Geen idee wat ik gisteravond heb gedaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Na gisteravond, werkelijk?
Wat is er met fokthesystem gebeurt eigenlijk?
Ach dat was het een groot deel van de tijd toch al niet in de SC. Dat lijkt me het probleem niet zoquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Politiek is geheel geen onderwerp meer.
Dat is hier het onderwerp toch? Theater, Taal & Kunstquote:
Ik kan uit eerste hand vertellen dat het inderdaad haar kont is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef Morendo het volgende:
Eén vraag over Sigme, althans: over haar UI, is het werkelijk haar eigen kont die afgebeeld wordt?
Wel afgewassen daarna?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik kan uit eerste hand vertellen dat het inderdaad haar kont is.
Jij niet, maar php had een onwelgevallige foto gepost en meer nare informatie in de SC over user Whiskers2009, nadat dit al sinds eind vorige week niet helemaal soepel liep tussen die twee...quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee wat ik gisteravond heb gedaan
Die is toch zelfs in de header van Fok! beland met die meet-foto?quote:
Geen idee wie ze is, dit vraagt om google.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die is toch zelfs in de header van Fok! beland met die meet-foto?
Ik ruik elke dag nog even aan mijn hand.quote:
Geen idee. Niet echt boeiend.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die is toch zelfs in de header van Fok! beland met die meet-foto?
VVDquote:De VVD in Amsterdam wil bijstandsgerechtigden inzetten om sneeuw te ruimen en te strooien. De partij vindt het onacceptabel dat het op veel plekken in de stad nog altijd een zooitje is.
Toen ik nog een kleine Morendo was en mijn grote held Pierre van Hooijdonk een hand had geschud nam ik mij datzelf ook voor. Uiteindelijk werken die dingen toch niet helemaal zo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ruik elke dag nog even aan mijn hand.
Volgens mij hebben ze een mailing gehad dat ze dit overal voor moeten stellenquote:
Het is natuurlijk ook een principiële kwestie. En wellicht een precedent.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een mailing gehad dat ze dit overal voor moeten stellen. Alleen denken ze er niet bij na dat het begeleiden van dat volk zoveel geld kost dat je beter een aannemer in kan huren om dat werk te doen
Ja het is een stokpaardje dat snap ik ook wel. Maar ook dan is niet mis wanneer ze het een beetje doordacht proberen te brengenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:45 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een principiële kwestie. En wellicht een precedent.
Geniaal voorstel. Zie jij de blik op een Ethiraseth zijn gezicht al voor je wanneer hij om 14:00 uit het bed van zijn kraakpand wordt getrommeld om vervolgens tot 20:00 sneeuw te schuiven in een oranje hesje?quote:
Zeker de gele sneeuwquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:48 schreef GSbrder het volgende:
Beter sneeuw laten schuiven dan sneeuw laten eten.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geniaal voorstel. Zie jij de blik op een Ethiraseth zijn gezicht al voor je wanneer hij om 14:00 uit het bed van zijn kraakpand wordt getrommeld om vervolgens tot 20:00 sneeuw te schuiven in een oranje hesje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |