbode werkte kwam ik ook mensen tegen (meestal alleenstaande ouderen) die echt de hele dag wachten op de postbode. Ze willen graag een praatje maken omdat ze zo alleen zijn, de enige die voor ze komt 6 dagen per week is de postbode.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die hardwerkende mensen zijn helaas degenen die ze nu de deur uit aan het werken zijn.
Wat dacht je van Jingle all the way?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:28 schreef Tem het volgende:
[..]
tijd voor Wham zou eriksd zeggenbrrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |