David Hasselhoff - Jump in my carquote:
Een VVD nummer zou nèt ietsje anders heten:quote:
14:00quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geniaal voorstel. Zie jij de blik op een Ethiraseth zijn gezicht al voor je wanneer hij om 14:00 uit het bed van zijn kraakpand wordt getrommeld om vervolgens tot 20:00 sneeuw te schuiven in een oranje hesje?
De jonge knapen onder de bijstandstrekkers zitten over het algemeen al in allerlei trajecten. Het is echt voor de meest kansloze gevallen tegenwoordigquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
14:00?
Dan kan je alsnog uitslapen, het doel is juist ze een goede discipline bij te brengen en wat is nu beter voor een jonge knaap dan om 05:00 opstaan en om 06:00 te beginnen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:51 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Een VVD nummer zou nèt ietsje anders heten:
Life's What We Want You To Make Of It
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geniaal voorstel. Zie jij de blik op een Ethiraseth zijn gezicht al voor je wanneer hij om 14:00 uit het bed van zijn kraakpand wordt getrommeld om vervolgens tot 20:00 sneeuw te schuiven in een oranje hesje?
Maar bevalt het wel een beetje?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:56 schreef du_ke het volgende:
Het is echt voor de meest kansloze gevallen tegenwoordig
Het gaat natuurlijk niet om het aantal mensen dat het treft, kiezers trekken, de VVD-stemmer aanspreken als hij weer zit te vloeken op de files die ondanks miljardeninvesteringen in asfalt en een verhoogd snelheidslimiet niet verdwijnen. Zij moeten denken; ergens zijn nu een aantal bijstandstrekkers het zakje omdat ze net als ik ook vroeg op moeten staan en sneeuw moeten vegen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
De jonge knapen onder de bijstandstrekkers zitten over het algemeen al in allerlei trajecten. Het is echt voor de meest kansloze gevallen tegenwoordig
Als een dollequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar bevalt het wel een beetje?
Sorry, héél slechte grap.
Ik snap ook best dat dit het goed doet bij de achterban. Je hoort het in veel meer gemeenten. Maar het is zo ondoordacht dat is het jammerequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om het aantal mensen dat het treft, kiezers trekken, de VVD-stemmer aanspreken als hij weer zit te vloeken op de files die ondanks miljardeninvesteringen in asfalt en een verhoogd snelheidslimiet niet verdwijnen. Zij moeten denken; ergens zijn nu een aantal bijstandstrekkers het zakje omdat ze net als ik ook vroeg op moeten staan en sneeuw moeten vegen.
Anders hebben die toch ook niets te doen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:02 schreef Picchia het volgende:
Ik heb vrijwilligerswerk gedaan en advies gegeven aan mensen met bijvoorbeeld een handicap. Maar sommige mensen verzinnen hun problemen ook waar je bij staat. En van die idiote zweverige psychologen en soms artsen tuinen er ook gewoon in.
Sorry knullie, ik heb een baan. Het is mogelijk om te werken en links te zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij ook niet blijkbaar, topics van 3 jaar oud nutteloos omhoog schoppen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Anders hebben die toch ook niets te doen.
Hmm ja, denken in termen van wraak nemen voor je eigen kutleventje en andere mensen ellende willen bezorgen. Tekenen van geestelijke volwassenheid.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om het aantal mensen dat het treft, kiezers trekken, de VVD-stemmer aanspreken als hij weer zit te vloeken op de files die ondanks miljardeninvesteringen in asfalt en een verhoogd snelheidslimiet niet verdwijnen. Zij moeten denken; ergens zijn nu een aantal bijstandstrekkers het zakje omdat ze net als ik ook vroeg op moeten staan en sneeuw moeten vegen.
Mijn begeleidster kon daar soms ook weleens boos om worden. Belt iemand: ja, ik ben chronisch vermoeid. En volgens mij kan ik daarom niet meer werken. Zij: Ja, we zijn allemaal wel eens vermoeid. Doei.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Anders hebben die toch ook niets te doen.
Vergeet niet, dat een groot deel van het electoraat nooit geestelijk volwassen zou worden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hmm ja, denken in termen van wraak nemen voor je eigen kutleventje en andere mensen ellende willen bezorgen. Tekenen van geestelijke volwassenheid.
Wie is die begeleidster om daar over te oordelen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:10 schreef Picchia het volgende:
[..]
Mijn begeleidster kon daar soms ook weleens boos om worden. Belt iemand: ja, ik ben chronisch vermoeid. En volgens mij kan ik daarom niet meer werken. Zij: Ja, we zijn allemaal wel eens vermoeid. Doei.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |