Ik kan uit eerste hand vertellen dat het inderdaad haar kont is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef Morendo het volgende:
Eén vraag over Sigme, althans: over haar UI, is het werkelijk haar eigen kont die afgebeeld wordt?
Wel afgewassen daarna?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik kan uit eerste hand vertellen dat het inderdaad haar kont is.
Jij niet, maar php had een onwelgevallige foto gepost en meer nare informatie in de SC over user Whiskers2009, nadat dit al sinds eind vorige week niet helemaal soepel liep tussen die twee...quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee wat ik gisteravond heb gedaan
Die is toch zelfs in de header van Fok! beland met die meet-foto?quote:
Geen idee wie ze is, dit vraagt om google.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die is toch zelfs in de header van Fok! beland met die meet-foto?
Ik ruik elke dag nog even aan mijn hand.quote:
Geen idee. Niet echt boeiend.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die is toch zelfs in de header van Fok! beland met die meet-foto?
VVDquote:De VVD in Amsterdam wil bijstandsgerechtigden inzetten om sneeuw te ruimen en te strooien. De partij vindt het onacceptabel dat het op veel plekken in de stad nog altijd een zooitje is.
Toen ik nog een kleine Morendo was en mijn grote held Pierre van Hooijdonk een hand had geschud nam ik mij datzelf ook voor. Uiteindelijk werken die dingen toch niet helemaal zo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ruik elke dag nog even aan mijn hand.
Volgens mij hebben ze een mailing gehad dat ze dit overal voor moeten stellenquote:
Het is natuurlijk ook een principiële kwestie. En wellicht een precedent.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een mailing gehad dat ze dit overal voor moeten stellen. Alleen denken ze er niet bij na dat het begeleiden van dat volk zoveel geld kost dat je beter een aannemer in kan huren om dat werk te doen
Ja het is een stokpaardje dat snap ik ook wel. Maar ook dan is niet mis wanneer ze het een beetje doordacht proberen te brengenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:45 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een principiële kwestie. En wellicht een precedent.
Geniaal voorstel. Zie jij de blik op een Ethiraseth zijn gezicht al voor je wanneer hij om 14:00 uit het bed van zijn kraakpand wordt getrommeld om vervolgens tot 20:00 sneeuw te schuiven in een oranje hesje?quote:
Zeker de gele sneeuwquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:48 schreef GSbrder het volgende:
Beter sneeuw laten schuiven dan sneeuw laten eten.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geniaal voorstel. Zie jij de blik op een Ethiraseth zijn gezicht al voor je wanneer hij om 14:00 uit het bed van zijn kraakpand wordt getrommeld om vervolgens tot 20:00 sneeuw te schuiven in een oranje hesje?
David Hasselhoff - Jump in my carquote:
Een VVD nummer zou nèt ietsje anders heten:quote:
14:00quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geniaal voorstel. Zie jij de blik op een Ethiraseth zijn gezicht al voor je wanneer hij om 14:00 uit het bed van zijn kraakpand wordt getrommeld om vervolgens tot 20:00 sneeuw te schuiven in een oranje hesje?
De jonge knapen onder de bijstandstrekkers zitten over het algemeen al in allerlei trajecten. Het is echt voor de meest kansloze gevallen tegenwoordigquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
14:00?
Dan kan je alsnog uitslapen, het doel is juist ze een goede discipline bij te brengen en wat is nu beter voor een jonge knaap dan om 05:00 opstaan en om 06:00 te beginnen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:51 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Een VVD nummer zou nèt ietsje anders heten:
Life's What We Want You To Make Of It
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar bevalt het wel een beetje?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:56 schreef du_ke het volgende:
Het is echt voor de meest kansloze gevallen tegenwoordig
Het gaat natuurlijk niet om het aantal mensen dat het treft, kiezers trekken, de VVD-stemmer aanspreken als hij weer zit te vloeken op de files die ondanks miljardeninvesteringen in asfalt en een verhoogd snelheidslimiet niet verdwijnen. Zij moeten denken; ergens zijn nu een aantal bijstandstrekkers het zakje omdat ze net als ik ook vroeg op moeten staan en sneeuw moeten vegen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
De jonge knapen onder de bijstandstrekkers zitten over het algemeen al in allerlei trajecten. Het is echt voor de meest kansloze gevallen tegenwoordig
Als een dollequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar bevalt het wel een beetje?
Sorry, héél slechte grap.
Ik snap ook best dat dit het goed doet bij de achterban. Je hoort het in veel meer gemeenten. Maar het is zo ondoordacht dat is het jammerequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om het aantal mensen dat het treft, kiezers trekken, de VVD-stemmer aanspreken als hij weer zit te vloeken op de files die ondanks miljardeninvesteringen in asfalt en een verhoogd snelheidslimiet niet verdwijnen. Zij moeten denken; ergens zijn nu een aantal bijstandstrekkers het zakje omdat ze net als ik ook vroeg op moeten staan en sneeuw moeten vegen.
Anders hebben die toch ook niets te doen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:02 schreef Picchia het volgende:
Ik heb vrijwilligerswerk gedaan en advies gegeven aan mensen met bijvoorbeeld een handicap. Maar sommige mensen verzinnen hun problemen ook waar je bij staat. En van die idiote zweverige psychologen en soms artsen tuinen er ook gewoon in.
Sorry knullie, ik heb een baan. Het is mogelijk om te werken en links te zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij ook niet blijkbaar, topics van 3 jaar oud nutteloos omhoog schoppen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Anders hebben die toch ook niets te doen.
Hmm ja, denken in termen van wraak nemen voor je eigen kutleventje en andere mensen ellende willen bezorgen. Tekenen van geestelijke volwassenheid.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om het aantal mensen dat het treft, kiezers trekken, de VVD-stemmer aanspreken als hij weer zit te vloeken op de files die ondanks miljardeninvesteringen in asfalt en een verhoogd snelheidslimiet niet verdwijnen. Zij moeten denken; ergens zijn nu een aantal bijstandstrekkers het zakje omdat ze net als ik ook vroeg op moeten staan en sneeuw moeten vegen.
Mijn begeleidster kon daar soms ook weleens boos om worden. Belt iemand: ja, ik ben chronisch vermoeid. En volgens mij kan ik daarom niet meer werken. Zij: Ja, we zijn allemaal wel eens vermoeid. Doei.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Anders hebben die toch ook niets te doen.
Vergeet niet, dat een groot deel van het electoraat nooit geestelijk volwassen zou worden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hmm ja, denken in termen van wraak nemen voor je eigen kutleventje en andere mensen ellende willen bezorgen. Tekenen van geestelijke volwassenheid.
Wie is die begeleidster om daar over te oordelen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:10 schreef Picchia het volgende:
[..]
Mijn begeleidster kon daar soms ook weleens boos om worden. Belt iemand: ja, ik ben chronisch vermoeid. En volgens mij kan ik daarom niet meer werken. Zij: Ja, we zijn allemaal wel eens vermoeid. Doei.![]()
Werd gek van die andere en had geen zin in Stef Blokquote:
Ze gooien het op CVS als ze geen flauw benul hebben wat die persoon mankeert. Als iemand fysiek en mentaal kerngezond lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:15 schreef Zolcon het volgende:
Chronische Vermoeidheid is echter wel de benaming voor een echt bestaande ziekte. Dan kun je wel heel lollig gaan doen en zeggen: "Wij zijn allemaal weleens moe" terwijl het toch een beetje triest is om dat soort dingen te zeggen zonder dat je die mensen kent en weet wat er echt aan de hand is. Een benaming van een ziekte is altijd maar een korte beschrijving waar veel meer achter schuilt dan alleen duidelijk zichtbare kenmerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |